Wat mij is opgevallen: zodra je bijvoorbeeld een abonnement hebt op een specifieke laadnetwerk, zoals voor Electra, werkt de bijbehorende laad-app vaak verrassend goed. Stel, ik wil naar Duinkerke. Vraag me niet waarom, misschien gewoon omdat het historisch gezien een bijzondere plek is. Het blijft bijzonder dat zoveel Britse soldaten daar ooit wisten over te steken.
/f/image/YYFyZCYBuRDGDwAZXEcXk9Th.png?f=fotoalbum_large)
In zo’n geval is het het handigst om met de app van die specifieke aanbieder te plannen, zodat je ook meteen ziet waar je het beste kunt laden. Zonder zo’n app zou ik handmatig hebben uitgezocht waar een handige Lidl staat om even snel te laden, of waar nog AC beschikbaar is. Met een Nissan Leaf moet je nu eenmaal roeien met de riemen die je hebt, want het aantal CHAdeMO-snelladers neemt helaas steeds verder af.
/f/image/YYFyZCYBuRDGDwAZXEcXk9Th.png?f=fotoalbum_large)
In zo’n geval is het het handigst om met de app van die specifieke aanbieder te plannen, zodat je ook meteen ziet waar je het beste kunt laden. Zonder zo’n app zou ik handmatig hebben uitgezocht waar een handige Lidl staat om even snel te laden, of waar nog AC beschikbaar is. Met een Nissan Leaf moet je nu eenmaal roeien met de riemen die je hebt, want het aantal CHAdeMO-snelladers neemt helaas steeds verder af.
:strip_exif()/f/image/NroDZh75YnysqDg9imvKceV3.png?f=user_large)