Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Ik ben het hier volledig mee eens.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Typfoutje :^)Bovendien krijg je met de nieuwe serie veel meer PCIe 5.0-lanes dan voorheen. De 9970X is met zijn 32 cores de zinnigste keuze voor wie aan de slag wil met bijvoorbeeld 3d-rendering, compressie, virtualisatie of andere zware taken.
Edit: Laat maar, ik ben niet wakker.
[ Voor 6% gewijzigd door ZheeTakje op 31-07-2025 10:19 ]
@Electrowolf @Meg De review is gepagineerd zoals altijd. Via de inhoudsopgave aan de linkerkant van je scherm (of op mobiel onderaan) kun je naar de pagina's springen.
De verandering dat pagina's tegenwoordig op één scherm onder elkaar worden getoond ipv op losse url's, is geen redactionele aangelegenheid. Daar kan ik niets aan veranderen en feedback daarop kun je beter bij de collega's van product & development achterlaten, bijvoorbeeld hier.
De verandering dat pagina's tegenwoordig op één scherm onder elkaar worden getoond ipv op losse url's, is geen redactionele aangelegenheid. Daar kan ik niets aan veranderen en feedback daarop kun je beter bij de collega's van product & development achterlaten, bijvoorbeeld hier.
Dank @Tomas Hochstenbach!
@Electrowolf maak jij de feedback, mag ook names mij dan. Eventueel maak je me mede auteur dan.
@Electrowolf maak jij de feedback, mag ook names mij dan. Eventueel maak je me mede auteur dan.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
@Meg: Heb er dit maar van gemaakt: Multi-page voor lange artikelen
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Pagina: 1