NC eardbuds - budget rond 100 Euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:26
Ik zoek een?
Noice canceling earbuds

Wat is je budget?
budget is plus minus 100 euro, als de beste keuze met duidelijk betere kwaliteit boven de 100 is, is dat akkoord :)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ik ben al in het bezit van Airpods (zonde NC) omdat ik tegenwoordig veel op de fiets zit naar werk merk ik dat ik met deze meer wind dan de podcast / muziek hoor. Vandaar de keuze om nieuwe te kopen met goede NC functie

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb zelf een aantal modellen gevonden:
JBL Tune Beem 2
https://www.bol.com/nl/nl...3-XzYNEAQYAiABEgJ6X_D_BwE

Anker soundcore liberty 4
https://www.bol.com/nl/nl...9I-A.4_20.22.ProductTitle

Nothing ear (al is hier inmiddels een nieuwer model van a 147 euro)
https://www.bol.com/nl/nl...ZFIQ.4_14.16.ProductTitle

Welke vragen heb je hier nog over?
De tune beem 2 komt goed uit de test bij een tweakers test, toch ben ik benieuwd of mensen hier betere ervaringen hebben met andere modellen?

Wat adviseren jullie met de ervaringen die jullie hebben mbt NC earbuds?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
Ik heb airpods pro 2. Prima ANC voor earbuds, al kan zich dat niet meten met de ANC van mijn veel oudere Sony XM2 (overear). Maar als je verwacht dat je geen wind meer hoort op de fiets kom je met elke ANC earbuds bedrogen uit. Helemaal in de prijsrange van € 100.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KermieCow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08

KermieCow

to MOoh or not to MOoh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:49
Dirk0s schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:34:
Wat adviseren jullie met de ervaringen die jullie hebben mbt NC earbuds?[/i]
Mijn advies is: niet verwachten dat je dit op kan lossen voor 100 euro. Wat kan helpen is de functie die je muziek wat harder zet bij meer omgevingsgeluid. Volgens mij zit dat op de meeste AirPods/iPhone combinaties, maar ik heb zelf de AirPods Pro 2 dus misschien dat jouw combo dat niet ondersteunt. Er zijn nu scherpe actieprijzen voor de Pro 2 omdat er wellicht binnenkort een Pro 3 verschijnt, dus dat zou nog een redelijk betaalbare optie zijn voor een upgrade. Met de meeste goedkope oortjes ga je qua kwaliteit achteruit (gok ik) en los je het probleem niet op. Als je het windgeruis echt kwijt wil zijn zal je naar over-ears over moeten stappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nast de al genoemde BBGs is er ook [Ervaringen] In-ears/oordopjes met noise cancellation (ANC), dus lees je in (dat topic is niet bedoeld voor boodschappenlijstjes!).

Maar wind en ANC zijn een slechte combinatie, juist omdat de ANC microfoons de wind opvangen en kunnen versterken. Daarom hebben meerdere merken een WNR (wind noise reduction) setting of stand. Bottomline is dat je niet gelukkiger gaat worden met ANC earbuds voor windgeluid.

Soundcore en Earfun hebben wel een goede WNR in mijn ervaring, JBL minder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.