anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:14:
[...]
snoert de monden van RSICMEGAPOVERBOUWGT henkies tenminste ff, zodat we gezond naar 420k kunnen volgende week

anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:14:
[...]
snoert de monden van RSICMEGAPOVERBOUWGT henkies tenminste ff, zodat we gezond naar 420k kunnen volgende week
Ik snap je punt niet, het is gezond dus.. waarom ranten?anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:14:
[...]
vorige week stonden we 10k lager. We komen nu ff wat op adem. Dit is juist mega bullish, en snoert de monden van RSICMEGAPOVERBOUGHT henkies tenminste ff, zodat we gezond naar 420k kunnen volgende week
Never ever financial advice...
Als je ook een fatsoenlijke mod wil worden moet je eens iets over BTC posten in het aandelentopic. Kun je zo een maandje overdenken hoe die ban knop werkt en wanneer je hem gebruikt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
nothing stops this train
Happy CPI day to those that celebrate
— CRG (@MacroCRG) 15 juli 2025
This is the most important inflation print of our lives
At least until the next one
Levert altijdanti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:14:
[...]
vorige week stonden we 10k lager. We komen nu ff wat op adem. Dit is juist mega bullish, en snoert de monden van RSICMEGAPOVERBOUGHT henkies tenminste ff, zodat we gezond naar 420k kunnen volgende week
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Je had toch op $117k 10% verkocht? Wat is nu het plan?
[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 15-07-2025 11:40 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
correct! jij let goed op
nothing stops this train
Zelfs de andere mods vinden mij geen fatsoenlijke mod. Ik heb niet eens ban-rechten.sh4d0wman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:19:
[...]
Als je ook een fatsoenlijke mod wil worden moet je eens iets over BTC posten in het aandelentopic. Kun je zo een maandje overdenken hoe die ban knop werkt en wanneer je hem gebruikt.
[Afbeelding]
Of werken die God powers niet op rode namen? Dat zou jammer, heel jammer zijn....
Maar 100% nu in stable coins? En wat is je plan nu?Kol Nedra schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:41:
[...]
correct! jij let goed op
op $120k, $121k en $122k ook een kleine fluff
Jumpman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:45:
[...]
Maar 100% nu in stable coins? En wat is je plan nu?
Wat?! Kol cryptoloos?Jumpman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:45:
[...]
Maar 100% nu in stable coins? En wat is je plan nu?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je hebt even met de broek omlaag gestaan om een groene naam te krijgen?YES schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:42:
[...]
Zelfs de andere mods vinden mij geen fatsoenlijke mod. Ik heb niet eens ban-rechten.
Nou als ik dat had moeten doen had ik er wel ban-rechten bij geëist hoor!Coldcat schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:56:
[...]
Je hebt even met de broek omlaag gestaan om een groene naam te krijgen?
Net als die landen waar nummerplaten te koop zijn. De elite binnen de SC!
nee joh, 10% in stablecoinsColdcat schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:52:
[...]
Wat?! Kol cryptoloos?
Ban hem! Eens kijken welke andere forums hij geweest is om de mods aan te spreken.
nothing stops this train
Yes druk bezig met mod zijnYES schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:42:
[...]
Zelfs de andere mods vinden mij geen fatsoenlijke mod. Ik heb niet eens ban-rechten.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hehe je kon in Cambodja met politie platen rond rijden.Coldcat schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:56:
[...]
Net als die landen waar nummerplaten te koop zijn. De elite binnen de SC!
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 15-07-2025 12:38 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
nu je het zegt, normaal hele landingen bijzondere vragen, en in welke shitcoin ze hun geld het snelst kunnen verliezen enzokbuntu schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:55:
Waar zijn trouwens de nieuwe users. Bitcoin stond afgelopen week al in het AD en op nu.nl
Nog even geduld.kbuntu schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:55:
Waar zijn trouwens de nieuwe users. Bitcoin stond afgelopen week al in het AD en op nu.nl
Maar wie zegt dat dit het was? En we niet nog lager gaan? Zo meteen CPI poep cijfers en bam we staan weer aan het begin van de break-out.anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 11:14:
[...]
Die kerel ziet er met de dag slechter uitknakworst schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:14:
Binnenkort een 25x met zijn shitcoins. Echt wel.
[Afbeelding]
Zero.
Dat krijg je als je ogen de hele tijd rode lasers uitspuwen.
gebruikershaes schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:11:
[...]
Maar wie zegt dat dit het was? En we niet nog lager gaan? Zo meteen CPI poep cijfers en bam we staan weer aan het begin van de break-out.
Trust me when I say this is only the beginning.
Zet je orders op 6 cent klaar.gebruikershaes schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:11:
[...]
