Weer een klein ath'tje. Dat kan beter.
Rookie numbers, hup $121k
nothing stops this train
Don't know who needs to hear this but please don't screenshot your portfolio today.
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 13 juli 2025
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Ugh at this point, kan je net zo goed wat astrologie er op los laten.. Wat wil dit allemaal zeggen? Enige wat ik zie is een gigantische bearish div.
Te laat, ben weer een paar pareltjes rijker
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Waar blijft die @zwembroek toch?
Klopt, maar ook een kans op een breakout hiervan, met alle bullishness in de macro momenteel (zal niet weer alles opnoemen zoals M2, rat cuts, crypto week ..gebruikershaes schreef op zondag 13 juli 2025 @ 22:09:
[...]
Ugh at this point, kan je net zo goed wat astrologie er op los laten.. Wat wil dit allemaal zeggen? Enige wat ik zie is een gigantische bearish div.
Een bullmarkt eindigt meestal niet met zo'n lage rsi imho.
Higher.
nog een half jaar tot aan nieuwe jaar 1% per dag omhoog boyz.. das dus nog 172 dagen pret.
119k*(1 + 0.01)^172 = 658.9k
Fijne jaarwisseling nog!
119k*(1 + 0.01)^172 = 658.9k
Fijne jaarwisseling nog!
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 13-07-2025 22:40 ]
Wat is er toch (mis) met die il Capo Of Crypto? Is sinds een aantal weken -om voor mij totaal onbekende redenen- heel bearish en blijft dat ook. Nu weer met zo’n vage tekst als ‘ The calm before the storm.’
En daarna is het nog maar een kleine x2 voor het 2025 target: 250k
Easy peasy folks..
:gifsicle():strip_exif()/f/image/7Nd4bXI9NiZZ2R3T2WxzbGCe.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
:strip_exif()/f/image/8jAK6I9DWCKbCR9MGz74vDMq.png?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
@FrambozenTaart ik ben al aan de laxative om het bureau van de baas te decoreren. Meestal doe ik dat net na de ATH gemist te hebben en moet ik dus blijven werken. De blik die je de maanden daarna nog ontvangt terwijl je alle kut klusjes moet doen: priceless.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
120k doorheen boys! MOOOOOONNNNNN!!!!
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Benieuwd wanneer de shorters op gaan geven. Funding nog steeds neutraal. Echt extreem goed na deze prijs actie
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Coldcat schreef op maandag 14 juli 2025 @ 05:51:
[...]
BTC doet wat BTC doet. Wanneer medaille Tom > Elppa![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/3aj83QdkMBKgsP9NwY2G7lCR.jpg?f=user_large)
Ja, eerlijk is eerlijk, goed gezien. Ik had het anders verwacht, maar dat maakt niet uit
En mijn eerste kleine sell is gedaan
Good morning lads
Good morning lads
:gifsicle():strip_exif()/f/image/odQWsYd1RfjkbKyUOrAYEwHN.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
boeit ook niet, iedereen rijk nu. Op naar de 125k, daar staat de volgende "muur"tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:28:
[...]
Ja, eerlijk is eerlijk, goed gezien. Ik had het anders verwacht, maar dat maakt niet uit
Wel mooi dat mijn PF nu in euro's eindelijk een ath heeft gehaald. Mijn trades hebben dus goed gemaakt voor deel dollar crash, en TP1, TP2 en TP3. heerlijk. Stel ik had die fiat erbij geteld dan was ik er uiteraard veel eerder al.
[ Voor 28% gewijzigd door anti elppa op 14-07-2025 06:58 ]
Is al gemaakt zag ikColdcat schreef op maandag 14 juli 2025 @ 05:51:
[...]
BTC doet wat BTC doet. Wanneer medaille Tom > Elppa![]()
Klopt maar is wel een leuk “spelletje”anti elppa schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:31:
[...]
boeit ook niet, iedereen rijk nu. Op naar de 125k, daar staat de volgende "muur"
Ik heb een sell staan op 116k euro. Normaal was ie al inmiddels al gehit maar door de euro/dollar koers gaat het nog wel ff duren.
Lekker belangrijk.
Lekker belangrijk.
145k $, moet lukken morgen toch?FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:35:
Ik heb een sell staan op 116k euro. Normaal was ie al inmiddels al gehit maar door de euro/dollar koers gaat het nog wel ff duren.
Lekker belangrijk.
Ik heb een beetje overgegeven ...FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:35:
Ik heb een sell staan op 116k euro.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Weet niet of die nog gehit wordt. Maar voor minder hoef ik het niet kwijt, iedereen krijgt tenslotte Bitcoin voor de prijs die hij of zij verdient.
Het is voor een gratis elektrische fiets plus 10kWh thuisbatterij, als die er niet komen overleef ik het ook wel weer.
Ik ga mooi niet naar werk
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ze accepteren hier in Friesland nog steeds geen Dollars dusja...sh4d0wman schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:38:
[...]
Ik heb een beetje overgegeven ...
