Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:17

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

OnePlus heeft de OnePlus Pad 3 aangekondigd, de opvolger van de Pad 2. OnePlus heeft de tablet net als zijn voorganger voorzien van een aluminium behuizing, al is het beeldscherm met 13,2” wat groter. De OnePlus Pad 3 is vanaf 12 juni te koop vanaf 599 euro.

De Pad 3 is groter en dunner met een schermdiagonaal van 13,2” en een dikte van 5,97 millimeter. De zijkanten van de behuizing zijn ronder, zodat de tablet volgens OnePlus prettiger vast te houden zou moeten zijn. De tablet heeft een gewicht van 675 gram en is daarmee 91 gram zwaarder dan zijn voorganger.

Het beeldscherm is net als bij de Pad 2 een ips-lcd. Deze heeft een 3,2k-resolutie en is goed voor een pixeldichtheid van 315ppi, waardoor het beeld iets scherper is dan op de Pad 2. Het scherm heeft dezelfde maximale helderheid van 900cd/m² en 144Hz-verversingssnelheid. Wel ondersteunt het paneel nu een kleurdiepte van 12-bit en zijn de schermranden dunner. Dolby Vision-ondersteuning is ook aanwezig.

OnePlus voorziet de Pad 3 van een Qualcomm Snapdragon 8 Elite en 12GB Lpddr5x- of sneller 16GB Lpddr5t-werkgeheugen. Deze gaan gepaard met 256GB en 512GB aan UFS 4.0-opslag. De fabrikant gebruikt een koeling gebaseerd op grafiet, met een koeloppervlak van 34,857mm². Daardoor zou de 8 Elite-soc nog beter presteren dan in smartphones zoals de OnePlus 13.

De lithiumionaccu heeft een capaciteit van 12.140mAh en is op te laden met 80W met een SuperVOOC-lader. Dat is ruim 27 procent groter dan de accu van de Pad 2. OnePlus claimt dat de tablet dan binnen 92 minuten van 0 naar 100 procent op te laden is. Zonder SuperVOOC-lader laadt de tablet maximaal met 18 of 30W op, afhankelijk van het type lader. De accu zou goed moeten zijn voor een accuduur tot 18 uur bij het afspelen van video.

De speakersetup van de Pad 3 moet een aanzienlijke verbetering zijn ten opzichte van de Pad 2. Hij krijgt er twee speakers bij voor een totaal van acht. Deze zijn opgedeeld in vier basunits en vier tweeters. Net als voorheen ondersteunen de speakers Holo Audio, OnePlus’ variant van Spatial Audio.

De tablet draait op Android 15 met OxygenOS 15 en beschikt over Open Canvas, de multitaskfunctie van de Chinese fabrikant. Daarmee kunnen gebruikers tot drie vensters tegelijk openen. Een andere nieuwe softwarefunctie is Dynamic Scaling. Daarmee zouden apps automatisch beter aangepast moeten worden aan tabletbeeldverhoudingen. Apps zonder officiële tabletondersteuning die wel op tablets gedraaid kunnen worden, moeten zo beter tot hun recht komen. De Pad 3 krijgt 3 jaar Android-upgrades en 6 jaar beveiligingsupdates.

Er is volledige ondersteuning voor de OnePlus Stylo 2. OnePlus heeft niet laten weten of er ook een nieuwe Stylo volgt. Wel brengt de fabrikant een nieuw Smart Keyboard uit voor 169 euro dat over extra functietoetsen beschikt.
Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 15 met OxygenOS 15
CPUtQualcomm Snapdragon 8 Elite
Werkgeheugen12GB Lpddr5x- / 16GB Lpddr5t
Opslag256GB / 512GB UFS 4.0
Scherm13,2 inch, ips-lcd, 3,2k, 900cd/m², 144Hz
Accu12.140mAh
Laden80W met SuperVOOC
Prijs€599,- / €699,-

