RC5/OGR/SETI?

Pagina: 1
Acties:

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-04 09:38

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
nu AT steeds minder flusht voor RC5 en zich meer concentreren op andere zooi zoals OGR en SETI. Wordt het niet eens tijd dat DPC gedeeltelijk stopt met RC5 want dit schiet niet echt op zo want winnen doen we toch wel :9~ So kunnen we bepaalde subteams gaan spiltsen in andere divisies.

Ik ga denk ik naar SETI@Home want daar missen we echt mensen. DPC RULES ON ALL FLUSHING.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Verwijderd

Genome@home kan ook wel wat steun gebruiken.

FAQ

Verwijderd

Of THINK ?!
Doe je tegelijk iets goeds voor de mensheid!
}:O

• Bobco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-10-2023

Bobco

I used to dream about Verona.

Op maandag 17 september 2001 14:05 schreef Cloontje het volgende:
nu AT steeds minder flusht voor RC5 en zich meer concentreren op andere zooi zoals OGR en SETI. Wordt het niet eens tijd dat DPC gedeeltelijk stopt met RC5 want dit schiet niet echt op zo want winnen doen we toch wel :9~
Is het wel slim om op die manier de capaciteit te gaan versnipperen? RC5 is nu over de helft en het zou zonde zijn als het in de tweede helft nog mis gaat. Er hoeft maar 1 team te zijn met een 'Duitse' mentatliteit en DPC zou alsnog de 1e plek kwijt kunnen raken.

Er is al vaker gepraat over een verdeling tussen de verschillende projecten. Ik ben nu eerst 'ns begonnen met een spreadsheetje om te kijken hoe de verdeling van de kracht over de diverse projecten voor de diverse teams is. Binnenkort hopelijk meer hierover.

With the light in our eyes, it's hard to see.

• Wessie
  • Laatst online: 21-05 20:05

Wessie

Noizy Cows Crewmember

En wat d88 jullie van ECCp :?
De concurrentie gaat telkens maar weer harder en wij blijven achter !
Dus ook daar kunnen we wel wat hulp gebruiken !!!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

denk dat je altijd nog terug kan, zolang het maar gaat om machines waar je makkelijk bij kan en je hier regelmatig komt (indien de nood bij RC5 opeens toch hoog wordt, wat ik me niet echt kan voorstellen, maargoed..)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
wessie, voor eccp heb ik al weer iets geassimileerd.
en sequence, zou jij niet eens je ... (weet niet meer hoe dat heet) aanpassen, seti-mf-teller staat er nog in.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 19:28 schreef PowerCow het volgende:
...en sequence, zou jij niet eens je ... (weet niet meer hoe dat heet) aanpassen...
Dat heet een 'signature'. ;)

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

ik wil best overstappen van rc5 naar een ander project, maar de client _moet_ dan zeer eenvoudig te installeren/onderhouden zijn als service. En ze moeten 99,9% betrouwbaar lopen (geen erros/blue screens etc veroorzaken)

2 maanden geleden gevragd in #DPC, maar bij zowel UD, Ecc als G@H was dit niet het geval......

Ik heb bij RC5 een wekelijkse output van +/- 45.000 die omgezet kan worden naar ander project

DPC Team ColdFusion

Verwijderd

De tekstversie van SETI is erg stabiel. Nog geen crasjes gehad in combo met "setispy" programma. Als je alleen de tekstversie neemt blijf je telkens met een dos-box zitten. Dit verhelp je door iets als setispy of setimonitor te gebruiken. (is allemaal bijelkaar misschien max 5 minuten tijd om te installeren).

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

En de nieuwe (beta-) versie van G@H (zie ook hier) draait als een tierelier als service!
(-hide dus :) )

D3 char(s)

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 17 september 2001 19:28 schreef PowerCow het volgende:
wessie, voor eccp heb ik al weer iets geassimileerd.
en sequence, zou jij niet eens je ... (weet niet meer hoe dat heet) aanpassen, seti-mf-teller staat er nog in.
LOL, kheb zelf signatures uitstaan, dus zie dat niet echt :o :P

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Op dinsdag 18 september 2001 00:21 schreef BERKYZ het volgende:
De tekstversie van SETI is erg stabiel. Nog geen crasjes gehad in combo met "setispy" programma. Als je alleen de tekstversie neemt blijf je telkens met een dos-box zitten. Dit verhelp je door iets als setispy of setimonitor te gebruiken. (is allemaal bijelkaar misschien max 5 minuten tijd om te installeren).
Of de client gewoon als service installeren :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

edit:
knip

• Bas_f
  • Laatst online: 09-04 11:07
Op maandag 17 september 2001 20:05 schreef Mar het volgende:
ik wil best overstappen van rc5 naar een ander project, maar de client _moet_ dan zeer eenvoudig te installeren/onderhouden zijn als service. En ze moeten 99,9% betrouwbaar lopen (geen erros/blue screens etc veroorzaken)

2 maanden geleden gevragd in #DPC, maar bij zowel UD, Ecc als G@H was dit niet het geval......
Mijn 300Mhz bakje draait nu al 36 dagen (24u) zonder problemen met G@H. (Windows 98). Wat opzich al vreemd is, zelfs als G@H niet draait...
Toen ik nog RC5 draaide op die bak kon ik 'm gemiddeld eens in de 3 dagen rebooten, omdat ie weer was vast gelopen. (Dacht dat het aan de machine lag...)

...

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty heeft een andere suggestie: Laat iedereen in zijn/haar waarde en laat men zelf bepalen wat men voor een project doet.

EOD imho.

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 11:55 schreef DSmarty het volgende:
* DSmarty heeft een andere suggestie: Laat iedereen in zijn/haar waarde en laat men zelf bepalen wat men voor een project doet.

EOD imho.
Dat doen we toch? Hij vroeg zelf om een reactie! Niemand zegt dat een bepaald project beter is dan een ander imho.

• Mar
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-05-2025

Mar

TCF

seti vind ik niet leuk, dus die mensen die vertellen dat seti vrij stabiel draait geloof ik graag maar ga geen seti doen.

Van de andere kleinere projecten zie ik alleen reaktie op G@H, dus es kijken of ik genoeg vertrouwen in die stabiele client heb om die op al die pc's te gaan installen

DPC Team ColdFusion

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 18 september 2001 13:06 schreef Mar het volgende:
seti vind ik niet leuk, dus die mensen die vertellen dat seti vrij stabiel draait geloof ik graag maar ga geen seti doen.

Van de andere kleinere projecten zie ik alleen reaktie op G@H, dus es kijken of ik genoeg vertrouwen in die stabiele client heb om die op al die pc's te gaan installen
ECCp is bij mij nog nooit gecrashed ofzo..heb ook geen verhalen gehoord van mensen waarbij het wel gebeurd is. Verder is ie supermakkelijk te installeren (gewoon map copieren met enkele files, *niet allemaal*) en draaien maar.

Nadeel is wel dat er de laatste tijd steeds nieuwe clients uitkomen, alhoewel het enige verschil een paar procenten snelheidswinst is, dus je kunt ook gewoon de huidige client laten draaien.
Ook kan zover ik weet de client alleen onder win2k als service draaien, onder 98/ME kan wel het tray-icon verborgen worden.

Ik zou zeggen probeer ECCp en G@H is op een paar pc's, en kijk wat het beste bevalt :)

http://www.donorofniet.nl/

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Op dinsdag 18 september 2001 13:14 schreef jeroon het volgende:
Ik zou zeggen probeer ECCp en G@H is op een paar pc's, en kijk wat het beste bevalt :)
En als je Think en Seti ook ff probeert hebben we gelijk ook weer alle projecten gehad :)

D3 char(s)

• jeroon
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op dinsdag 18 september 2001 13:29 schreef Blistimo het volgende:
En als je Think en Seti ook ff probeert hebben we gelijk ook weer alle projecten gehad :)
Op dinsdag 18 september 2001 13:06 schreef Mar het volgende:
grmbl :)

http://www.donorofniet.nl/

Pagina: 1