Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuzzyBee
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21-07 11:45
Ik ben momenteel opzoek naar een nieuwe telefoon. Wat voor mij erg belangrijk is is de kwaliteit van de fotos die ik hiermee kan maken. Nu heb ik de review op Tweakers gelezen van de Samsung S25 Ultra, maar daar vielen de nachtfoto's tegen en ook de AI functie om deze foto's te verbeteren lieten ten wensen over.

zie: review: Samsung Galaxy S25, S25+ en S25 Ultra - AI alleen is niet genoeg

Nou begreep ik dat dit via software dit aangepast kan worden. Dus met andere woorden in bepaalde foto's is het goed, maar in anderen worden de details weggehaald. Zie ook in het filmpje het stukje over de bakstenen waar alle details zijn weggevaagd (voegen/provisual engine).

Zijn hier ook mensen met een S25 Ultra of iemand die de software ontwikkeling op de voet volgt of dit al gedaan is of dat Samsung binnenkort gaat doen. .

Mochten jullie evt een ander toestel adviseren welke goede foto's kan maken dan hoor ik dit graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor een ander eventueel een ander toestel kan adviseren, is het misschien ook wel handig om te weten wat het budget is dat je hebt en wat de eisen zijn die je hebt voor de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuzzyBee
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 21-07 11:45
1400 eur. Dus de top modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:34
Xiaomi 15 Ultra is het alternatief op Android als je buiten de Samsung S25 Ultra wil kijken.
Of een iPhone 16 Pro Max als je naar een ander ecosysteem wil kijken.

Zie ook de BBG:
Best Buy Guide: De beste high-end smartphones

Voor tips en gebruikservaringen van de S25U, zie ook: [Samsung Galaxy S25-serie] Ervaringen & Discussie

[ Voor 17% gewijzigd door swhnld op 03-06-2025 18:37 ]