[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 310 311 Laatste
Acties:
  • 983.761 views

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:52
Waar is die bounche!

Toch ongelooflijk hoe 1 persoon dit soort invloed kan hebben aan de hand van een tweet. Wat een idiote wereld ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:41
Imo lijkt het erop dat iemand heel graag een bepaalde prijs wil bereiken en daarmee alle orderboeken opblaast

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:47
Het is trouwens niet alleen bitcoin zie ik, veel aandelen pre-market lekker rood!
kan gezellig worden het sluiten van deze week

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik mis inderdaad wel support. Het is gewoon een lange val naar beneden. Juist op een moment dat banken willen instappen met crypto services. Aluhoedje opvouwt.

@Wispe
Afbeeldingslocatie: https://64.media.tumblr.com/tumblr_lslr8tp2zU1qak0qdo1_540.png

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:26:
Toch ongelooflijk hoe 1 persoon dit soort invloed kan hebben aan de hand van een tweet. Wat een idiote wereld ..
Ja, of komt het door het punt in de cycle en geeft iedereen hem teveel eer?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:53
Het lijkt erop dat we die 102 gaan pakken vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:13

NeoflexNL

Forever young

Poh, dunne troep weer zeg, hopen op een bounce op de 50 MA maar heel fris ziet het er niet uit. Sentiment is ook om te janken.

Dan maar weer een jaartje bijkopen..

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
  • Laatst online: 19:27
Waar is die bounche!

Meh, dit komt allang niet meer door Trump z'n tweet, dit is gewoon angst dat de cycle over is. Als wij hier daar al bang voor zijn dan kun je er vergif op innemen dat iedereen van Reddit tot Henk & Ingrid op FOK! aan het panieken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:27:
[...]

Imo lijkt het erop dat iemand heel graag een bepaalde prijs wil bereiken en daarmee alle orderboeken opblaast
0.06?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
_O- Oh boy als je dit al heftig vindt. We zijn nog maar een week bezig. Zitten nog veel meer weken in een jaar.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:00

tomtom901

Moderator General Chat
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:27:
[...]

Waar baseer je dat op? Niet aanvallend bedoeld verder.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 18:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I_Daqc5ly_JPHoY8eGWcSN-ZRJk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5IXNfF6wmQqXH5vCTzYOBlnZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901
  • Laatst online: 17:00

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:18:
Heb iig mijn long gesloten vanmorgen op 108. Mooie winst wel, maar had veel hoger kunnen zijn. Bij elkaar 20k$. Maargoed. Wat ik spot kwijt ben tov top, beetje druppel op gloeiende plaat 8)7

Vraag me af waar de bodem is. Dit gaat veel te hard zo. Gag iig proberen een kleine long te openen net boven de 100 met strakke stoplos
Toch die ontslagbrief door de shredder.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Halverwege... Wick of verder naar beneden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qoFy0VX71_hJoqh_ZRLxDOJhwOg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pl04D5ABwhk4Ny6okaiXeIJy.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:47
oh ja voor degene die het willen weten: Het bedrag voor een nieuwe gaming pc is secured! Heb toch maar geluisterd naar jullie om toch maar winst te nemen :)
dit jaar komt ie, denk eind november of begin december

nothing stops this train

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Even de transponeringstabel erbij pakken:

Daling = manipulatie
Stijgen = dikke tech, organische groei

[ Voor 7% gewijzigd door BTC100K2021 op 17-10-2025 12:32 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/LV741LlQQNAAAAAC/open-season-2-elliot.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
tomtom901 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:30:
[...]

Waar baseer je dat op? Niet aanvallend bedoeld verder.
Gevoel, omdat de prijsactie niet logisch is. En ook omdat het specifiek BTC betreft. De alt-paren zitten allemaal op een soort bodem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:39
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:29:
[...]
van Reddit tot Henk & Ingrid op FOK!
FOK! bestaat dat nog ja? Mooie tijden :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19:48
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:21:
Denkt iemand dat die ETF boomers massaal gaan verkopen zodra we onder de $100k of zelfs lager komen? Tot nu toe zijn de ETF holders nog niet echt panic sellers gebleken. Er hebben wel wat fors rode weekjes tussen gezeten, maar dat waren uitzonderingen.

