murphydrz schreef op zondag 13 juli 2025 @ 11:51:
[...]
...of het cryptosysteem gehackt wordt of bitcoin wat compleet waardeloos gaat worden vanwege een andere "hype".
Enz enz enz.
Bitcoin is geen goud en is in feite virtueel. Dus, tijdig winst pakken, lekker van gaan genieten en alles achter je laten.
Ik heb mijn winsten gelukkig (nog) niet nodig om te genieten. Kijken of het een vervroegd pensioen kan worden is eigenlijk veel leuker, een soort ultieme high stakes gokken met je toekomst.
Het ergste wat kan gebeuren is dat je wel moet werken na je 55e maar dat is dan ook wel weer acceptabel.
Tegen die tijd is mijn huisje al gelijk en kan ik ergens part-time rond prutsen voor de energierekening.
Met een arbeidsongeschiktheids verzekering is doodgaan het enige dat echt roet in het eten kan gooien, maar tevens plan B, daar het al je problemen instant oplost.
Tenzij WW3 natuurlijk uitbreekt maar ach dat zien we dan wel weer.
In alle situaties kun je er wat moois van maken, als je maar bereid bent zelf de slingers op te hangen. Natuurlijk wordt het wel iets meer een uitdaging als de lijken zich om je heen beginnen op te stapelen in een loopgraaf op de grens van Duitsland/Polen.
Maar zelfs dan heb je nog wel memes denk ik.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.