Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Je kunt ook prima een beetje van alles doen. Wij hebben bijvoorbeeld geen hoge hypotheekkosten maar laten wel boodschappen bezorgen door de appie. Dat is ook gewoon nutteloos geld weggooien, maar je hoeft zelf niet meer die pauper supermarkt in waar honderden schrale atsers dwangmatig pallets ijsthee uit de aanbieding in hun Cuore lopen te prakken.CornermanNL schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:05:
[...]
Zeker, je moet weten wat nu kan en wat je wil. En daar naar handelen. Daar hoort ook de geld kant bij. Maar echt uitzoeken en weten wat je wil is best ingewikkeld. Sommige dingen zijn ook een kwestie van echt leuk vinden. Ik woonde vroeger bij een haven met veel mooie zeilschepen. Van al die schepen is er slechts 1 die echt de wereld rond is gaan zeilen. En daar alles voor over had. Iedereen vond dat mooi, maar durfde zelf niet.
Of vond het idee leuker dan het echt doen en wilde het niet graag genoeg. Het vereist nogal wat.
Beetje de confrontatie met jezelf aan gaan en durven kiezen. En vaak tegen de stroom in zwemmen. Er is immers een groot deel van de mensen die dat vreemd vind, of jaloers wordt.
Beetje buiten de gebaande paden gaan is niet zo eenvoudig. En uitzoeken wat je echt leuk vindt en daarnaar handelen moet je kunnen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
We gaan weer rektByteMe_ schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:17:
Nog wat gemist hier? Zitten we al op 200k?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Misschien als mijn PF halveert vanaf nu dat ik er nog wat geld in durf te stoppen. Anders moet ik het doen met wat ik nu heb en hodl.Pinsa schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:12:
[...]
Jaa ik wacht even tot donderdag hopelijk speelt het zo uit
Jij nog wat van plan om te kopen?
De pret was van korte duur trouwens vandaag 😴
BTC of alts?bsmpower schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:23:
[...]
Misschien als mijn PF halveert vanaf nu dat ik er nog wat geld in durf te stoppen. Anders moet ik het doen met wat ik nu heb en hodl.
bsmpower schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:23:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HbbXbi24Hom8nyB0kU91U8UJ.gif?f=user_large)
Snap ik ook wel weer heel goed.
Rendament op digitale cijfers kun je tenslotte niet vreten.
Als Iran echt Amerikaanse doelen gaat aanvallen komt die 92/93k vanzelf naar ons toeDeman23 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:25:
100.3 is next en als we dat verliezen de low van afgelopen nacht/gisterenavond opnieuw testen
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Als het echt gaat escaleren zie ik de regionen van maart ook wel weer in zicht komen.sjorremans schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:28:
[...]
Als Iran echt Amerikaanse doelen gaat aanvallen komt die 92/93k vanzelf naar ons toe
Weet niet of ik hier op in moet gaan. Want dan lok ik weer reacties uit bij anderen en wordt het hier weer ongezellig. Dat is niet mijn doel 😊
Post eens wat babes! Het hoeft niet altijd over dat ongezellige crypto te gaanbsmpower schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:32:
[...]
Weet niet of ik hier op in moet gaan. Want dan lok ik weer reacties uit bij anderen en wordt het hier weer ongezellig. Dat is niet mijn doel 😊
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Boeit ook eigenlijk haha van mij weten ze vaak het antwoord albsmpower schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:32:
[...]
CornermanNL schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:05:
[...]
Beetje de confrontatie met jezelf aan gaan en durven kiezen. En vaak tegen de stroom in zwemmen. Er is immers een groot deel van de mensen die dat vreemd vind, of jaloers wordt.
Beetje buiten de gebaande paden gaan is niet zo eenvoudig. En uitzoeken wat je echt leuk vindt en daarnaar handelen moet je kunnen.
Dat zit wel Schnorr.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nee joh. De fair value gap opvullen en weer door.knakworst schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:37:
Manipulatie.
gebruikershaes schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:45:
[...]
Nee joh. De fair value gap opvullen en weer door.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/xOQtbhd5v35EfTZ51YEz4QO9.gif?f=user_large)
Ik pak nog maar ff een extra lauwe schulti
anti elppa schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:49:
Wellicht dipje net omdat er raketten richting qatar vliegen. Richting usa basis.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TJNXyO2ZJ2AbY5Mu7rx8vilM.gif?f=user_large)
Toch een beetje ‘luxe’ gebied daar. Kan wel een andere wending geven. Ik denk dat de tulband eerst moet vallen voor het wat rustiger kan worden.anti elppa schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:49:
Wellicht dipje net omdat er raketten richting qatar vliegen. Richting usa basis.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C63EY7cYy75cfebZgbMxK5Hf.jpg?f=user_large)
MrFX schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:34:
[...]
Post eens wat babes! Het hoeft niet altijd over dat ongezellige crypto te gaan
/f/image/MXWfk3kcjDDZ7rnyKJXH09Va.png?f=fotoalbum_large)
Zonder het misschien te beseffen heb je mogelijk je eerste stap in je herstel gezet
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3fbKcMinJ77BWSMFA523eFRQ.gif?f=user_large)
MrFX schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:12:
[...]
Zonder het misschien te beseffen heb je mogelijk je eerste stap in je herstel gezet
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/klcHk8fWSGLuPPvCHSSChvGB.gif?f=user_large)
Up we go!
Had Qatar of de US de basis niet een paar dagen leeggehaald?Frozen-North schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:27:
Nou, die raketjes lijken (nog) niet veel indruk gemaakt te hebben.
Up we go!
Zou best kunnen. Iedereen z’n bommen gegooid zonder veel schade en weer door. De kleine pikken wedstrijd weer een ronde verder.
No one can predict the market! - Who the hell knows!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MpbsTNusG4NSEZSWsEA9L0Bp.jpg?f=user_large)
Het lijkt er idd op dat ze een symbolische tegenreactie moesten laten zien.Coldcat schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:33:
[...]
Had Qatar of de US de basis niet een paar dagen leeggehaald?
Zou best kunnen. Iedereen z’n bommen gegooid zonder veel schade en weer door. De kleine pikken wedstrijd weer een ronde verder.
Iran meld dat de VS-basis in Qatar vernietigd is met hetzelfde aantal bommen als de VS heeft gedropt boven de Iraanse nucleaire faciliteiten.
Qatar is van tevoren op de hoogte gebracht en zegt alle raketten neergehaald te hebben behalve 1 die in open gebied neerkwam.
Er zou geen schade zijn aan de basis.
FrambozenTaart schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:19:
Je kunt ook prima een beetje van alles doen. Wij hebben bijvoorbeeld geen hoge hypotheekkosten maar laten wel boodschappen bezorgen door de appie. Dat is ook gewoon nutteloos geld weggooien, maar je hoeft zelf niet meer die pauper supermarkt in waar honderden schrale atsers dwangmatig pallets ijsthee uit de aanbieding in hun Cuore lopen te prakken.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/5BlfroFaRpPM1OZDKWwWGgIY.jpg?f=user_large)
@anti elppa maakt ook gebruik van de AH bezorging:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/QbJdWytv0LLh3xP4LAzliz0e.jpg?f=user_large)
Iran is af.Frozen-North schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:38:
[...]
Het lijkt er idd op dat ze een symbolische tegenreactie moesten laten zien.
[…]
Qatar is van tevoren op de hoogte gebracht
[…]
Er zou geen schade zijn aan de basis.
Je moet niet tijger doen als je poessie bent.
Maktub
5 vingers en een duim? Ai valt mij nog tegen. Hebben we die muntjes daarvoor gehyped xD
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Heerlijk. Jammer dat ik ze niet meer heb. Buy high, sell low.knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 17:06:
Kennen jullie DODO nog
Dat was in de binance launchpad ooit in de hype eindeloos veel geld waard.
Die hebben zoals het een goede shitcoin betaamt, een token rename gehad naar gifto.
Nu heeft het team even wat extra tokens gemint, naar exchanges gestuurd, en zelf verkocht.
Op de toppen van Binance 96 dollarcent. Nu 0,0002 dollar.
https://www.coingecko.com/nl/coins/gifto
Classic.
[...]
Trouwens, iets anders wat ik niet kan weerstaan...
:strip_exif()/f/image/BIbz86JY7KgVXZ6U6ntMk2IM.jpg?f=fotoalbum_large)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Waar zat jij?resusaapje schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:53:
[...]
Heerlijk. Jammer dat ik ze niet meer heb. Buy high, sell low.
[Afbeelding]
Moon nu.
Anyway, straat van Hormuz lekker open houden en m00n met die meuk!
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ook gezien. Vind het stiekem heel vet.... en ik krijg hier veel voor elkaar, maar dat komt hier niet door de commissieresusaapje schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:53:
[...]
[Afbeelding]
En zoveel comfort dat de T eraf gevallen is?
[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 23-06-2025 20:14 ]
Het regiem lives another day en kan het volk een succesje laten zien. De volgende dag gaat de onderdrukking van het volk gewoon verder.NeoflexNL schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:09:
Ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijk. Of het gewoon over je kant laten gaan omdat je weet dat je de zwakste partij bent, of een paar uur voordat je een paar bommetjes gooit eerst iedereen op de hoogte stellen zodat er geen doden vallen en je aartsrivaal niet ook echt boos wordt..
Idd! Ik dacht laatst nog waar hangt die @resusaapje uit, tevens mag mr @zwembroek zich ook eens gaan melden
Never.Aeronaut schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:55:
Zwembroek komt wanneer cowen zegt dat het alt seizoen is
Kettingreactie voor de banaanzone is dichterbijer dan we denken. Cowen ziet dat ook wel… even dat laatste btc rip of -10/15% drop en pumperino we go to valhalla
TACO speelt met mn Privé
FrambozenTaart schreef op maandag 23 juni 2025 @ 18:19:
[...]
Je kunt ook prima een beetje van alles doen. Wij hebben bijvoorbeeld geen hoge hypotheekkosten maar laten wel boodschappen bezorgen door de appie. Dat is ook gewoon nutteloos geld weggooien, maar je hoeft zelf niet meer die pauper supermarkt in waar honderden schrale atsers dwangmatig pallets ijsthee uit de aanbieding in hun Cuore lopen te prakken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oEyociONtsKoj7LQBlG8G8KV.gif?f=user_large)

Vaak ben je te bang he
Je moet mensen de kans geven vrede te stichten. Nu heeft iedereeen weer wat gedaan en lijkt iedereen sterk. De USA lacht zich de ballen uit de broek.NeoflexNL schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:09:
Ik weet niet wat ik sneuer vind eigenlijk. Of het gewoon over je kant laten gaan omdat je weet dat je de zwakste partij bent, of een paar uur voordat je een paar bommetjes gooit eerst iedereen op de hoogte stellen zodat er geen doden vallen en je aartsrivaal niet ook echt boos wordt..
Dat is de echte wereld.
Hier trappen we elkaar in de ballen bij iedere shitcoin. De echte wereld is lief!
#define kortresusaapje schreef op maandag 23 juni 2025 @ 19:53:
[...]
[Afbeelding]
Balen zeg, ben benieuwd wat je gedachte was waar we naartoe zouden gaan?
Naja Iran weet ook heus wel dat die Amerikanen dat hele land de kenker in verkrachten en de vrouwen en kinderen afslachten als wilde honden, als het er op aankomt.NeoflexNL schreef op maandag 23 juni 2025 @ 20:09:
Dusja, wat moet je dan?
Gewoon weer een staaltje showmanship van Trump om de aandacht beetje af te leiden van de interne verloedering van 'Merica.
Doet ie goed.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mvYRnYZ5uvUfPNmN8LYZFJ9M.jpg?f=user_large)

Pas je wel op? Anders heb je straks ook post die bij je nick kleurt.
Hmm wel blij dat de koers er zo bij staat. Goed gedaan dames! Nu weer verder omhoog anders halen we die 420k ook nooit.
Edit: @tomtom901 blauw? Oh dan zal ik mijn diamond hands eens op de foto zetten en doorsturen.
[ Voor 7% gewijzigd door sh4d0wman op 23-06-2025 21:50 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik krijg alleen maar post die hier bij kleurt.sh4d0wman schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:42:
[...]
Pas je wel op? Anders heb je straks ook post die bij je nick kleurt.
BMSB of nog lager. Normaal geen probleem maar heb het geld misschien nodig binnenkort. Dus uitgestapt bij alle slechte berichten. Anders was ik blijven hodlen. Op lange termijn gezien sta ik ruim in de plus gelukkig.keanu_ schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:31:
[...]
Balen zeg, ben benieuwd wat je gedachte was waar we naartoe zouden gaan?
Nou wil ik dat niet tekort doen want is gewoon kut, maar als je in NK misschien nog iets gepost had voor je dat deed hadden we nog wat argumenten voor je kunnen verzinnen om in elk geval nu pas uit te stappen.GekkeRipper schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:57:
[...]
BMSB of nog lager. Normaal geen probleem maar heb het geld misschien nodig binnenkort. Dus uitgestapt bij alle slechte berichten. Anders was ik blijven hodlen. Op lange termijn gezien sta ik ruim in de plus gelukkig.
Dan stap je toch weer in?
Als je op de bodem met - zeg maar 10k - uitstapte, en nu weer met 10k instapt heb je bij de ATH volgende week dan wel geen 22k maar 20k
==
hoi
Nu instappen is ook weer niet zo slim..Eusebius schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:00:
[...]
Dan stap je toch weer in?
Als je op de bodem met - zeg maar 10k - uitstapte, en nu weer met 10k instapt heb je bij de ATH volgende week dan wel geen 22k maar 20k
TACO speelt met mn Privé
Ja ik vraag me zo af of er überhaupt een bear komt. De wereld staat in de fik en btc doet 1 a 2 procent up down.tomtom901 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 21:37:
BTC houdt toch keurig hoor.
gebruikershaes schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:09:
[...]
Ja ik vraag me zo af of er überhaupt een bear komt. De wereld staat in de fik en btc doet 1 a 2 procent up down.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/KCFVeFxnKBR4NuyIV8KL9SgU.webp?f=user_large)
Ik woon dicht bij de grens (naast een legerbasis lol) en heb een Thaise zaak in Cambodja. Daar is mijn vrouw vroeger al eens geevacueerd, toen ging de TH ambassade in vlammen op...

Ons huis neem ik toch moeilijker mee dan wat satjes.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dat je op de wc zit hoef je hier niet te meldentomtom901 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:19:
Time to squeeze
Why no ethkoelebobes schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:24:
Mijn keuze om all in op BTC te gaan geeft mij in elk geval heel veel rust
Just keep stacking
[Afbeelding]
Ja die rode lijnen gaan goed kapot. MA dit, MA dat. BTC dominance. Support en Resistance wordt iedere dage mee gespeelt.Pexow schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:21:
We roepen nu al 3 jaar dat WW3 er aankomt en dat er rode lijnen worden overschreden. Voorlopig blijken die rode lijnen behoorlijk vloeibaar te zijn. Ook nu gaat er gewoon helemaal niets gebeuren en de markten zijn aan de chaos inmiddels wel gewend. Die gaan pas reageren als er echt iets serieus gebeurd.
Tijd voor blauwe lijnen op Tradingview!
:strip_exif()/f/image/S8nnxVyvR9ZP7s3HH51bRFHp.png?f=user_large)
Ik ben echt pro op het demo account en noob op m'n live account.
En ook nog een sticker voor ietsje beter leren spellen of zinnen afmaken, heel wat bereikt.Aeronaut schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:27:
Na deze cheevo
[Afbeelding]
Kan ik een nieuwe cheevo toevegen aan mn collectie
[Afbeelding]
A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Wiley99 schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:35:
[...]
En ook nog een sticker voor ietsje beter leren spellen of zinnen afmaken, heel wat bereikt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/f6EXYxRTf6FdRwnftenXwsgr.gif?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé
:gifsicle():strip_exif()/f/image/CtsoCuRgaEfCU71F6Xo5ULni.gif?f=user_large)
Rondjes
Prachtig man die doppen. Vaak zo rondgelopen vroeger. Heerlijke tijden
[ Voor 9% gewijzigd door anti elppa op 23-06-2025 22:39 ]
Ja want van 15 tot 104 is allemaal maar lafjes.keanu_ schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:39:
als de echte bullmarket nou eens mag beginnen..
crcl doet 31 naar 263 in 12 handeldagen. dus ja lafjesknakworst schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:40:
[...]
Ja want van 15 tot 104 is allemaal maar lafjes.
TACO speelt met mn Privé
Ponzi. Kan zomaar weer naar 6 cent hoor.Aeronaut schreef op maandag 23 juni 2025 @ 22:42:
[...]
crcl doet 31 naar 263 in 12 handeldagen. dus ja lafjes
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!