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.017-06-2025Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 17-06-2025 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-07 19:45
Sommige reviewers waren wat kritisch over de keyboardcover, dat het deel snel van de tab afvalt, dus ben benieuwd in de praktijk.
Achteraf gezien, met de 50% korting, had ik misschien toch ook de normale cover erbij willen bestellen... Let's see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
yannickie111 schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 09:01:
Sommige reviewers waren wat kritisch over de keyboardcover, dat het deel snel van de tab afvalt, dus ben benieuwd in de praktijk.
Achteraf gezien, met de 50% korting, had ik misschien toch ook de normale cover erbij willen bestellen... Let's see.
Ben ook wel benieuwd ja. Dit wordt mijn 3e tablet, maar wel de eerste met keyboard cover. Ik miste bij alle andere tablets echt een toetsenbord om een beetje productie bezig te zijn. Typen op een touchscreen toetsenbord van een tablet vind ik echt verschrikkelijk werken namelijk. Ik ben dus zelf heel benieuwd hoe dat bij de Pad 3 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
@JiBo hoe is de allereerste indruk? 👀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:52
Eenvoudige installatie, toetsenbord voelt beetje pauper aan, pennetje ziet er goed uit.
Vanavond eens proberen op de bank. Geen andere bijzonderheden so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
JiBo schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 18:40:
Eenvoudige installatie, toetsenbord voelt beetje pauper aan, pennetje ziet er goed uit.
Vanavond eens proberen op de bank. Geen andere bijzonderheden so far.
Wat vind je er pauper aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:52
Naar mijn mening voelt het wat plastic aan voor iets wat normaal 150+ euro kost. De verbinding voelt ook niet premium. Ik schrijf dit bericht vanaf de tablet, en hij doet wel wat ie moet doen. Tot nu toe ben ik wel tevreden met de aankoop, lekker groot, mooi scherm en snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RF1000
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 07-07 16:45
Net ook de mijne ontvangen. Werkt de F1TV app bij jullie? Krijg de stream niet opgestart via de app (via de browser (Chrome) werkt deze ook niet maar dat was op m'n vorige tablet ook sindskort)

Krijg na een paar seconden error TM4014.

Betreft trouwens alleen de stream van de f1 hoofdrace. De side programs kan ik wel kijken. DRM issue??

(Heb alles geupdate, laatste stand van de software Android 15)

[ Voor 36% gewijzigd door RF1000 op 19-06-2025 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:24

fdees

Trust me I'm an Engineer

Gisteravond de tablet opgehaald al even mee gespeeld. Maar eerste indruk is positief alles heel vlot, fijn scherm. Wil het als media en meeting device gaan gebruiken zodat ik makkelijk ben. Zaken als splitscreen en floating panel werken ook lekker.

Heb de tablet aangeschaft als opvolger van mijn surface Go, die toch wel heel traag begint te worden en de ondersteuning stopt er van.

Toetsenbord is plastic, maar wel stevig en solide. Heb alleen dat als ik hem sluit en weer open dat de tablet in portraitmode is en dat is niet handig met het toetsenbord eraan

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertje9999
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Gisteren werd die van mijn vrouw ook afgeleverd. Met de korting, beschermhoes en oplader een mooie prijs.

Haar Samsung tabletje, van 9 jaar oud, begon teveel kuren te vertonen.

Het is idd een mooi en snel apparaat en het scherm is ook buiten goed te lezen.

Echter, mijn vrouw heeft een spierziekte, en het veel(!) grotere scherm zorgt er voor dat ze het apparaat niet kan bedienen met haar polsen ondersteund door het tafelblad.

Jammer, maar hij gaat dus terug :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:53
Bij mij is hij vandaag ook geleverd. komend van een Xiaomi pad 5 pro is hij wel heel erg groot en heel erg zwaar. Zeker met de keyboardcover. Denk dat ik die voor mijn gebruik snel ga vervangen voor een normale cover. Alleen nog eentje vinden met korting. Die in de oneplusstore is toch wel aan de dure kant voor €59,-

Het scherm van de pad 3 is naast mijn oneplus 12 is wel een stuk geliger (de telefoon een stuk witter)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Ik heb de mijne ook binnen en in een woord. Wat een ding! (ok dat werden 3 woorden).

Ik ben er ontzettend blij mee, groot en mooi scherm, de bijgekochte Stylo werkt erg goed om aantekeningen mee te maken en mijn vriendin is helemaal in haar nopjes, want tekenen gaat er ook erg goed mee.

Apparaat is erg snel en vlug, OxygenOS werkt als een tierelier.

Ik ben het met de mensen hier eens, het toetsenbord maakt het geheel wel behoorlijk zwaar, maar het typt verder wel prima. Dat is juist het stukje productiviteit die ik miste bij andere tablets, ik ben dus grote fan en heb geen spijt dat ik die erbij gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ben hier geland na de preview van Marques Brownlee. Mooi ding voor een erg scherpe prijs, al had ik ook graag een 11 inch versie willen zien.

