Nee? Niet ff 1 zure mini er bij? Best wel leuk (soms) 🥹anti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:35:
[...]
oh nee hoor, hier komen nooit kinderen. Dat zou echt hell on earth zijn.
anti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:35:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/VI7iMX7077ikbQtecrGJwFQK.jpg?f=user_large)
Lijkt er toch echt op dat Elppa op de TT wel eens zijn seed is verloren.gebruikershaes schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:44:
[...]
Nee? Niet ff 1 zure mini er bij? Best wel leuk (soms) 🥹
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hahahaha epic
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zal je vertellen dat die kleine gewoon slaapt maar van de tradingview alerts word ik wakker
Hahaha ik zal je eerlijk zeggen: ik had deze al een jaar ofzo geleden bedacht voor jou, maar het wachten was totdat kinderen + anti elppa weer ter sprake kwam waarbij jij dan je afschuw kon uiten. Prima moment nu om het idee eindelijk van de plank te halenanti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:49:
Hahahaha epic
Die chips doen ook alleen maar wat met nulletjes en eentjes. Dus als de nood aan de man is doen we dat gewoon op papier met het handje. We zijn ten slotte tweakers.knakworst schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:23:
[...]
Zegt een btc maxi. Al die pow is uiteindelijk te herleiden naar ASML, al die antminer chips worden zeker weten gemaakt met chipmachines van ASML.
Of nie dan?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Stick to the plan.Guere schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:52:
[...]
Hahaha ik zal je eerlijk zeggen: ik had deze al een jaar ofzo geleden bedacht voor jou, maar het wachten was totdat kinderen + anti elppa weer ter sprake kwam waarbij jij dan je afschuw kon uiten. Prima moment nu om het idee eindelijk van de plank te halen
Die piepjes klinken net als een rotte werk-bureaustoel. Je weet wel zo'n ergonomisch vormgegeven ding wat 8 uur onder je reet hangt. Soms hoor ik iemand achterover leunen en dan triggert in het in m'n hoofd.... TV-alert. Ik vraag me wel eens af of die persoon ook niet gewoon een dikke shitcoiner is.tomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:50:
[...]
Zal je vertellen dat die kleine gewoon slaapt maar van de tradingview alerts word ik wakker
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Weet je wat het is, het ging er al eerder over; ik denk wel dat je allebei on board moet zijn en dat je het anders echt beter niet kan doen. Het vraagt een hoop, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mensen benijd die geen kinderen hebben. Voor mij brengt het zoveel dat ik echt een betere versie van mezelf wil zijn om die kleine mini me (nu dan 1, hopelijk in de toekomst nog eentje) een goede leg up wil geven in het leven.MrMrq schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:57:
[...]
Dit is grappig en wrang tegelijk, omdat hier geen kinderen zijn… of zullen komen.
Ik ben er heel nieuwsgierig naar, maar mijn partner wil ze niet.
Of ben je ondertussen van gedachten verandert, @anti elppa ?
Zo ook waarom ik zo serieus ben over traden, als ik mede daardoor kan zorgen dat hij straks wel aan een huis kan komen (of wat dan ook), dan voel ik me persoonlijk wel geslaagd in het leven.
Maar goed, genoeg melodramatische shit, nu weer terug naar de orde van de dag. Wenn moon?
Enige nadeel (in Belgie, weet niet in NL) is dat je voor kinderen niet zomaar een beleggersrekening kan openen, of althans beleggen in hun plaats. Ik zou graag iedere maand DCA willen doen voor hen, maar.. dat mag dus niet. Of enkel via een grootbank met echt hoge kosten.tomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:55:
[...]
Zo ook waarom ik zo serieus ben over traden, als ik mede daardoor kan zorgen dat hij straks wel aan een huis kan komen (of wat dan ook), dan voel ik me persoonlijk wel geslaagd in het leven.
Never ever financial advice...
Zo sta ik er ook in. De kinderen erven hier mijn HTMLcoin en Reddcoin uit 2017.tomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:55:
[...]
Weet je wat het is, het ging er al eerder over; ik denk wel dat je allebei on board moet zijn en dat je het anders echt beter niet kan doen. Het vraagt een hoop, maar ik kan me niet voorstellen dat ik mensen benijd die geen kinderen hebben. Voor mij brengt het zoveel dat ik echt een betere versie van mezelf wil zijn om die kleine mini me (nu dan 1, hopelijk in de toekomst nog eentje) een goede leg up wil geven in het leven.
