nothing stops this train
keanu_ schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:16:
Nou mensen met alts, nu is het geduld bewaren.
Niet teveel green candles chasen als je eigen alt nog niet gaat
De liquiditeit gaat vanzelf naar de andere (lagere) regionen
Hier hebben we op gewacht, de uitbraak is aanstaande en nog lang niet wat we nu zien.
Wat BTC doet is nog niet wat de alts gaan doen.
Geef het de komende maanden en zet je targets, wachten doe je (ik) al 2-3 jaar op dit moment.
Good luck
En de verhalen over '' BTC is anders nu, altseason gaat nooit komen''. Kent de cycli van liquiditeit onvoldoende.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/v0szoXxKoetB69aMCbBEnVFD.jpg?f=user_large)
We gaan zo eindelijk naar bitcoin als echte aparte asset klasse toe en dat is positief.
idd, miljoen was absoluut niet serieus. 100k riepen veel mensen wel ja. Ik ook. Was natuurlijk ook redelijk dicht bij vanaf de 69kGuere schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:39:
[...]
Mwha, dat is wat overdreven. Miljoen heb ik niet serieus bedoeld langs zien komen vorige cycle. Uiteraard wel $100k: dat was zo'n beetje wel het vaakst genoemde target in 2021. Daarnaast waren er van die über bulls op CT zoals TechDev wiens hopium plaatjes destijds vaak werden gedeeld. Figuren als hij riepen in 2021 rond de $288k als extreme blow off top, maar ook toen nam bijna niemand dat echt serieus.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Een flinke DCA omlaag positie waarbij de eerste order gehit was. Geen internet dus zie dat een groot deel gehit is.
Nu enkel nog de overgebleven shit beheerst verkopen. Let's fucking go!!!!!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
69k was legendarisch, en eigenlijk de mooiste ATH die ik tot nu toe heb meegemaakt.anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:46:
[...]
idd, miljoen was absoluut niet serieus. 100k riepen veel mensen wel ja. Ik ook. Was natuurlijk ook redelijk dicht bij vanaf de 69k
Niet de meest winstgevende maar was wel de laatste retail gedreven ATH en zeer memewaardig.
Krijg soms nog steeds tranen in mijn ogen van vreugde als ik er aan terugdenk.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
ja was mooi, maar toch vond ik 2013 en 2017 mooier. Die 2e fase van 2021 was ik echt al aardig afgestompt. Die fomo en zwaar van de kaart hopium in 2013 en 2017 zal ik nooit meer mee gaan maken helaas.FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:55:
[...]
69k was legendarisch, en eigenlijk de mooiste ATH die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Niet de meest winstgevende maar was wel de laatste retail gedreven ATH en zeer memewaardig.
Krijg soms nog steeds tranen in mijn ogen van vreugde als ik er aan terugdenk.
Ik was toen ook gewoon zo happy van 100 euro winst. Dat gevoel heb ik helaas totaal niet meer. I know, moet niet janken.
🚨NEW from me: Crypto Week Commences: Lawmakers and Industry Go All In
— Eleanor Terrett (@EleanorTerrett) 14 juli 2025
Your essential guide to all things crypto in Congress this week. ⬇️https://t.co/sfsnpwwR7J
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
2017 was ook mooi idd, toen deed Bitcoin 40% naar 20k binnen een uurtje ofzo. Echt dik volatiele pumps toen nog.anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 15:00:
[...]
ja was mooi, maar toch vond ik 2013 en 2017 mooier. Die 2e fase van 2021 was ik echt al aardig afgestompt. Die fomo en zwaar van de kaart hopium in 2013 en 2017 zal ik nooit meer mee gaan maken helaas.![]()
Ik was toen ook gewoon zo happy van 100 euro winst. Dat gevoel heb ik helaas totaal niet meer. I know, moet niet janken.![]()
Zat op dat moment in de nachtdienst te traden, al mijn shitcoins helemaal rekt in sats haha, en een week later gingen alle alts compleet parabolisch.
Weet nog dat ik aantal collega's in de TD had die er baldiep inzaten. Was altijd mooi als ze als ze dan aan het werk waren: 'Jezus jongens, Bitcoin is keihard aan het crashen!!!' Dan zag je de complete paniek in die ogen, allemaal vliegensvlug werkhandschoenen uit en de mobieltjes pakken

Je kon toen ook overal accounts aanmaken met alleen een email adres, de meest gure exchanges... Nergens KYC of andere ongein.
Mooie tijden waren dat, het wilde westen. Is deze huidige markt maar een tamme boomerzooi.
Hoop dat ze snel weer een nieuwe ongereguleerde ponzi uitvinden.

ik voel me wel de winnaar door bybit.anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 15:00:
[...]
ja was mooi, maar toch vond ik 2013 en 2017 mooier. Die 2e fase van 2021 was ik echt al aardig afgestompt. Die fomo en zwaar van de kaart hopium in 2013 en 2017 zal ik nooit meer mee gaan maken helaas.![]()
Ik was toen ook gewoon zo happy van 100 euro winst. Dat gevoel heb ik helaas totaal niet meer. I know, moet niet janken.![]()
/f/image/4rzKofY6IrGB3DUd9V5SeK6i.png?f=fotoalbum_large)
Dat duurt nog dik een maand he..tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 15:17:
Nou, bijna US open, eens kijken wat ze doen als er wat volume komt.
Zero.
Dat is wanneer Sinner z'n Winbledon gains in een meme coin pompt
Benieuwd naar het podium zie Chelseagebruikershaes schreef op maandag 14 juli 2025 @ 15:55:
[...]
Dat is wanneer Sinner z'n Winbledon gains in een meme coin pompt

:gifsicle():strip_exif()/f/image/csWoozCZ51erMvd1pQ9R4tig.gif?f=user_large)
Dat "inmiddels" is alweer 22 dagen geleden. Toen Bitcoin nog rond de $100k stondFrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:53:
Buttcoiners trekken het inmiddels niet meer;
[Afbeelding]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Muzzy schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:13:
[...]
Het wordt gewoon omgezet naar usdc. Staat idd in de mail met de data erbij.
Thanks, dat had ik ook gezien ja. Alleen weet ik niet of ik daar een risico en/of probleem in zie. Is ook een stable coin die bij Bitvavo loopt als offramp toch?Kol Nedra schreef op maandag 14 juli 2025 @ 14:10:
[...]
je hebt er mail over gehad, ook wat er met je account gebeurd in September.
Moet je nagaan hoe erg het nu inmiddels is.Gelukszoekr schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:06:
[...]
Dat "inmiddels" is alweer 22 dagen geleden. Toen Bitcoin nog rond de $100k stond
Risico wat ik zie is dat tether steeds minder waard wordt. De conversie zal wel lukken maar hoeveel usdc je ervoor terugkrijgt is de vraag. Je kan natuurlijk altijd naar een non kyc exchange als je in usdt wil blijven.DaWayne schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:10:
[...]
[...]
Thanks, dat had ik ook gezien ja. Alleen weet ik niet of ik daar een risico en/of probleem in zie. Is ook een stable coin die bij Bitvavo loopt als offramp toch?
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
hahaha ik zou bijna gaan kijken. Moet dolle paniek zijn bij die droef toetersFrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:13:
[...]
Moet je nagaan hoe erg het nu inmiddels is.
Of ICP’ersDarrell schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:53:
[...]
Shitcoiners vemomd als maxies zijn de ergsten.
:strip_exif()/f/image/PM0Vmems2vZRkR9moLW7Bj8Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/O2DA5Dr5bBAvLEpVKzj6JoMa.gif?f=user_large)
Src. https://companiesmarketcap.com/assets-by-market-cap/
Ik scroll niet vaak buiten de top 10.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
goeie zaak. ff klein beetje afkoelen zou wel fijn zijn.
Al zag je laatste weken wel vaak dat er eerst wat sell pressure was eerste 2h van usa beurs dag, daarna alsnog up
Had ik maar winst genomen...knakworst schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:38:
Wat een berenmarkt.
Welke risico's zie je dan met USDC? In Europa is USDT nu een 'risico' omdat het op exchanges niet meer gebruikt mag worden voor/door Europeanen omdat Tether maling heeft aan MiCAR.DaWayne schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:10:
[...]
Thanks, dat had ik ook gezien ja. Alleen weet ik niet of ik daar een risico en/of probleem in zie. Is ook een stable coin die bij Bitvavo loopt als offramp toch?
USDC is een MiCAR 'compliant' stable en USDT Tether niet, dus maak je geen zorgen.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Maarre geen winst nemen....?. Dat wordt deze herfst weer op de trappers staan ipv met je helmpje op een veel te snelle electrische fiets te rijden. Vergeet de zijwielen, je vlag en het reflecterende hesje niet!
Geintje toch. Is meestal wat je leest diep in de berenmarkt.
Het mag van mij terugvallen naar 69k zonder dat ik er wakker van lig.
Komt natuurlijk ook omdat de huidige waarde van mijn PF iets minder is dan 1 dollar en 48 centen.
Dit was eigenlijk wat ik vanochtend had willen zien. Verkocht op 122.2 en nu net op 120.7 weer ingestapt na een gefaalde trade vanaf 121.2anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:34:
[...]
goeie zaak. ff klein beetje afkoelen zou wel fijn zijn.
Al zag je laatste weken wel vaak dat er eerst wat sell pressure was eerste 2h van usa beurs dag, daarna alsnog up
Mijn werk is letterlijk 6 minuten fietsen, met de auto doe ik er zelfs langer over omdat ik dan een langere route moet nemen.sh4d0wman schreef op maandag 14 juli 2025 @ 16:53:
@FrambozenTaart dan was ie gelijk verder omhoog geschoten.![]()
Maarre geen winst nemen....?. Dat wordt deze herfst weer op de trappers staan ipv met je helmpje op een veel te snelle electrische fiets te rijden. Vergeet de zijwielen, je vlag en het reflecterende hesje niet!
Natuurlijk pak ik vaak wel de auto, maar dan meer omdat ik gewoon een verwaande Westerling ben die dat privilege als basisrecht ziet.
tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:04:
[...]
Ben voornamelijk benieuwd of USDC net zoveel liquidity heeft.
/f/image/Jqp4R0tuo68dD7oaggrptZN9.png?f=fotoalbum_large)
Ja, nadat bybit nl dus van usdt afstapt. Anders is dat nog wel een potentieel probleempje.
FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 11:11:
[...]
Met huidige prijzen eerder zo:
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:01:
PS, reclaim VWAP @ 121441.0 = mogelijke short squeeze
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xBevcKfj3V9iRFydy198wlv3.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Toevallig hier ook. Neem jij ook altijd een andere weg terug dan heen? Ik zie dat als het kleine beetje afwisseling in mijn leven.FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:01:
[...]
Mijn werk is letterlijk 6 minuten fietsen, met de auto doe ik er zelfs langer over omdat ik dan een langere route moet nemen.
Natuurlijk pak ik vaak wel de auto, maar dan meer omdat ik gewoon een verwaande Westerling ben die dat privilege als basisrecht ziet.
Nee, ALTIJD zelfde weg, ik functioneer uitermate goed in een absolute sleur.Alpina schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:19:
[...]
Toevallig hier ook. Neem jij ook altijd een andere weg terug dan heen? Ik zie dat als het kleine beetje afwisseling in mijn leven.
Kan zelfs met mijn ogen dicht rijden op de cruise control door de seconden te tellen en de afslagen te maken.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat jij ooit bitcoin hebt gekochtFrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:21:
[...]
Nee, ALTIJD zelfde weg, ik functioneer uitermate goed in een absolute sleur.
Kan zelfs met mijn ogen dicht rijden op de cruise control door de seconden te tellen en de afslagen te maken.
ByteMe_ schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:24:
Terug naar 80k?
:strip_exif()/f/image/cZghHRJ3N3u6KObr8wQGEa6X.jpg?f=fotoalbum_large)
FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:01:
[...]
Mijn werk is letterlijk 6 minuten fietsen, met de auto doe ik er zelfs langer over omdat ik dan een langere route moet nemen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sCstskSTnTRrEH0yulyTu3QP.gif?f=user_large)
Dat zegt mijn collega van 25 die de helft van zijn netto loon aan kale huur moet ophoesten ook altijd.
Dat was vast een mooie timing, lol.kbuntu schreef op maandag 14 juli 2025 @ 10:29:
[mbr]Knip, doe maar niet direct op de man om het leuk te houden [/mbr]
eth, The world's computer
De dag dat de bearmarket van start ging.
It’s joeverDarrell schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:53:
14-07-2025
De dag dat de bearmarket van start ging.
BTC €94.837,08
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zviTK9eNK6KeZZw5Larz4Qsn.jpg?f=user_large)
115k tot 113k ish?Coldcat schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:54:
CME gap @ 117k en een beetje
/f/image/t8RZLcXENSUiLNoSFE89HZ9D.png?f=fotoalbum_large)
Valt eigenlijk mooi samen met de FVG..
[ Voor 54% gewijzigd door kazzzdafke op 14-07-2025 18:07 ]
Never ever financial advice...

Wel een mooie timing om wat te lozen.Alpina schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:58:
Een gratis vakantie maar tevens bagholder
[Afbeelding]
Dit is zo voorspelbaar.
WenBTC100K2021 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:12:
Let op: verschroeiende bounce incoming.
Dit is zo voorspelbaar.
My body is ready.
CB doet 1.25B op btc-usdc
En anders ga je onchain swappen.. Met liquiditeit komt het goed
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Duidelijk waar erom die initiële inleg mee verdient heeft. Wat een gat.
Hoe is het met @Mooody ? Hopelijk niet teveel rekt gegaan met de ETH.
10 mil usdt naar usdc krijg je 700 usdc extraAeronaut schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:27:
[...]
10 mil usdc naar usdt verlies je 4.5k naar usdt.
Op 100 mil is conversieverlies richting halve mil voor usdt en 5 mil voor usdc..
[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 14-07-2025 18:32 ]
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 14-07-2025 18:54 ]
Lag een mooie entry idd. Was getekend, degenanti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:43:
Mooi dumpje. Mooi de uitbraak terug getest zo. Lag ook veel te veel liquiditeit van degen gamblers tussen de 119.2 en 119.7. Mooi opgeruimd zo. Prima reactie tot nu toe
Nu komt een mogelijk domme vraag, wat bedoel je met onchain swappen?Aeronaut schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:27:
[...]
In before @MrFX met uitleg over iets swappentomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:56:
[...]
Nu komt een mogelijk domme vraag, wat bedoel je met onchain swappen?
Haha, maar als iemand ook nog een uitleg heeft wordt het een van die zeldzame dagen dat je hier iets opsteekt ipv IQ punten achterlaatanti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:58:
[...]
In before @MrFX met uitleg over iets swappen
He bah nee. En zo ja, dan extra schultenbrau om te compenserentomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:01:
[...]
Haha, maar als iemand ook nog een uitleg heeft wordt het een van die zeldzame dagen dat je hier iets opsteekt ipv IQ punten achterlaat
Kan er wel af vandaag, bij jou of bij mij?anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:10:
[...]
He bah nee. En zo ja, dan extra schultenbrau om te compenseren
Voor jou kan ik me dat voorstellen maar ik had niet de indruk dat @DaWayne daar last van zou hebben.tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 17:04:
[...]
Ben voornamelijk benieuwd of USDC net zoveel liquidity heeft.
Aan de andere kant, als het de belangrijkste stable is op je platform en genoeg Europeanen legaal meedoen, dan zou je daar wel van uit kunnen gaan?
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Precies, deze vis is daarvoor veel te klein🤔😔😉😃Wiley99 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:17:
[...]
Voor jou kan ik me dat voorstellen maar ik had niet de indruk dat @DaWayne daar last van zou hebben.
Aan de andere kant, als het de belangrijkste stable is op je platform en genoeg Europeanen legaal meedoen, dan zou je daar wel van uit kunnen gaan?
gebruikershaes schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:15:
Weak hands in control. Heeft iedereen wel braaf screenshot genomen op de top?

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Wen real dip?keanu_ schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:55:
Zou in deze tijden niet teveel spelen met de gedachten heel veel lager te kopen!
Hoe crypto is bedoeld. Buiten de exchanges om direct op de chain met je wallet (eth/base/sol/trx etc) bovenste voorbeeld was op Base. Verwacht dat ETH zelf nog hogere liq. Heefttomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:56:
[...]
Nu komt een mogelijk domme vraag, wat bedoel je met onchain swappen?
Tuurlijkgebruikershaes schreef op maandag 14 juli 2025 @ 18:15:
Weak hands in control. Heeft iedereen wel braaf screenshot genomen op de top?
:strip_exif()/f/image/Uv12WOnBgoopZv8mPvX9PnDF.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat zijn een hoop rode candles. Ze gaan de verkeerde kant op.
Een week na de overname?
Dat heeft Goldman Sachs weer goed gedaan.
[ Voor 35% gewijzigd door John245 op 14-07-2025 20:31 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!