[ Voor 17% gewijzigd door MaZo op 21-06-2025 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sweetdude
rens-br schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 21:31:
Ik heb de mijne ook binnen en in een woord. Wat een ding! (ok dat werden 3 woorden).

Ik ben er ontzettend blij mee, groot en mooi scherm, de bijgekochte Stylo werkt erg goed om aantekeningen mee te maken en mijn vriendin is helemaal in haar nopjes, want tekenen gaat er ook erg goed mee.

Apparaat is erg snel en vlug, OxygenOS werkt als een tierelier.

Ik ben het met de mensen hier eens, het toetsenbord maakt het geheel wel behoorlijk zwaar, maar het typt verder wel prima. Dat is juist het stukje productiviteit die ik miste bij andere tablets, ik ben dus grote fan en heb geen spijt dat ik die erbij gekocht heb.
Begrijp mij niet verkeerd, het keyboard is handig indien je het voor werk gebruikt.
Om relax op de bank te zitten of met dit weer buiten een film of serie te kijken is het onhandig en zit hij aardig in de weg. Plus dan nog het extra gewicht.
Android is soms ook nog niet heel handig met een keyboard niet alle schermen draaien netjes naar landscape waardoor je plots het vertical video syndrom krijgt als je alleen aan het typen bent maar dan andersom :o :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sweetdude
MaZo schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 07:55:
Ben hier geland na de preview van Marques Brownlee. Mooi ding voor een erg scherpe prijs, al had ik ook graag een 11 inch versie willen zien.
Volgens mij is er ook al aan lite aangekondigd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yannickie111
De eerste post vanaf de Pad 3. Eerste indruk is prima, echt bizar dun, en groot!
Nu maar een en ander uitvogelen.
Het toetsenbord zou ook via bluetooth moeten werken. Als ik hem loskoppel werkt deze alleen niet meer.
Iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 19:06
yannickie111 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:57:
De eerste post vanaf de Pad 3. Eerste indruk is prima, echt bizar dun, en groot!
Nu maar een en ander uitvogelen.
Het toetsenbord zou ook via bluetooth moeten werken. Als ik hem loskoppel werkt deze alleen niet meer.
In het verkeerde werelddeel wonen.

Blijkbaar werkt het toetsenbord niet wireless in de Europese variant.

Staat in de voetnoten bij de Pad 3 pagina
19. Draadloze functie op het Smart Keyboard afhankelijk van regionale beschikbaarheid. Zie de regionale productpagina's voor meer informatie
Wel echt een gemis.

[ Voor 22% gewijzigd door NewDust op 21-06-2025 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
sweetdude schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Volgens mij is er ook al aan lite aangekondigd
Ja, maar helaas is die in geen enkel opzicht gelijk aan zijn grote broer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
NewDust schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 16:19:
[...]

In het verkeerde werelddeel wonen.

Blijkbaar werkt het toetsenbord niet wireless in de Europese variant.

Staat in de voetnoten bij de Pad 3 pagina

[...]

Wel echt een gemis.
Zo, die zag ik niet aankomen.
Dat is wel echt erg jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 21:24
yannickie111 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 19:18:
[...]

Zo, die zag ik niet aankomen.
Dat is wel echt erg jammer...
wow same here thanks, deal breaker voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
sweetdude schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 12:22:
[...]

Begrijp mij niet verkeerd, het keyboard is handig indien je het voor werk gebruikt.
Om relax op de bank te zitten of met dit weer buiten een film of serie te kijken is het onhandig en zit hij aardig in de weg. Plus dan nog het extra gewicht.
Android is soms ook nog niet heel handig met een keyboard niet alle schermen draaien netjes naar landscape waardoor je plots het vertical video syndrom krijgt als je alleen aan het typen bent maar dan andersom :o :+
Tuurlijk voor media consumptie is zo'n toetsenbord nergens goedvoor, ook voor het tekenwerk wat mijn vriendin ermee doet is het echt niet handig / nodig. Maar voor het typen van berichten op Tweakers, mailtjes beantwoorden, vergaderingen bijwonen en notulen maken e.d. vind ik het wel echt een meerwaarde.

Tekenwerk:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
Misschien dat ik iets mis, maar je kunt de power button instellen als AI knop (standaard) of als, euh, power button. Maar als dit als AI knop staat is er geen enkele manier om de tablet te rebooten of uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fdees
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:24

fdees

Trust me I'm an Engineer

NewDust schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:02:
Misschien dat ik iets mis, maar je kunt de power button instellen als AI knop (standaard) of als, euh, power button. Maar als dit als AI knop staat is er geen enkele manier om de tablet te rebooten of uit te zetten?
Je kunt dient dan de Powerknop en volume up samen in te drukken

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
fdees schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:15:
[...]

