Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:24:
Heftig, m’n eerste bear.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RTtKArTTL7dCbOCzZbziGtMN.gif?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heftig, m’n eerste bear.
Imo lijkt het erop dat iemand heel graag een bepaalde prijs wil bereiken en daarmee alle orderboeken opblaast
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
nothing stops this train
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja, of komt het door het punt in de cycle en geeft iedereen hem teveel eer?Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:26:
Toch ongelooflijk hoe 1 persoon dit soort invloed kan hebben aan de hand van een tweet. Wat een idiote wereld ..
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Meh, dit komt allang niet meer door Trump z'n tweet, dit is gewoon angst dat de cycle over is. Als wij hier daar al bang voor zijn dan kun je er vergif op innemen dat iedereen van Reddit tot Henk & Ingrid op FOK! aan het panieken is.Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:26:
Waar is die bounche!
Toch ongelooflijk hoe 1 persoon dit soort invloed kan hebben aan de hand van een tweet. Wat een idiote wereld ..
0.06?ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:27:
[...]
Imo lijkt het erop dat iemand heel graag een bepaalde prijs wil bereiken en daarmee alle orderboeken opblaast
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Heftig, m’n eerste bear.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waar baseer je dat op? Niet aanvallend bedoeld verder.ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:27:
[...]
Toch die ontslagbrief door de shredder.anti elppa schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:18:
Heb iig mijn long gesloten vanmorgen op 108. Mooie winst wel, maar had veel hoger kunnen zijn. Bij elkaar 20k$. Maargoed. Wat ik spot kwijt ben tov top, beetje druppel op gloeiende plaat![]()
Vraag me af waar de bodem is. Dit gaat veel te hard zo. Gag iig proberen een kleine long te openen net boven de 100 met strakke stoplos
nothing stops this train
[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-10-2025 12:32 ]
Gevoel, omdat de prijsactie niet logisch is. En ook omdat het specifiek BTC betreft. De alt-paren zitten allemaal op een soort bodem.tomtom901 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:30:
[...]
Waar baseer je dat op? Niet aanvallend bedoeld verder.
Lastig te zeggen lijkt me. We weten niet goed wie de ETF kopers zijn. Is het een individuele koper (retail) of zijn het professionele partijen. Vond de hoge inflow de afgelopen weken sowieso wel opvallend, omdat we toch redelijk dicht op ATH zaten.Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:21:
Denkt iemand dat die ETF boomers massaal gaan verkopen zodra we onder de $100k of zelfs lager komen? Tot nu toe zijn de ETF holders nog niet echt panic sellers gebleken. Er hebben wel wat fors rode weekjes tussen gezeten, maar dat waren uitzonderingen.
Maar de huidige PA is natuurlijk wel anders. Als de bear nu echt start kan het heel hard gaan als ze allemaal besluiten hun kleine winstjes toch maar op te nemen. Daarnaast is er genoeg volk dat boven de $100k heeft gekocht, dus die staan allemaal in 't rood.
De alts halen dat nog wel in.ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:34:
[...]
Gevoel, omdat de prijsactie niet logisch is. En ook omdat het specifiek BTC betreft. De alt-paren zitten allemaal op een soort bodem.
Verwacht je dat bij beursopening VS?
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij mij gaan ETH en SOL juist net zo hard en zelfs ietsje harder.ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:25:
Dit is echt puur BTC gedreven. ETH en SOL blijven gewoon op hetzelfde niveau staan ondanks dat BTC zojuist 2k heeft gedumpt
Het is pas na het bericht van Trump dat de daling werd ingezet. Ik ga niet ontkennen dat er twijfel is in de markt of de cycle nu ten einde is, of nu anders zou zijn. Echter is Trump opnieuw de trigger om het te laten gebeuren.Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:28:
[...]
Ja, of komt het door het punt in de cycle en geeft iedereen hem teveel eer?
Geen idee. Maar te vaak gezien dat alts in verhouding sterk blijven. En dan ineens ook al gaat Bitcoin sideways bloeden ze kapot.
Terwijl BTC van 105400 naar 103400 ging stond ETH nog steeds tussen de 3700 en de 3680. En SOL staat muurvast op de 175. Dat is ongebruikelijk. Normaalgesproken als BTC 2k dumpt dan gaat de rest synchroon meedj_ryow schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:37:
[...]
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij mij gaan ETH en SOL juist net zo hard en zelfs ietsje harder.
[ Voor 30% gewijzigd door ScuL op 17-10-2025 12:42 ]
Als de trend naar beneden is dan kan elk nieuwsitem een katalysator zijn. Zonder Trump was dit ook gebeurt. Mensen moeten nu eenmaal een schuldige aanwijzen. Het is gewoon the season of the year.Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:38:
[...]
Het is pas na het bericht van Trump dat de daling werd ingezet. Ik ga niet ontkennen dat er twijfel is in de markt of de cycle nu ten einde is, of nu anders zou zijn. Echter is Trump opnieuw de trigger om het te laten gebeuren.
Dit terwijl hijzelf door insider trading serieuze winsten aan het opbouwen is.
Hij moet de gouden ornamenten in het Witte Huis toch ergens van betalen? Die worden nu ook steeds meer waard, slim.Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:38:
[...]
Het is pas na het bericht van Trump dat de daling werd ingezet. Ik ga niet ontkennen dat er twijfel is in de markt of de cycle nu ten einde is, of nu anders zou zijn. Echter is Trump opnieuw de trigger om het te laten gebeuren.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ah oke jij kijkt naar pure dollars, niet naar percentages. Want qua percentages gaan ETH en SOL harder naar beneden op het moment.ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:41:
[...]
Terwijl BTC van 105400 naar 103400 ging stond ETH nog steeds tussen de 3700 en de 3680. En SOL staat muurvast op de 175. Dat is ongebruikelijk. Normaalgesproken als BTC 2k dumpt dan gaat de rest synchroon mee
En dan is er nog deze fraaie bullflag op ETH/BTC.
[Afbeelding]
Goh.. het lijkt 2020 wel met musk.. zegt alles over deze markt en daarom zit er ook geen toekomst in naar mijn mening, maar je kan er tot dat moment nog wel af en toe wat aan verdienen.Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:26:
Waar is die bounche!
Zero.
Volgens mij snap je m'n punt niet, ik zit de afgelopen 4 uur iedere minuut naar de chart te kijken. Ik kijk niet naar de percentages over de daily dat is voor traden veel te passiefdj_ryow schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]
Ah oke jij kijkt naar pure dollars, niet naar percentages. Want qua percentages gaan ETH en SOL harder naar beneden op het moment.
Je hoeft coinmarketcap maar te openen om te zien dat zij ietsje harder dalen op 1h, 24h en 7d. Niet veel verschil, maar zeker niet alleen BTC.ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:50:
[...]
Volgens mij snap je m'n punt niet, ik zit de afgelopen 4 uur iedere minuut naar de chart te kijken. Ik kijk niet naar de percentages over de daily dat is voor traden veel te passief
Op dat moment was de trend eerder dat er binnenkort een keuze worden gemaakt aan de hand van een nieuwsitem. Wel dat nieuwsitem is er gekomen, wederom door trump en dat was negatief. Dit over een item waar hij de dag later over zei dat het zo erg niet zou zijn.zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:41:
[...]
Als de trend naar beneden is dan kan elk nieuwsitem een katalysator zijn. Zonder Trump was dit ook gebeurt. Mensen moeten nu eenmaal een schuldige aanwijzen. Het is gewoon the season of the year.
Trump slim noemen is toch wel stuitend.. iedere handeling dat hij doet is eerst en vooral voor zichzelf. Laat ons dit dus niet slim noemen, daar zijn andere meer gepaste termen voor maar dat gaat me te ver off topic.Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]
Hij moet de gouden ornamenten in het Witte Huis toch ergens van betalen? Die worden nu ook steeds meer waard, slim.
Bitcoin volgt een 4 jaars cycle, daarbinnen zie je uitschieters bepaalde kanten op, maar de richting wordt er nooit door bepaald. Als Trump ander gedrag zou vertonen zou Bitcoin mogelijk duurder zijn, maar uiteindelijk wel hetzelfde pad volgen. Ruis binnen de cycle dus.
Ik ben overigens wel van plan mijn short te sluiten en ergens tussen hier en 101k een long te openen en op te bouwen, want linksom of rechtsom moet er ergens wel een bounce plaatsvinden.
Als de aandelen gaan corrigeren voor nog twee weken, wenn bounce voor bitcoin? Rekttober, upvember dan maar?Finally a weekly cycle decline in play for stocks now. Well overdue. Might be just a 2-3 week resetting move though.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 17 oktober 2025
Also unfortunate, Bitcoin decides it wants to follow.
Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:58:
Ook ik wacht op de bounche en dan gaat alles buiten, met winst overigens - blij dat ik er dat wel kan bij vermelden.
Hopelijk kan die bounche de koers wat omhoog spuiten.
We zaten al in een downtrend de laatste dagen. Trump zijn gebazel heeft daar weinig invloed op.Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:38:
[...]
AI vreet alles op.Uh oh, it's happening: ADATA chairman says the perfect storm of simultaneous DRAM, SSD and HDD shortages is already upon us and it looks like prices are only going in one direction
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Idd, dan kunnen we op 1 januari aan de belastingdienst melden dat er geen fluit verdient is dit jaar en kunnen we weer door!Joosie200 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:01:
[X]
Als de aandelen gaan corrigeren voor nog twee weken, wenn bounce voor bitcoin? Rekttober, upvember dan maar?
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Ik ga dubbel als dat vandaag wordt. Weak hands weggeschudt en naar de 130k
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik vreet m'n shirt op als we vandaag nog op 130k staanByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:20:
[...]
Kans is groot.ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:20:
[...]
[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 17-10-2025 13:24 ]
kaart 1: "...gratis kaart"BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:21:
Ik heb mijn hoop nu gevestigd op het decemberkalender kraslot.
Dit jaar zal ik victorie kraaien met 11 sterren voor een tonnetje.
Hodler sinds 2013. Ik kijk nergens meer van opFrozen-North schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:22:
[...]
Ik vreet m'n shirt op als we vandaag nog op 130k staan
Dat was deze morgen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:28:
Lig je ff te pitten, heeft iedereen alles verkocht en is de bullmarkt weer voorbij...
Naja het was een mooie tijd. En veel goeds memes gezien deze run.
Gelukkig hebben we de screenshots nog.
Iedere letter van het alfabet is evenwaardig.Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Dankjewel dat je met het laatste plaatje rekening houdt met de minderheden in dit topic.
Vorige week vrijdag lag jij iig nog te neuken toen de rest van ons genaaid werdFrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:28:
Lig je ff te pitten, heeft iedereen alles verkocht en is de bullmarkt weer voorbij...
Naja het was een mooie tijd. En veel goede memes gezien deze run.
Gelukkig hebben we de screenshots nog.
Dan is het ook wat makkelijker praten natuurlijkLoemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:32:
Wat een negativiteit hier. Ik heb letterlijk net wat meer ingekocht. Ik verwacht dat het weer hoger gaat.
Niet gebaseerd op een of andere technische analyse trouwens. Die neem ik sowieso met een korreltje zout. Puur sentiment en op basis van gut feeling.
Niks wat ik niet kwijt kan overigens, dus mocht de boel helemaal instorten doet het me niet zoveel
Kijk nog eens goed naar de leeftijd van die mannekes. Of bedoelde je echt die minderheid?Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:25:
[...]
Dankjewel dat je met het laatste plaatje rekening houdt met de minderheden in dit topic.
Ik heb het gezien en daar laat ik het bij.Antifon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:33:
[...]
Kijk nog eens goed naar de leeftijd van die mannekes. Of bedoelde je echt die minderheid?
mooi dit op de 4h. exact eropTaro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:22:
[...]
Komt overeen met deze inderdaad:
[Afbeelding]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Hahah ja klopt, was ook wel weer mooi.paul-s83 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:31:
[...]
Vorige week vrijdag lag jij iig nog te neuken toen de rest van ons genaaid werd
Daarom zeg ik het er ook bij. Spreekt voorzich, maar: alleen er steken wat je ook kwijt kanAlpina schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:33:
[...]
Dan is het ook wat makkelijker praten natuurlijk
Kwam net van school dagen aan de tv gehangen. Kijk nog steeds filmpjes soort trauma denk ikFrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]
Hahah ja klopt, was ook wel weer mooi.
Soms heb je van die gebeurtenissen waarvan je nog weet wat je aan het doen was.
Zoals met 9-11, toen zat ik de coffeeshop helemaal knetter en para te kijken hoe de wereld verging.
That’s what she…Loemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]
Daarom zeg ik het er ook bij. Spreekt voorzich, maar: alleen er steken wat je ook kwijt kan.
Ik weet nog dat ik die middag terugkwam van school en tv zat te kijken. Het beeld/de omgeving kan ik precies voor geest halen.FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]
Hahah ja klopt, was ook wel weer mooi.
Soms heb je van die gebeurtenissen waarvan je nog weet wat je aan het doen was.
Zoals met 9-11, toen zat ik de coffeeshop helemaal knetter en para te kijken hoe de wereld verging.
Nee. De SC welWispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:40:
[...]
Ik weet nog dat ik die middag terugkwam van school en tv zat te kijken. Het beeld/de omgeving kan ik precies voor geest halen.
Is dat dan een trauma?
Benieuwd of het doorzet. Laatste tijd vaker dat we een kleine opleving krijgen om direct daarna weer verder te dumpen.anti elppa schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:36:
[...]
mooi dit op de 4h. exact erop
[Afbeelding]
Loemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:32:
Wat een negativiteit hier. Ik heb letterlijk net wat meer ingekocht. Ik verwacht dat het weer hoger gaat.
Niet gebaseerd op een of andere technische analyse trouwens. Die neem ik sowieso met een korreltje zout. Puur sentiment en op basis van gut feeling.
Niks wat ik niet kwijt kan overigens, dus mocht de boel helemaal instorten doet het me niet zoveel
Terwijl het hele topic hier 102K of lager voorspeld?Loemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:32:
Een trauma is een gebeurtenis die je nog niet hebt kunnen verwerken en die klachten geeft in je dagelijks functioneren.Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:40:
[...]
Ik weet nog dat ik die middag terugkwam van school en tv zat te kijken. Het beeld/de omgeving kan ik precies voor geest halen.
Is dat dan een trauma?
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:44:
[...]
Een trauma is een gebeurtenis die je nog niet hebt kunnen verwerken en die klachten geeft in je dagelijks functioneren.
Bij mij zijn dat de kinderen.
Iedere keer roep je weer wat andersbsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:43:
Terwijl het hele topic hier 102K of lager voorspeld?
Ik zie je wel om 14.30Nubtrix schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:31:
[...]
Dat was deze morgen.
Ondertussen is de bull markt weer daar
Ah ja, helemaal vergeten dat ik naar het hele topic moet luisterenbsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:43:
[...]
Terwijl het hele topic hier 102K of lager voorspeld?
Zo de wind waait, waait zijn jasje (of zijn rokje, ik oordeel niet)Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:52:
[...]
Iedere keer roep je weer wat andersDe ene keer als je (ver)koop advies krijgt roep je de volgende dag - wanneer het goed advies bleek - iets in de trant van "dat het maar een mening was en je dat echt niet gaat opvolgen". Gisteren spreek je iemand erop aan dat hij z'n tip had moeten delen met de slowchat omdat je het dan had kunnen opvolgen. Vanochtend is het weer dat iedereen hier maar wat onzin lult, en nu zeg je tegen iemand anders dat hij maar beter naar de slowchat kan luisteren?
Crypto 😂FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:44:
[...]
Een trauma is een gebeurtenis die je nog niet hebt kunnen verwerken en die klachten geeft in je dagelijks functioneren.
Bij mij zijn dat de kinderen.
Er moeten niet zo vaak dingen in mijn mond gelegd worden die ik niet hebt gezegd. Daar gaat het vaak mis. Allemaal misinterpretaties, aannames, etc. Ik vraag gewoon waarom ie heeft gekocht terwijl de meesten hier meer dumping verwachtenGuere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:52:
[...]
Iedere keer roep je weer wat andersDe ene keer als je (ver)koop advies krijgt roep je de volgende dag - wanneer het goed advies bleek - iets in de trant van "dat het maar een mening was en je dat echt niet gaat opvolgen". Gisteren spreek je iemand erop aan dat hij z'n tip had moeten delen met de slowchat omdat je het dan had kunnen opvolgen. Vanochtend is het weer dat iedereen hier maar wat onzin lult, en nu zeg je tegen iemand anders dat hij maar beter naar de slowchat kan luisteren?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
De nasi ook..sjorremans schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 14:11:
Beurs futures alweer bijna goren
Zou mij oprecht niks verbazen als er een groene candle op de daily komt met een hele lange wick aan de onderkant.ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:20:
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq