Goede theorie als de sleutel wel zou draaien maar de auto niet zou starten. Maar de sleutel draait dus helemaal niet.KabouterSuper schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:39:
Therorietje: de nieuwe transponder doet het niet. Maar als je je oude sleutel ook in de buurt hebt (met een werkende transponder), dan werkt je nieuwe sleutel toch.
Als ik het goed lees is de auto nog helemaal niet bij de garage geweest, maar heeft de garage enkel (op chassisnummer / sleutelcode) een nieuwe sleutel geleverd. En de sleutel is blijkbaar goed (want die deed het 1x ook in het contact). Hoe wil je het de garage kwalijk nemen dat het contactslot ook defect is, terwijl ze de auto nog niet eens hebben gezien?Smobbo schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:20:
[...]
Dan is de garage toch gewoon nog niet klaar met de reparatie? Dan mogen ze dat komen afmaken of de auto ophalen... Waarom zouden die kosten voor jou zijn? Of hebben ze je gematst en een sleutel gegeven?
@Rotinomm Je hebt geen pechhulpabonnement? Dan kun je misschien gratis worden gesleept.
Als je op eigen kosten gaat laten slepen zou je misschien nog kunnen kijken of het goedkoper is om een oprijwagen of autotransporter te huren. Mocht je iemand met een geschikte trekauto kennen dan heb je genoeg aan een aanhangwagen, die huur ik hier in de buurt voor €30 per 3 uur...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+