BREAKING: Unverified intel being received that an attack may be underway against the Iranian Fordow Nuclear Facility and that it may be a ground attack.
— Jim Ferguson (@JimFergusonUK) 21 juni 2025
More to follow as updates are received. pic.twitter.com/hZVJBNtGVr
Gaat wss om dit… boots on ground… nu kan ik slapen
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Aeronaut schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:45:
[X]
Gaat wss om dit… boots on ground… nu kan ik slapen
:strip_exif()/f/image/ICGJU45cToYZpifQkyrUvWih.jpg?f=fotoalbum_large)
yep mee eens.sjorremans schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:35:
93k wordt steeds wel meer een optie, op deze manier
https://gathering.tweaker...message/82736826#82736826
Running Bitcoin. pic.twitter.com/Wrc7tKlVff
— Alex 👽 (@AlexesNakamoto) 21 juni 2025
nothing stops this train
Kommaar op!sjorremans schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:35:
93k wordt steeds wel meer een optie, op deze manier
YouAreNotPessimistEnough
Dat kan negatiever! Anders kom je nooit op het niveau van Bsmpower
[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 22-06-2025 00:47 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Door helemaal niks te kopen en niks te postenbsmpower schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 23:19:
[...]
Ik ben aan het kijken hoe ik nog een succes kan maken van mijn crypto avontuur.

dat is ook goed natuurlijk
nothing stops this train
https://edition.cnn.com/w...onflict-06-21-25-intl-hnkUS President Donald Trump announced Saturday that the United States has completed a “very successful attack” on nuclear sites in Iran, including Fordow, Natanz, and Isfahan.
The president said all planes are now outside of Iran air space.
“We have completed our very successful attack on the three Nuclear sites in Iran, including Fordow, Natanz, and Esfahan. All planes are now outside of Iran air space. A full payload of BOMBS was dropped on the primary site, Fordow. All planes are safely on their way home. Congratulations to our great American Warriors. There is not another military in the World that could have done this. NOW IS THE TIME FOR PEACE!Thank you for your attention to this matter,” Trump wrote in a Truth Social post.
[ Voor 91% gewijzigd door Taro op 22-06-2025 10:51 ]
Ja echt, he. Ongelooflijk. En dan ook nog "NOW IS THE TIME FOR PEACE!" erbij roepen. Dus je roept om vrede een uurtje nadat je zelf een land hebt gebombardeerdtomtom901 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 06:23:
BOMBS in all caps nog wel. Sigh.
Sowieso had die kerel beloofd zich niet meer te bemoeien met andere landen / oorlogen te starten, maar goed we zijn natuurlijk een half jaartje verder en hij had al een paar dagen niet in de spotlights gestaan dus er moest wel iets gebeuren.
Vind overigens dat BTC zich prima houdt. Nou ja, algemeen gezien zijn we natuurlijk wel ff down maar dat was al voor deze aanval. Er zijn tijden geweest dat we bij zulk nieuws direct ver onder de $100k waren gezakt.
[ Voor 15% gewijzigd door Guere op 22-06-2025 07:30 ]
Falen we hier allemaal niet meerdere keren per cycle?bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 07:14:
[...]
Jij geniet echt van andermans falen hè. Triest.
Gedeeld falen is half falen
Dat zit wel Schnorr.
[ Voor 92% gewijzigd door Taro op 22-06-2025 10:52 ]
Als de straat van Hormuz dichtgaat, kunnen zich nog wel mooie koopkansen voordoen, maar inderdaad had ook wel een diepere daling verwachtGuere schreef op zondag 22 juni 2025 @ 07:28:
[...]
Ja echt, he. Ongelooflijk. En dan ook nog "NOW IS THE TIME FOR PEACE!" erbij roepen. Dus je roept om vrede een uurtje nadat je zelf een land hebt gebombardeerdWat denk je nou echt dat er gaat gebeuren.
Sowieso had die kerel beloofd zich niet meer te bemoeien met andere landen / oorlogen te starten, maar goed we zijn natuurlijk een half jaartje verder en hij had al een paar dagen niet in de spotlights gestaan dus er moest wel iets gebeuren.
Vind overigens dat BTC zich prima houdt. Nou ja, algemeen gezien zijn we natuurlijk wel ff down maar dat was al voor deze aanval. Er zijn tijden geweest dat we bij zulk nieuws direct ver onder de $100k waren gezakt.
Oom Donald doet mij altijd denken aan de opvoedkundige methoden van oudgedienden van weleer: slaan en dan verwachten dat iemand ophoudt met huilen.Guere schreef op zondag 22 juni 2025 @ 07:28:
[...]
Ja echt, he. Ongelooflijk. En dan ook nog "NOW IS THE TIME FOR PEACE!" erbij roepen. Dus je roept om vrede een uurtje nadat je zelf een land hebt gebombardeerdWat denk je nou echt dat er gaat gebeuren.
Dat zit wel Schnorr.
Als je tegen een burnout of depressie aan zit dan zou ik je aanraden om van wel meer dingen afstand te nemen dan alleen je cryptoportfolio. Hoe langer het duurt, hoe langer het kost om er weer van af te komen.
#serieus
Knip
[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 22-06-2025 10:53 ]
Dat zit wel Schnorr.
Eth niets opgeschoten in 4 jaar. Btc 35 --> 103.mannetje19 schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 21:00:
[...]
Support op de 35K dollar moet toch wel lukken? 😉
ETH 2300-2400 support? 😆
Als deze bedragen niet houden wordt het een pittig weekend...
Wat een arrogante reactie...knakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:39:
[...]
Eth niets opgeschoten in 4 jaar. Btc 35 --> 103.
Toch @almelo15 ?
Zit wel degelijk een kern van waarheid in. Of dat de gehele cycle zo blijft is de vraag, maar ETH is zeker underperformer vanaf de bodem.
Wat wil je hier nu mee bereiken:knakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:39:
[...]
Eth niets opgeschoten in 4 jaar. Btc 35 --> 103.
- anderen de put in praten (die wel ETH bezitten)?
- je gelijk halen?
- jezelf op de schouder kloppen omdat jij voor BTC bent gegaan en wel winst maakt?
- ...?
[ Voor 5% gewijzigd door bsmpower op 22-06-2025 08:51 ]
Wat het ook is, het is wel een feitelijke constateringbsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:49:
[...]
Wat wil je hier nu mee bereiken:
- je gelijk halen?
- jezelf op de schouder kloppen omdat jij voor BTC bent gegaan en wel winst maakt?
- ...?
I know, ik praat Vis alleen na.tomtom901 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:49:
[...]
Zit wel degelijk een kern van waarheid in. Of dat de gehele cycle zo blijft is de vraag, maar ETH is zeker underperformer vanaf de bodem.
[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 22-06-2025 10:53 ]
Doe ik al. Het gaat ook niet om mij. Volgens mij beseffen sommigen hier niet wat de impact is van hun reacties.CornermanNL schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:56:
@bsmpower als je tegen depressie en burn-out aan zit. Ga naar de huisarts, zorg dat je er hulp bij krijgt.
Trek er lering uit. Zoals ik inmiddels gedaan heb. Been there done that, nu is het klaar met alts. Als je geld wilt verdienen, koop btc.bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:49:
[...]
Wat wil je hier nu mee bereiken:
- je gelijk halen?
- ...?
Het is de slowchat, je leest er teveel in. Iedereen gunt hier elkaar Moon, lambo’s, zwembaden, leuke vakanties enzovoorts.bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Doe ik al. Het gaat ook niet om mij. Volgens mij beseffen sommigen hier niet wat de impact is van hun reacties.
Ik heb het idee dat je veel te veel waarde hecht aan het hele alt season en crypto gebeuren. Om je dromen waar te maken of wat dan ook er uit te halen.
Kunnen investeren in wat dan ook (even buiten beschouwing laten of alts al dan niet een goed idee zijn) komt voort uit mogelijkheden die je in het echte leven voor jezelf maakt. Gezondheid moet voorop staan, zonder dat is niets echt mogelijk.
Je geluk komt niet uit een grote bankrekening, maar uit een mooi leven waarin je weet wat je wil, kan en leuk vindt om aan te werken.
En bouwen aan vermogen is een resultaat daarvan. Geduld en tijd.
Goed dat je al hulp hebt. Nu nog de stap zetten om dit alles in dit topic op de juiste manier in te schatten.
Dan kun je denk ik beter even afstand nemen van het geheel. Als ik er zo in zou staan met mijn (virtueel nog) ADA verliezen dan had ik opgenomen moeten worden.bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Doe ik al. Het gaat ook niet om mij. Volgens mij beseffen sommigen hier niet wat de impact is van hun reacties.
Wat heb ik ervan geleerd? BTC only inderdaad.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Laten we maar even teruggaan naar muntjes.GioStyle schreef op zondag 22 juni 2025 @ 09:19:
Mooi om te zien dat GL/PVDA Israël een hak probeert te zetten en de volgende dag gaat Amerika daar even dunnetjes overheen. What’s next? Amerika boycotten?
Is het niet verstandiger om gewoon even afstand te nemen van dit topic? Als je al op het randje zit waarom dan hier extra frustratie opdoen?bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 08:59:
[...]
Ik heb ook ETH maar die post doet mij niks, alleen maar de bevestiging dat het BTC only gaat worden komende ronde. De ETH die ik had is niks opgeschoten terwijl m’n btc lekker in waarde vermeerderde, nu verkopen heeft weinig zin, intussen ben ik bijna maxi, door de leegloop van de alts, goed, we hebben mooie runs gemaakt met alts maar afgelopen jaar is gewoon erg matig.knakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 09:02:
[...]
Trek er lering uit. Zoals ik inmiddels gedaan heb. Been there done that, nu is het klaar met alts. Als je geld wilt verdienen, koop btc.
Toch is m’n ROI over afgelopen 4 jaar fantastisch, door m’n btc stack. Dat is de dus de boodschap. Stack sats. En af en toe een gokje nemen met alts is prima, maar met deze hoeveelheid alts blijft t letterlijk een gokje.
sh4d0wman schreef op zondag 22 juni 2025 @ 09:17:
De as van het kwaad is ve(r)rast. Jammer genoeg het koopmomentje gemist na alle bbq bier.Eens even kijken of Iran hun eerdere dreigement durft uit te voeren maar ik denk dat China daar ook geen zin in heeft...
:strip_exif()/f/image/GfpteRlrWOVhBlNS1MAoALKc.jpg?f=fotoalbum_large)
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 25 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Op verzoek van @Pinsa deze aankoop staat met positie #3 net in de top 3.
Order in 4 delen uitgevoerd. Dat is wel weer extra administratie voor mij
[ Voor 15% gewijzigd door John245 op 22-06-2025 09:39 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Mijn zondag is niet compleet zonder de VCAJohn245 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 09:35:
Vandaag mijn wekelijkse VCA inleg gedaan.
Ingesteld te realiseren rendement : 50%
Inleg : 25 van 522
Op schema om doel te halen : Ja
Bijzonderheden : Nee
Op verzoek van @Pinsa deze aankoop staat op positie 3 in de top 3.
Valt tegen staat op #3.Kol Nedra schreef op zondag 22 juni 2025 @ 01:50:
kom maar op, het mag nog wel wat lager
is ook leuk voor @John245 zijn kooporder
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Verwacht je morgen mooie kansen op de Stock market of gaat dat tegenvallen?
Je kunt nu eenmaal niet alles hebben dus dan maar genieten van wat er is ☀️
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
En black swan is een olietanker in straat van Harmouz tot zinken gebracht, hele rode zee zwart van de olie, olieprijs naar 150 dollar, inflatiedruk waardoor centrale banken rente verhogen, files bij de tankstations omdat we niet genoeg brandstof hebben, mensen die toiletrollen hamsteren. En ohja, bitcoin van 10k naar 4k.Aeronaut schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:05:
Capo had wel gelijk. Dikke black swan
Dit is another day at the office. Op zich ongebruikelijk, het is weekend. Normaal dus op de golfbaan.
Als Iran in de straat van Hormouz gaat klooien, zal er enige beweging zijn. Anders was het een non-event.John245 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:07:
[...]
Bitcoin is -0,7% in 24 uur. Door het putje is een terugtest van de 74k. Of erger.gebruikershaes schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:16:
Alles weer door het putje.
Hij liet de chart van de gemiddelde alt zien. @Pinsa mooi inkoop moment?knakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:41:
[...]
Bitcoin is -0,7% in 24 uur. Door het putje is een terugtest van de 74k. Of erger.
knakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:36:
[...]
Dit is another day at the office. Op zich ongebruikelijk, het is weekend. Normaal dus op de golfbaan.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/OlsS1KXNO2QJHRPw3pvP0EZm.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Inkoopmoment voor Bitcoin?bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:49:
[...]
Hij liet de chart van de gemiddelde alt zien. @Pinsa mooi inkoop moment?
Een aantal waarschuwingen gaan de deur uit, bij herhaling volgt een ban.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 22-06-2025 11:10 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Geef het paar uurknakworst schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:36:
[...]
En black swan is een olietanker in straat van Harmouz tot zinken gebracht, hele rode zee zwart van de olie, olieprijs naar 150 dollar, inflatiedruk waardoor centrale banken rente verhogen, files bij de tankstations omdat we niet genoeg brandstof hebben, mensen die toiletrollen hamsteren. En ohja, bitcoin van 10k naar 4k.
In Den Haag zijn we er voor de verandering eens klaar voor

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinsa op 22-06-2025 11:15 ]
Of zie ik wat over het hoofd.
https://support.ledger.co...imitations?redirect=false
/f/image/oZm6DTCkPWlmLpz95TY8KNT9.png?f=fotoalbum_large)
Roze handschoenen bij je BBQ?Darrell schreef op zaterdag 21 juni 2025 @ 17:42:
[...]
Nou ja zeg. Steek hem net aan! Koude schutli extra strong is al op![]()
[Afbeelding]
Het is zondag.John245 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 10:07:
[...]
Ik verwacht morgen een stevigere dump, toch zeker voor BTC.
@bsmpower
Dit is zeker geen moment om alts in te slaan, gezien BTC nog vrij hoog staat, en de onzekerheid m.b.t. Israël - Iran op dit moment. Als BTC nu -10 of -20% doet, gaan alts echt nog eens minimum -50%.
My 2 sats.
Dan kunnen we morgen stevig inkopen voor de andere pot.Nubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:50:
[...]
Het is zondag.
Vannacht zijn de bommen gevallen en nog steeds boven de $100k!Nubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:50:
[...]
Het is zondag.
@bsmpower
Dit is zeker geen moment om alts in te slaan, gezien BTC nog vrij hoog staat, en de onzekerheid m.b.t. Israël - Iran op dit moment. Als BTC nu -10 of -20% doet, gaan alts echt nog eens minimum -50%.
My 2 sats.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik ben sowieso echt zwaar fckd. PF staat op een van mijn laagste punten ooit. Nu verkopen is dus verkopen op het slechtste moment sinds tijden. Niet verkopen kan betekenen dat er nog eens tientallen procenten af gaan. Nu verkopen geeft me echt geen rust, zal me altijd blijven achtervolgen dat ik het heb verknald als ik zie wat ik had (nog niet eens zo lang geleden). Gewoon echt zwaar klote wat er nu allemaal gebeurd.Nubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:50:
[...]
Het is zondag.
@bsmpower
My 2 sats.
Is niet echt een probleem maar in de toekomst kan het zijn dat je niet meer kunt syncen met Ledger live omdat de hardware niet langer ondersteund wordt door de benodigde firmware.CHRlS schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:28:
Ik wilde even wat BTC van mijn Ledger naar de exchange sturen ivm eventuele verdere dips e.d. Toen zag ik in eens deze melding. Ik gebruik de Ledger eigenlijk alleen nog voor BTC. In dat geval niet zo veel aan de hand toch als ik het goed lees op de support pagina?
[Afbeelding]
Je kunt je Ledger wel altijd gebruiken als signing device in combinatie met bijvoorbeeld Electrum om zo je coins toch te kunnen verplaatsen als Ledger de hardware wallet niet meer ondersteund voor hun software.
En je met je seedphrase backup kun je eigenlijk je wallet op ieder medium herstellen dus echt een probleem is het niet, wel zeer irritant van Ledger dat ze er voor kiezen om oudere hardware niet langer te ondersteunen. Vooral Bitcoin only zou gewoon heel makkelijk moeten kunnen met een 'light' versie van hun live suite, of iets dergelijks.
Nu wordt je gedwongen om na te denken omdat ze liever hun wallets compatible houden met 100en chains en duizenden tokens.
Zou bij een eventueel volgende hardware wallet niet weer voor Ledger kiezen, voor Bitcoin only zijn er veel betere alternatieven.
Neem het advies van @Gelukszoekr gewoon ten harte en log uit voorlopigbsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:05:
[...]
Ik ben sowieso echt zwaar fckd. PF staat op een van mijn laagste punten ooit. Nu verkopen is dus verkopen op het slechtste moment sinds tijden. Niet verkopen kan betekenen dat er nog eens tientallen procenten af gaan. Nu verkopen geeft me echt geen rust, zal me altijd blijven achtervolgen dat ik het heb verknald als ik zie wat ik had (nog niet eens zo lang geleden). Gewoon echt zwaar klote wat er nu allemaal gebeurd.
Bitbox02 komt met een update, die ook iOS compatible is. De Bitbox02 Nova is nu in de pre-order, ook als bitcoin onlyFrambozenTaart schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:06:
[...]
Zou bij een eventueel volgende hardware wallet niet weer voor Ledger kiezen, voor Bitcoin only zijn er veel betere alternatieven.
In een kek kleurtje!FrambozenTaart schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:06:
[...]
Is niet echt een probleem maar in de toekomst kan het zijn dat je niet meer kunt syncen met Ledger live omdat de hardware niet langer ondersteund wordt door de benodigde firmware.
Je kunt je Ledger wel altijd gebruiken als signing device in combinatie met bijvoorbeeld Electrum om zo je coins toch te kunnen verplaatsen als Ledger de hardware wallet niet meer ondersteund voor hun software.
En je met je seedphrase backup kun je eigenlijk je wallet op ieder medium herstellen dus echt een probleem is het niet, wel zeer irritant van Ledger dat ze er voor kiezen om oudere hardware niet langer te ondersteunen. Vooral Bitcoin only zou gewoon heel makkelijk moeten kunnen met een 'light' versie van hun live suite, of iets dergelijks.
Nu wordt je gedwongen om na te denken omdat ze liever hun wallets compatible houden met 100en chains en duizenden tokens.
:strip_exif()/f/image/6X7otixB2vwYRouk5QYF9S6T.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb stiekem vamorgen toch een tasje SOL gekocht op €115, die moet naar alle waarschijnlijkheid toch wel weer een pumpje maken naar 130 ofzo.Alpina schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:07:
[...]
Neem het advies van @Gelukszoekr gewoon ten harte en log uit voorlopig
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Thanks voor je uitleg!FrambozenTaart schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:06:
[...]
Is niet echt een probleem maar in de toekomst kan het zijn dat je niet meer kunt syncen met Ledger live omdat de hardware niet langer ondersteund wordt door de benodigde firmware.
Mijn afdronk was ook dat het voor de korte termijn niet heel problematisch is. Heb deze Ledger al sinds 2017 volgens mij. Was al van plan hem tzt te vervangen door een Trezor. Moet daar toch maar eens naar gaan kijken dan.
Is van zoveel zaken afhankelijk. Maar deze oorlog doet er natuurlijk geen goed aan.bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:05:
[...]
Ik ben sowieso echt zwaar fckd. PF staat op een van mijn laagste punten ooit. Nu verkopen is dus verkopen op het slechtste moment sinds tijden. Niet verkopen kan betekenen dat er nog eens tientallen procenten af gaan. Nu verkopen geeft me echt geen rust, zal me altijd blijven achtervolgen dat ik het heb verknald als ik zie wat ik had (nog niet eens zo lang geleden). Gewoon echt zwaar klote wat er nu allemaal gebeurd.
Er zijn vooralsnog ook nog geen rate cuts, wat vaak voor een pump zorgt in crypto.
De zomermaanden zijn meestal ook minder voor crypto in zijn geheel.
Ik doe de alts die ik (nog) heb niet weg, maar ben ook nog niets aan het dca'en. Toch niet met size alleszins. Ik heb wel enkele lowcaps gekocht de voorbije weken, waar ik minimaal -50% op sta momenteel
Ik blijf hopen op een heropleving eind dit jaar, een btc rond de 130k, en dan alles verkopen incl. alts.
Ik kan rustig genieten op mijn terras, oké er is wat geld in rook opgegaan. Maar we eten geen boterham minder toch? Kijk wat er gebeurt in oorlogsgebieden en dan kan je dit hopelijk wel relativeren.
Zouden meer mensen moeten doenNubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Kijk wat er gebeurt in oorlogsgebieden en dan kan je dit hopelijk wel relativeren.
Tsja ik kan niet oordelen over er wat er allemaal prive speelt, maar misschien moet je tot de conclusie komen dat zoveel stress crypto niet waard is. Ik kan ook allerlei negatieve persoonlijke what-if verhalen rondom crypto aanhalen; had ik maar mijn bnb uit 2017 aangehouden idem voor btc... Echter is het mijn eigen hebzucht geweest die mij heeft besluiten tot andere acties, waarschijnlijk geldt hetzelfde voor jou.bsmpower schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:05:
[...]
Dat zou je verwachten, toch als je kijkt naar vergelijkbare scenario's dan zie je vaak dat de markt zich heel snel hersteld nadat het angst scenario, (in dit geval de US valt Iran aan) heeft plaatsgevonden.Nubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:50:
[...]
@bsmpower
My 2 sats.
Toch nog maar even wachten met kopen als ik dit allemaal leesJohn245 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:59:
[...]
Dan kunnen we morgen stevig inkopen voor de andere pot.
Over oude wonden gesproken, ik verkocht mijn BNB voor €35k, 2 maanden later zou dit ruim 8 ton waard zijn geweest.Berry powel schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:18:
[...]
Tsja ik kan niet oordelen over er wat er allemaal prive speelt, maar misschien moet je tot de conclusie komen dat zoveel stress crypto niet waard is. Ik kan ook allerlei negatieve persoonlijke what-if verhalen rondom crypto aanhalen; had ik maar mijn bnb uit 2017 aangehouden idem voor btc... Echter is het mijn eigen hebzucht geweest die mij heeft besluiten tot andere acties, waarschijnlijk geldt hetzelfde voor jou.
That's life. Je hebt er helemaal niks aan om hier in te blijven hangen. Blij zijn met wat je hebt. En hou vooral niet vast aan of je op winst of verlies staat, als je het vertrouwen kwijt bent kan je beter uitstappen, ongeacht je wint of verliest.
Probleem van @bsmpower is dat zijn mentale gezondheid het nu niet toelaat om gezond en constructief te kunnen relativeren. Hij zit vast in een vicieuze cirkel van negatief denken en zal deze pas kunnen doorbreken als hij onderliggende oorzaken aanpakt.Nubtrix schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:15:
[...]
Is van zoveel zaken afhankelijk. Maar deze oorlog doet er natuurlijk geen goed aan.
Er zijn vooralsnog ook nog geen rate cuts, wat vaak voor een pump zorgt in crypto.
De zomermaanden zijn meestal ook minder voor crypto in zijn geheel.
Ik doe de alts die ik (nog) heb niet weg, maar ben ook nog niets aan het dca'en. Toch niet met size alleszins. Ik heb wel enkele lowcaps gekocht de voorbije weken, waar ik minimaal -50% op sta momenteel![]()
Ik blijf hopen op een heropleving eind dit jaar, een btc rond de 130k, en dan alles verkopen incl. alts.
Ik kan rustig genieten op mijn terras, oké er is wat geld in rook opgegaan. Maar we eten geen boterham minder toch? Kijk wat er gebeurt in oorlogsgebieden en dan kan je dit hopelijk wel relativeren.
Zou me als ik hem was dan ook actief op herstel focussen in plaats van op zaken die je niet terug kunt draaien of in de hand hebt.
Ja, knaken verliezen is kut. Maar als je geen handvaten of reserves meer hebt om gezond te kunnen omgaan met de tegenslagen van het leven, dan is het nog maar een klein voorproefje van wat komen gaat.
Het leven is hiervoor veel te kort maar ook veel te mooi.
Ik wacht af. Maar ik hoop wel socks in te kunnen kopen.Pinsa schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:18:
[...]
Toch nog maar even wachten met kopen als ik dit allemaal lees
Jaa ik hoop ook een paar aandelen Sei in te kopen gaat nu weer up helaasJohn245 schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:25:
[...]
Ik wacht af. Maar ik hoop wel socks in te kunnen kopen.
wow bij mij was het geen 800k maar wel genoeg om de helft van de hypotheek af te lossen. Na verkoop was ik vergeten blockfolio bij te werken, weet nog wel dat ik het een aantal weken later opende.... Maar meest domme wat ik heb gedaan is buy the dip bij terra luna, uiteindelijk een 4 maandsalarissen in één nacht weg. Goed ziek van geweest maar hopelijk maak ik die fout nooit meerGelukszoekr schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Over oude wonden gesproken, ik verkocht mijn BNB voor €35k, 2 maanden later zou dit ruim 8 ton waard zijn geweest.
That's life. Je hebt er helemaal niks aan om hier in te blijven hangen. Blij zijn met wat je hebt. En hou vooral niet vast aan of je op winst of verlies staat, als je het vertrouwen kwijt bent kan je beter uitstappen, ongeacht je wint of verliest.
Die dude speelt geen shooters....
Chat:
Look left
Look right
Look up
*boom* headshot want de vijand was boven hem gespawned.
Ik ben over het algemeen te voorzichtig, ik heb meestal te snel verkocht om een goede winst veilig te stellen, en daarmee de echte uitschieters gemist.Berry powel schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:27:
[...]
wow bij mij was het geen 800k maar wel genoeg om de helft van de hypotheek af te lossen. Na verkoop was ik vergeten blockfolio bij te werken, weet nog wel dat ik het een aantal weken later opende.... Maar meest domme wat ik heb gedaan is buy the dip bij terra luna, uiteindelijk een 4 maandsalarissen in één nacht weg. Goed ziek van geweest maar hopelijk maak ik die fout nooit meer
Maarja, het is nooit genoeg hè. We willen altijd maar meer. Greed is strong, helemaal in crypto.
Persoonlijk ben ik vooral heel blij waar ik nu sta. Toen ik in 2017 begon had ik geen vermogen, alleen iets van €40k overwaarde. Nu heb ongeveer €500k overwaarde, en dus hele lage maandlasten. Ik heb nog geen 2k op de bank staan maar voel mij ontzettend rijk. Hoe je je voelt is belangrijker dan het getal denk ik.
Maar is het dan niet beter om dit op een burnout of depressie topic/ forum te delen?FrambozenTaart schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:24:
[...]
Probleem van @bsmpower is dat zijn mentale gezondheid het nu niet toelaat om gezond en constructief te kunnen relativeren. Hij zit vast in een vicieuze cirkel van negatief denken en zal deze pas kunnen doorbreken als hij onderliggende oorzaken aanpakt.
Zou me als ik hem was dan ook actief op herstel focussen in plaats van op zaken die je niet terug kunt draaien of in de hand hebt.
Ja, knaken verliezen is kut. Maar als je geen handvaten of reserves meer hebt om gezond te kunnen omgaan met de tegenslagen van het leven, dan is het nog maar een klein voorproefje van wat komen gaat.
Het leven is hiervoor veel te kort maar ook veel te mooi.
Denk dat alles wel een beetje gezegd is hier…
Absoluut.Alpina schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:39:
[...]
Maar is het dan niet beter om dit op een burnout of depressie topic/ forum te delen?
Misschien moeten wij daar echter ook verantwoording in pakken door er collectief niet meer op in te gaan, met alles wat we nu weten.
Lekker dan, dan maar geen ledger meer denk ikCHRlS schreef op zondag 22 juni 2025 @ 11:28:
Ik wilde even wat BTC van mijn Ledger naar de exchange sturen ivm eventuele verdere dips e.d. Toen zag ik in eens deze melding. Ik gebruik de Ledger eigenlijk alleen nog voor BTC. In dat geval niet zo veel aan de hand toch als ik het goed lees op de support pagina?
[Afbeelding]
Maar ik wilde net de remedie aanreiken....Alpina schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:39:
[...]
Maar is het dan niet beter om dit op een burnout of depressie topic/ forum te delen?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8imUxgw0BYQT71EP4NSoPU7B.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Opzich was dit te verwachten natuurlijk. Er zullen altijd beperkingen zijn aan hardware. Geen ramp voor je wallet trouwens. Koop een nieuwe, of een alternatief zoals een Trezor, importeer je wallet en je kan zo weer verderelektriekert schreef op zondag 22 juni 2025 @ 12:45:
[...]
Lekker dan, dan maar geen ledger meer denk ik
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!