Maar goed, genoeg melodramatische shit, nu weer terug naar de orde van de dag. Wenn moon?
Zo hebben ze een goede start in het leven, vlak voordat ze naar het front in Oekraïne gaan.
Trots.
Dit kan wel via onder andere Meesman.kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:59:
[...]
Enige nadeel (in Belgie, weet niet in NL) is dat je voor kinderen niet zomaar een beleggersrekening kan openen, of althans beleggen in hun plaats. Ik zou graag iedere maand DCA willen doen voor hen, maar.. dat mag dus niet. Of enkel via een grootbank met echt hoge kosten.
Ik weet alleen geen optie om sats te stacken voor je kinderen, anders dan op een eigen wallet.
Ja maar jullie krijgen mega veel kindergeld en goedkope opvang. Daarom poepen ze in elke grootstad met een factor x5kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:59:
[...]
Enige nadeel (in Belgie, weet niet in NL) is dat je voor kinderen niet zomaar een beleggersrekening kan openen, of althans beleggen in hun plaats. Ik zou graag iedere maand DCA willen doen voor hen, maar.. dat mag dus niet. Of enkel via een grootbank met echt hoge kosten.
Flauw maar toch een kern van waarheid.
Dat kan hier gewoon. Wel grootbank idd. Ik heb voor mijn kids bij ING belegginsrekeningen geopend.kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:59:
[...]
je krijgt er echt zoveel voor terug.......echt waaranti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:35:
[...]
maar serieus: je eigen kinderen is wel je alles, je doet alles voor ze en je hebt er echt voor over.
grootste nadeel is dat je 90% van je vrije tijd kwijt bent
nothing stops this train
Je kan het geluidje veranderen he.Coldcat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:55:
[...]
Die piepjes klinken net als een rotte werk-bureaustoel. Je weet wel zo'n ergonomisch vormgegeven ding wat 8 uur onder je reet hangt. Soms hoor ik iemand achterover leunen en dan triggert in het in m'n hoofd.... TV-alert. Ik vraag me wel eens af of die persoon ook niet gewoon een dikke shitcoiner is.
Dat wist ik niet. kun je dat ook voor alles tegelijk doen in de browser? Ik zie het enkel per alert.
Jij hebt natuurlijk het cash register gekozen
We moeten natuurlijk wel die kleine slaafjes klaarstomen om straks onze taken over te nemen, dus een beetje verkapte loon mag daarvoor welAlpina schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:06:
[...]
Ja maar jullie krijgen mega veel kindergeld en goedkope opvang. Daarom poepen ze in elke grootstad met een factor x5
elektriekert schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:38:
[...]
We moeten natuurlijk wel die kleine slaafjes klaarstomen om straks onze taken over te nemen, dus een beetje verkapte loon mag daarvoor wel

Heb je nog wat QNT of helemaal uitgestapt?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gKr8ozt1pGLIT0wYekcGOPPm.jpg?f=user_large)
Volgens mij heeft poepen in België een iets andere betekenis dan in NL…Alpina schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:06:
[...]
Ja maar jullie krijgen mega veel kindergeld en goedkope opvang. Daarom poepen ze in elke grootstad met een factor x5
Just saying, een x5 lijkt me dan toch wel aardig onaangenaam..
Ik bedoelde de BE variant als in fokken.Don Guacamole schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:44:
[...]
Volgens mij heeft poepen in België een iets andere betekenis dan in NL…
Just saying, een x5 lijkt me dan toch wel aardig onaangenaam..
X5? Hahaha
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5y4BG0pi8By4V6UZa4SVBKc5.jpg?f=user_large)
Maar is dat een beleggingsrekening of kindrekening? En daar zijn toch heel wat voorwaarden en kosten aan verbonden, niet?gebruikershaes schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:08:
[...]
Dat kan hier gewoon. Wel grootbank idd. Ik heb voor mijn kids bij ING belegginsrekeningen geopend.
Flauw? Nee niet flauw, en iets waarover mening Belg ook wel wat pissed is.Alpina schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:06:
[...]
Wij zijn voor kinderen gegaan omdat we dit beide wouden. Die "families" waarover jij praat dienen vooral om inkomsten te vergaren.
Als doorsnee middenklasse gezin is een kinderdagverblijf helemaal niet goedkoop, en zijn de meeste (buiten de grootsteden) afhankelijk van het inkomen. Valt wel tegen moet ik zeggen als er dan een overlap is met de 2.
Maar dan is de opmerking: ja maar je trekt dat wel terug van de belastingen?
Klopt, maar ook dat is een jaar later. Met kleine kinderen komen ook heel wat kosten, en dat is natuurlijk handig als vader en/of moeder niet werkt. Die kunnen hun 6 kinderen bijna gratis wegdoen, ook al werken ze niet en kunnen ze er dus perfect zelf op passen.
Zelf ervaring mee?PlasticPimple schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:04:
[...]
Dit kan wel via onder andere Meesman.
Ik weet alleen geen optie om sats te stacken voor je kinderen, anders dan op een eigen wallet.
Maar is een NL bank, NL rekening, dus andere voorwaarden dan vanuit BE?
Heb ik nog steeds.
Als ik weer is een keer het reddit forum open wordt het benoemd als beter dan Bitcoin met meer groei potentie, dus ja, dan blijven we er braaf in zitten hè
Belegingsrekening. Kost je 0.6% op jaar basis.kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 12:59:
[...]
Maar is dat een beleggingsrekening of kindrekening? En daar zijn toch heel wat voorwaarden en kosten aan verbonden, niet?
Bedankt, ik ga eens opnieuw bij mijn banken navragen.
Jammer dat ze het aantal (persoonlijke) adviseurs hebben teruggeschroefd, want die kon ik snel bellen voor uitleg enzovoort. En deze betalend maken is helemaal geen goede zet geweest.
Ik heb allemaal geen tijd om dit uit te pluizen of de kleine lettertjes te lezen... Maar met hier en daar een beetje info kan ik wel verder
Jammer dat ze het aantal (persoonlijke) adviseurs hebben teruggeschroefd, want die kon ik snel bellen voor uitleg enzovoort. En deze betalend maken is helemaal geen goede zet geweest.
Ik heb allemaal geen tijd om dit uit te pluizen of de kleine lettertjes te lezen... Maar met hier en daar een beetje info kan ik wel verder
Ik trade/dca aandelen en crypto voor mijn 2 kinderen op een apart account, wel onder mijn beheer. Degiro doet geen accounts meer openen voor minderjarige.kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:59:
[...]
Het is dus geen kinder beleggingsrekening. Staat nog steeds onder mijn naam. Dus dat wordt nog een dingetje straks met het geld overhevelen aan de kinderen zonder de fiscus te spekken. Maaarrr, niets verbiedt mij om van dat geld hun studie te betalen en/of huur als ze op kamers gaan oid. Of, afhankelijk van het bedrag, een appartementje/studio voor ze te kopen waar ze dan in kunnen wonen.kazzzdafke schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:19:
Bedankt, ik ga eens opnieuw bij mijn banken navragen.
0.6% van je totale winst/inleg?gebruikershaes schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:06:
[...]
Belegingsrekening. Kost je 0.6% op jaar basis.
wow easy verdienmodel van ze: 0% risico, 100% rendament
nothing stops this train
Ik snap er weer niets van. Ik open het Crypto SC topic. En dat gaat het over beleggen voor kinderen. Nu zijn die vaak onder de 10 jaar. 1 feit is dat de waarde van geld tegen de tijd dat ze volwassen zijn gehalveerd is. Daarnaast dikke 10 jaar te gaan. Perfecte tijd voor Bitcoin.
Waarom niet gewoon wat sats op een ledger gooien voor ze. We are still early.
Jep op inleg, maar als ze het goed doen, dan is het win win. Op dit moment is het alleen win voor ING heheh. Maar ja Trump en chaos in de wereld..Kol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:28:
[...]
0.6% van je totale winst/inleg?
Banken, rijk worden over de rug van spaarders, beleggers en mensen die een financiering nodig hebben.Kol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:28:
[...]
0.6% van je totale winst/inleg?
Als het mis gaat, worden ze geholpen op kosten van de samenleving.
Daarom waren ze ook zo anti BTC en blockchain, is een bedreiging voor hun verdienmodel.
Alleen die jarenlange lobby tegen BTC en crypto in het algemeen zijn ze nu aan het verliezen, dus gaan ze over op plan B: zoveel mogelijk profiteren en proberen om die trading en stablecoin markt naar zich toe te trekken.
stablecoin zit nog redelijk in de kinderschoenen, het is eigenlijk ook een soort cbdc maar dan mag je zelf wel kiezen welke je wilt gebruiken. (of niet, binnen EU kunnen we straks niet meer usdt kiezen)
stablecoin vs een fiat muntje kun je ook zien als een soort forex trading
stablecoin vs een fiat muntje kun je ook zien als een soort forex trading
[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2025 14:46 ]
nothing stops this train
💶 Applications for the design contest for our future banknotes are now open!
— European Central Bank (@ecb) 15 juli 2025
Are you a graphic designer residing in the EU? Submit your application by 12:00 CET on 18 August.
Information about the application process can be found on our website https://t.co/3BSZy9ah0B pic.twitter.com/ks8qTMEsh2
prachtig, de comments eronder ook he

nothing stops this train
En toch vind ik die persoonlijk best "spannend". De consensus is dat we nog vroeg zijn maar zo voelt het totaal niet na al die verhalen over de crypto millionairs die met 1000 euro nu op een paar mil zitten en nog steeds door meme coins een 1000x pakken. 1 btc 100+k is best fors al.. Toen ik studeerde kon ik ze voor een stuk minder kopen maar het was of BTC of stappen met maten, ik denk dat het duidelijk is welke keuze ik toen maakte hahaha. Geld voor de kids stoppen we wel in een beleggings rekening nu, dat voelt zekerder dan crypto ofzo? Misschien een mentale barriere maar vrouwlief heb ik ook nog niet kunnen overtuigen, die gedoogd de crypto hobby nu omdat het nog niet teveel geld gekost heeft.Coldcat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 13:36:
Ik snap er weer niets van. Ik open het Crypto SC topic. En dat gaat het over beleggen voor kinderen. Nu zijn die vaak onder de 10 jaar. 1 feit is dat de waarde van geld tegen de tijd dat ze volwassen zijn gehalveerd is. Daarnaast dikke 10 jaar te gaan. Perfecte tijd voor Bitcoin.
Ik weet dat als je miljonair wilt worden met crypto dat je dan maar beter biljonair kunt zijn alleen die grap word ook een beetje oud (net als ik) Het kriebelt nog steeds om een keer heel fors of all in te gaan op een meme en dan gewoon klaar te zijn. linksom of rechtsom
Greed neemt over.. en je wilt meer.SnoozeOperator schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:55:
[...]
Het kriebelt nog steeds om een keer heel fors of all in te gaan op een meme en dan gewoon klaar te zijn. linksom of rechtsom
:strip_exif()/f/image/bmWb23E0KF1wgM5lYgs0SsFv.png?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
geloof vooral niet al die verhalen over al die mensen die van 1000euro miljoenen gemaakt hebben. En al helemaal die shitcoin stories niet.SnoozeOperator schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:55:
[...]
En toch vind ik die persoonlijk best "spannend". De consensus is dat we nog vroeg zijn maar zo voelt het totaal niet na al die verhalen over de crypto millionairs die met 1000 euro nu op een paar mil zitten en nog steeds door meme coins een 1000x pakken. 1 btc 100+k is best fors al.. Toen ik studeerde kon ik ze voor een stuk minder kopen maar het was of BTC of stappen met maten, ik denk dat het duidelijk is welke keuze ik toen maakte hahaha. Geld voor de kids stoppen we wel in een beleggings rekening nu, dat voelt zekerder dan crypto ofzo? Misschien een mentale barriere maar vrouwlief heb ik ook nog niet kunnen overtuigen, die gedoogd de crypto hobby nu omdat het nog niet teveel geld gekost heeft.
Ik weet dat als je miljonair wilt worden met crypto dat je dan maar beter biljonair kunt zijn alleen die grap word ook een beetje oud (net als ik) Het kriebelt nog steeds om een keer heel fors of all in te gaan op een meme en dan gewoon klaar te zijn. linksom of rechtsom
Gros zijn mooie verhalen online.
Of gesponsord, wat helaas veel gebeurd. Gratis coins weggeven aan influencers die jouw coin lopen hypen. Jij krijgt FOMO en gaat all-in gebakken lucht. Dat wil je echt niet.anti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 14:59:
[...]
geloof vooral niet al die verhalen over al die mensen die van 1000euro miljoenen gemaakt hebben. En al helemaal die shitcoin stories niet.
Gros zijn mooie verhalen online.
Ze doen allemaal hetzelfde. Finlpmjes opnemen in een gekregen auto. Shitcoins en scams promoten. Allemaal ongeveer hetzelfde. Referrals links en alles.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 16-07-2025 15:01 ]
Eens, totaal bewust van de risico's en ken het gevoel van FOMO zeer zeker. Daarvoor nu vooral in stabielere coins en geen meme of zeer beperkt. Toch vaak getriggerd door filmpjes als YouTube: Easiest Way to Make Money Trading Memecoins in 2025 hoeveel % waarheid deze gast is, geen idee. Hij komt wel legit over en legt best dingen transparant uit zoals alle risico's en waardoor je eigenlijk je geld verdient (iemand anders gaat rekt) de 2024 versie was iets minder upselly maar toch een goed verhaal.Coldcat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:00:
[...]
Of gesponsord, wat helaas veel gebeurd. Gratis coins weggeven aan influencers die jouw coin lopen hypen. Jij krijgt FOMO en gaat all-in gebakken lucht. Dat wil je echt niet.
Ze doen allemaal hetzelfde. Finlpmjes opnemen in een gekregen auto. Shitcoins en scams promoten. Allemaal ongeveer hetzelfde. Referrals links en alles.
Soms vraag ik me wel eens af of die van der Poppe ook wel eens meeleest hier? Of Madelon zelfverrijking Vos.
Misschien dan ze het daar wel voor, aandacht.
Misschien dan ze het daar wel voor, aandacht.
vandaag nog eens proberen om $coin te verkopen voor $398, let's go!Pinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:16:
Pompen of verzuipen zo?
nothing stops this train
Wat zeggie?Pinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:16:
Pompen of verzuipen zo?

En is het vandaag niet, dan wel morgen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Jaaaaa, wat gaan we doen, dat wordt pom-pen met die sub-woo-fer https://youtu.be/Jsyxn73ZRUI?si=cJWuilt0O3H5c9yhPinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:16:
Pompen of verzuipen zo?
Eth heeft er zin in
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Curieuze timing wel in deze fase van de bull run?Kol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 15:21:
[...]
vandaag nog eens proberen om $coin te verkopen voor $398, let's go!
Zelf locked in $COIN vanaf $55. Gaat nog stuk hoger.
[ Voor 10% gewijzigd door Chaes op 16-07-2025 16:53 ]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Crv en ether fi natuurlijk nog harder @Guere al rijk?
Dikke Vitalik-palen! Kom maar op, ik ben klaar voor een eeuwigdurende vakantie!
Huh? Mag iemand toch oprecht happy gains wensen

Zie feedback topic, dit is een iets ander gevalletje
Woensdag moondag
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Oke had ik gemist. Duidelijktomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:06:
[...]
Zie feedback topic, dit is een iets ander gevalletje
Donderdag dipdag, is geen verrassing meer.Pinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:08:
Dit gaat wel erg hard ben benieuwd morgen
@Coldcat Avax strong
hoe hoog dan?Chaes schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 16:53:
[...]
Curieuze timing wel in deze fase van de bull run?
Zelf locked in $COIN vanaf $55. Gaat nog stuk hoger.
nothing stops this train
Vraag dat maar aan Brian Armstrong.
$400 is een psychologisch weerstandsniveau. Eenmaal daarboven kan het hard gaan.
Voor mij en wat anderen zeer welkom, we willen nog wat inslaanHet Fantoom schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:11:
[...]
Donderdag dipdag, is geen verrassing meer.
Sweet jezus wat doet die dollar ineens?
Je zou bijna dollars gaan kopen..tomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:26:
Zero.
Fresh rumours dat Powell wordt ontslagen.tomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:26:
Soon 0,80 cent
Weet de tijd nog dat deze bijna even hoog als de euro stond…
Vind niet gek dat Trump zoiets als crypto als uitweg zoekt
Hele cent in 5 minuten. Powell exittomtom901 schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:26:
Op 640 gekocht, dus kon beter, achteraf, maar ik klaag niet. ASML trekt wel weer bij.knakworst schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:38:
ASML 625. Geitenbende.
Oja, sorry, boomerstock. Mocht niet volgens chef @anti elppa. Maar man, best dumpje ineens.
Alles staat tegen de weerstanden te beuken. Grote kans dat er wel een dip gaat komen, maar als het niet gaat dan mis je wel de boot.Pinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:14:
[...]
Voor mij en wat anderen zeer welkom, we willen nog wat inslaan
Klopt man! Ik vind even afkoelen niet erg heb nog wat meuk op mijn lijst staan die ik eventueel wil kopen.Coldcat schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:39:
[...]
Alles staat tegen de weerstanden te beuken. Grote kans dat er wel een dip gaat komen, maar als het niet gaat dan mis je wel de boot.
Avax hold ik gewoon voor nu
Pump gaat ook lekker btw
* sh4d0wman kijkt in de portomonai porttemonai beurs en ziet dat de dollars idd wat gekrompen zijn ...
Gelukkig blijft de Euro fier overeind (hahaha) en de THB is redelijk sterk door de goudprijs.
Maar ja, het gaat maar om 1 ding: Bitcoin.
Pompen met die handel! Had ik maar naar de achterhoek geluisterd dan kon ik ook meegenieten van de ETH.
Gelukkig blijft de Euro fier overeind (hahaha) en de THB is redelijk sterk door de goudprijs.
Maar ja, het gaat maar om 1 ding: Bitcoin.

En dan die dollar ook nog. Btc/eur dus ook weer minder
Trump rumour dat hij Powell dumpt.
https://finance.yahoo.com...ntral-bank-151534718.html
Fun fact: Trump heeft hem zelf gekozen in zijn eerste termijn.
[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 16-07-2025 17:47 ]
als Powell binnenkort al weg is dan veranderd wanneer de top komt ook. Powell nu al weg ipv mei 2026 is aanzienlijk een verandering met money printing
nothing stops this train
Verwacht je eerder dan 4 maanden dan?Kol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:48:
als Powell binnenkort al weg is dan veranderd wanneer de top komt ook. Powell nu al weg ipv mei 2026 is aanzienlijk een verandering met money printing
Ja AVAX was een mooie pump en dump even. Weer tot de 22.50 op Binance. Op m'n exchange ging die wat lager helaas. Rond de $25 weer wat winst nemen en de rest door tot de $45!Pinsa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:42:
[...]
Klopt man! Ik vind even afkoelen niet erg heb nog wat meuk op mijn lijst staan die ik eventueel wil kopen.
Avax hold ik gewoon voor nu
Pump gaat ook lekker btw
Nu BTC weer tot de $120k komt en ETH moon gaat kan het of REKT gaan of ineens erg hard. Heb de posities die ik wil hebben en blijf er verder vanaf nu.
4 maanden is november 2025, wie weet wel ja....
of we gaan gewoon alleen maar moon vanaf nu en pas over 8 jaar een bear market
alles is mogelijk, maar al je dromen komen hier uit, hodl
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 16-07-2025 17:55 ]
nothing stops this train
Wat ik vd week ook al schreef, ik acht de kans groter en groter op mini bear, en dan nog zrker 1 a 2 jaar dikke pomp. Maar daarna extra lange bear. Iig einde 4 jaar cycleKol Nedra schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:54:
[...]
4 maanden is november 2025, wie weet wel ja....
of we gaan gewoon alleen maar moon vanaf nu en pas over 8 jaar een bear market
alles is mogelijk, maar al je dromen komen hier uit, hodl
SOL ook strong!
Eigenlijk is de typische 4-jarige cycle voor mij al kapot.anti elppa schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:56:
[...]
Wat ik vd week ook al schreef, ik acht de kans groter en groter op mini bear, en dan nog zrker 1 a 2 jaar dikke pomp. Maar daarna extra lange bear. Iig einde 4 jaar cycle
1. Het doorbreken van de ATH kwam eerder dan normaal gesproken.
2. Vervolgens werd de run snel gestopt op de $74k wat maar een minieme ATH was. Daarna consolidatie voor een zeer lange tijd.
3. Daarna een ATH op $109k wat gedreven werd door TRUMP. Het begin van de gestegen kansen, en daarna zijn aanstelling. Na het doorbreken wederom een iets kortere maar toch vrij lange consolidatie.
In eerdere runs volgde dat sneller op. Misschien met inflatie erbij dat het meevalt en de getallen gelijk zijn.
2017 heb ik niet meegemaakt dus misschien is daar meer overeenkomst.
Debunkedknakworst schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 17:46:
Trump rumour dat hij Powell dumpt.
https://www.reuters.com/w...l-cbs-reports-2025-07-16/
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!