Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Daar staan nog wat mooie oude parels tussen zeg!
eth, The world's computer
een hoop drek dat ruim voor mijn tijd is, wat kan er veel veranderen in die tijd
nothing stops this train
Ik snap dat jij hunkert naar een discussie over het bestaansrecht van Ethereum.almelo15 schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 21:34:
[...]
In principe was het gewoon een vraag, maar als je er geen antwoord op kan of wil geven is dat je goed recht.
Ik ga alleen aan op woordjes als enige. Terwijl je het over niet speculatieve crypto hebt. Dan kan je uiteraard een reactie verwachten van iemand die de voorkeur geeft aan eth.
Naar mijn mening een van de weinige blockchains met ontiegelijk veel usecases en daarmee echte (niet speculatieve) waarde.
Agree to disagree dus
Feit is dat het mij geen zak interesseert. Die hele chain niet, maar ook je standpunten niet.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kennelijk begrijp je het niet, maar dat is ook prima.FrambozenTaart schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:08:
[...]
Ik snap dat jij hunkert naar een discussie over het bestaansrecht van Ethereum.
Feit is dat het mij geen zak interesseert. Die hele chain niet, maar ook je standpunten niet.
"En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!"
Zou het niet zo moeten zijn dat je mensen in dit topic gewoon goed adviseerd? Zou het niet moeten zijn:
'Investeer alleen je geld in Bitcoin wat je niet zou kunnen verliezen?'
Zo niet dan start ik graag de discussie, hier, of in Financiele onafhankelijkheid, kak, waarom niet.
jaDarrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:18:
Heb ik teveel bier op of is het hier echt chaos?
We slowbleeden weer en het is hier weer een bipolaire bedoeling.Darrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:18:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4WzQj5ZKfpYLOcUw0XBdvPsK.jpg?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nee je ziet het goed, sfeertje is beetje verziektDarrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:18:

Denk nog wat liquiditeit pakken onder 117k.
Fucking Ardor, shitcoin was dat zeg.
Er was Next en toen kwam Ardor (Next 2.0).
Gewoon omlaag getyft die bende
Huh, mijn PF heeft vandaag slechts -15% gedaan na veul dikke groene staven.
Niks aan de hand..
Nou ik begrijpt dat jullie met al die *muntjes wel wat engels kunnen inmiddels maar het nivo gaat wel heel laag.
En zitten jullie niet gewoon de tranen weg te laggen?
De knuppel doet iedergeval zijn werk, ze nadenken, ze denken na, je kunt rapporteren.
haha wat wilt deze gast. Dit topic heeft al teveel meegemaakt met trollsKakker schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:33:
Ik hoor nu een lied op de radio, 3FM (jezus): I wanna make you squirt.. i wanna scissor.
Nou ik begrijpt dat jullie met al die *muntjes wel wat engels kunnen inmiddels maar het nivo gaat wel heel laag.
En zitten jullie niet gewoon de tranen weg te laggen?
De knuppel doet iedergeval zijn werk, ze nadenken, ze denken na, je kunt rapporteren.
reported overigens
[ Voor 6% gewijzigd door Pinsa op 18-07-2025 22:41 ]
Kanslooskeanu_ schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:40:
[...]
haha wat wilt deze gast. Dit topic heeft al teveel meegemaakt met trollsmatige poging wel.
reported overigens
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Shitcoin of niet, wel een goeie band.elektriekert schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:26:
[...]
Fucking Ardor, shitcoin was dat zeg.
Er was Next en toen kwam Ardor (Next 2.0).
Gewoon omlaag getyft die bende
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CAIqdefvM4rDLwqU6ge5qtlQ.jpg?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat vraag ik mij ook af, (modjes) ??
Ik krijg allemaal prive berichten, leuke berichtjes? laten we het daar maar op laten.
Mensen, neem het allemaal niet zo persoonlijk.
De boot heb je niet gemist, koop alleen geen HTLR.
Bull market show must go on. Henk en Ingrid aan boord op 200k next stop!
Klein beetje aangepastVis schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 23:04:
Even de low 117ies aangetikt en nu weer volgende leg up heren?
Bull market show must go on. @gebruikershaes aan boord op 200k next stop!
He wat is dit? Nog steeds salty? Je moet eerst LFG zeggen anders doe ik het niet

Dat is gewoon hoe het internet werkt.Pinsa schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:40:
Laatst was er ook weer zo,n wappie hier, snap niet dat ze altijd uitgerekend in dit topic belanden
:strip_exif()/f/image/v2qAaz5QTtkG7kLRaZoxNBDt.jpg?f=fotoalbum_large)
*gemaakt op een touchpad met een flesje bier in de andere hand, dus het kan niet helemaal natuurgetrouw zijn getekend.
[ Voor 9% gewijzigd door Ray_ op 18-07-2025 23:24 ]
Ohh als ik de keuze heb, wil je hem dan alsjeblieft in het Financiele onafhankelijkheid topic starten?Kakker schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:19:
Om even ontopic te blijven, ook in dit topic, onderaan, tenminste in mijn browser, staat er onder Quickreply een aantal 'Let ops'..
"En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!"
Zou het niet zo moeten zijn dat je mensen in dit topic gewoon goed adviseerd? Zou het niet moeten zijn:
'Investeer alleen je geld in Bitcoin wat je niet zou kunnen verliezen?'
Zo niet dan start ik graag de discussie, hier, of in Financiele onafhankelijkheid, kak, waarom niet.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Laat ik het zo zeggen. Een mod hier doet alles vrijwillig om een mooie sfeer te brengen. Een sfeer die jij ook niet terugvindt in andere fora en daarom hier uitkomt.Kakker schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:57:
[...]
Dat vraag ik mij ook af, (modjes) ??
Ik krijg allemaal prive berichten, leuke berichtjes? laten we het daar maar op laten.
Mensen, neem het allemaal niet zo persoonlijk.
De boot heb je niet gemist, koop alleen geen HTLR.
Respect verlies je snel door deze mensen die alles uit belang voor de community aan te spreken op deze manier.
Iedereen is welkom hier maar heb respect en houdt het netjes. Die shitcoin die je noemt slaat nergens op, kun je gerust voor jezelf houden.
Ik zit vaak minuten lang de juiste plaat te zoeken,Een discussie over bitcoin of andere crypto leidt bij veel gebruikers vaak tot het plaatsen van memes en vergelijkbare low effort reacties
@Guere maakt hele strips en videos en al het vrouwelijk schoon van opa uit de vorige boelrun....
Wat een belediging.... @YES kom op, ban hem!
Dit weekend koopmomentje? Meer satjes voor je fiat. Of drek, meer drek kan natuurlijk ook.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 3% gewijzigd door Coldcat op 19-07-2025 05:12 ]
Die zal ik zo eens in de auto pompen naar het werkDarrell schreef op vrijdag 18 juli 2025 @ 22:47:
[...]
Shitcoin of niet, wel een goeie band.
[YouTube: ZEAL & ARDOR - Death to the Holy (Official Video)]

Edit: @elektriekert dan komen we allemaal bij jouw toko hamburgers eten wanneer je voor jezelf bent begonnen. Wel met korting he? We blijven toch NLers...
[ Voor 49% gewijzigd door sh4d0wman op 19-07-2025 07:02 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja joh, de schijn hoog houden hè!
Ah joh, laatst al besloten dat er nog 3-4 jaar wisseldiensten doe en dan toch mezelf ga beginnen.
Dus zo lang moet ik nog de schijn ophouden.
Hij is al begonnen met low budget versie. Hier staat ie trots voor zijn foodtruck/ trailer.sh4d0wman schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 06:28:
@elektriekert werk?
[Afbeelding]
Edit: @elektriekert dan komen we allemaal bij jouw toko hamburgers eten wanneer je voor jezelf bent begonnen. Wel met korting he? We blijven toch NLers...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3oMlgGFgq8jwOmcs6rbjlHfc.jpg?f=user_large)
Wat een low effort meme. Steek er eens wat meer werk in.anti elppa schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 07:30:
[...]
Hij is al begonnen met low budget versie. Hier staat ie trots voor zijn foodtruck/ trailer.
[Afbeelding]
Zero.
BTC heeft weinig gains gemaakt, geen tijd want ik moet werken als een normie daardoor. Dus geen tijd voor dikke miemsPelox schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 07:39:
[...]
Wat een low effort meme. Steek er eens wat meer werk in.
nee maar dat komt omdat trailer park boys al te goed is om het nog beter te maken. Net BTCMoiety schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 08:14:
Zelf Grok is te lui om er iets leuks van te maken
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/VNpynRmubMItpuAOwPHI1JgL.gif?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 19-07-2025 08:17 ]
Wel fijn dat we even een correctie hebben XRP mar wel wat rust pakken en dan door naar de 4 of 5 please.
Er is een antwoord geplaatst, flink ook nog, het lijkt wel een advocaat.
Ik heb mijn werk gedaan, chaos maken jullie zelf.
Ik kom terug als de BTC in Euro op de 0.4M staat, het gaat jullie goed.. en straks nou niet gaan liggen huilen van had ik maar.
Tabee, Kakker.
Kakker schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:39:
Mijne heren, want dames zullen hier weinig zitten.
Ik kom terug als de BTC in Euro op de 0.4M staat, het gaat jullie goed.. en straks nou niet gaan liggen huilen van had ik maar.
Tabee, Kakker.
/f/image/HypCZOuFO7WgsG0jj8EVE9x4.png?f=fotoalbum_large)
GroetjesKakker schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:39:
Tabee, Kakker.

