Stoel voor aan het bureau

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCBB
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-06 10:17
Dag mensen.
Mijn zoon is op zoek naar een nieuwe bureaustoel. Hij spreekt over een Gamingchair van Autofull van 700euro. Op zich geen probleem als hij zijn spaargeld wilt uitgeven aan een stoel maar voor zo'n bedrag denk ik dat Autofull niet de beste optie is. Veel info op de site doet mijn haar overeind komen. Te veel mooie reviews om waar te zijn. Te weinig negatieve reviews. Geen contactinfo. Uit de lucht gegrepen promoties met aftelklokje etc. No go voor mij.

Waar gaan jullie kijken voor bureaustoelen? Ga je proefzitten of ga je op gebruikerservaringen af?
Als iemand een goede winkel weet hoor ik dat graag. Bij voorkeur Oost Vlaanderen. Verder weg ook geen probleem. Ik rij graag.

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:43
Moet die stoel aan bepaalde eisen voldoen?
Een winkel waar ze een uitgebreid aanbod hebben aan bureaustoelen moet ik ook nog tegenkomen.

Ikea heeft wel enkele, ook duurdere, bureaustoelen die naar mijn insziens er wel degelijk uitzien. Prijs/kwaliteit zullen die zeker goed zijn.
Weba heeft er ook wel enkele. Hebben ook een stuk van hun winkel (Gent) gericht op bureauwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:16
De paar bureaustoelen, die ik ooit heb gekocht, heb ik gehaald bij een handelaar in gebruikte kantoorinventaris.
Degelijk, doorgaans ARBO bestendig, redelijke prijs.
Maar ik kan mij voorstellen dat zoiets weinig aantrekkingskracht heeft voor een jongere.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Youri93
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17:53
Autofull ziet eruit als een dropship website. Standaard Shopify template. Ik koop zelf nooit bij zulke websites.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kijk eens in dit topic Bureau- en gamingstoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCBB
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15-06 10:17
Bedankt voor de tips tot zover al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
N=1... Jaren geleden een wat duurdere Ikea bureaustoel voor mijn zoon gekocht. Nu is hij de deur uit en nu staat ie op mijn werkplek, is dagelijks in gebruik en nog als nieuw...

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Boeryepes schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 18:26:
N=1... Jaren geleden een wat duurdere Ikea bureaustoel voor mijn zoon gekocht. Nu is hij de deur uit en nu staat ie op mijn werkplek, is dagelijks in gebruik en nog als nieuw...
De stoel is de deur uit en je zoon staat op jouw werkplek? :+
Pagina: 1