Je kunt dient dan de Powerknop en volume up samen in te drukken
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
NewDust schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:02:
En nu zou ik het op de tablet even moeten checken, maar op mijn telefoon zit ook een aan/uit button in het notificatie paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweetdude
Ik ben nu toch al een tijdje aan het zoeken, maar is er een mogelijkheid om de taakbalk met apps aan te passen. ik bedoel bellen is leuk, maar ga ik op de tablet niet gebruiken. Krijg dat icoontje echter met geen mogelijkheid weg zelfde voor messages en de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
sweetdude schreef op zondag 22 juni 2025 @ 17:06:
Ik ben nu toch al een tijdje aan het zoeken, maar is er een mogelijkheid om de taakbalk met apps aan te passen. ik bedoel bellen is leuk, maar ga ik op de tablet niet gebruiken. Krijg dat icoontje echter met geen mogelijkheid weg zelfde voor messages en de rest.
Kwestie van inhouden, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik zie in het menu onder mobiel netwerk iets als 'connectie delen'.
Daar wordt ook iets genoemd over een versie van oxygenos/coloros (waar mijn oneplus telefoon aan voldoet), maar toch krijg ik dit niet geregeld.
Het lijkt me een handige functie, ipv de mobiele hotspot aanzetten. Iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-07 09:26
Ik heb zelf de Tab 3 vorige week mogen ontvangen. Hij vervangt een galaxy TAB 7+ met keyboard. De tablet voelt in ieder geval een stuk sneller dan de Samsung. Het OLED scherm mis ik niet echt en de vingerafdruk scanner ook niet. Jammer dat het keyboard niet wireless is, maar dat was het keyboard van de Samsung ook niet. Batterij gaat super lang mee, ik ben voorlopig zeer enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Ik heb de tablet nu een paar dagen in gebruik en ben er nog steeds erg blij mee.

Iets wat we helaas wel opviel is dat multi-user support maar een beetje so-so is. Het werkt wel, maar bij het opstarten van de tablet moet altijd de beheerder eerst inloggen, voordat er van user gewisseld kan worden. Best wel onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

rens-br schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 12:41:
Ik heb de tablet nu een paar dagen in gebruik en ben er nog steeds erg blij mee.

Iets wat we helaas wel opviel is dat multi-user support maar een beetje so-so is. Het werkt wel, maar bij het opstarten van de tablet moet altijd de beheerder eerst inloggen, voordat er van user gewisseld kan worden. Best wel onhandig.
Lijkt mij een standaard en verwachte security feature.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 14:45:
[...]

Lijkt mij een standaard en verwachte security feature.
Op een Windows laptop hoef je toch ook niet eerst in te loggen als admin voordat iemand anders kan inloggen?

Zo logisch vind ik dat dus niet.

Ook onhandig als je een account hebt aangemaakt voor de kinderen. Dat die er niet zelfstandig op kunnen.

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 24-06-2025 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

rens-br schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 15:21:
[...]

Op een Windows laptop hoef je toch ook niet eerst in te loggen als admin voordat iemand anders kan inloggen?

Zo logisch vind ik dat dus niet.

Ook onhandig als je een account hebt aangemaakt voor de kinderen. Dat die er niet zelfstandig op kunnen.
Dat het op Windows zo werkt betekent toch niet dat het overal zo moet werken? Windows maakt niet per se gebruik van best practices of iets in die richting. Zijn er überhaupt andere fabrikanten die dit anders doen?

En ja, eens, dat klinkt inderdaad onhandig.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
RF1000 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 19:13:
Net ook de mijne ontvangen. Werkt de F1TV app bij jullie? Krijg de stream niet opgestart via de app (via de browser (Chrome) werkt deze ook niet maar dat was op m'n vorige tablet ook sindskort)

Krijg na een paar seconden error TM4014.

Betreft trouwens alleen de stream van de f1 hoofdrace. De side programs kan ik wel kijken. DRM issue??

(Heb alles geupdate, laatste stand van de software Android 15)
Om mezelf even te quoten; al meerdere met bovenstaand F1TV probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:18
yannickie111 schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 15:57:
Vreemde keuze van OnePlus om dit weg te halen, bij de Pad 2 gaat dit namelijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
RF1000 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 21:15:
[...]

