Laptop vmbo

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wateengek
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-06 08:47
Goede morgen beste mensen,

Onze oudste gaat komend schooljaar naar het voortgezet onderwijs en heeft een laptop nodig.

Nou is het mogelijk om via school (rent company) een laptop aan te schaffen.

Het gaat hierbij om een lenovo thinkpad E14 gen 7, 14' touch, 256gb ssd, AMD Ryzen 5 230 + Ryzen AI NPU.

Ik kan deze laptop echter nergens vinden met deze specificaties en ik zit de laatste jaren niet meer echt in de PC/laptop wereld om een oordeel te kunnen vellen over de prestaties van voorgeschreven apparaat.

Weet iemand of voorgeschreven laptop qua prijs/kwaliteit een beetje in orde is (koop 1044 euro bij 4 jaar of huur 21,75p/maand bij 4 jaar)

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Welke service zit er bij de laptop, dat lijkt mij voor een huurkoop wel belangrijk.

En anders kan je deze ook online kopen voor 929,00
https://www.lenovo.com/nl...ml?bundleId=21T0CTO1WWNL1 (even de CPU aanpassen naar de 230 variant)

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 30-06-2025 07:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 09:50
Huren is de gemakkelijkste optie. Direct vervanging als deze kapot is en ondersteuning.
De oudste hier had een kapot scherm, 1 dag na inleveren was deze gerepareerd en in de tussentijd had hij een leen laptop gekregen.

Het ontzorgt en de laptop voldoet.

Wil je zelf alles regelen kom je iets goedkoper mits de laptop ook heel blijft de gehele schoolperiode.

[ Voor 25% gewijzigd door Mr. Blonde op 30-06-2025 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:59
Beetje zonde om de discussie opnieuw te doen: All in one Laptop voor VMBO opleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wateengek
Het is inclusief service op school, bij defecten en dergelijke krijg je een ruillaptop. Bij de koopprijs zit dit in de prijs verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wateengek
Het ging meer om de specs van de laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wateengek
Ernemmer schreef op maandag 30 juni 2025 @ 07:39:
Welke service zit er bij de laptop, dat lijkt mij voor een huurkoop wel belangrijk.

En anders kan je deze ook online kopen voor 929,00
https://www.lenovo.com/nl...ml?bundleId=21T0CTO1WWNL1 (even de CPU aanpassen naar de 230 variant)
Oh thx, dat had ik nog niet gevonden...

Bij beide aanbiedingen zit de service in de prijs verwerkt voor 48 maanden, hopelijk de duur van de opleiding ;)

Maar geen slecht aanbod dan lijkt me...
Pagina: 1