Ik ga verder het met isoleren van mijn buitengevel. (De buitengevel van buiten isoleren,keraliet liever niet?) Nu is het grootste gedeelte van ons huis HSB dus dat was eenvoudig schroeven, dwars door 140mm houtvezel, folie en rachels heen in de achterliggende constructie. Dat deed ik met schroeven van 200 en 220mm lang.
Het laatste deel van ons huis heeft stenen buitengevels. Daar heb ik dus pluggen nodig. Nu vind ik online het merendeel in 230mm en 200mm lang. Ik moet dat dan ook voorboren, maar boren van 230 zijn dan direct 12mm doorsnede, terwijl ik 200 ook in 10mm kan kopen.
Hoe diep moet die schroef eigenlijk in dat baksteen zitten zodat alles aan de gevel blijft zitten?
Het laatste deel van ons huis heeft stenen buitengevels. Daar heb ik dus pluggen nodig. Nu vind ik online het merendeel in 230mm en 200mm lang. Ik moet dat dan ook voorboren, maar boren van 230 zijn dan direct 12mm doorsnede, terwijl ik 200 ook in 10mm kan kopen.
Hoe diep moet die schroef eigenlijk in dat baksteen zitten zodat alles aan de gevel blijft zitten?
Veroordeel niet, verwonder u slechts