[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 55 ... 232 Laatste
Acties:

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:20
Heb voor het eerst in mijn leven even geen crypto. Het hele gedoe met de Vechain update waarbij Bitvavo gewoon niet duidelijk is of ze deze ondersteunen. Kleine kans dat ik alles verlies door zo'n update maar het geeft me enorm veel stress merk ik. Een kleine last van mijn schouders voor de korte termijn, maar alsnog een enorm rotgevoel omdat ik ongeveer op mijn laagste PF waarde heb verkocht, had zoveel kansen om eerder winst te pakken ;w . Ik ben niet van plan helemaal te stoppen maar ga denk ik even aankijken of Bitcoin nog een correctie maakt, en daarmee alts nog veel harder. Zal wel weer anders uitspelen, tot nu toe maak ik 9 van de 10 keer de verkeerde keuze, het is echt bizar .

[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 01-07-2025 12:26 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:29
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:23:
Heb voor het eerst in mijn leven even geen crypto. Het hele gedoe met de Vechain update waarbij Bitvavo gewoon niet duidelijk is of ze deze ondersteunen. Kleine kans dat ik alles verlies door zo'n update maar het geeft me enorm veel stress merk ik. Een kleine last van mijn schouders maar alsnog een enorm rotgevoel omdat ik ongeveer op mijn laagste PF waarde heb verkocht ;w . Ik ben niet van plan helemaal te stoppen maar ga denk ik even aankijken of Bitcoin nog een correctie maakt, en daarmee alts nog veel harder. Zal wel weer anders uitspelen, tot nu toe maak ik 9 van de 10 keer de verkeerde keuze, het is echt bizar .
Nu je geheel cryptoloos bent, is het dan geen optie om er nu gewoon helemaal uit te blijven? We hebben allemaal gezien hoe ontzettend veel stress en gedoe crypto/altcoins je geven. Natuurlijk baal je dat je op zo'n laag punt je (dino) altcoin hebt gedumpt, dat klopt. Maar je hebt de keuze nu gewoon gemaakt en bent er geheel uitgestapt: is dit niet gewoon hèt moment om ermee te kappen en jezelf al die zorgen te besparen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:30
Heb voor het eerst in mijn leven even geen crypto. Het hele gedoe met de Vechain update waarbij Bitvavo gewoon niet duidelijk is of ze deze ondersteunen. Kleine kans dat ik alles verlies door zo'n update maar het geeft me enorm veel stress merk ik. Een kleine last van mijn schouders maar alsnog een enorm rotgevoel omdat ik ongeveer op mijn laagste PF waarde heb verkocht ;w . Ik ben niet van plan helemaal te stoppen maar ga denk ik even aankijken of Bitcoin nog een correctie maakt, en daarmee alts nog veel harder. Zal wel weer anders uitspelen, tot nu toe maak ik 9 van de 10 keer de verkeerde keuze, het is echt bizar .
Altijd zuur, maar iedereen in de crypto maakt wel is verliezen op ten duur op bepaalde investeringen van bepaalde coins.
Om je risico wat te beperken, hou het lekker bij BTC. i.p.v de alts.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:38
Heb voor het eerst in mijn leven even geen crypto. Het hele gedoe met de Vechain update waarbij Bitvavo gewoon niet duidelijk is of ze deze ondersteunen. Kleine kans dat ik alles verlies door zo'n update maar het geeft me enorm veel stress merk ik. Een kleine last van mijn schouders voor de korte termijn, maar alsnog een enorm rotgevoel omdat ik ongeveer op mijn laagste PF waarde heb verkocht, had zoveel kansen om eerder winst te pakken ;w . Ik ben niet van plan helemaal te stoppen maar ga denk ik even aankijken of Bitcoin nog een correctie maakt, en daarmee alts nog veel harder. Zal wel weer anders uitspelen, tot nu toe maak ik 9 van de 10 keer de verkeerde keuze, het is echt bizar .
Soon komt er wel een dip......naar 169k......vanaf 420k

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
micmulder schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:28:
[...]

Altijd zuur, maar iedereen in de crypto maakt wel is verliezen op ten duur op bepaalde investeringen van bepaalde coins.
Om je risico wat te beperken, hou het lekker bij BTC. i.p.v de alts.
True. Heb zeker met shitcoins enorme rektoni gehad. Ook genoeg vriendelijke emails van bybit en bitmex toen ik nog niet zo lang met leverage bezig was.

Aldoende leert men zeg maar

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Dat eerste lijkt me enorm sterk, tenzij je natuurlijk 16 jaar oud bent.

Als ik jou was zou ik het lekker terug boeken naar de rekening of het op een spaardeposito zetten.

En de komende jaren eerst eens handvaten ontwikkelen waardoor je van het leven kunt genieten in plaats van alles te zien als negatieve verplichting.

Als je de balans hebt gevonden in de basis van het leven kun je altijd opnieuw in crypto stappen om alles weer af te breken :+

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Laatst online: 21:40
Ik snap het uistapmoment niet? Die updates gaan gewoon altijd goed ik heb er al een paar meegemaakt, straks blijkt die upgrade een prijs katalysator te zijn? Van de andere kant hoop ik dat je rust hebt gevonden nu je uit crypto bent.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:05
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:34:
[...]

straks blijkt die upgrade een prijs katalysator te zijn?
dit helpt niet hé

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWrvnXU-BXUoXXlwn1REZnAoIKo=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/Qc3ydANjR1MLOLT03T06mJZm.webp?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 22:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P-vlWOIrNUqBRFbCCQBy5a-6qpg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KRBn7V1wPIRdyvynfmbcxU8T.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

FrambozenTaart schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:13:
[...]

Ik had laatst ook een prachtig idee voor een video met fragmenten uit probleemwijken.

Helaas mis ik de editing skills, kan me er wel eens in verdiepen.
Gelukkig maar..... * sh4d0wman denkt aan gruwelijk nat
:+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:26
Het is wel slowbleed dinsdag vandaag

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
sh4d0wman schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:42:
[...]

Gelukkig maar..... * sh4d0wman denkt aan gruwelijk nat
:+
pareltje idd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1EmtBCPZ1toJO-bsR2TXT2U-Al0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hnLpUm4gxP2vvkuMalVDFcXV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:27

Darrell

Fiat moonboy

De grootste fout van bsm was niet om in shitcoins te stappen maar om hier een luisterend oor te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Guere schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:27:
[...]

Nu je geheel cryptoloos bent, is het dan geen optie om er nu gewoon helemaal uit te blijven? We hebben allemaal gezien hoe ontzettend veel stress en gedoe crypto/altcoins je geven. Natuurlijk baal je dat je op zo'n laag punt je (dino) altcoin hebt gedumpt, dat klopt. Maar je hebt de keuze nu gewoon gemaakt en bent er geheel uitgestapt: is dit niet gewoon hèt moment om ermee te kappen en jezelf al die zorgen te besparen?
Ja misschien... Maar ik zal hier dan ook altijd last houden van die "had ik maar" momenten. Heb ik al heel erg last van nav eerdere slechte keuzes in mijn leven (niet crypto gerelateerd). Ga echt ineens niet meer naar de charts kijken hoor... Denk dat dit ook het enige is waar ik nog serieus geld mee kan/kon verdienen. Ja ook verliezen, maar heb het gewoon niet goed gespeeld deze ronde, geen duidelijk plan gehad. Vanavond nog maar eens goed over nadenken wat ik wil. Er moet ook nog gewoon gewerkt worden vandaag :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:09
Darrell schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:53:
De grootste fout van bsm was niet om in shitcoins te stappen maar om hier een luisterend oor te verwachten.
In de slowchat? of op het internet in general? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55
Is classic fear and greed. Nu heb je weer een beslissing gemaakt vanuit fear. Eerder niet verkocht door greed. Voordat je een plan hebt waar je op kan vertrouwen (dat sterker is dan je emoties) zou ik me niet meer wagen aan crypto. Of dca doen en elke maand wat bijkopen en het daar bij laten de komende 20 jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:34:
[...]

Ik snap het uistapmoment niet? Die updates gaan gewoon altijd goed ik heb er al een paar meegemaakt, straks blijkt die upgrade een prijs katalysator te zijn? Van de andere kant hoop ik dat je rust hebt gevonden nu je uit crypto bent.
Stress dat ik niet alles kwijt ben straks. Vast onnodig maar zo gaat het nu in mijn hoofd. Het kan een katalysator zijn, maar tot nu toe heeft de prijs niks gedaan in aanloop naar deze update, wat vaak wel het geval is (buy the rumour, sell the news). En anders hoger inkopen. Heeeeel zuur, maar is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Waah schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:55:
[...]

In de slowchat? of op het internet in general? :+
Slowchat uiteraard

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Darrell schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:53:
Ook 😊. Heb verder niemand om het er over te hebben. Al mijn vrienden zijn jaren geleden rekt gegaan en doen er niks meer mee. Mijn vrouw wil er ook niks mee te maken hebben en krijgen er alleen maar ruzie over. Dus tja, dan maar hier, tegen beter weten in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:54:
[...]

Ja misschien... Maar ik zal hier dan ook altijd last houden van die "had ik maar" momenten. Heb ik al heel erg last van nav eerdere slechte keuzes in mijn leven (niet crypto gerelateerd). Ga echt ineens niet meer naar de charts kijken hoor... Denk dat dit ook het enige is waar ik nog serieus geld mee kan/kon verdienen. Ja ook verliezen, maar heb het gewoon niet goed gespeeld deze ronde, geen duidelijk plan gehad. Vanavond nog maar eens goed over nadenken wat ik wil. Er moet ook nog gewoon gewerkt worden vandaag :-(
Je handelt erg uit emotie wat ik heb gelezen de laatste maanden. En dan is beleggen/crypto gewoon niet aan je besteed. Het enige wat je doet is als zak geld fungeren voor de mensen die wel zonder emotie kunnen handelen.

DCA zou ik ook niet doen. Want je handelt uit emotie. Dus DCA ga je doen, tot de boel omlaag gaat en dan ga je alsnog verkopen... en begint het hele riedeltje opnieuw.

Iedereen handeld wel eens uit emotie. Maar als je dit continu blijft doen, dan is dit gewoon niet de manier.

De tijd die je spendeerd aan crypto kun je dan beter besteden aan het verbeteren van je andere vaardigheden zodat je meer geld kan verdienen door te werken, gelukkig kan worden door betere vaardigheden te ontwikkelen etc.

En je af te vragen wat je doel echt is. "echt geld verdienen" voor wat precies?

Maar mijn advies: geen crypto, niet beleggen. Gewoon geld verdienen en sparen, en de tijd die je nu in charts volgen steekt, steken in persoonlijke ontwikkeling. Ga je veel meer aan hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:58:
[...]

Ook 😊. Heb verder niemand om het er over te hebben. Al mijn vrienden zijn jaren geleden rekt gegaan en doen er niks meer mee. Mijn vrouw wil er ook niks mee te maken hebben en krijgen er alleen maar ruzie over. Dus tja, dan maar hier, tegen beter weten in.
er zijn dingen belangrijker dan geld. Zoals geen ruzie met je vrouw. Je vrienden hebben de stap al gemaakt. Ik zou ze lekker volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
Zeker wel DCA doen. Het vereist echt 0 emotionele stabiliteit. Want enige wat je doet is bijkopen. En je ziet over een paar jaar altijd(!!) een groen plusje gevolgd door xxx% winst. Ja die schommelt dat van meer naar minder winst. Maar zal niet zo snel rood worden. Tenzij we echt compleet rekt gaan en het einde crypto is. Wat niet gaat gebeuren. En in het minimale scenario dat BTC naar 0 gaat, dan kan je jezelf i.i.g. op de schouder kloppen dat je hebt geprobeerd en iedereen rekt is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:56:
[...]

Stress dat ik niet alles kwijt ben straks. Vast onnodig maar zo gaat het nu in mijn hoofd. Het kan een katalysator zijn, maar tot nu toe heeft de prijs niks gedaan in aanloop naar deze update, wat vaak wel het geval is (buy the rumour, sell the news). En anders hoger inkopen. Heeeeel zuur, maar is niet anders.
Mocht je nog beslissen in te stappen ga die shitcoins dan niet duurder terug kopen aub. Ik vind het goed dat je besloten hebt om uit te stappen als ik dat eerder ook had gedaan waren me een hoop euro,s bespaart gebleven, maar goed dat was high risk. Zomer man en geen crypto ga lekker genieten met je gezin!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:54:
[...]

Acceptatie is de sleutel. Dingen die je niet terug kunt draaien of dingen die gebeuren waar je geen invloed op hebt zijn onderdeel van ieder mensenleven. Ik heb daar zelf ook genoeg last van gehad, maar je zult het vroeg of laat moeten accepteren. Dan krijg je geestelijk de ruimte om je te focussen op zaken die wel binnen je invloedssfeer liggen. En daarmee kun je voorkomen dat je voor je gevoel slechte keuzes blijft maken.

Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar je kunt daar echt wel grote stappen in maken, eventueel met hulp en ondersteuning. Terugvallen heb je ook omdat het uiteindelijk een mechanisme is wat vastgeroest zit in je brein.

Ik zou zelf pas verdergaan met crypto als je ook beter kunt relativeren en zaken los kunt laten, anders blijft crypto een enorme stressfactor die invloed gaat hebben op je dagelijks welzijn en daarmee indirect ook op toekomstige levenskeuzes.

Er zijn veel zaken in het leven die het echt waard zijn om voor te veranderen en voor te vechten, geld is daar niet 1 van. Geluk absoluut.

Tenminste, zo sta ik erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 17:55
gebruikershaes schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:05:
Zeker wel DCA doen. Het vereist echt 0 emotionele stabiliteit. Want enige wat je doet is bijkopen. En je ziet over een paar jaar altijd(!!) een groen plusje gevolgd door xxx% winst. Ja die schommelt dat van meer naar minder winst. Maar zal niet zo snel rood worden. Tenzij we echt compleet rekt gaan en het einde crypto is. Wat niet gaat gebeuren. En in het minimale scenario dat BTC naar 0 gaat, dan kan je jezelf i.i.g. op de schouder kloppen dat je hebt geprobeerd en iedereen rekt is gegaan.
Hij heeft alleen geen BTC voorzover ik weet. Dat maakt het risico op een grotere verliespost wel wat groter.
Guere schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:27:
[...]

Dit lijkt mij ook het beste. Of als je al verder wilt, daar dan eerst goede afspraken over maken met de vrouw. Dat neemt wellicht ook wat druk weg. Ik heb zelf ook iedere maand een klein bedragje dat in principe door het putje mag zonder dat ik hoef te vrezen voor de deegroller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:08:
[...]

Acceptatie is de sleutel. Dingen die je niet terug kunt draaien of dingen die gebeuren waar je geen invloed op hebt zijn onderdeel van ieder mensenleven.
Eén van mijn vloggers die ik volg (Brent op het kanaal Ghost Town Living) heeft een oud mijnstadje gekocht. En toen brandde het hotel af, wat zijn belangrijkste gebouw zou worden. Wat nu? De oude eigenaar kwam met het volgende advies.

Het is makkelijk gezegd om vernieuwing bij jezelf niet te zien (want ik ben nu hier). Elke dag is een nieuwe kans om het anders te doen.

Heerlijke slo-mo content. Deze vlog gaat over de herbouw van het hotel.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:47
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:56:
[...]

Gewoon even lekker pauze en alles een beetje aankijken. Dat is ook leerzaam, door niet te jagen op alle kansen. Laat het maar een tijdje gaan, er komen altijd weer nieuwe kansen.
gebruikershaes schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:05:
Zeker wel DCA doen. Het vereist echt 0 emotionele stabiliteit.
Als je DCA toepast zoals het bedoelt is, dat is voor de meeste mensen hier niet het geval, die kopen op willekeurige momenten

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
PlasticPimple schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:15:
[...]

Dit lijkt mij ook het beste. Of als je al verder wilt, daar dan eerst goede afspraken over maken met de vrouw. Dat neemt wellicht ook wat druk weg. Ik heb zelf ook iedere maand een klein bedragje dat in principe door het putje mag zonder dat ik hoef te vrezen voor de deegroller.
Ondertussen mijn vrouw:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hN7MNqfVXpYlnMG991cseJHw9Y=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/seQf8APDCPTcJaYzaFNTYLyo.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
PlasticPimple schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:15:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Z77u0y2ByS1vz3y8AeMFH0kaUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eJRQinnCwlJFxaq8yaaNWpUN.jpg?f=fotoalbum_large

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@FrambozenTaart zozo, jij hebt gewoon nog een lekker jong ding? Lekker knus in de canta. :> :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
@tomtom901 Enig zicht waar we heen gaan omstreeks half 4, heb je al buy orders gezet?

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Guere
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:01:
@tomtom901 Enig zicht waar we heen gaan omstreeks half 4, heb je al buy orders gezet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rJiASN8xVAdmWyn3k4W8Eb-4v4E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eJvDyiUa0b2CrBIkX25SbHAg.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
_O- _O-

Auwe meme maker, vraagt je baas nooit wat je doet onder werktijd ? :D

[ Voor 9% gewijzigd door Pinsa op 01-07-2025 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:53

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:01:
Mijn levels zijn onveranderd, vraag @gebruikershaes voor zijn expert TA

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Guere
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:13:
_O- _O-

Auwe meme maker, vraagt je baas nooit wat je doet onder werktijd ? :D
Ssshht!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
tomtom901 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:15:
[...]

@gebruikershaes heeft even geen tijd is aan het gebruiken…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/05Jt4WwIT4lCz_Sj_2ujkGy9UHc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vSv0rtDBMviaE3m2YJShZLfz.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• gebruikershaes
tomtom901 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:15:
[...]

Haha ben ik nou je media woordvoerder? B)

Ik weet niet hoor, m’n trade is hanging on for dear life.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aU7j-Nww_d_IQ0-K4nPmLhHULgE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2cwA0paJGM2DnXdmNrGD9ufk.png?f=fotoalbum_large

Ik vermoed, verdere downside vandaag. Hoe ver? Dunno. 105/6, 103/4, 97. Dat zijn de levels waar ik naar kijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:01
gebruikershaes schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:43:
[...]

[Afbeelding]

Ik vermoed, verdere downside vandaag. Hoe ver? Dunno. 105/6, 103/4, 97. Dat zijn de levels waar ik naar kijk.
onder de $100k wordt wel steeds moeilijker zo als die dollar steeds verder rekt gaat

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 21:51
FrambozenTaart schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 13:08:
[...]

Acceptatie is de sleutel. Dingen die je niet terug kunt draaien of dingen die gebeuren waar je geen invloed op hebt zijn onderdeel van ieder mensenleven. Ik heb daar zelf ook genoeg last van gehad, maar je zult het vroeg of laat moeten accepteren. Dan krijg je geestelijk de ruimte om je te focussen op zaken die wel binnen je invloedssfeer liggen. En daarmee kun je voorkomen dat je voor je gevoel slechte keuzes blijft maken.

Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan maar je kunt daar echt wel grote stappen in maken, eventueel met hulp en ondersteuning. Terugvallen heb je ook omdat het uiteindelijk een mechanisme is wat vastgeroest zit in je brein.

Ik zou zelf pas verdergaan met crypto als je ook beter kunt relativeren en zaken los kunt laten, anders blijft crypto een enorme stressfactor die invloed gaat hebben op je dagelijks welzijn en daarmee indirect ook op toekomstige levenskeuzes.

Er zijn veel zaken in het leven die het echt waard zijn om voor te veranderen en voor te vechten, geld is daar niet 1 van. Geluk absoluut.

Tenminste, zo sta ik erin.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mRZyHWWxmnz5caiC7K8CsTcjGhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oS3Xe0AVETIm6x0KnK8ePGeV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 23:05
Kol Nedra schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:46:
[...]

onder de $100k wordt wel steeds moeilijker zo als die dollar steeds verder rekt gaat
binnenkort:

BTC in USD = ATH na ATH
BTC in EUR = Wat is een 100k btc?

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
gebruikershaes schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:43:
[...]

[Afbeelding]

Ik vang het vallende mes zo wel ergens op

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Nu online
[...]

Gewoon blijven doen, jo. Kan maar goed doen om stoom af te laten, al is het maar tegen rando's op een online forum ;)

Als ik het juist heb ben je niet alles kwijt, maar heb je dus nog wel een deftige bankroll? Want dan doe je het nog steeds beter dan 75% hier denk ik :+ Nu niet beginnen 'revenge' traden. Been there, done that. Werkt niet.

Neem een pauze, 6 maanden tot een jaar. Kom dan terug met een frisse kijk op de zaken, plan opstellen en aan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Ja en nee. Geld hebben is wel heeeel fijn om te hebben. Ik kan nu veel dingen van mijn wensenlijstje schrappen. Gezondheid en geluk is uiteraard belangrijker, maar dat geldt voor zowel arme als rijke mensen. Het is niet zo dat je moet kiezen ofzo. Je hoeft ook niet perse gelukkig te worden van fysieke dingen kopen, maar ik had wel graag een nieuwe motor gekocht bv. Maar niet voordat we met het gezin een andere auto hebben. Beide kan nu niet meer dus valt de motor helaas af. En denk dat niemand hier zit voor de tech, maar voor de knaken toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:58

Muzzy

Aan het dieken

[...]

Er zijn ook andere plekken waar je wel goed advies krijgt. Niet opgeven.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Ah, musk en trump liggen weer overhoop met elkaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:14

knakworst

Get more sats!

tomtom901 schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:33:
Ah, musk en trump liggen weer overhoop met elkaar :+
Ik zag de koers van Tesla en dacht hoe dan. Verklaring gevonden :z

7 Procent er al af...

[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 01-07-2025 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Even jinx'en hoor:

Krijgen we nu een pump om 15.30 uur :? Wat is deze :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Muzzy schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:28:
[...]

Er zijn ook andere plekken waar je wel goed advies krijgt. Niet opgeven.
TAO ook naar de beurs?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HzRI6xR0ro8-Kw40EWy7mnM-8c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zkb6VTKE5VN9WFLcoA9vxlDv.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat ik die met mijn skeer degiro accountje niet kon kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
knakworst schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:35:
[...]

7 Procent er al af...
Aandelen dus gaan kopen nu. Moet ik de mensen in dat aandelen topic gaan vervelen met mijn klagen 😅 Zijn jullie wel van me af 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
bsmpower schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:44:
[...]

Aandelen dus gaan kopen nu. Moet ik de mensen in dat aandelen topic gaan vervelen met mijn klagen 😅 Zijn jullie wel van me af 😉
Instant ban daar. Ask kol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Deel BTC gekocht en heeel klein beetje shitcoin kom het niet laten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:47:
Deel BTC gekocht en heeel klein beetje shitcoin kom het niet laten :P
Heiden!

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

De hele SC @Pinsa :> :P

Afbeeldingslocatie: https://www.bigfooty.com/forum/media/mega-facepalm-gif.72631/full

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dI7hFZRTPAnvID91SasgadO5T5Q=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Uzaumn5704NkZVrVPxvARGJu.gif?f=user_large

Je bent een degen ofniet, ik kom al niet meer in het meme topic dat scheelt een heleboel 8)

[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 01-07-2025 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Ga daar maar MSTR, COIN, en metaplanet aanbevelen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Lol mooie bounce

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lxuUvWxAMjIhxHVnep4l2jVnyo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0Isfx5o3VHcdBosxVsJirg6F.png?f=fotoalbum_large

$coin gekocht op een mooie prijs (so far)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:16
Zeg nou maar gewoon dat jij beetje veel BTC hebt gekocht :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
keanu_ schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:57:
[...]

Zeg nou maar gewoon dat jij beetje veel BTC hebt gekocht :P
I wish! Vraag me af of ik uberhaupt nog wholecoiner ooit zal worden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@keanu_ die doet een tomtom en is al weer uit BTC met een TP. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:35:
[...]

7 Procent er al af...
Mooi pre market op die dump ingestapt en een kleine swing gemaakt. Winsten gelijk afgestort in BTC. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:58:
@keanu_ die doet een tomtom en is al weer uit BTC met een TP. :+
Ik was vandaag met TSLA aan het spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 15:57:
[Afbeelding]

$coin gekocht op een mooie prijs (so far)
Lekker gewerkt pik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:09

Coldcat

HODL

Kunnen weer omhoog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/keZYHfbGV9r9gzKkyhLrG7UNPwM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/0ie0eooLL5ruWd1xssgtiFli.png?f=fotoalbum_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 21:50

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

We kunnen ook omlaag.
We kunnen ook zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 16:35:
[...]

We kunnen ook omlaag.
We kunnen ook zijwaarts.
We kunnen ook naar de diepvries voor een ijsje

edit sinds wanneer staan deze erbij? :twk :henk

[ Voor 10% gewijzigd door Eusebius op 01-07-2025 16:40 ]

==
hoi

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G67M-3FUSoGpByDdy-xW1NEax54=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/CgNaltTyR1nVTvzF2LGksEZB.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 20:58
[...]

Inderdaad kopen als er angst heerst.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Rekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Laatst online: 23:17

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eusebius schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 16:40:
[...]