Maar de huidige PA is natuurlijk wel anders. Als de bear nu echt start kan het heel hard gaan als ze allemaal besluiten hun kleine winstjes toch maar op te nemen. Daarnaast is er genoeg volk dat boven de $100k heeft gekocht, dus die staan allemaal in 't rood.
Lastig te zeggen lijkt me. We weten niet goed wie de ETF kopers zijn. Is het een individuele koper (retail) of zijn het professionele partijen. Vond de hoge inflow de afgelopen weken sowieso wel opvallend, omdat we toch redelijk dicht op ATH zaten.

Maak mij eigenlijk meer zorgen om al die digial treasury bedrijven (DATs), waarvan de meesten gewoon een falend verdienmodel hebben. Mooi overzicht hier: https://defillama.com/digital-asset-treasuries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:34:
[...]

Gevoel, omdat de prijsactie niet logisch is. En ook omdat het specifiek BTC betreft. De alt-paren zitten allemaal op een soort bodem.
De alts halen dat nog wel in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:20
Bounce Bitch!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Nou we hebben weinig meer nodig om die 101k / 100k aan te tikken. Nog even wachten tot de yanks ook massaal op de sell knop rammen straks. En dan maar zien of die bounce volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:35:
[...]

Verwacht je dat bij beursopening VS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Laatst online: 19:24
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:25:
Dit is echt puur BTC gedreven. ETH en SOL blijven gewoon op hetzelfde niveau staan ondanks dat BTC zojuist 2k heeft gedumpt
Ik weet niet waar jij kijkt maar bij mij gaan ETH en SOL juist net zo hard en zelfs ietsje harder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:35:
[...]

Ok alt-seaon dus? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rubberen
Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:28:
[...]

Ja, of komt het door het punt in de cycle en geeft iedereen hem teveel eer?
Het is pas na het bericht van Trump dat de daling werd ingezet. Ik ga niet ontkennen dat er twijfel is in de markt of de cycle nu ten einde is, of nu anders zou zijn. Echter is Trump opnieuw de trigger om het te laten gebeuren.

Dit terwijl hijzelf door insider trading serieuze winsten aan het opbouwen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

knakworst

Get more sats!

Maandag a.s. is Diwali, alle Hindoes kopen daarvoor massaal goud. Hopelijk roteert er daarna weer wat in de oranje memecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:36:
[...]

Verwacht je dat bij beursopening VS?
Geen idee. Maar te vaak gezien dat alts in verhouding sterk blijven. En dan ineens ook al gaat Bitcoin sideways bloeden ze kapot.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
dj_ryow schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:37:
[...]

Ik weet niet waar jij kijkt maar bij mij gaan ETH en SOL juist net zo hard en zelfs ietsje harder.
Terwijl BTC van 105400 naar 103400 ging stond ETH nog steeds tussen de 3700 en de 3680. En SOL staat muurvast op de 175. Dat is ongebruikelijk. Normaalgesproken als BTC 2k dumpt dan gaat de rest synchroon mee

En dan is er nog deze fraaie bullflag op ETH/BTC.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQxP9A3G8CCVjvZbZT0ORZBrqok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/n0u71RJuoxDIpTFma6HVYwkL.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door ScuL op 17-10-2025 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:38:
[...]

Het is pas na het bericht van Trump dat de daling werd ingezet. Ik ga niet ontkennen dat er twijfel is in de markt of de cycle nu ten einde is, of nu anders zou zijn. Echter is Trump opnieuw de trigger om het te laten gebeuren.

Als de trend naar beneden is dan kan elk nieuwsitem een katalysator zijn. Zonder Trump was dit ook gebeurt. Mensen moeten nu eenmaal een schuldige aanwijzen. Het is gewoon the season of the year.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
[...]

Hij moet de gouden ornamenten in het Witte Huis toch ergens van betalen? Die worden nu ook steeds meer waard, slim.

Bitcoin volgt een 4 jaars cycle, daarbinnen zie je uitschieters bepaalde kanten op, maar de richting wordt er nooit door bepaald. Als Trump ander gedrag zou vertonen zou Bitcoin mogelijk duurder zijn, maar uiteindelijk wel hetzelfde pad volgen. Ruis binnen de cycle dus.

