Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Na de zomer lulColdcat schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 21:33:
Ik zie alleen maar stompjes. When echte candles?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
President Trump said he will decide whether the United States will attack Iran “within the next two weeks”.
— Ostap Yarysh (@OstapYarysh) 19 juni 2025
2 weken? over 2 weken is het 4 juli. zou toepasselijk zijn van taco
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
YANBEAeronaut schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 22:11:
[X]
2 weken? over 2 weken is het 4 juli. zou toepasselijk zijn van taco
🇮🇷🇮🇱‼️🚨 Iran threats Israel in LEGO Wars!
— Lord Bebo (@MyLordBebo) 19 juni 2025
LMAO pic.twitter.com/AQ2AJuSE1j
Dan komt de herfstlul?
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dat klinkt al meer als crypto
Wen nieuwe review van Xiaomi 14t Pro of 15 Ultra trouwens?
De 9t is al zo oud.. mijn 11t is aan vervanging toe.
Aanraders? Voorwaarde moet zijn dat Kraken er snel op werkt.. om het ontopic te houden hè
iPhone werkt perfect!Vis schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:00:
[...]
Aanraders? Voorwaarde moet zijn dat Kraken er snel op werkt.. om het ontopic te houden hè
ik ga altijd voor een Motorola, ik heb even gekeken naar het 2025 model en dan zou ik voor Motorola Moto G84 256GB gaan. (€189)Vis schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:00:
[...]
ik heb een ouder model, en daar werkt zelfs Kraken op
nothing stops this train
Haha ja het werkt perfect als je gehele ecosysteem Apple is ja.. maar dat is hier dus niet het geval, naast dat je voor minder geld betere hardware krijgt met Xiaomi, kun je de Android ook beter tweaken.. we zijn tenslotte twiekers toch??
Kijk.. kun je weer meer sats stacken.. goeie!Kol Nedra schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:11:
[...]
ik ga altijd voor een Motorola, ik heb even gekeken naar het 2025 model en dan zou ik voor Motorola Moto G84 256GB gaan. (€189)
ik heb een ouder model, en daar werkt zelfs Kraken op
Maar moto is echt crap qua ondersteuning en updates
ik heb lage eisen voor een telefoon, als ik maar bereikbaar ben.Vis schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:14:
[...]
Kijk.. kun je weer meer sats stacken.. goeie!
Maar moto is echt crap qua ondersteuning en updates
het liefste wil ik een telefoon zonder belfunctie
mij niet bellen, ik neem toch nooit op
de camera is prima bij daglicht, ook gewoon 60fps etc.
kwa updates, krijg ze nog steeds zo nu en dan, er zit wel beetje bloatware op, maar die kun je verwijderen
nothing stops this train
14 misschien. Maar deze schrale atser wil geen geld uitgeven.Vis schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:00:
[...]
Uitgebreide reviews doe ik niet meer aan, hoogstens 4 zinnen in de trant van "het is ruk" of "ikvindmooi"
Dumbphone oulehKol Nedra schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:19:
[...]
ik heb lage eisen voor een telefoon, als ik maar bereikbaar ben.
het liefste wil ik een telefoon zonder belfunctie
mij niet bellen, ik neem toch nooit op
de camera is prima bij daglicht, ook gewoon 60fps etc.
kwa updates, krijg ze nog steeds zo nu en dan, er zit wel beetje bloatware op, maar die kun je verwijderen
/f/image/0tAebEsyV0hRvR2TguTM6wGJ.webp?f=fotoalbum_large)
Altijd iphone gehad, nooit iets met het ecosysteem gedaan.Vis schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 00:13:
[...]
Haha ja het werkt perfect als je gehele ecosysteem Apple is ja.. maar dat is hier dus niet het geval, naast dat je voor minder geld betere hardware krijgt met Xiaomi, kun je de Android ook beter tweaken.. we zijn tenslotte twiekers toch??
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Samenvatting voor mensen die niet aan astrologie met Bitcoin op vrijdag donderdag doen?John245 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 07:00:
Altijd fijn de Bitcoin samenvatting op donderdag.
[YouTube: 🔥The 1.2-Year Bitcoin Drain That No One’s Talking About!📈]
Dat zit wel Schnorr.
De YT is al een samenvatting.Stukfruit schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 07:05:
[...]
Samenvatting voor mensen die niet aan astrologie met Bitcoin op vrijdag donderdag doen?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Moon soon. Alvast een fijn weekend.Stukfruit schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 07:05:
[...]
Samenvatting voor mensen die niet aan astrologie met Bitcoin op vrijdag donderdag doen?
https://www.noordhollands...er-internet/72812353.html
Wen bunkerbommenVrijwel heel Iran heeft al een etmaal geen internet, meldt de onafhankelijke internetwaakhond Netblocks.
Dezelfde hackersgroep heeft nog geen 24 uur geleden daarvoor de grootste crypto exchange in Iran gehacked en alles leeggetrokken. Dus "Koop bitcoinen en zet ze op een veilige plek weg."
Schijnt trouwens dat alles naar willekeurige adressen is gestuurd. Iemand toevallig een onverwachte transactie gehad op z'n Ledger? Bij mij is helaas niks bijgeschreven
[ Voor 3% gewijzigd door Ray_ op 20-06-2025 08:40 ]
Stel je hebt een crypto pf van een paar K. Ineens krijg je door deze hack 2 BTC op je adres, die verkoop je en heb je 2 ton. Vervolgens laat je die op je rekening storten en krijg je een belletje van de bank, waar komt die grote storting vandaan?Ray_ schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 08:34:
[...]
Dezelfde hackersgroep heeft nog geen 24 uur geleden daarvoor de grootste crypto exchange in Iran gehacked en alles leeggetrokken. Dus "Koop bitcoinen en zet ze op een veilige plek weg."
Schijnt trouwens dat alles naar willekeurige adressen is gestuurd. Iemand toevallig een onverwachte transactie gehad op z'n Ledger? Bij mij is helaas niks bijgeschreven
Probeer dat maar eens uit te leggen. “Ja heb ik gekregen uit een hack van een Iraanse exchange..”. “Ah natuurlijk meneer, geen probleem, we geven het weer vrij!”
Israël airdrop.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:07:
[...]
Stel je hebt een crypto pf van een paar K. Ineens krijg je door deze hack 2 BTC op je adres, die verkoop je en heb je 2 ton. Vervolgens laat je die op je rekening storten en krijg je een belletje van de bank, waar komt die grote storting vandaan?
Probeer dat maar eens uit te leggen. “Ja heb ik gekregen uit een hack van een Iraanse exchange..”. “Ah natuurlijk meneer, geen probleem, we geven het weer vrij!”
Hier 12 XRP gekregen.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Bitcoin maxi doing a:
"Tell me you love ethereum without telling me."
Eth al op 10k?
eth, The world's computer
Iedere bull hetzelfde riedeltje. Je moet dringend van die hopium pijp af, man.almelo15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:13:
https://x.com/APompliano/...QsKIh7h9TWQaLzctDYEQ&s=19
Bitcoin maxi doing a:
Eth al op 10k?
Oke buddy, hodl!BootjeVaren schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:14:
[...]
Iedere bull hetzelfde riedeltje. Je moet dringend van die hopium pijp af, man.
:strip_exif()/f/image/SBet43RtgCRttBTBEJRR9NsD.jpg?f=fotoalbum_large)
Digital oil

Als je PF rekt gaat, is het dan een digitale olieramp?
[ Voor 6% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-06-2025 09:24 ]
almelo15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:13:
Bitcoin maxi doing a:
Eth al op 10k?
:strip_exif()/f/image/GzH2biemgjExrqNPlkX85OGg.jpg?f=fotoalbum_large)
Jongens niet zo he.BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:23:
[...]
Digital oildie kende ik nog niet.
Geniet van het weekend en smeer je goed in!
:strip_exif()/f/image/YWOFsymee2b6pxw71L46TeZc.jpg?f=fotoalbum_large)

en dat met de makkelijke stake 100 usdt in flexible staking
wat je ook kan doen is gewoon 100 unstaken en dan weer restaken
@Thetallguy bedankt voor deze tip
[ Voor 32% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2025 09:31 ]
nothing stops this train

Dan verdrinken je NFT's onder een laag Ethereum.BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:23:
[...]
Digital oildie kende ik nog niet.
Soort ecologische ramp maar dan zelfreinigend.
Pomp is natuurlijk niet voor niks al jaren BTC Maxi, dit is namelijk waar de winst te halen valt. Stel je voor dat hij 5 jaar geleden alles naar ETH had omgezet, en dan nu op verlies te staanalmelo15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:13:
Bitcoin maxi doing a:
Eth al op 10k?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Study eth, there is only one!
Pomp kan een ding heel goed, dat is mensen verzamelen die nog dommer zijn dan hij zelf.Gelukszoekr schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:28:
[...]
Pomp is natuurlijk niet voor niks al jaren BTC Maxi, dit is namelijk waar de winst te halen valt. Stel je voor dat hij 5 jaar geleden alles naar ETH had omgezet, en dan nu op verlies te staan
Omdat hij zelf echt gruwelijk achterlijk is, heb ik daar nog wel respect voor ook.
ETH is als onderstaande meme. De ICO-hype en daarmee het succes in prijsactie overkwam ETH, kwestie van juiste tijd en plek.

Vanaf toen bergafwaarts, met als dieptepunt de aanpassing van PoW naar PoS. Het feit dat consensus is bereikt over zoiets wezenlijks geeft al aan hoe verrot het project is.
Nu enkel nog "de nummer 2" en zet tegenover BTC de ene na de andere lower high. Bagholders blijven krampachtig vasthouden aan dit relikwie uit het verleden en blijven ons vermoeien met hopium.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-06-2025 09:38 ]
Prachtige vent die Pomp. En over domme mensen gesproken, Mr. wonderful is wel echt domalmelo15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:33:
[...]
Pomp kan een ding heel goed, dat is mensen verzamelen die nog dommer zijn dan hij zelf.
Omdat hij zelf echt gruwelijk achterlijk is, heb ik daar nog wel respect voor ook.
OkayyyBTC100K2021 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:34:
[...]
ETH is als onderstaande meme. De ICO-hype overkwam ETH, kwestie van juiste tijd en plek.
[Afbeelding]
Vanaf toen bergafwaarts, met als dieptepunt de aanpassing van PoW naar PoS. Het feit dat consensus is bereikt over zoiets wezenlijks geeft al aan hoe verrot het project is.
Nu enkel nog "de nummer 2". Bagholders blijven krampachtig vasthouden aan dit relikwie uit het verleden en ons vermoeien met hopium.

De kermis is een mooie analogie voor ETH. Je koopt toegangskaarten voor gebruik van de dienst. Een dienst waar na al die jaren nog geen enkele serieuze vraag naar is. En dat gaat ook niet gebeuren.
[ Voor 31% gewijzigd door BTC100K2021 op 20-06-2025 09:40 ]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Waar heb jij het over? Met je geen serieuze vraag?BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:38:
[...]
[Afbeelding]
De kermis is een mooie analogie voor ETH. Je koopt toegangskaarten voor gebruik van de dienst. Een dienst waar na al die jaren nog geen enkele serieuze vraag naar is. En dat gaat ook niet gebeuren.

Ben er bang voor.sjorremans schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:40:
Gaan we van vrijdag moondag maken?
Hoe laat starten we?sjorremans schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:40:
Als het net zo hard moon gaat als dat het heet wordt buiten, dan schieten we gelijk door naar Mars.sjorremans schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:40:
Ga niet full hopium erin..
Never ever financial advice...
Handelsvolume in de token is wat anders dat gebruik van het netwerk (het doel van het muntje).almelo15 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:40:
[...]
Waar heb jij het over? Met je geen serieuze vraag?
Handel in die tokens is als ticketswap. Een soort stoelendans wie bagholder wordt.
Yolokazzzdafke schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:50:
Hold your horses, kan een ease short squeeze zijn hoor.
altijd fomo hier, fiat moet je niet hodlenkazzzdafke schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:50:
Hold your horses, kan een ease short squeeze zijn hoor.
nothing stops this train
Ik zou zeggen druk de knop maar in. Dan kijk ik wel of er iets gaat gebeuren.