[Afbeelding]
Ik zat ook maar wat te dollen. Aan de kennis en ervaring absoluut geen vraagtekens. Dit is gewoon een unieke periode. Price discovery. Een aantal maal per cycle dat het zo enorm omhoog schiet.tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:32:
[...]
Is al gemaakt zag ik. Ik zit er ook wel eens naast, want ik benader het als trader. Uiteindelijk doen mijn bags gewoon mee in de run up.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ben jij wel een echte Fries? Dan gebruik je dit toch zeker? : https://defryskeeuro.nl/FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:41:
[...]
Ze accepteren hier in Friesland nog steeds geen Dollars dusja...
Hier zijn we dan!
#Bitcoin is at a critical technical junction 📌
— Kevin Svenson (@KevinSvenson_) 14 juli 2025
Weekly RSI is re-testing the multi-year downtrend resistance.
A breakout ꜛ could signal trend continuation.
Rejection ↓ could signal mid-cycle top risk.
GET YOUR POPCORN READY 🍿#BTC $BTC 🔗https://t.co/yDKFMEbg7i pic.twitter.com/ZVw9XMCMiY
Mag hoor, ik dol zelf mee en zeker geen gebrek aan vermogen om wat te incasseren als ik er naast zitColdcat schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:41:
[...]
Ik zat ook maar wat te dollen. Aan de kennis en ervaring absoluut geen vraagtekens. Dit is gewoon een unieke periode. Price discovery. Een aantal maal per cycle dat het zo enorm omhoog schiet.
Wel lekker dit hoor, ouderwets candle jagen a 2017
Lijkt idd er op 2017 dit stuk.tomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 06:58:
Wel lekker dit hoor, ouderwets candle jagen a 2017
Slapeloze nachten maar veel geld gemaakt, kijken of het dit keer beter gaat met slapen
Haha ja die nachten waren niet best. Had ik in 2021 ook nog wel. Tot nu toe gaat het deze run stukken beter moet ik zeggentomtom901 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:00:
[...]
Slapeloze nachten maar veel geld gemaakt, kijken of het dit keer beter gaat met slapen
Goeiemorgen zeg. Heerlijk begin van de week.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
José beeldt de koersen ff uit:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ff3x8nOJLyUlHV5TtR76CvNg.gif?f=user_large)
BTC100K2021 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:23:
Shorters juinen vandaag bij het UWV
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/liaXwF7s77svbUARov342D8j.jpg?f=user_large)
Nog steeds geen nieuwe ATH in euro's trouwens. Dat is wel schrijnend.
BTC100K2021 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:25:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MpbsTNusG4NSEZSWsEA9L0Bp.jpg?f=user_large)
Wel grappig hoe alle oude memes uit 2017/2018 nog steeds relevant zijn.
Deze ponzi zal nooit veranderen.
Trouwens een bedankje aan @Kol Nedra, zijn eerste 10% sell heeft deze move in gang gezet.
Trouwens een bedankje aan @Kol Nedra, zijn eerste 10% sell heeft deze move in gang gezet.
Nog mensen uitgestapt voor de zomer? Leedvermaak is ook vermaak..
Als we even door gassen deze laatste maanden moet het net lukken om de nr2 te worden...
https://marketcapof.com/bitcoin/nvda.us/
Maar ja, ik teken ook wel voor 300k of 500k van de hopium boys hier hoor.
Nu eerst wachten op $133,700
Als we even door gassen deze laatste maanden moet het net lukken om de nr2 te worden...
https://marketcapof.com/bitcoin/nvda.us/
Maar ja, ik teken ook wel voor 300k of 500k van de hopium boys hier hoor.
Nu eerst wachten op $133,700
Ethbtc en btc.d wat stabiel blijft… dit wordt nog wat
Nu maar hopen dat ie niet zijn frustratie over die sell low gaat botvieren in een zero-tolerance topic!FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:29:
Ik zeg: BTC banana zone, dan een retrace met consolidatie voor BTC, dan altseizoen.Aeronaut schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:40:
Ethbtc en btc.d wat stabiel blijft… dit wordt nog wat
This time is not different. Just more expensive.
Woop woop, tp maandag
Ehm... nee... de euro is sterker dan de dollar, dus je hebt meer BTC kunnen kopen voor je euro's!BTC100K2021 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:25:
[...]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dure playstation.FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:29:
Toch logisch. BTC is nu flink aan het stijgen en straks krijg je een retracement en dan gaat ie roepen: ‘I told you so.’JJ1984 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 22:53:
Wat is er toch (mis) met die il Capo Of Crypto? Is sinds een aantal weken -om voor mij totaal onbekende redenen- heel bearish en blijft dat ook. Nu weer met zo’n vage tekst als ‘ The calm before the storm.’
ATH allen!!!111!
Iedere run heb je wel van die types, beter kun je ze gewoon compleet negeren. Zijn allemaal mensen wiens ego ze enorm in de weg zit.JJ1984 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 22:53:
Elke run zelfde verhaal. In de bear zijn mensen die rond de bodem verwachten dat het nog veel lager gaat, in de bull mensen die veel te vroeg starten met winst nemen omdat dit nu eenmaal heel belangrijk en realistisch is.