Ik ben overigens wel van plan mijn short te sluiten en ergens tussen hier en 101k een long te openen en op te bouwen, want linksom of rechtsom moet er ergens wel een bounce plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:41:
[...]

Terwijl BTC van 105400 naar 103400 ging stond ETH nog steeds tussen de 3700 en de 3680. En SOL staat muurvast op de 175. Dat is ongebruikelijk. Normaalgesproken als BTC 2k dumpt dan gaat de rest synchroon mee

En dan is er nog deze fraaie bullflag op ETH/BTC.

[Afbeelding]
Ah oke jij kijkt naar pure dollars, niet naar percentages. Want qua percentages gaan ETH en SOL harder naar beneden op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Cyclonist schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:34:
[...]

FOK! bestaat dat nog ja? Mooie tijden :D
Ik kom ook van FOK!, maar sinds laatste 10 jaar is het daar wel bergafwaarts gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Waar is die bounche!

Goh.. het lijkt 2020 wel met musk.. zegt alles over deze markt en daarom zit er ook geen toekomst in naar mijn mening, maar je kan er tot dat moment nog wel af en toe wat aan verdienen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 16:44
Nou, er staat weer een groot deel op de Exchange klaar om te verkopen.
Ik wacht nog even af nu, lijkt te bouncen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19:35
De gemiddelde etf boomer dumpt ook gewoon vrolijk mee als de nasdaq flink in de min gaat, whats new? Plus het klopt volgens de cycle, dus doe je er volgens mij ook verstandig aan om naar de exit te rennen. Om nu tegen de stroom in vol te houden dat de cycle kapot is, kan zeer lucratief blijken, maar ik durf het niet. Ben er met een leuke winst helemaal uitgestapt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
dj_ryow schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

Ah oke jij kijkt naar pure dollars, niet naar percentages. Want qua percentages gaan ETH en SOL harder naar beneden op het moment.
Volgens mij snap je m'n punt niet, ik zit de afgelopen 4 uur iedere minuut naar de chart te kijken. Ik kijk niet naar de percentages over de daily dat is voor traden veel te passief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_ryow
ScuL schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:50:
[...]

Volgens mij snap je m'n punt niet, ik zit de afgelopen 4 uur iedere minuut naar de chart te kijken. Ik kijk niet naar de percentages over de daily dat is voor traden veel te passief
Je hoeft coinmarketcap maar te openen om te zien dat zij ietsje harder dalen op 1h, 24h en 7d. Niet veel verschil, maar zeker niet alleen BTC.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Don Guacamole
Ah hij mag weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFWWrrHQULaAlz6EQX_MidTMI1A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rep8xLRc0RSKp4pZofCQSQZd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubberen
zwembroek schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:41:
[...]

Als de trend naar beneden is dan kan elk nieuwsitem een katalysator zijn. Zonder Trump was dit ook gebeurt. Mensen moeten nu eenmaal een schuldige aanwijzen. Het is gewoon the season of the year.
Op dat moment was de trend eerder dat er binnenkort een keuze worden gemaakt aan de hand van een nieuwsitem. Wel dat nieuwsitem is er gekomen, wederom door trump en dat was negatief. Dit over een item waar hij de dag later over zei dat het zo erg niet zou zijn.

Markten hebben stabiliteit nodig en niet deze vorm van impulsieve berichtgeving die dan meestal nergens op is gebaseerd.
Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

Hij moet de gouden ornamenten in het Witte Huis toch ergens van betalen? Die worden nu ook steeds meer waard, slim.

Bitcoin volgt een 4 jaars cycle, daarbinnen zie je uitschieters bepaalde kanten op, maar de richting wordt er nooit door bepaald. Als Trump ander gedrag zou vertonen zou Bitcoin mogelijk duurder zijn, maar uiteindelijk wel hetzelfde pad volgen. Ruis binnen de cycle dus.

