My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vraag
Alle reacties
en check deze nu weer dan ...
/f/image/1MHGnBbwL9f9CT0OVPVTv552.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie op Reddit dit onderwerp al langskomen in 2019 maar mogelijk heeft Youtube recentelijk de instellingen aangepast waardoor het nu op meer plekken verschijnt, want het valt me nu echt op
interessante video ook welYoutube has had an auto dubbing and title translation feature for quite a while now but recently it's been rolling out to more channels and with that it means that now more people have to deal with absolutely horrible titles
Meteen even deze instelling opgezocht in Youtube Studio voor mijn eigen kanaal en daar staat het gelukkig (nog) uit
/f/image/2PVqWjC9128YhsNxhBYH4iw4.png?f=fotoalbum_large)
en de opties als je het aan zetten zou
/f/image/fd2IWUPNk3tZRO9ci42ipHRr.png?f=fotoalbum_large)
maargoed, dat is dus de Creator kant .. en om nu iedereen aan te schrijven is ook nogal wat
[ Voor 29% gewijzigd door Alfa Novanta op 01-07-2025 13:37 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Oh en de vertalingen zijn ook nog eens compleet ruk. Als vertaler huilt mijn hart...
/f/image/lvW7XecDonhE0Jc6k3NLNzzz.png?f=fotoalbum_large)
(Spoiler: "undertaking" in de context van verkeer betekent "rechts inhalen", itt "overtaking" - of aangezien dit een Britse video is, juist "links inhalen", whatever, de vertaling is iig compleet nutteloos.)
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zie dit meestal in de lijsten met rollen die een bepaalde acteur gespeeld heeft.
Voorbeeld:
[ Voor 62% gewijzigd door m-vw op 19-08-2025 21:10 . Reden: Voorbeeld ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QrE42zBnHiuMqEQM4G9RnBKp.jpg?f=user_large)
Oké, valt nog mee dat de titel niet vertaald is.. Even kijken naar de informatie over de video..
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Dv37UFIQwneRM25G69uKddrh.jpg?f=user_large)
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
:strip_exif()/f/image/DmCJ6vy9deqeudp6mSPi0Vpm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9PSECBGXHjP8A9dg6DBdN1By.jpg?f=fotoalbum_large)