Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke_vda
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-09 12:32
Beste tweakers,
Zoals de titel beschrijft ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met Megekko's zijn RMA process,
De reden dat ik dit vraag is omdat ik zelf namelijk omdat ik op dit moment al een aantal weken bezig ben met een reparatie van mijn GPU een Powercolor Red Devil RX 7900 XTX en helaas na al deze tijd heb ik nog geen enkele informatie ontvangen over mijn RMA, Ik heb al meerdere keren gemaild en ik kreeg constant de reactie dat ze er mee bezig zijn, Nu heb ik nog een mail gestuurd waarin ik de reactie kreeg dat hun zeggen dat ze niet verantwoordelijk zijn om mij info aan te leveren wat wettenlijk gezien naartuurlijk onzin is. dus bij deze de vraag hoe is Jullie ervaring ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:42
Bij mij duurde mijn asus rx 6600 4 weken.(hdmi poort defect(fysieke schade)) maar ik had al een rx 7800 als upgrade dus tijd was geen probleem. Zij waren snel met reageren en testen en doorsturen naar Asus. Asus deed er wel wat langer over maar ik had geen haalt dus geen probleem voor mij. Maar ik kreeg netjes een mailtje dat hij werd doorgestuurt naar Asus en dan is het ook een beetje buiten hun bereik(uiteraard juridisch gezien niet).

En waarom is het onzin dat ze je geen informatie moeten verstrekken over je RMA? Zover ik weet moeten ze het zonder al te veel overlast oplossen. Maar dat is iets anders als info verstrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XpanD
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:45
Toen ik in 2023 aan de beurt was voor mijn Inno3D 4080 (extreem hete hotspot) duurde het bijna precies een maand, inderdaad zonder tussentijdse statusupdates. Ik heb er toen na drie weken contact over opgenomen, en kreeg deze reactie:
We hebben jouw e-mail ontvangen waarin je om meer informatie vraagt over de status van uw retouraanvraag. Helaas hebben we op dit moment geen verdere informatie over jouw retouraanvraag. We zijn afhankelijk van de leverancier. Dit kan soms langer duren dan verwacht, vooral in drukke periodes. We vragen je om nog even geduld te hebben en te wachten op onze volgende update.
Iets meer dan een week later kreeg ik een Track & Trace en was de kaart weer onderweg terug. Ook gezien bovenstaande reactie lijkt een maand dus ongeveer standaard.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Het forum is niet bedoeld om naar ervaringen met winkels (of hun RMA processen) te vragen, zoals ook in Shopping Forum Beleid staat. Om deze reden doe ik dit topic op slot.

Wil je nog wel een topic openen om problemen met je RMA te bespreken, mag dit in een nieuw topic. Let daar dan wel op dit stukje uit het Shopping Forum Beleid

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.