DM van Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-06 19:20
Hoi,

Ik kreeg zojuist de volgende DM van Tweakers:

Hoi Desiler,

Het is ons opgevallen dat je één of meerdere producten in je inventaris hebt staan waar op Tweakers nog maar weinig gebruikersreviews voor zijn. Bijvoorbeeld: Ergotron NX MONITOR ARM BLACK.

Gebruikersreviews zijn enorm waardevol en vaak het eerste waar medetweakers naar kijken bij het maken van een aankoopbeslissing. Heb je een momentje om hen te helpen door jouw ervaring te delen?

Schrijf je review

Als bedankje verloten we onder alle deelnemers die vóór 15 juli 2025 hun review schrijven 6 Bol.com-cadeaubonnen van €25. De winnaars worden willekeurig gekozen en krijgen na 15 juli 2025 een dm als ze één van de gelukkigen zijn.

Alvast bedankt namens ons team en de community!

Met vriendelijke groet,

Tweakers

Maar ik heb hier een tijdje geleden al een review voor geschreven :P (ik ben de enige die een review voor dat product heeft achtergelaten).
uitvoering: Ergotron NX MONITOR ARM BLACK

Word ik dan alsnog meegenomen voor de loting?

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Beste antwoord (via Desiler op 26-06-2025 23:03)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Bij de loting doen alleen reviewers mee die in de periode 24 juni t/m 15 juli een review hebben geplaatst :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Nu online

Plainside

I browse when I'm at work

Ik vermeen dat gisteren een zelfde soort topic was geopend. Kan hem alleen niet terug vinden zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desiler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 29-06 19:20
Ah, je hebt gelijk. Alleen is daar de discussie meer dat mensen er niet van gediend zijn zo'n DM te krijgen. Ik vroeg me meer af of ik ook nog in een eventuele loting word meegenomen als de review al geplaatst was. :P

Intel Core i7 9700K | GIGABYTE Z390 Aorus Elite | 16GB DDR4 3200MHz | NVIDIA GeForce 1080 GTX 8GB | PS5 Disc Edition

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

WoutF

Hoofdredacteur
Bij de loting doen alleen reviewers mee die in de periode 24 juni t/m 15 juli een review hebben geplaatst :)