Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulHelper
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 22:54
Beste mede tweakers,

Ik heb een tijd geleden een pixel 7a gekocht. Recent (inmiddels ~2 maanden geleden) werd het bekend dat hiervoor in ieder geval sommige toestellen op basis van IMEI in aanmerking zouden komen. Toen ik dit zag meteen gecheckt en ingevuld. op 24-04-2025 heb ik hier bevestiging van ontvangen.
Nu was het in eerste instantie dat er iets geks met mijn gekoppelde Google/gmail bij de betaalprovider was (account leek al bestaand of iets anders, koppelingen etc werkte niet, zeker niet van mij en heb dit adres al meer dan 10+ jaar en had deze service nog nooit gebruikt).
Dat heb ik toen na een hoop mails opgelost, en ook de updates aan Google doorgegeven met uiteindelijke bevestiging dat het in orde was om te krijgen.

Om te dubbel checken heb ik toen iets meer dan een week geleden gevraagd wat de status was en dat was niet meer dan de oorspronkelijke voorwaarden binnen X tijd. Nu is die tijd om en heb ik dit bedrag nog steeds niet ontvangen.
Nu ga ik hier ook per mail weer achteraan maar vroeg ik me af of en hoe anderen dit hebben ervaren.
Ik had bij een gerelateerd nieuws artikel al iemand gezien die net voor die regeling het vrij snel voor mekaar had gekregen. Ik zou denken dat er meer mensen met een Pixel 7a zijn op tweakers en zo ook meer mensen die in aanmerking komen/kwamen voor deze regeling.
Voor de mensen die hier dus nog niet van af wisten, check dit even aangezien het best een mooi bedrag is (zeker om gratis te krijgen).

Voor de rest, heeft iemand anders het al ontvangen en heb je daarvoor iets speciaals moeten doen?

Ik weet namelijk ook niet in hoeverre de oorspronkelijke Payoneer account support invloed heeft gehad op het totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:36
Veel mensen springen rechtstreeks naar hun vaste topic, dus kans is dat veel Pixel 7a gebruikers dit bericht missen, je kunt voor ervaringen het beste in het Ervaringen topic kijken en doorzoeken (en dat topic is best actief bezocht):
[Google Pixel 7 / 7 Pro / 7a] Ervaringen & discussie

[ Voor 6% gewijzigd door swhnld op 04-06-2025 08:33 ]