Allemaal zelfde kaliber, nemen het veel te serieus allemaal. Deze markt is een kruising tussen een kermis en een circus.
Ondertussen kan letterlijk een chimpansee winst maken door laag in te kopen en hoog te verkopen.
Pak je dan het meest haalbare? Nee. Maar serieuze mensen ook niet, die verneuken echter wel hun kostbare levenstijd met kaartenstaren, terwijl een chimpansee gewoon wat aan zijn lul kan trekken tussen aan/verkoop.
Gefeliciteerd HODLER's! Mooie tijden.
Ik heb genoeg trades erin gezet van van hier tot 200.000$
Rekening gehouden met een moonbag (60%) aan orders en 40% in het portfolio mocht shit echt de fan raken
Het goal van deze verkopen is alleen maar meer BTC generen en toch voelt het altijd kut om te verkopen, ik ben ijskoud voor 40% dips maar verkopen / winst vastzetten blijft altijd een probleem
Rekening gehouden met een moonbag (60%) aan orders en 40% in het portfolio mocht shit echt de fan raken
Het goal van deze verkopen is alleen maar meer BTC generen en toch voelt het altijd kut om te verkopen, ik ben ijskoud voor 40% dips maar verkopen / winst vastzetten blijft altijd een probleem
:gifsicle():strip_exif()/f/image/aiRMBOD4WeB2Yaq0WmwdG4j0.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
Die shitcoins die we een paar weken geleden van ByBit hebben gekregen met lucky draws rewards:
MNT - current price: 0.6989 - ROI: 23.13%
AMI - current price: 0.12062 - ROI: 10.00%
PARTI - current price: 0.18843 - ROI: 13.91%
INIT - current price: 0.5285 - ROI: 42.72%
ZORA - current price: 0.011278 - ROI: 42.09%
MILK - current price: 0.04893 - ROI: 17.62%
DOOD - current price: 0.003114 - ROI: 25.16%
PFVS - current price: 0.01009 - ROI: -23.68%
ROI sinds daily close van 7-07-2025. Misschien leuk voor als die shitcoin season nog eens komt.
ROI sinds daily close van 7-07-2025. Misschien leuk voor als die shitcoin season nog eens komt.
They who buy the dip, deserves the rip.
M’n vriendin vraagt hoe lang we nog door blijven stoten. Ik denk dat ze door de ath’s bedoelt. Iemand een idee?
Zo heb ik aan de hand van een vaag bericht Cronos gekocht. Toch is daar wel weer een leuk rendement gehaald!!Danjel schreef op maandag 14 juli 2025 @ 08:39:
Die shitcoins die we een paar weken geleden van ByBit hebben gekregen met lucky draws rewards:
Zoals mijn wiskundeleraar bij het uitdelen van de proefwerken altijd zei "er is geen beter vermaak dan leedvermaak"sh4d0wman schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:39:
Nog mensen uitgestapt voor de zomer? Leedvermaak is ook vermaak..
Nee hoor, ik hoop dat iedereen significante winsten maakt deze run!
Ja_superboer_ schreef op maandag 14 juli 2025 @ 08:41:
M’n vriendin vraagt hoe lang we nog door blijven stoten. Ik denk dat ze door de ath’s bedoelt. Iemand een idee?
Half 4 vanmiddag bij US open. Dan zakt het kaartenhuis vast weer in elkaar._superboer_ schreef op maandag 14 juli 2025 @ 08:41:
FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:03:
[...]
Half 4 vanmiddag bij US open. Dan zakt het kaartenhuis vast weer in elkaar.

Heerlijk dit. Lekker memes posten, stijgende koersen. Hier ben ik voor gemaakt.
Mooie voorspelling!knakworst schreef op zondag 13 juli 2025 @ 21:24:
[...]
Kan zomaar weer een 3k pumpje inzitten over een uurtje of twee.
Te vroeg winst pakken is geen fout maar de enige manier on structureel geld te verdienen.
iemand moest het doen zich opofferen voor het teamFrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 07:29:
nu mag iemand anders het doen op $125k
nothing stops this train
Vanmorgen mijn ETH positie verkocht, het beoogde doelwinstpercentage was behaald. BTC weinig spannend verder, er zal nog wel een correctie komen, maar ik ga blijven zitten. Met de inflow van zoveel BTC op balans (al dan niet als hedge) bij bedrijven en wellicht landen, kunnen we lange termijn alleen maar omhoog.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
futures aardig groen dus wellicht valt het mee.FrambozenTaart schreef op maandag 14 juli 2025 @ 09:03:
[...]
Half 4 vanmiddag bij US open. Dan zakt het kaartenhuis vast weer in elkaar.
Futures groen? Beter kijken.. -0.5%...
De vraag die bij mij speelt is, wat is winst nemen op BTC als de geldprinters op volle snelheid aan staan. In euro hebben we pas heel kort een nieuwe ATH en dat was een lange weg t.o.v. US Dollar.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 14-07-2025 09:25 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
nog steeds radiostilte hier: vrouw heeft nog niks gezegd over bitcoin....
nothing stops this train
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!