Ik ben overigens wel van plan mijn short te sluiten en ergens tussen hier en 101k een long te openen en op te bouwen, want linksom of rechtsom moet er ergens wel een bounce plaatsvinden.
Trump slim noemen is toch wel stuitend.. iedere handeling dat hij doet is eerst en vooral voor zichzelf. Laat ons dit dus niet slim noemen, daar zijn andere meer gepaste termen voor maar dat gaat me te ver off topic.

De 4 jaar cycle blijft duren zo lang hij duurt. Het is geen garantie maar je dient er in je achterhoofd wel rekening mee te houden.

Ook ik wacht op de bounche en dan gaat alles buiten, met winst overigens - blij dat ik er dat wel kan bij vermelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Als de aandelen gaan corrigeren voor nog twee weken, wenn bounce voor bitcoin? Rekttober, upvember dan maar?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
Rubberen schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 12:58:
Ook ik wacht op de bounche en dan gaat alles buiten, met winst overigens - blij dat ik er dat wel kan bij vermelden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/darqHmtPfX3XYxa93cWI1c8HVbE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/xCIAIFmELJr486qsEQaR5gex.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:52
Hopelijk kan die bounche de koers wat omhoog spuiten.

Afbeeldingslocatie: https://s.alicdn.com/@sc04/kf/Hdfa3f0739bdd41baabaf4567ce28220c3.jpg?avif=close&webp=close

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 14:20
[...]

We zaten al in een downtrend de laatste dagen. Trump zijn gebazel heeft daar weinig invloed op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra hihi straks is de halve gamepc buiten je budget of er is geen voorraad. >:)
Uh oh, it's happening: ADATA chairman says the perfect storm of simultaneous DRAM, SSD and HDD shortages is already upon us and it looks like prices are only going in one direction
AI vreet alles op.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
En daar is de bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:13

NeoflexNL

Forever young

Joosie200 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:01:
[X]

Als de aandelen gaan corrigeren voor nog twee weken, wenn bounce voor bitcoin? Rekttober, upvember dan maar?
Idd, dan kunnen we op 1 januari aan de belastingdienst melden dat er geen fluit verdient is dit jaar en kunnen we weer door!

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
wen ath?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen-North

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wi7IdeiyP7P15ss1uhHxyNs3-n4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/7B1Z6yTHlsrmf9DmWa0WwNhK.gif?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik ga dubbel als dat vandaag wordt. Weak hands weggeschudt en naar de 130k _O-

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Ik heb mijn hoop nu gevestigd op het decemberkalender kraslot.

Dit jaar zal ik victorie kraaien met 11 sterren voor een tonnetje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
ByteMe_ schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:20:
[...]

Ik vreet m'n shirt op als we vandaag nog op 130k staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19:46
[...]

Kans is groot.

Niet voor nu. Maar zou nooit helemaal uitstappen.

[ Voor 10% gewijzigd door Alpina op 17-10-2025 13:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:21:
Ik heb mijn hoop nu gevestigd op het decemberkalender kraslot.

Dit jaar zal ik victorie kraaien met 11 sterren voor een tonnetje.
kaart 1: "...gratis kaart"
kaart 2: "...gratis kaart"
kaart 3: "...€5"
kaart 4: "...niks"
kaart 5: "...gratis kaart"

Repeat. Zoals elk jaar.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_CEX0a8U2TCnJbBoTMTArWMeGwE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/37Sg1aWJqIDN6rBCAmgvywMT.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frozen-North
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/n2x25ug1cmvf1.jpeg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BootjeVaren
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExdGQybG52YmY2eHRkcTRwYnpjZzd1Y2Mxb3Zud2czYXFuNm0zYXllZSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/OCqNtfK51QcsU/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExbTlvMG0wdWptZmhrdDI0Nmh0b2RzdDgxOTZyZWg4ZmJwOTFuZDE4eSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/136IvPaw6X0Pu0/giphy.gifAfbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExZHdweHBweWxjNmNpZ3ZjMXk0M2hna2Foa2V4MzNheWx2a2VyOTh1NyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/7FgtaDSpeuS1q/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExaHFiYnhkZDd1MnpqdjMwbmJubnFrbW9mMHJ3NzVjaGFybXd2M2N3ciZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/MTv0uU43x8okH612dl/giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:12
Mooie bounce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Dankjewel dat je met het laatste plaatje rekening houdt met de minderheden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kbuntu
Hahah nasdaq futures ook weer procentje eraf, wtf

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Lig je ff te pitten, heeft iedereen alles verkocht en is de bullmarkt weer voorbij...

