Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Mijn vraag
Is er flexibele leiding te koop voor een split airco die je op de bestaande, koperen flare aansluitingen vast kan maken?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Buitenunit: Daikin RX20JV1B
- Binnenunit: Daikin FTX20JV1B

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb flink zitten googlen maar ik kan eigenlijk überhaupt geen flexibele airco leiding vinden, terwijl dat zeker wel bestaat (voor camping-split-units).

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Beste antwoord (via Juup op 27-06-2025 13:15)

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:40

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

@Juup Mijn google bubbel kwam met de titel van dit topic op Nokink flexibele koudemiddelleiding, een vakman (die je toch nodig hebt voor afpompen en opnieuw vacumeren) kan daar de juiste flare of koppeling aan zetten en de boel afpersen en testen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:40

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

@Juup Mijn google bubbel kwam met de titel van dit topic op Nokink flexibele koudemiddelleiding, een vakman (die je toch nodig hebt voor afpompen en opnieuw vacumeren) kan daar de juiste flare of koppeling aan zetten en de boel afpersen en testen.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.