Naar aanleiding van:
Ik ben ook erg benieuwd hoe anderen hier over denken of mee omgaan. En natuurlijk of de beslissing nog herzien kan worden of omgezet worden in een abbo-feature of dergelijks.
---
Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat deze functie gaat verdwijnen, omdat ik aan redelijk wat topicstarts werk of bijhoud. Ik gebruik de notepad functie dan ook om concepts voor topicstarts op te bouwen en is daarom voor mij onmisbaar binnen Tweakers.Vanaf maandag 23 juni is Notepad in Myreact niet meer beschikbaar. Het is vanaf dat moment niet meer mogelijk om notities te bekijken of op te slaan.
Heb je op deze datum nog inhoud in je Notepad staan? Dan sturen we de inhoud op 23 juni met een DM eenmalig naar je toe. Heb je geen inhoud (meer) in je Notepad, dan ontvang je geen DM.
De reden dat we stoppen met Notepad is simpel: deze functionaliteit wordt erg weinig gebruikt, maar het kost wel tijd om de (sterk verouderde) code hiervan te onderhouden. Dat is een breder probleem dan alleen bij deze feature: door de jaren heeft Tweakers dermate veel functionaliteiten gekregen, dat het verder ontwikkelen en onderhouden van de website steeds complexer wordt. Hierdoor kunnen we minder snel nieuwe features ontwikkelen of bestaande features verbeteren. Eén van de manieren om onze techstack beheersbaar te krijgen, is het afscheid nemen van functionaliteiten die te weinig waarde toevoegen. Notepad is er daar één van.
Ik ben ook erg benieuwd hoe anderen hier over denken of mee omgaan. En natuurlijk of de beslissing nog herzien kan worden of omgezet worden in een abbo-feature of dergelijks.
---
offtopic:
Ik wist niet zo goed waar ik dit topic het beste kon plaatsen, dus voor nu maar even in dit subforum weggezet.
Ik wist niet zo goed waar ik dit topic het beste kon plaatsen, dus voor nu maar even in dit subforum weggezet.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR