Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
En die lijkt nog te slagen ook.sjorremans schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:56:
Eth gaat nog maar een poging doen
Moiety schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 17:11:
[...]
Kom op, nog één laatste keer. Laatste cycle..
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/K3imcPn36YadxrGUQw5HryTW.gif?f=user_large)
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Vaak is het de dag erna REKT overal. En het is donderdag.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Dit keer is het andersColdcat schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 18:31:
[...]
Vaak is het de dag erna REKT overal. En het is donderdag.
Tot nu nog hetzelfde!
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 04-06-2025 19:17 ]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Fijn dat je al die jaren nog enigszins een beetje stierig bent van de mods hiero.
Hou vol. 420k soon, toch?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Jazeker, via 102k.Vis schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 21:41:
Hou vol. 420k soon, toch?
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
https://www.nu.nl/economi...rland-goed-uitpakken.html
Betaalmuur. Te duur. Heb meer bitcoin nodig.knakworst schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:30:
Waarschuwing. Lees dit niet. Anders wil je meer bitcoin.
https://www.nu.nl/economi...rland-goed-uitpakken.html
Ow wacht, is gratis. Maar registreren, dus te duur.
[ Voor 7% gewijzigd door Moiety op 04-06-2025 22:34 ]
Hoe komt het dat die schuld zo hoog is?Moiety schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:33:
[...]
Betaalmuur. Te duur. Heb meer bitcoin nodig.
Ow wacht, is gratis. Maar registreren, dus te duur.
De Amerikaanse overheid geeft structureel meer uit dan het binnenkrijgt. "Daardoor is er jaarlijks een begrotingstekort van 6 tot 7 procent", zegt ABN AMRO-econoom en Amerikakenner Roger Quaedvlieg. "In Europa maken we ons al druk als dat 3 procent is." Om het tekort te financieren is de VS veel schulden aangegaan. "In twee periodes is de schuld echt hard gestegen: tijdens de financiële crisis en tijdens de coronapandemie."
Voordat in 2007 de financiële crisis losbarstte was de schuld nog 'slechts' 9 biljoen dollar, ofwel 62 procent van de Amerikaanse economie. Dat percentage is in minder dan twintig jaar tijd verdubbeld. En in dollars is de schuld zelfs verviervoudigd.
Een bijkomend probleem is dat de rente de laatste tijd is opgelopen, waardoor de VS steeds meer rente betaalt over nieuwe leningen. Mede daardoor gaat momenteel van elke 8 dollar die de VS uitgeeft er eentje op aan alleen rente. Kosten aan rente zijn nu na sociale zekerheid de grootste uitgave van de Amerikaanse overheid. Het kost de regering ook meer dan bijvoorbeeld defensie.
Dank, heb het gelezen. Maar ik wil niet méér bitcoin dan dat ik al wilde.knakworst schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:35:
[...]
Hoe komt het dat die schuld zo hoog is?
De Amerikaanse overheid geeft structureel meer uit dan het binnenkrijgt. "Daardoor is er jaarlijks een begrotingstekort van 6 tot 7 procent", zegt ABN AMRO-econoom en Amerikakenner Roger Quaedvlieg. "In Europa maken we ons al druk als dat 3 procent is." Om het tekort te financieren is de VS veel schulden aangegaan. "In twee periodes is de schuld echt hard gestegen: tijdens de financiële crisis en tijdens de coronapandemie."
Voordat in 2007 de financiële crisis losbarstte was de schuld nog 'slechts' 9 biljoen dollar, ofwel 62 procent van de Amerikaanse economie. Dat percentage is in minder dan twintig jaar tijd verdubbeld. En in dollars is de schuld zelfs verviervoudigd.
Een bijkomend probleem is dat de rente de laatste tijd is opgelopen, waardoor de VS steeds meer rente betaalt over nieuwe leningen. Mede daardoor gaat momenteel van elke 8 dollar die de VS uitgeeft er eentje op aan alleen rente. Kosten aan rente zijn nu na sociale zekerheid de grootste uitgave van de Amerikaanse overheid. Het kost de regering ook meer dan bijvoorbeeld defensie.
Een elektriekert en een accu boer lopen een kroeg binnen..
De Accu boor bestelde een IPA, dat riep meteen wat weerstand op bij de elektriekert…YES schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:41:
[...]
Een elektriekert en een accu boer lopen een kroeg binnen..
gefeliciteerd @Taro
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 04-06-2025 23:52 ]
[ Voor 83% gewijzigd door tomtom901 op 05-06-2025 07:23 ]
Hopelijk leest A87 dit (ik meen DOT verloren?) en komt hij ons weer vergezellen
[ Voor 42% gewijzigd door tomtom901 op 05-06-2025 07:24 ]
Maar heb al jaren geen LTC meer, laatste transactie is van 2023. En staat nu ook niks open.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik had ook een notificatie van een oude transactie. In de app staat dat ze een storing hebben. Wellicht back-ups terugzetten...Drardollan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:26:
Vreemd begin van de dag. Half uurtje terug een mailtje van Bitvavo dat mijn LTC opname wordt verwerkt. Zeker afkomstig van hen en in mijn account staat hetzelfde.
Maar heb al jaren geen LTC meer, laatste transactie is van 2023. En staat nu ook niks open.
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Zo heb ik eentje van Uni en BTC.Drardollan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:26:
Vreemd begin van de dag. Half uurtje terug een mailtje van Bitvavo dat mijn LTC opname wordt verwerkt. Zeker afkomstig van hen en in mijn account staat hetzelfde.
Zal een storing zijn...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hier hetzelfde maar dan met ETH opname die ik niet bezit, klopt idd iets niet doorzetten naar support andersDrardollan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:26:
Om 07:33 hebben ze iets gepost zie ik in de app hierover. Top onderhoud weerWiley99 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:29:
[...]
Ik had ook een notificatie van een oude transactie. In de app staat dat ze een storing hebben. Wellicht back-ups terugzetten...
De XLM route... Good old times
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Zegt diegene met zijn eigen bags ook nog volGuere schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:55:
Haha, die mailtjes zijn eigenlijk een soort ongevraagde therapie. Confrontatie met foute shitcoin beslissingen uit het verleden. Iedereen ineens oh ja, die drek heb ik ook ooit nog gekocht...

Ik krijg alleen oude mailtjes over ontvangen BTC en dat die aan mijn account zijn toegevoegd.Guere schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:55:
Haha, die mailtjes zijn eigenlijk een soort ongevraagde therapie. Confrontatie met foute shitcoin beslissingen uit het verleden. Iedereen ineens oh ja, die drek heb ik ook ooit nog gekocht...
Trots
Porsches only. Inflatie enz.
Staat ook sticky bovenaan de app als je die opent.
Dacht even dat mijn account werd leeggetrokken. Was wel handig geweest als ze er ook even een rectificatiemail achteraan hadden gestuurd.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-06-2025 09:06 ]
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:05:
Om een mini hartaanval te besparen bij anderen: Bitvavo heeft vanmorgen een foutieve mail verzonden. Een mail van een eerdere opname is per abuis opnieuw verzonden.
Staat ook sticky bovenaan de app als je die opent.
Dacht even dat mijn account werd leeggetrokken.
Normaal neem ik het graag op voor ze, maar dit was toch even wat minder grappig
Not your keys, not your car, was het toch?BTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:11:
[...]
Fysieke Porsches wel, aandelen Porsche gaan iets minder.
BTC nog steeds een waiting game
/f/image/Pc1lSc3IkPfLbQ2S5mgHBSxi.png?f=fotoalbum_large)
The flippening. Its happening.
Darrell schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:55:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/O7WcwicNUDMth4TDsvYouDPq.gif?f=user_large)
Mooi hè, die kleuter met zijn project 2025 wordt gewoon door de OG dictator op zijn gemak in het pak genaaid. Daar hebben ze the art of war gelezen en niet the art of the deal.kbuntu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:04:
China heeft Trump flink bij de ballen met de zeldzame aardmetalen:
Dat wordt toegang tot Nvidia chips in ruil voor magneten?
https://www.wsj.com/busin...shortage-aaf87ad2?mod=mhp
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/Darrell schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 09:55:
ETF's hebben de afgelopen week BTC van de hand gedaan en ETH gekocht.

Als ze nou beiden "Ons Geld is Stuk" hadden gelezen dan gingen ze BTC opkopen en onze satjes keihard naar de maan.CornermanNL schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:04:
[...]
Mooi hè, die kleuter met zijn project 2025 wordt gewoon door de OG dictator op zijn gemak in het pak genaaid. Daar hebben ze the art of war gelezen en niet the art of the deal.
De boekkeuze van zulke figuren, om moe van te worden..
Wie weet ooit. Ik vrees van niet.YES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:07:
[...]
Als ze nou beiden "Ons Geld is Stuk" hadden gelezen dan gingen ze BTC opkopen en onze satjes keihard naar de maan.
De boekkeuze van zulke figuren, om moe van te worden..
Same here, meldingen van oude (en incorrecte) transacties, heb ze gemaild, ze weten ervan en er zijn meer problemen gaande...Drardollan schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 07:26:
Edit: Spuit 11
There is no second best.
Nooit Bitvavo gebruikt dus ik krijg helemaal niet van zulke mailsBTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:27:
Iedereen valt wel door de mand hier met mails over opnames van shitcoins. Bij mij stond netjes BTC.
There is no second best.
Misschien al vaker gevraagd, maar wat is een goed alternatief voor Bitvavo. Heb hier een deel van mijn totaal staan. Nederlandse club, garantie tot 100K indien je account wordt gehackt (buiten eigen schuld om). Moet zeggen dat ik niet altijd tevreden ben, inderdaad zoals vanochtend met die mails en een tijdje terug een storing. Maar ik handel niet elke dag dus maak er ook weinig gebruik van.YES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:30:
[...]
Nooit Bitvavo gebruikt dus ik krijg helemaal niet van zulke mails
Bybitbsmpower schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Misschien al vaker gevraagd, maar wat is een goed alternatief voor Bitvavo. Heb hier een deel van mijn totaal staan. Nederlandse club, garantie tot 100K indien je account wordt gehackt (buiten eigen schuld om). Moet zeggen dat ik niet altijd tevreden ben, inderdaad zoals vanochtend met die mails en een tijdje terug een storing. Maar ik handel niet elke dag dus maak er ook weinig gebruik van.
idd. Bagger bende daar. Had mijn les wel geleerd na BTC-E, Cryptsy, BTER etc etcYES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:30:
[...]
Nooit Bitvavo gebruikt dus ik krijg helemaal niet van zulke mails
Tot 100kbsmpower schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:38:
garantie tot 100K indien je account wordt gehackt (buiten eigen schuld om).
Bij mij heb je altijd gegarandeerde garantie.
Wat tomtom zegt, Bybit! Hebben een vergunning in Nederland, veel munten te verhandelen, zijn snel en ik heb er nog nooit een storing meegemaakt.bsmpower schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Misschien al vaker gevraagd, maar wat is een goed alternatief voor Bitvavo. Heb hier een deel van mijn totaal staan. Nederlandse club, garantie tot 100K indien je account wordt gehackt (buiten eigen schuld om). Moet zeggen dat ik niet altijd tevreden ben, inderdaad zoals vanochtend met die mails en een tijdje terug een storing. Maar ik handel niet elke dag dus maak er ook weinig gebruik van.
yep ik gebruik ze ook al sinds 2019YES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:58:
[...]
Wat tomtom zegt, Bybit! Hebben een vergunning in Nederland, veel munten te verhandelen, zijn snel en ik heb er nog nooit een storing meegemaakt.
Meen je dat echt? Had echt een account aangemaakt. De site lijkt net een flipperkast. Gelijk mijn account geannuleerd.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
staatsloterij.nlbsmpower schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Ik las magnetronkbuntu schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 10:04:
China heeft Trump flink bij de ballen met de zeldzame aardmetalen:
Dat wordt toegang tot Nvidia chips in ruil voor magneten?
https://www.wsj.com/busin...shortage-aaf87ad2?mod=mhp
app gebruiken. Is echt een prima UI. website niet neeJohn245 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Meen je dat echt? Had echt een account aangemaakt. De site lijkt net een flipperkast. Gelijk mijn account geannuleerd.
Bybit is dikke prima. Je moet een beetje door de toeters en bellen heen kijken misschien. Als je zo snel al weer je account annuleert omdat het je niet aan staan ben je zelf ook een beetje een flipperkast trouwensJohn245 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Maar let op :bsmpower schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:38:
[...]
Nalatigheid, onvoldoende beveiliging en/of onverantwoord gedrag - Bitvavo dekt geen verliezen wanneer derden toegang krijgen tot jouw Bitvavo-account door jouw onzorgvuldige beveiliging, nalatigheid of onverantwoordelijkheid.
Voorbeeld: Een derde partij krijgt toegang tot jouw account omdat je op een schadelijke link in een phishing-e-mail hebt geklikt.
Voorbeeld: Een derde partij krijgt toegang tot jouw account omdat je geen 2FA op jouw account hebt ingeschakeld.
Voorbeeld: Een derde partij heeft toegang tot jouw apparaat gekregen via een tool voor externe toegang zoals Anydesk of Teamviewer.
Meen ik zeker ja, super solide platform, ook onder load/volatiliteit en dat is het enige wat telt voor mij.John245 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:04:
[...]
Je gaat als bedrijf je afvalbakken die buiten staan ook niet overmatig beveiligen.
Maar de manier hoe ze handelden tijdens die hack qua communicatie en transparantie was zeer netjes.BTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:20:
By Bybit wordt af en toe wat ETH gestolen, maar ik snap dat beveiliging van shitcoins die uiteindelijk naar 0 gaan geen prio heeft.
Je gaat als bedrijf je afvalbakken die buiten staan ook niet overmatig beveiligen.
En heeft bij mij het vertrouwen daarna snel weer hersteld.
Ik moest lachen, maar ze verdienen echt wel credit over hoe ze dat opgepakt hebben. En het waren uiteindelijk geen user funds.BTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:20:
By Bybit wordt af en toe wat ETH gestolen, maar ik snap dat beveiliging van shitcoins die uiteindelijk naar 0 gaan geen prio heeft.
Ik ben nou wel benieuwd wat je zelf van die video vindt, dan

Bybit lijkt dikke prima aan de voorkant.YES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Bybit is dikke prima. Je moet een beetje door de toeters en bellen heen kijken misschien. Als je zo snel al weer je account annuleert omdat het je niet aan staan ben je zelf ook een beetje een flipperkast trouwens
De achterkant is dikke prut. Zie ook m'n vorige reacties hierover. Dat ze bij een fout alles kunnen vergoeden is netjes, maar geeft ook het idee dat ze behoorlijk op randjes aan het fietsen zijn omdat er genoeg gebruikers zijn die er geld hebben staan. Technisch is het daarnaast geen hoogstandje en lijkt het een berg spaghetticode te zijn waar de gemiddelde Italiaan zelfs zonder programmeerkennis bang van zou worden.
Het zou mij helemaal niets verbazen als Bybit eventueel een FTX'je zou (blijken te) doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 05-06-2025 11:37 ]
Dat zit wel Schnorr.
Haha, het stond op, maar ik was wat anders aan het doen, dus ik heb eigenlijk niet eens gehoord wat nou de boodschap was, alleen opgepikt dat deze bullmarkt voor hem ook anders is/voelt.Guere schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:33:
[...]
Ik ben nou wel benieuwd wat je zelf van die video vindt, danJij bent namelijk nooit zo van die YT/X influencers en dan post je die maandelijkse nietszeggende video van een van de meest bullish dudes die nog steeds $250k - $750k average verwacht deze cycle
Wel een mooie opmerking over boomers die ETF’s hebben gekocht. Die zijn gewend om massaal te gaan verkopen als een asset boven een bepaalde RSI stijgt.tomtom901 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:38:
[...]
Haha, het stond op, maar ik was wat anders aan het doen, dus ik heb eigenlijk niet eens gehoord wat nou de boodschap was, alleen opgepikt dat deze bullmarkt voor hem ook anders is/voelt.
Die boomers krijgen vooral RSI als ze teveel daytraden.Moiety schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Wel een mooie opmerking over boomers die ETF’s hebben gekocht. Die zijn gewend om massaal te gaan verkopen als een asset boven een bepaalde RSI stijgt.
Wat dat betreft een vicieuze cirkel.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Maar dus ook weer kopen bij lagere RSI die hoger ligt dan voorgaande bearmarkten.Moiety schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Wel een mooie opmerking over boomers die ETF’s hebben gekocht. Die zijn gewend om massaal te gaan verkopen als een asset boven een bepaalde RSI stijgt.
En zie daar, het einde van de cycles.
Is ook helemaal geen gek idee en best een bruikbare indicator, hoor..Moiety schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Las dat ze paardenvlees hebben aangetroffen in het protocol.Darrell schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:01:
Dunne worst!
Hopelijk helpt dit met je probleempjeDarrell schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:01:
Dunne worst!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eUqVJDJj5q13T9eXDAKEeMqk.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Ay4LynaKmfUZ1XnkfWDg09Oq.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
BIFI had je eind 2020 moeten kopen. De tijd waarna coins gewoon even lekker x100 gingen. Dit was zeker geen uitzondering.Darrell schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:01:
Dunne worst!
Helaas is die tijd voorbij - als altseason ooit komt en coins nu een x3 doen staan we hier al te juinen. Wat gaat de tijd snel..
Ik wil geen toeters en bellen. Dat komt niet professioneel over.YES schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Bybit is dikke prima. Je moet een beetje door de toeters en bellen heen kijken misschien. Als je zo snel al weer je account annuleert omdat het je niet aan staan ben je zelf ook een beetje een flipperkast trouwens
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Dan moet je even kijken hoe groot ze zijn en dan je mening heroverwegen. Of je nou trade of simpelweg aankoopt/verkoopt, dat wil je altijd op een plek van liquiditeit doen om je spread zo klein mogelijk te houden en dan kom je simpelweg weer terug bij bybit op dit moment.John245 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:36:
[...]
Ik wil geen toeters en bellen. Dat komt niet professioneel over.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PTHODiVLLQA7UWKGMZdca3z5.jpg?f=user_large)
Oké, prima.John245 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:36:
[...]
Ik wil geen toeters en bellen. Dat komt niet professioneel over.
wanneer Binance terug?
ik raad Kraken of ByBit aan, daarna pas de rest (Bitvavo/cdc/coinbase)
En iedereen moet kiezen wat hij/zij prettig vindt.
Ik heb voor de grap een redelijke hoeveelheid BTC op Nexo geswapped en op Bybit (zelfde hoeveelheid).tomtom901 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 12:47:
[...]
Dan moet je even kijken hoe groot ze zijn en dan je mening heroverwegen. Of je nou trade of simpelweg aankoopt/verkoopt, dat wil je altijd op een plek van liquiditeit doen om je spread zo klein mogelijk te houden en dan kom je simpelweg weer terug bij bybit op dit moment.
De spread op bybit scheelde 150 USDT tov Nexo.......
Waarom swap je die zooi ipv orders?zenith schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:16:
[...]
Ik heb voor de grap een redelijke hoeveelheid BTC op Nexo geswapped en op Bybit (zelfde hoeveelheid).
De spread op bybit scheelde 150 USDT tov Nexo.......
UiteraardBTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:19:
Grote spread, is wel weer een term waar @Guere weer een vunzige strip van kan maken
Zooi? Dit was een deel van mijn "precious" BTC!!! maar ik weet niet of limit orders verschil maken, dat mag iemand anders testen.
BTC100K2021 schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:19:
Grote spread, is wel weer een term waar @Guere weer een vunzige strip van kan maken
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ZpwRDqV6uz94QGkUfFgH5rd4.jpg?f=user_large)
Vaak een paar procent.zenith schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 13:36:
[...]
Zooi? Dit was een deel van mijn "precious" BTC!!! maar ik weet niet of limit orders verschil maken, dat mag iemand anders testen.
ik zie dit helaas nu wel voor.......een spread met gure shitcoin drek..........

- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!