Maar wie zegt dat dit het was? En we niet nog lager gaan? Zo meteen CPI poep cijfers en bam we staan weer aan het begin van de break-out.
Redactie van youtube heeft de getallen omgedraaid, effe gecorrigeerd:knakworst schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:14:
[Afbeelding]
Elke keer als er op Binance een order uitgevoerd wordt heb ik minder BnB, ookal koop of verkoop ik Bitcoinanti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:03:
[...]
nu je het zegt, normaal hele landingen bijzondere vragen, en in welke shitcoin ze hun geld het snelst kunnen verliezen enzo
lekker boeiend, gaan we lekker naar 115k. Allemaal ruis. Of denk je nu capo style dat we morgen op 69k staan?gebruikershaes schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat het slim is om wat kooporders rondom 112k te plaatsen.anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:55:
[...]
lekker boeiend, gaan we lekker naar 115k. Allemaal ruis. Of denk je nu capo style dat we morgen op 69k staan?
Wat je nu vooral moet leren is dat je niet met dikke leverage in de weer gaat. Aan beide kanten zijn er extreem veel mensen kapot gegaan afgelopen 3 a 4 dagen.
Doe je dat niet, dan doet dit toch allemaal niets? Waar maken mensen zich druk om
Zoom gewoon uit naar de weekly of monthy. Je ziet het niet eens
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Domino schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:33:
[...]
Redactie van youtube heeft de getallen omgedraaid, effe gecorrigeerd:
[Afbeelding]
Zo is het wel geloofwaardig
kbuntu schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:55:
[ Voor 3% gewijzigd door SnoozeOperator op 15-07-2025 13:59 ]
Eigenlijk niet, want wat het zou moeten zijn, een lage CPI bullish, want printer zegt bbbrrrrrr, en hoge CPI bullish, want bitcoin fixes this.tomtom901 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:57:
CPI in 30, spannend.
Oh ja ik was vergeten dat jij een hodler bent.anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:55:
[...]
lekker boeiend, gaan we lekker naar 115k. Allemaal ruis. Of denk je nu capo style dat we morgen op 69k staan?
Wat je nu vooral moet leren is dat je niet met dikke leverage in de weer gaat. Aan beide kanten zijn er extreem veel mensen kapot gegaan afgelopen 3 a 4 dagen.
Doe je dat niet, dan doet dit toch allemaal niets? Waar maken mensen zich druk om
Zoom gewoon uit naar de weekly of monthy. Je ziet het niet eens
Begin eens met een fluf bitcoin. Je hoeft geen hele te kopenSnoozeOperator schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:58:
[...]
[Afbeelding]
ok niet nieuw maar iets actiever aan het meelezen sinds afgelopen maand ofzo haha
Welke coin moet ik kopen?
Maar kan wel even rocky worden en dat is altijd lachen.knakworst schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:59:
[...]
Eigenlijk niet, want wat het zou moeten zijn, een lage CPI bullish, want printer zegt bbbrrrrrr, en hoge CPI bullish, want bitcoin fixes this.
Hoe kan dat toch?knakworst schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 13:14:
[Afbeelding]
ga je dit proberen te traden dan? Als je het al doet zou ik niet meer doen dan een x3. En kom niet aan met goed RM, want als je 10x met klein verlies stopped out bent, ben je nog rekt. Been there done that.gebruikershaes schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:00:
[...]
Oh ja ik was vergeten dat jij een hodler bent.![]()
Maar idd als je het zo bekijkt is er (nog) niets aan de hand.
Max X4 doe ik. En ja klopt, death by a 1000 cuts. Voor de rest high leverage alleen paper trades.anti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:04:
[...]
ga je dit proberen te traden dan? Als je het al doet zou ik niet meer doen dan een x3. En kom niet aan met goed RM, want als je 10x met klein verlies stopped out bent, ben je nog rekt. Been there done that.
En verder naar de toekomst gaat het nog ruiger worden. Zelfs met x5 ben je niet veilig.
ik hodl mijn long gewoon door
[ Voor 24% gewijzigd door gebruikershaes op 15-07-2025 14:15 ]
* Taro zit lekker ergens in het zonnetje en heeft de eerste halve liter al openDarrell schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 12:29:
Het valt dus allemaal wel mee met de rektheid hier aangezien jullie zo druk zijn met shitposten.
Behalve @Taro
[Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dejavu moment...Taro schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:15:
[...]
* Taro zit lekker ergens in het zonnetje en heeft de eerste halve liter al open![]()
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Oude doos, komt u maar. Eén van de eerste memes die ik hier zelf maakte.Taro schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:15:
[...]
* Taro zit lekker ergens in het zonnetje en heeft de eerste halve liter al open![]()
Maktub
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
[ Voor 53% gewijzigd door keanu_ op 15-07-2025 14:35 ]
Op zich wel, maar als FED zou ik dan eerst wel wat echte trade deals willen zien. Die zijn er nog nietkeanu_ schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:33:
core CPI wel lager dan verwacht 2.9% ip 3. Kortom beetje wel niet, maar geen enorme stijging. Cq. FED kan overwegen om toch te verlagen.
Powell heeft het eerder met inflatie ook niet goed gehad. Dus hij is vooral bezig met achteraf data ipv actief te anticiperen en voorspellenkbuntu schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:40:
[...]
Op zich wel, maar als FED zou ik dan eerst wel wat echte trade deals willen zien. Die zijn er nog niet
[ Voor 12% gewijzigd door keanu_ op 15-07-2025 14:47 ]
Omdat BC het roept?Jasper 99 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:48:
@almelo15 hopeium
YouTube: Ethereum: Dubious Speculation
Denk dat er een serieuze case is voor btc dumpen naar eth nu
Mijn $ETH inleg plus winst doet weer mee in $BTC vanaf $116500. Buy ordertje was vanmorgen rond 06:00 uur blijkbaar afgegaan.Jumpman schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:11:
Vanmorgen mijn ETH positie verkocht, het beoogde doelwinstpercentage was behaald. BTC weinig spannend verder, er zal nog wel een correctie komen, maar ik ga blijven zitten. Met de inflow van zoveel BTC op balans (al dan niet als hedge) bij bedrijven en wellicht landen, kunnen we lange termijn alleen maar omhoog.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
gewoon nietPinsa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:16:
Donderdag dipdag dan maar of helemaal niet meer gewoon
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Please don’t show this to Peter Schiff. Old pal gonna have a heart attack. #Bitcoin pic.twitter.com/oK3kgIV4xC
— Carl ₿ MENGER ⚡️🇸🇻 (@CarlBMenger) 15 juli 2025
nothing stops this train
Swap je dan direct naar BTC, of wacht je tot een dip of zelfs lager?Jumpman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 15:17:
Nu nog een keer $ADA boven de $1,00, dan kan ik die positie ook met de doelwinst overhevelen naar $BTC.
Madelon Vos die even een handleiding meegeeft hoe je je €1000,00 STAP-budget naar haar kan overmaken met een 'cursus'. Ze is nu ook begonnen met het verheerlijken van emigratie, waarschijnlijk haar nieuwe stokpaardje om geld te verdienen. Dus eerst de staatskas leegroven en daarna een dolk in de rug van die staat.Coldcat schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:03:
[...]
Hoe kan dat toch?
Mijn shitcoins gaan altijd door de plee. Die youprukkers maken er allemaal een miljoen van. Geen 1 uitgezonderd. Ook gaat hun bitcoin x100 en gaat alles precies als voorspeld.
Gebruiken ze dan honderd verschillende demo accounts om hun videos te maken? Met mannetjes in India die ze beheren zodat het toonbaar is in de uitzendingen?
Net zoals die meesteres zelfverrijking Madelon Vos die er niet voor bloost om centen van Henk en Ingrid te stelen om zelf haar onkunsten te financieren. Van mij mag er wel een ranking zijn, de rattenranking. Hier zou Madelon Vos in opgenomen worden. Die Sywert van Linden zou er ook zitten. Als je op de lijst staat moet je met de andere ratten samenleven. Er hangen 24 uur per dag camera's om de beste rattenstreken te zien. Wat een nare lui vind ik dat toch.
Vroeger ging dat de brandstapel op. Of onder de guillotine. Toen dat nog allemaal normaal was. Bitcoin bestond nog niet maar de wereld was precies zo. Goud was toen wat ze gebruiken om waarde te meten.Jumpman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:06:
[...]
Madelon Vos die even een handleiding meegeeft hoe je je €1000,00 STAP-budget naar haar kan overmaken met een 'cursus'. Ze is nu ook begonnen met het verheerlijken van emigratie, waarschijnlijk haar nieuwe stokpaardje om geld te verdienen. Dus eerst de staatskas leegroven en daarna een dolk in de rug van die staat.
[ Voor 15% gewijzigd door Coldcat op 15-07-2025 16:11 ]
Maar SEI gaat wel lekker MOON
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nee, eerst terug naar stable coins in dit geval, toen in mijn doelwinst behaald had. Vervolgens zet ik een lage buy order op BTC in de hoop een percentage onder de koers in te kopen, om zo ook weer wat 'winst' te pakken. Maar stel BTC zou in een opwaartse trend zitten en ik verwacht geen dip na mijn behaalde doelwinst dan switch ik direct ETH naar BTC.pakkiwakki schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:05:
[...]
Swap je dan direct naar BTC, of wacht je tot een dip of zelfs lager?
‘Sei het toch’
HYPE had ik al een keer gedumpt en goedkoop teruggekocht en nu weer een lekkere winst. Met dank aan @zwembroekAlpina schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:19:
[Afbeelding]
Met 1 a 2 van deze lijst zit je goed voor een gok. Maar wel optijd dumpen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dat Jasper.. denk ik ook.Jasper 99 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 14:48:
@almelo15 hopeium
YouTube: Ethereum: Dubious Speculation
Denk dat er een serieuze case is voor btc dumpen naar eth nu
eth, The world's computer
Opzich vind ik zijn analyses wel sterk, niet altijd alles, maar hij is wel conservatief en dus als hij iets zegt is hij er wel vrij zeker over.
Ik vind het nou wel weer gezond genoeg geweest die correctieanti elppa schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:52:
toch nog ff die dikke gele op 116k pakken die er al ff ligt.
Guere schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 16:56:
[...]
Ik vind het nou wel weer gezond genoeg geweest die correctie
had eigenlijk steve carell verwacht
Je hebt een groene en rode knop. De groene is makkelijk. Als er stijgende koersen zijn dan wint de GREED het en is de groene knop makkelijk te opereren. Hiermee koop je de dikke internetmunten.SnoozeOperator schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:17:
Ik heb nu eigenlijk een hele domme vraag waar ik het antwoord vast op weet maar even kijken hoe jullie dit doen. komtie dan he, niet van je stoel afvallen.. Hoe pak je winst![]()
Voordat de apenkooi losgaat, ik snap dat je het gewoon uit kunt laten betalen via een exchange etc maar om die winst te pakken moet je (een deel) verkopen nietwaar. Het liefst laat ik alles gewoon zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Coldcat op 15-07-2025 17:26 ]
SnoozeOperator schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:17:
Ik heb nu eigenlijk een hele domme vraag waar ik het antwoord vast op weet maar even kijken hoe jullie dit doen. komtie dan he, niet van je stoel afvallen.. Hoe pak je winst![]()
Voordat de apenkooi losgaat, ik snap dat je het gewoon uit kunt laten betalen via een exchange etc maar om die winst te pakken moet je (een deel) verkopen nietwaar. Het liefst laat ik alles gewoon zitten
Thanks voor de satire doch leerzame les, ergo only use green for bags. Noted. Ik merk dat er erg veel verschil is. Ledger live laat het me direct naar bank uitbetalen maar ik moet dus rondkijken en uiteindelijk niet uitbetalen. Check!Coldcat schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:25:
[...]
Je hebt een groene en rode knop. De groene is makkelijk. Als er stijgende koersen zijn dan wint de GREED het en is de groene knop makkelijk te opereren. Hiermee koop je de dikke internetmunten.
De rode knop is voor de professionals. Daarmee zet je je guren shitcoins of waardevolel sats om in stablecoins. GREED wint het altijd de moment dat je deze knop moet gebruiken. Als je dat niet doet blijf je met een shitcoin zitten. Dat wordt dan wel bagholder genoemt. Gelukkig wordt de waarde snel minder waardoor je wallet de coins kan blijven behouden. Geen noodzaak tot een grotere bag. Als je op de rode knop druk neemt je hoeveelheid virtuele internetmunten af, en zul je zien dat een ander potje toeneemt (FIAT of stables).
Je kunt je stablecoin daarna omzetten naar euro of op een exchange kijken naar een BTC/EUR pair. Daarna terug boeken naar de Rabobank (of andere bank) en de cirkel is rond. De kosten voor het handelen verschillen per exchange. Voor kleine bedragen niet zo erg maar voor grotere bedragen handig om wat rond te kijken.
Geen winst pakken kan resulteren in een round-trip. Het is erg verstandig vanaf het begin ook de rode knop te leren gebruiken.
Ja sommige exchangens rekenen 0.25% over de transactie waarde. Anderen een fractie daarvan. Geen idee hoe het met ledger live zit maar ergens zegt het me dat dat meer een swap is. Dan heb je dus ook te maken met verlies doordat de koopprijs hoger is dan de eigenlijke koers, en de verkoopprijs lager. Zelf gebruik ik het niet maar anderen wellicht wel.SnoozeOperator schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 17:34:
[...]
Thanks voor de satire doch leerzame les, ergo only use green for bags. Noted. Ik merk dat er erg veel verschil is. Ledger live laat het me direct naar bank uitbetalen maar ik moet dus rondkijken en uiteindelijk niet uitbetalen. Check!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq