Ik wil mijn internet delen
... Maar na 4 proggie's geprobeerd te hebben lukt het me nog niet om internet te delen
... Het is me gelukt om met een gratis proggie het wel te doen (analogX) maar met ics, wingate, sysgate en winproxy lukt het niet
.. Stel ik iets verkeerd in ? En nog een vraag : Is het mogelijk om achter een netwerk winmx te kunnnen gebruiken, duz dat ik achter het netwerk win mx gebruik via de server
Opstelling : Server pc 3com kaart van chello, en Realtek 10 mbit kaart, 100 mbit ftp kabel 10 mbit kaart realtek (Client) . Bestanden delen lukt wel. Pingen ook.
Heb je gezocht? Er zijn al veel topics over geweest.
Ik heb zelf pcies dezelfde opstelling (even aangenomen dat je Chello hebt) en bij mij werkt alles. heb je op de client DNS aangezet?
Ik heb zelf pcies dezelfde opstelling (even aangenomen dat je Chello hebt) en bij mij werkt alles. heb je op de client DNS aangezet?
Jah dns aan gezetOp maandag 17 september 2001 16:30 schreef Jozzz het volgende:
Heb je gezocht? Er zijn al veel topics over geweest.
Hoi...
hier het 5de proggie
al eens winroute geprobeert?
http://www.winroute.com
op de site staat goed gedocumenteerd hoe je Winroute dient te gebruiken.
Als je ook nog de moeite neemt om ff op internet naar de Key Generator te zoeken, kun je Winroute volledig gebruiken.
Greetz
Ivo
hier het 5de proggie
al eens winroute geprobeert?
http://www.winroute.com
op de site staat goed gedocumenteerd hoe je Winroute dient te gebruiken.
Als je ook nog de moeite neemt om ff op internet naar de Key Generator te zoeken, kun je Winroute volledig gebruiken.
Greetz
Ivo
Goed proggie nummer 5
werkt wel, in iedergeval HTTP duz wel, maaar hoe kan ik me socks4 proxy gebruiken
En hoe kan ik win MX gebruiken vanaf client ?
dit kan je ook gebruiken het is bij mij ook geluk t met mxstream
Ik heb nu de volgende proggie's geprobeerd : ICS, winproxy, Wingate, sygate en analog X het laatste proggie deed het wel
Gebruik gewoon microsoft internet sharing.
Kun je niet lezenOp maandag 17 september 2001 21:10 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Gebruik gewoon microsoft internet sharing.
Winroute pro
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_winroute.htm
Indien je adsl hebt eff zoeken op PPoe connection bij Tiny.
(Zeker ivm e-mail op client)
Ik heb een paar dagen zitten klooien (maar ik ben ook een financiele man / geen itter) maar nu loopt ie perfect.
http://www.weethet.nl/dutch/adsl_mxstream_winroute.htm
Indien je adsl hebt eff zoeken op PPoe connection bij Tiny.
(Zeker ivm e-mail op client)
Ik heb een paar dagen zitten klooien (maar ik ben ook een financiele man / geen itter) maar nu loopt ie perfect.
Met al die programma's die jij noemt is het mogelijk. Waarom neem je niet ff de tijd om wat documentatie door te nemen, ipv van het ene programma naar het andere te racen.
Alle instellingen, zowel op de client als op de server rustig doornemen, en je zal vanzelf wel wat tegenkomen wat niet goed staat.
Alle instellingen, zowel op de client als op de server rustig doornemen, en je zal vanzelf wel wat tegenkomen wat niet goed staat.
Alaaf, waar zijn die smurfen!?!
welke provider heb je en wat heb je (adsl, kabel, isdn)
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Provider = Chello.. Maar ik heb nu al verschillende documentaties gelezen
maar ben niet wijzer geworden
Maar jah ik word nooit netwerk specalist
Kom op menen
De moet vast en zekr wel iemand zijn die hier expert is ?
Lekker veel info geef je er ook bij.
-IP adressen
-Route tables
-wel/geen NAT
-foutmeldingen
Graag allemaal even doorgeven, keurig netjes per prog.
Ik heb ooit eens dit onderstaande verhaal neergepend voor algemeen gebruik:
-IP adressen
-Route tables
-wel/geen NAT
-foutmeldingen
Maar jullie weten natuurlijk alles beter!
Ja.
Maar we houden niet van gokken.
Als je een probleem hebt waar je niet uitkomt is het over het algemeen verstandig om eerst zoveel mogelijk informatie in te winnen over het onderwerp.
Je kunt via een goede zoekmachine als Google of Altavista al een behoorlijke hoeveelheid info vinden, mits je bereid bent zelf wat moeite te doen.
Ook kun je op dit forum kijken of jouw probleem al eens aan de orde is geweest, om zo wellicht te leren van een gebruiker die hetzelfde heeft meegemaakt.
Kijk eerst of er in de topic list al een onderwerp loopt waar jouw probleem in voor komt (lezen dus. Ja, je moet er wat voor doen!)
Om je al wat meer op weg te helpen staan in de subfora een aantal FAQ's, waar je veel en vaak gestelde en reeds beantwoorde vragen staan.
Gebruik ze goed!
Je kunt ook op oudere berichten zoeken van dit forum.
Hiervoor kun je onder meer de standaard search gebruiken zoals je die aan de bovenkant van dit forum kunt vinden, of je kan de iets anders werkende Search van Onno gebruiken.
Er zijn zelfs mensen die het zoeken op dit forum nog makkelijker hebben gemaakt voor je:
Een searchfunctie voor GoT onder de rechtermuisknop in Internet Explorer
Mocht je op geen enkele wijze een oplossing voor jouw probleem kunnen vinden, wees dan in ieder geval zo verstandig om zoveel mogelijk details te geven omtrent jouw specifieke situatie. Dat houdt in:
1) wat voor hardware gebruik je,
2) Welk besturingssysteem gebruik je
3) welke software gebruik je
4) instellingen die van belang zijn (netwerk bijvoorbeeld).
5) mogelijke oplossingen die je zelf al geprobeerd hebt.
6) in het geval van een foutmelding, probeer deze zo compleet mogelijk weer te geven / te beschrijven.
Uiteraard geef je in het onderwerp van je post al duidelijk en beknopt aan waar je post over gaat.
Als je op deze wijze te werk gaat weet de lezer van jouw topic waar hij jou mee kan helpen en voorkom je hopelijk de nutteloze opmerkingen en niet-werkende aanraders.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Op woensdag 19 september 2001 17:04 schreef BackSlash32 het volgende:
Lekker veel info geef je er ook bij.
-IP adressen
-Route tables
-wel/geen NAT
-foutmeldingen
[..]
*Ip adressen zijn : chello kaart (3com) 213.46.***.***
Realtek in server : 192.168.0.1 (ik heb voor beide dns en gateway in geschakeld)
Realtek in client : 192.168.0.2
*Wat zijn route tables
*Nat is enabeld bij winproxy op 3com niet op de realtek van de server.
*Foutmeldingen : CLient kan geen dns vindenJe krijgt dan dat ie lang zoekt en dan niks vind...
Pagina: 1