Wat zou de politie doen als je mee moet en je wilt niet mee? Hoe zouden ze je dan meenemen?
Dat antwoord heb je al gehad in dit topic: AanhoudenSandor schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:39:
Wat zou de politie doen als je mee moet en je wilt niet mee? Hoe zouden ze je dan meenemen?
En ook in dit topic: In de boeien zetten
En vervolgens ook nog in dit topic: Beveiliger
[ Voor 19% gewijzigd door RaZ op 06-08-2025 08:43 ]
Ey!! Macarena \o/
3e ronde, dat zal wel gewoon een ban worden voor @Sandor
Dat klinkt zo negatief. Dat moet je niet willen, ik noem het dan: proletarisch winkelenAggressor schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:45:
Beveiliger
en deze.
Ik denk dat hij winkeldief is/wilt worden
Ey!! Macarena \o/
*wilAggressor schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:45:
Beveiliger
en deze.
Ik denk dat hij winkeldief is/wilt worden
Weg met die 't'.
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
Wist je dat je tegenwoordig ChatGPT hebt? Daar kan je de hele dag, echt 24/7, al je vragen aan kwijt.Sandor schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 08:39:
Ik heb laatst wel gehad, had al m'n boodschappen netjes gescand bij de Appie.
Scanner netjes in de houder gezet, bonuskaart gescand, en kreeg ineens €2,28-, te zien, moest alleen een pak Roti betalen die ik niet eens had. Ik had zelf voor €30-, gescand. Maar heb wijselijk m'n mond gehouden en afgerekend. Ik denk dat iemand anders mijn boodschappen heeft moeten betalen😂😂😂😂
Scanner netjes in de houder gezet, bonuskaart gescand, en kreeg ineens €2,28-, te zien, moest alleen een pak Roti betalen die ik niet eens had. Ik had zelf voor €30-, gescand. Maar heb wijselijk m'n mond gehouden en afgerekend. Ik denk dat iemand anders mijn boodschappen heeft moeten betalen😂😂😂😂
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.