hoe verander ik mijn username?
Door de FAQ te gebruiken...wez schreef op maandag 9 juni 2025 @ 15:06:
hoe verander ik mijn username?
Kijk eens in: Hoe vraag ik een nickchange aan?
Overigens is dit geen bug, je topic staat in een verkeerd forum.
[ Voor 10% gewijzigd door Question Mark op 09-06-2025 15:08 ]
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
wez schreef op maandag 9 juni 2025 @ 15:09:
ik heb dit forum niet ontworpen dus om een inactieve user daarop aan te spreken is een beetje vaag
Gewoon de gelinkte FAQ even goed lezen, daar staat direct:
6.2 Hoe vraag ik een nickchange aan?
Je moet daar dus even een nieuw topic maken met de juiste titel en gegevens. Kind kan de was doen!Open in Schop een Modje een topic met als titel [NickChange] 'Huidige Nick' -> 'Gewenste Nick' (waarbij je 'huidige nick' dus vervangt door je huidige nickname en 'gewenste nick' vervangt door je gewenste, nieuwe, nickname) en geef in je reactie duidelijk aan wat je gewenste nick isGeef eventueel een alternatieve nickname in je reactie, mocht de gewenste nickname niet beschikbaar zijn.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
wez schreef op maandag 9 juni 2025 @ 15:09:
ik heb dit forum niet ontworpen dus om een inactieve user daarop aan te spreken is een beetje vaag
*knip*. Reageer op een normale manier of reageer niet.
[ Voor 35% gewijzigd door rens-br op 09-06-2025 15:20 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
@wez als het goed is heb je inmiddels je antwoord gevonden of gekregen. Maak dus even een nieuw topic aan in Schop een modje. Mocht je er niet uitkomen. Stuur me dan gerust even een berichtje.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.