Alias niet zichtbaar in AT lijst

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Topicstarter
Vliegtuigcrash in India is een topic in MOB en heeft een alias in AWM.

AWM heb ik opgenomen in het filter van de AT om zichtbaar te zijn, MOB niet. Nu zie ik dit topic niet in de AT staan, neem aan doordat het eigenlijk een MOB topic is. Is het misschien aan te passen dat een alias zichtbaar is in de AT als de alias staat in een forumdeel dat zichtbaar moet zijn?

Daarbij staat het topic (op moment van posten) twee keer in de topic lijst van AWM.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 02:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmmm, even als bouwer van het topic en de maker van de alias.

Ik heb eerst de berichten verplaatst naar een nieuw topic. Daarna heb in het topic in MOB de onderste modactie, 'maak alias naar nieuw topic in AWM', gebruikt. Kan zijn dat daar is mis is gegaan.

Edit: ik heb een van de twee aliassen verwijderd. Dat staat nu goed.

Of aliassen in het AT filter mee moeten komen, daar ga ik dan weer niet over :)

[ Voor 23% gewijzigd door Outerspace op 12-06-2025 19:22 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

Als we in AT wel aliassen zouden tonen dan staan deze topics er altijd 2x in als je geen filter gebruikt. Daarom tonen we geen aliassen in de AT lijst.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Topicstarter
Oke duidelijk. :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Dit topic is gesloten.