Heel goed, hou ze koud }:O

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JXuhcx1CQEAyJUKxWe_OjMKX_nE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xhfLh4Eh9HiaQOwvLUo5Jr4n.jpg?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Is dat bad gevuld met bier ofzo :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Eusebius schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 16:40:
[...]

edit sinds wanneer staan deze erbij? :twk :henk
Als we er eentje voor Henk hebben :henk

Is tweakers dan niet echt woke om er eentje voor Ingrid te hebben -O-

En als je getrouwd bent mag dat ook alleen tussen man en vrouw bij tweakers ^)

Ok genoeg beerput opengetrokken -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
nou, het is bijna allemaal al weer ingeleverd :z

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Die had ik ook wel gewild vandaag.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op zondag 8 juni 2025 @ 13:21:
[...]

Ach ada muntjes, het gaat uiteindelijk om FIAT wat je eruit krijgt. :) gains losses gaan geheid komen
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
nou ff de 20D/50D MA testen en weer up.
heatmap ook aardig schoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
Laat em nu maar eens eventjes dieper dippen, die orders staan al van vorige week te wachten daar..

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
kazzzdafke schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:00:
Laat em nu maar eens eventjes dieper dippen, die orders staan al van vorige week te wachten daar..
Dan haal je die maar eens weg, genoeg kansen voor de traders hier gehad. Mijn (sell) orders staan al 7 maanden te wachten op 120k en hoger. Ik vind ook dat ik rechten heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Nu online
JoebarRC schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:09:
[...]

Dan haal je die maar eens weg, genoeg kansen voor de traders hier gehad. Mijn (sell) orders staan al 7 maanden te wachten op 120k en hoger. Ik vind ook dat ik rechten heb :)
Nah, nog beetje toevoegen aan de trade en go!

Never ever financial advice...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MNvhSXinOT17cOQhm-aaWFN0CT8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WmLJOJKgKxDV4ObRNV5bZ8mo.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

De job openings in You Ass of E zijn het hoogste sinds november 2024. Dus de rente hoeft niet te dalen meneer Trump :+

https://finance.yahoo.com...ember-2024-144025969.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guere
knakworst schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:28:
De job openings in You Ass of E zijn het hoogste sinds november 2024. Dus de rente hoeft niet te dalen meneer Trump :+

https://finance.yahoo.com...ember-2024-144025969.html
Maar dat snapt die gozer dus niet. Kijkt alleen naar inflatie, maar rest van de economische indicatoren zijn prima. Beurzen nog hoog. Economie hoeft eigenlijk niet gestimuleerd te worden, dus tsja, lastig. Als ze Powell echt hardhandig eruit gooien en vervangen door een loyalist die de rente naar 1% gooit zoals orange man wil... geen idee wat er dan gaat gebeuren.

Alles in crypto? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 17:32:
[...]

Alles in crypto bitcoin? :+
Goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Coinbase gaat een trapje lager -O-
@tomtom901 jij had ook coin he, koop eens bij :7 :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 01-07-2025 18:11 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 18:10:
Coinbase gaat een trapje lager -O-
@tomtom901 jij had ook coin he, koop eens bij :7 :Y)
ik scalp die handel voor meer btc }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Hoi ik was even sporten, denk kom thuis extra DCA maar dip valt me tegen :+

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
Pinsa schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 18:42:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/9racrl4gwlm51.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Boot gemist :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Waah
Extra DCA bestaat niet.

DCA=DCA :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Waah schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:19:
[...]

Extra DCA bestaat niet.

DCA=DCA :+
VCA :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Guere
Het is ondertussen meer PCA: Pinsa Crappy Averaging! Doet gewoon lekker wat en wanneer 'ie wil 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
$TETTN

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 21:50

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pinsa
Guere schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 19:32:
[...]

Het is ondertussen meer PCA: Pinsa Crappy Averaging! Doet gewoon lekker wat en wanneer 'ie wil 8)
_O-

PCA nieuwe strategie, in principe blijf ik steeds kopen zolang ik onder mijn vorige entry ga, maar als we naar 0 gaan kan ik blijven kopen, aan de andere zijde zal de vrouw ook niet blij zijn als ik blijf kopen tenzij we eind dit jaar op 420k staan.

Die oranje pil die jullie mij vorige week gaven is zeer sterk.

[ Voor 20% gewijzigd door Pinsa op 01-07-2025 19:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keanu_
Adoptie en adoptie.. regelgeving komt ook over de zomermaanden..
ik kan niet anders dan bullish blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
keanu_ schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 20:04:
Adoptie en adoptie.. regelgeving komt ook over de zomermaanden..
ik kan niet anders dan bullish blijven :)

[X]
bullish to a fault is ook een linke..
Pagina: 1 ... 55 ... 232 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!