Om mezelf even te quoten; al meerdere met bovenstaand F1TV probleem?
Net even 10 minuten van de hoofdrace teruggekeken, daar geen problemen. Is natuurlijk niet live, dus of het dan ook werkt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
Oke. Thx voor de terugkoppeling. Kijk je via de app of browser (chrome)? Browser heeft bij mij ook problemen

Ik krijg hem echt niet aan de praat. Foutmelding TM4014 of TM4011.

Zojuist toevallig onderstaande reactie vanuit F1TV support (vrij veel contact mee gehad afgelopen 2 weken. Reageren snel. Al lijkt het soms wel erg op een AI generated antwoord)

We do apologize for the inconvenience you have faced. Don't worry, we're going to work on getting this right for you.

Unfortunately, please note that the OnePlus Pad 3 tablet is currently not a supported device.

While we understand that the app version ends in “S”, which typically indicates a supported device, we’ve reviewed this further and can confirm that the OnePlus Pad 3 is currently not supported.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Now, could you please try to access it via website on your tablet if it's possible:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Plenkske schreef op woensdag 2 juli 2025 @ 12:00:
[...]

Vreemde keuze van OnePlus om dit weg te halen, bij de Pad 2 gaat dit namelijk wel.
Heel bijzonder...
Ik hoorde van een vriend dat dit mogelijk te maken kan hebben met bluetooth licentie/goedkeuring oid? (Dus dat het eventueel later nog mogelijk wordt?

Nog een extra vraag rond het toetsenbord:
Als ik mijn (OnePlus) telefoon bij het NFC logo houdt dan reageert de Pad 3 wel, maar gebeurt er niets.
Iemand een idee hoe dit zou moeten werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
RF1000 schreef op donderdag 3 juli 2025 @ 20:29:
Oke. Thx voor de terugkoppeling. Kijk je via de app of browser (chrome)? Browser heeft bij mij ook problemen

Ik krijg hem echt niet aan de praat. Foutmelding TM4014 of TM4011.

Zojuist toevallig onderstaande reactie vanuit F1TV support (vrij veel contact mee gehad afgelopen 2 weken. Reageren snel. Al lijkt het soms wel erg op een AI generated antwoord)

We do apologize for the inconvenience you have faced. Don't worry, we're going to work on getting this right for you.

Unfortunately, please note that the OnePlus Pad 3 tablet is currently not a supported device.

While we understand that the app version ends in “S”, which typically indicates a supported device, we’ve reviewed this further and can confirm that the OnePlus Pad 3 is currently not supported.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Now, could you please try to access it via website on your tablet if it's possible:
Dit was met de app, had ik gisteren voor het eerst geïnstalleerd. Net weer even gekeken en nu blijft hij hangen bij het opstarten van de app op het F1TV logo. Dus het werkt bij mij nu ook niet meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RF1000
MRCL schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:38:
[...]

Dit was met de app, had ik gisteren voor het eerst geïnstalleerd. Net weer even gekeken en nu blijft hij hangen bij het opstarten van de app op het F1TV logo. Dus het werkt bij mij nu ook niet meer. 8)7
Ze zijn er mee bezig. Benieuwd wanneer de app het gaat doen

Thank you for your message, and I understand the confusion. You're right, F1TV does state that Android tablets are supported, and we aim to ensure compatibility across a wide range of devices.

That said, we’re aware that some newer models, such as the OnePlus Pad 3, may not yet be fully optimized for the F1TV app. Please rest assured that we are actively working on improvements to expand device compatibility and enhance the overall user experience. While we can’t confirm a specific timeline for support on the OnePlus Pad 3, your feedback is valuable and has been noted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-07 10:43
RF1000 schreef op vrijdag 4 juli 2025 @ 17:48:
[...]

Ze zijn er mee bezig. Benieuwd wanneer de app het gaat doen

Thank you for your message, and I understand the confusion. You're right, F1TV does state that Android tablets are supported, and we aim to ensure compatibility across a wide range of devices.

That said, we’re aware that some newer models, such as the OnePlus Pad 3, may not yet be fully optimized for the F1TV app. Please rest assured that we are actively working on improvements to expand device compatibility and enhance the overall user experience. While we can’t confirm a specific timeline for support on the OnePlus Pad 3, your feedback is valuable and has been noted.
Ik heb afgelopen weekend de kwalificatie volledig, live, kunnen kijken zonder enig probleem. Dit was via de app.
Pagina: 1

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus Pad 3] Levertijd & Prijzen