Ja dat snap ik, laatste is bij btc van belang want daar kun je verder geen reet mee.BTC100K2021 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:50:
[...]
Handelsvolume in de token is wat anders dat gebruik van het netwerk (het doel van het muntje).
Handel in die tokens is als ticketswap. Een soort stoelendans wie bagholder wordt.
:strip_exif()/f/image/XMDMx4cc2aYJOwZOQ46ZD5UD.jpg?f=fotoalbum_large)
Alstu. Heb het even in grafiek laten zetten, maar als je het in absolute miljarden wil horen laat maar weten. Transacties wel alsnog ff als 1 onderdeel meegenomen, omdat het alsnog wel iets zegt over groei, al is het niet over de chain an sich.
[ Voor 19% gewijzigd door almelo15 op 20-06-2025 10:01 ]
Benieuwd wat er op 107.7k en 109k zal gebeuren..
Eerst nog door 106 106.5heen.kazzzdafke schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:05:
[...]
Straks keert hij die wij niet zullen noemen hier ook weer terug.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zo een rakketje mag daar niet tegengehouden worden.. Anders zal het helemaal niets worden.
Even consolideren voor de verhitting wat tegen te gaan, en weer door..
[ Voor 12% gewijzigd door kazzzdafke op 20-06-2025 10:10 ]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/ReJBVF0ctY4XxvfvYhULSTg4.jpg?f=user_large)
Je moet eerst bij de Rabobank weg voordat je die transactie doet.Don Guacamole schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:07:
[...]
Stel je hebt een crypto pf van een paar K. Ineens krijg je door deze hack 2 BTC op je adres, die verkoop je en heb je 2 ton. Vervolgens laat je die op je rekening storten en krijg je een belletje van de bank, waar komt die grote storting vandaan?
Revolut schijnt goed te zijn.Ray_ schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:11:
[...]
Je moet eerst bij de Rabobank weg voordat je die transactie doet.
nothing stops this train
Goed bezig @Pinsa ! Laat ze alle hoeken van de kamer zienPinsa schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 09:34:
Paaltje omhoog weekendpump incoming
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
MrFX schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:13:
[...]
Goed bezig @Pinsa ! Laat ze alle hoeken van de kamer zien
:gifsicle():strip_exif()/f/image/KfxRkfN3Kb5FpAOBqccbQuse.gif?f=user_large)
Naar welke grafiek kijken we. Ik kijk naar BTC en zie alleen maar ruis
knakworst schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:10:
Dit is rangen in de driehoek. Zodra we aan de top zitten, gewoon weer de onderkant opzoeken.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QYASabMosGSs3KaZ7CeL0kSK.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
De 106,5 gaat er zo aan hoorJohn245 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:15:
[...]
Naar welke grafiek kijken we. Ik kijk naar BTC en zie alleen maar ruis
Ja zoals ik al zei. Ruis op een koersdoel van 43 miljoen.
Dus afgelopen dagen mooie manipulatie geweest om de prijs hieronder te houden
Vergeet niet dat de geopolitieke situatie nog altijd heel erg instabiel is, dus de prijs zou wel eens opnieuw omlaag kunnen knallen (put options)
https://newsbit.nl/groot-...mogelijk-ook-het-doelwit/
Misschien al voorbij gekomen, maar gewaarschuwd mens telt voor 2.Voor gebruikers van cryptowallets en exchanges is het lek bijzonder zorgwekkend. Veel wallets maken gebruik van e-mailtoegang en cloudopslag voor back-ups van herstelzinnen (seed phrases). Met toegang tot deze informatie kunnen aanvallers mogelijk de controle over cryptotegoeden overnemen.
Beveiligingsexperts verwachten een toename van gerichte cyberaanvallen op crypto-accounts, vooral bij gebruikers die geen tweefactorauthenticatie (2FA) hebben ingeschakeld. Hierdoor kunnen kwaadwillenden snel toegang verkrijgen tot gevoelige portemonnees of handelsplatforms.
https://www.security.nl/p...le%2C+Microsoft+en+PayPal
en mail van de belastingdienst die om je zaad vragen.