Gebruikelijk zou zijn om nu nog 3 maanden door te stomen, maar omdat we nog geen begin van Mania hadden gezien (of 3 weken geleden dus...) denkt ie dat het nog wel 6 tot 8 maanden door kan gaan.
Pfoe....
Idd. Ik geloof er ook heilig in. Ik blijf bij minimaal 150k. En 200k oke. 250 very nice. En 420.........elektriekert schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:21:
Ik heb net ff het laatste filmpje van Bob Loukas bekeken (die van 3 weken terug). Krijg meteen het gevoel dat mijn eerste targets veel te laag staan.
Gebruikelijk zou zijn om nu nog 3 maanden door te stomen, maar omdat we nog geen begin van Mania hadden gezien (of 3 weken geleden dus...) denkt ie dat het nog wel 6 tot 8 maanden door kan gaan.
Pfoe....
840! YANBE!anti elppa schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:28:
[...]
Idd. Ik geloof er ook heilig in. Ik blijf bij minimaal 150k. En 200k oke. 250 very nice. En 420.........

Bron: https://techintelpro.com/...lder-with-10m-acquisitionTAO Synergies Inc., a digital asset treasury company focused on decentralized artificial intelligence (AI), announced on July 17, 2025, in New York that it has acquired 29,899 Bittensor (TAO) tokens for $10.0 million at an average price of approximately $334 per token. This strategic move positions TAO Synergies as the largest publicly traded pure-play holder of TAO, the native token of Bittensor, a decentralized AI network incentivizing machine intelligence development. The acquisition aligns with the company’s treasury strategy to capitalize on the growth of decentralized AI.
https://coincentral.com/t...largest-bittensor-holder/
Nog niet, ik hoop dat het nog ietsje lager gaat.
Jij al iets gekocht?
Ik hoop met je mee paar % eraf ik druk op de buy knopFrozen-North schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:31:
[...]
Nog niet, ik hoop dat het nog ietsje lager gaat.
Jij al iets gekocht?
Ohh, is dat een belofte? Dat je echt niet eerder terug komt dan dat Bitcoin op 0,4M staat? Zet ik mn sell orders vast op of onder de 3,99M.. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen..Kakker schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:39:
Tabee, Kakker.
In een voornamelijk pro Bitcoin topic Bitcoin gaan lopen prediken en zeggen dat wij het allemaal niet snappen.. Sjeez sommige mensen...
420:anti elppa schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 13:28:
[...]
Idd. Ik geloof er ook heilig in. Ik blijf bij minimaal 150k. En 200k oke. 250 very nice. En 420.........
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ka3h3WCNnKWtpPbksn8UX4i.jpg?f=user_large)
Kol Nedra schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:37:
over memes, dit is een nieuwe template om memes te maken![]()
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ckcKcfdmCBPw3OiEp5Nqf94j.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Een beetje zwarte humor kan hier wel, toch?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqwQtxFZIOWodPOG5ut3t6y1.jpg?f=user_large)
winnaar van beste KOL meme een kratje?Kol Nedra schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:37:
over memes, dit is een nieuwe template om memes te maken![]()
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/EHzG0dN7wAik7QUbCtqgIoPd.jpg?f=fotoalbum_large)
Coldcat schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 15:13:
[...]
winnaar van beste KOL meme een kratje?
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/onSFCFP8halfBipt28jMBl3G.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/5W3JqCsCIobyzTYAbyoYuuTC.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.nu.nl/economi...ven-4-biljoen-dollar.html
:strip_exif()/f/image/WbZLj78DLoLwxaqxBFMqaEB5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook positieve reacties
[ Voor 26% gewijzigd door Pinsa op 19-07-2025 16:23 ]
Ik ben best tevreden met de pompactie gedurende deze weken. Dus, ik ben gelukkig!
(Dit is vast iemand die een paar maanden geleden al zijn crypto de deur uit heeft gedaan)
[ Voor 5% gewijzigd door Moiety op 19-07-2025 16:33 ]
Moiety schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 16:32:
[...]
Ik ben best tevreden met de pompactie gedurende deze weken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YFEKBNvv5c1XvAdoKBrP8t3G.gif?f=user_large)
Net funds overgezet ben meteen een whale!
Dan moet je echt oppassen met orders plaatsen.dylan_ schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:12:
bybit.eu 300k volume op btc/usdc
Beetje jammer dit.. Begint Nederland als eerste met de migratie naar .eu?Coldcat schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:15:
[...]
Dan moet je echt oppassen met orders plaatsen.
verkooporder op $420k zetten, wie weet iemand met een dikke finger...... profit!dylan_ schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 18:12:
bybit.eu 300k volume op btc/usdc
nondeju: check ik BTC/DAI, paar dagen terug $130k aangetikt
helaas geen sellorder geplaatst in DAI.
nu dus wel op $128-$130k range
[ Voor 21% gewijzigd door Kol Nedra op 19-07-2025 18:32 ]
nothing stops this train
Nee man. Koers is zo extreem laag. Niet de moeite nu
Wat verwacht je dan van een kakkerAcidrain schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:36:
[...]
Ohh, is dat een belofte? Dat je echt niet eerder terug komt dan dat Bitcoin op 0,4M staat? Zet ik mn sell orders vast op of onder de 3,99M.. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen..
In een voornamelijk pro Bitcoin topic Bitcoin gaan lopen prediken en zeggen dat wij het allemaal niet snappen.. Sjeez sommige mensen...

