Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisRick
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 25-09 13:09
Situatie:
  • 20 jaar oud, 3 jaar werkervaring in Dynamics 365 Business Central
  • 1 jaar geleden van werkgever gewisseld
  • HAVO achtergrond, geen afgeronde HBO studie
  • Werkzaam in zeer specifieke niche (D365 BC, geen Power Platform meer)
Huidige pakket:
  • Bruto salaris: €3.500 (ex. vakantiegeld) (werkweek 40u)
  • Netto telefoonvergoeding: €50
  • Pensioen: 50/50 verdeling
  • Lease auto: Renault Clio 2024 full option + onbeperkt privé gebruik
Certificeringen:
  • EXIN Agile Scrum Foundation
  • Microsoft Certified: Dynamics 365 Business Central
  • Microsoft Certified: Dynamics 365 Finance Functional
  • Microsoft Certified: Power Platform Functional Consultant
  • Microsoft Certified: Power Platform Solution Architect Expert
  • Continia Document Capture Fundamentals
Mijn vraag:
Ik twijfel of ik tevreden moet zijn met dit pakket of dat ik daadwerkelijk onderbetaald ben. Dynamics 365 BC is een zeer specifieke markt en ik merk dat er veel vraag is naar mensen met deze kennis. Tegelijkertijd ben ik nog jong en heb ik geen HBO diploma.

Wat denken jullie? Is dit een redelijk pakket voor mijn profiel, of zou ik meer moeten kunnen verdienen? Ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen! Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij deze werkgever maar wil wel naar verhouding verdienen. Ik presteer goed en krijg veel werk waardering.

Alvast bedankt voor jullie mening / input of toevoegingen _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-10 11:50
Ik zou die vraag ook even hier posten:
Wat verdient de ICT'er / GoT'er? (deel 14)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetisRick
Dankjewel voor de tip, zojuist gedaan! :)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• T i M
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09 08:18
Incl. leaseauto is dit een salaris van ruim 4000 bruto en je bent pas 20 jaar zonder diploma. Ik zou zeggen dat je zeer goed betaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetisRick
T i M schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:37:
Incl. leaseauto is dit een salaris van ruim 4000 bruto en je bent pas 20 jaar zonder diploma. Ik zou zeggen dat je zeer goed betaald wordt.
Absoluut gezien mijn leeftijd is het zeker een goed salaris, maar de branche kent een groot tekort en ik zie bij verschillende bedrijven startsalarissen van 4000 euro bruto, en ik heb al 3 jaar ervaring, dus dan voelt het wel weer als weinig. Misschien heb ik gewoon een reality check nodig en die ontvang ik hier dan ook graag haha :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:41
Je bent 20..... Toen zat ik op 1200 euro bruto!
De term onderbetaalt mag niet eens door je hoofd schieten. Kan er wat bij, wellicht, maar ik zou in mijn handjes knijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:29
HetisRick schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 11:40:
[...]

Absoluut gezien mijn leeftijd is het zeker een goed salaris, maar de branche kent een groot tekort en ik zie bij verschillende bedrijven startsalarissen van 4000 euro bruto, en ik heb al 3 jaar ervaring, dus dan voelt het wel weer als weinig. Misschien heb ik gewoon een reality check nodig en die ontvang ik hier dan ook graag haha :)
Het lijkt mij ook een vrij aardig salaris, maar goed, ga gewoon solliciteren dan? Zo moeilijk is het toch niet? Als je meer wil staat je niks in de weg. Een vraag stellen op een forum als dit gaat je daar niets mee helpen en de reacties zullen ook uiteenlopen, maar uiteindelijk zal de werkelijkheid uitwijzen of je meer of niet kan krijgen. Ik denk wel dat je ook rekening moet houden met je huidige werkplek, is het daar fijn om te werken, dan is meer niet altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:09
Ziet er goed uit, toch?
Mijn 1e baan was EUR 1800 + auto... dat was in 2001

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56

Metro2002

Memento mori

Voor jouw leeftijd is dit echt een zeer goed salaris, genoeg 40'ers en 50'ers die minder verdienen.

[ Voor 31% gewijzigd door Metro2002 op 03-06-2025 13:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:37

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Metro2002 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 13:54:
Voor jouw leeftijd is dit echt een zeer goed salaris, genoeg 40'ers en 50'ers die minder verdienen.
Leeftijd is toch niet interessant? Het gaat om kennis en kunde, gecombineerd met vraag en aanbod.

Kennelijk zit TS in een markt waar goed personeel schaars is, en heeft dat gecombineerd met de juiste certificaten. Ik zou als ik TS was gewoon eens wat gesprekken met andere partijen aangaan. :)

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpit
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-10 13:29
Solliciteren gaat je het antwoord geven. Pas wel op met teveel job hoppen, dat gaat een keer tegen je werken. En ik zou nadenken over dat HBO diploma. Ook dat kan bij een wat meer verzadigde markt een pluspunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:36

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Onderbetaald ben je sowieso niet.

Maar als je meer wilt, dan moet je gewoon om je heen gaan kijken of iemand je dat wil bieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Crossposten is niet nodig en ik denk dat je hier ondertussen al aardig wat input heb gehad.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.