Gevaarlijk allemaal maar ik maak mij dan toch de meeste zorgen om fysieke aanvallen met boormachines e.d.
Edit: @Don Guacamole zo, zozo, poh. Nou. Helemaal afgeleid.
[ Voor 8% gewijzigd door sh4d0wman op 20-06-2025 11:08 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik niet, hele winter getraind:sh4d0wman schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:50:
@FrambozenTaart en dan nog hackers scammers die hun nummer injecteren bij o.a. Apple en Paypal:
Gevaarlijk allemaal maar ik maak mij dan toch de meeste zorgen om fysieke aanvallen met boormachines e.d.
:strip_exif()/f/image/w2qpB4pOb2H1eIOp7gGePOtK.jpg?f=fotoalbum_large)
Lekker!Don Guacamole schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:53:
[...]
Ik niet, hele winter getraind:
[Afbeelding]
Baron is echt een kinderbaantje wat dat betreft hoorByteMe_ schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:01:
Net de baron 1898. Zo stijl dat je omhoog gaat, zo nog stijler gaat het weer naar beneden...

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Dus dan zijn er eigenlijk maar 8 miljard inloggegevens gelekt? Of was niet iedereen gewaarschuwd?FrambozenTaart schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:43:
Grootschalig datalek van meer dan 16 miljard inloggegevens:
https://newsbit.nl/groot-...mogelijk-ook-het-doelwit/
[...]
Misschien al voorbij gekomen, maar gewaarschuwd mens telt voor 2.
Klopt ook als je uitzoomt, minidipje,maar wel stijl.Drardollan schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:09:
[...]
Baron is echt een kinderbaantje wat dat betreft hoor
Ik vind t maar saaie weken... T was leuk dat het even tot 110 ging, hopen dat het wat zou worden. En weer terug bij af. Zal vast weer wat lager worden... Wachten en wachten dus.
Ik zeg terug naar 105.3 op z'n minst. Miss zelfs 104.6 en dan weer door.kazzzdafke schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:05:
[...]
Hij heeft wel stijl inderdaad, en hij is ook nog steil. Maar niet echt steil. Als je steil wil in Nederland dan moet je naar DuinrellByteMe_ schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Klopt ook als je uitzoomt, minidipje,maar wel stijl.
Ik vind t maar saaie weken... T was leuk dat het even tot 110 ging, hopen dat het wat zou worden. En weer terug bij af. Zal vast weer wat lager worden... Wachten en wachten dus.
Ik ben momenteel zo ongeveer helemaal uit de crypto ivm andere prioriteiten.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
de zomer is vaak weinig actie tochByteMe_ schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:12:
[...]
Klopt ook als je uitzoomt, minidipje,maar wel stijl.
nothing stops this train
Dat jij het gevaar er niet van inziet begrijp ik wel, maar er zijn altijd mensen die de onderliggende techniek niet goed begrijpen en die raken dan gedupeerd.sh4d0wman schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:50:
@FrambozenTaart en dan nog hackers scammers die hun nummer injecteren bij o.a. Apple en Paypal:
Edit: @Don Guacamole zo, zozo, poh. Nou. Helemaal afgeleid.
Mij krijgen ze overigens niet te pakken, heb al mijn ventilatoren al gedemonteerd.
dan is het helemaal een knappe prestatie van Pinsa: geen BTC maar wel Mila Kunis
nu is de vraag als je moet kiezen: 1 BTC..... of Mila
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 20-06-2025 12:13 ]
nothing stops this train
Sommige meiden gaan voor high risk dus die kiezen altjesKol Nedra schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:11:
[...]
dan is het helemaal een knappe prestatie van Pinsa: geen BTC maar wel Mila Kunis
nu is de vraag als je moet kiezen: 1 BTC..... of Mila
Maare liever 1 BTC voor mij dan Mila
Zijn ook mensen die een groot deel van hun Bitcoin hebben omgezet in ETF's in verband met veiligheid. En een beetje rendement hiervoor inleveren.sh4d0wman schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:25:
@FrambozenTaart voor die mensen zijn er nu paper Bitcoins, de ETFs. Niet te verwarren met paper wallets.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!