Maar goed liever bitcoin dan eth shitcoin.
Kakker het BTC alias van die gast uit het oosten?knakworst schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 19:22:
[...]
Wat verwacht je dan van een kakker![]()
![]()
![]()
Mooi, lekker rustig. Houdoe en bedankt.Kakker schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 11:39:
Tabee, Kakker.

Und?elektriekert schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 06:07:
[...]
Die zal ik zo eens in de auto pompen naar het werk
Watch it.knakworst schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 19:22:
[...]
Wat verwacht je dan van een kakker![]()
![]()
![]()
there is a second bestVis schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 21:23:
Litecoin wat doet u nou?
nothing stops this train
Ik ben er klaar voor.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lNuXyRUhn19cOx76DtcXeSdj.jpg?f=user_large)
Flinke tassenDon Guacamole schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 21:24:
Ik heb t idee dat we komende weken de 125-150K gaan zien, maar ook dat we een moddervet altseason krijgen. Kort, maar wel met coins die ff 50-80% gains in een week gaan geven. Iedereen euforisch en dan valt t mes.
Ik ben er klaar voor.
[Afbeelding]
Zero.
Flinke hompen gestolde aardolie
Don Guacamole schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 21:24:
Ik heb t idee dat we komende weken de 125-150K gaan zien, maar ook dat we een moddervet altseason krijgen. Kort, maar wel met coins die ff 50-80% gains in een week gaan geven. Iedereen euforisch en dan valt t mes.
Ik ben er klaar voor.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/zB1kGQtUGZfaQ7hrXsAkio4n.gif?f=user_large)
Maar echt hoor.. let op, heel deze SC reaguurders denken dat ETH straks naar 10k gaat, terwijl er maar 1 echte crypto OG coin straks richting Bitcoin gaat bewegen, LTC baby.
Het snelle en goedkope broertje van.
ETFs gaan straks full on chikun 🐔
Net als in 2013Vis schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 21:56:
[...]
Maar echt hoor.. let op, heel deze SC reaguurders denken dat ETH straks naar 10k gaat, terwijl er maar 1 echte crypto OG coin straks richting Bitcoin gaat bewegen, LTC baby.
Het snelle en goedkope broertje van.
ETFs gaan straks full on chikun 🐔
Was ik toen maar op aandringen van die irritante vriend op verjaardagen ingestapt...
Verjaardag? Toevallig bij onze maxi thuis?Vis schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 22:34:
Was ik toen maar op aandringen van die irritante vriend op verjaardagen ingestapt...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/2ujczmvuyJzYLysgUfdTqguy.gif?f=user_large)
Ik weet niet eens meer waarom ik deze destijds heb gemaakt

- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!