Nieuwe high end soundbar met specifieke eisen gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:21
The Eagle schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:04:
Qua ruimte: 17,5 cm breed is wel erg krap, dat red je vrijwel nergens. Kijk dan eerder naar bookshelves op losse stands. Maar ken je setup niet (foto helpt), dus weet niet of dat een optie is.

Andere optie: Lyngdorf FR1 speakers. Kunnen / moeten vlak aan de muur. Full range, en dat maken ze waar. Je sub is dan echt pas achteraf ter uitbreiding nodig. Heb ze gehoord, kunnen die Dali's echt niet aan tippen.
Klopt, we zijn inderdaad van het idee afgestapt om boekenplankjes op het meubel te plaatsen. (zie mijn eerdere post).
Zie hieronder een plattegrond. De bank is geel, het meubel is blauw. TV hangt boven het meubel. Uitdaging zit rechts van het meubel waar de doorloop tussen muur en bank beperkt is. Vloerstaanders of boekenplanken op stands zijn mogelijk maar het geheel moet niet al te breed zijn. vandaar dat mijn oog op de Dali's is gevallen. Ik vind een vloerstaander ook strakker ogen dan een boekenplank op stands.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_U10T-79soRUzNc6CNQFFip1iw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DLBglfdCSN2Z0n27iFFvpo4C.png?f=user_large

Die little one's zien er wel goed uit. Die ga ik onthouden voor in m'n kantoor. 8)
Pagina: 1