AMD Ryzen Threadripper 9970X en 9980X - Zelfs zonder rivaal…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
Artikel: review: AMD Ryzen Threadripper 9970X en 9980X - Zelfs zonder rivaal blijft AM...
Auteur: @Tomas Hochstenbach

Ik snap dat jullie experimenteren met een-pagina reviews, maar dit is een schoolvoorbeeld waarbij meerdere pagina's echt fijner is. Ik krijg hier helaas een lamme hand van :(.

Wat mij betreft veel te lang voor één pagina.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik ben het hier volledig mee eens.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZheeTakje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 31-08 20:48
Bovendien krijg je met de nieuwe serie veel meer PCIe 5.0-lanes dan voorheen. De 9970X is met zijn 32 cores de zinnigste keuze voor wie aan de slag wil met bijvoorbeeld 3d-rendering, compressie, virtualisatie of andere zware taken.
Typfoutje :^)

Edit: Laat maar, ik ben niet wakker.

[ Voor 6% gewijzigd door ZheeTakje op 31-07-2025 10:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:31

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
@Electrowolf @Meg De review is gepagineerd zoals altijd. Via de inhoudsopgave aan de linkerkant van je scherm (of op mobiel onderaan) kun je naar de pagina's springen.

De verandering dat pagina's tegenwoordig op één scherm onder elkaar worden getoond ipv op losse url's, is geen redactionele aangelegenheid. Daar kan ik niets aan veranderen en feedback daarop kun je beter bij de collega's van product & development achterlaten, bijvoorbeeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Dank @Tomas Hochstenbach!

@Electrowolf maak jij de feedback, mag ook names mij dan. Eventueel maak je me mede auteur dan.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

Topicstarter
@Meg: Heb er dit maar van gemaakt: Multi-page voor lange artikelen

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Pagina: 1