Ben in de running voor een nieuwe keuken in een nieuw huis. Heb momenteel een grote, krachtige afzuigkap met een motor van 1010 m3/uur. Fijn, ding werkt fantastisch.
Ik stoor me dus altijd enorm aan etenslucht
Met dit ding amper last van. Tegenwoordig word je overal doodgegooid met kookplaten die de afzuiging hebben ingebouwd. Motors daarin zijn altijd minder krachtig dan wat ik nu heb. Keukenboer probeert een mooi verhaaltje te maken dat het in principe net zo goed werkt.
Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Het probleem is dat er in de keuken van de nieuwe woning niet veel mogelijkheden zijn voor een mooie grote plafond unit. Vandaar toch maar eens "ingebouwd" aan het overwegen, maar zelf dus 0 ervaring. Zit vooral naar Siemens apparatuur te kijken, maar volgens mij is het veel van hetzelfde bij verschillende merken.
Ik stoor me dus altijd enorm aan etenslucht
Maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Het probleem is dat er in de keuken van de nieuwe woning niet veel mogelijkheden zijn voor een mooie grote plafond unit. Vandaar toch maar eens "ingebouwd" aan het overwegen, maar zelf dus 0 ervaring. Zit vooral naar Siemens apparatuur te kijken, maar volgens mij is het veel van hetzelfde bij verschillende merken.