Naja het was een mooie tijd. En veel goede memes gezien deze run.

Gelukkig hebben we de screenshots nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Frozen-North schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:22:
[...]

Ik vreet m'n shirt op als we vandaag nog op 130k staan :P
Hodler sinds 2013. Ik kijk nergens meer van op :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BootjeVaren
Nieuw support level gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExMDdsOHBlY2NzN2pwZ2s0ZmxnbWpmYnZzdDF2eHRzbTluYngxdWtuZyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/zkta4rkp67kBSzwq0Q/giphy.gif

Maar misschien gaan we wel alsnog nat bij de volgende rejection:

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExNjM1dWp5OTJoNXU5cHJmcmgxemtzdHZobHl1bmR4M3UxMno3NTFwZyZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/11abbfUR5Md6YE/giphy.gif

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nubtrix
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:28:
Lig je ff te pitten, heeft iedereen alles verkocht en is de bullmarkt weer voorbij...

Naja het was een mooie tijd. En veel goeds memes gezien deze run.

Dat was deze morgen.

Ondertussen is de bull markt weer daar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:25:
[...]

Dankjewel dat je met het laatste plaatje rekening houdt met de minderheden in dit topic.
Iedere letter van het alfabet is evenwaardig.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:20
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:28:

Naja het was een mooie tijd. En veel goede memes gezien deze run.

Vorige week vrijdag lag jij iig nog te neuken toen de rest van ons genaaid werd :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 19:23
Wat een negativiteit hier. Ik heb letterlijk net wat meer ingekocht. Ik verwacht dat het weer hoger gaat.

Niet gebaseerd op een of andere technische analyse trouwens. Die neem ik sowieso met een korreltje zout. Puur sentiment en op basis van gut feeling.

Niks wat ik niet kwijt kan overigens, dus mocht de boel helemaal instorten doet het me niet zoveel :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Loemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:32:
Wat een negativiteit hier. Ik heb letterlijk net wat meer ingekocht. Ik verwacht dat het weer hoger gaat.

Niet gebaseerd op een of andere technische analyse trouwens. Die neem ik sowieso met een korreltje zout. Puur sentiment en op basis van gut feeling.

Niks wat ik niet kwijt kan overigens, dus mocht de boel helemaal instorten doet het me niet zoveel :)
Dan is het ook wat makkelijker praten natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:38
Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:25:
[...]

Kijk nog eens goed naar de leeftijd van die mannekes. Of bedoelde je echt die minderheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Antifon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Kijk nog eens goed naar de leeftijd van die mannekes. Of bedoelde je echt die minderheid?
Ik heb het gezien en daar laat ik het bij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Geen panic sell gedaan 8)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
Taro schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:22:
[...]

Komt overeen met deze inderdaad:
[Afbeelding]
mooi dit op de 4h. exact erop

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NzqgIX5QhxU_MyfcBa36QFmfjSE=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/STjpIWOInZe9vBuJSGTpaBLB.jpg?f=user_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
paul-s83 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Vorige week vrijdag lag jij iig nog te neuken toen de rest van ons genaaid werd :)
Hahah ja klopt, was ook wel weer mooi.

Soms heb je van die gebeurtenissen waarvan je nog weet wat je aan het doen was.

Zoals met 9-11, toen zat ik de coffeeshop helemaal knetter en para te kijken hoe de wereld verging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loemoes
Alpina schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:33:
[...]

Dan is het ook wat makkelijker praten natuurlijk ;)
Daarom zeg ik het er ook bij. Spreekt voorzich, maar: alleen er steken wat je ook kwijt kan :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]

Zoals met 9-11, toen zat ik de coffeeshop helemaal knetter en para te kijken hoe de wereld verging.
Kwam net van school dagen aan de tv gehangen. Kijk nog steeds filmpjes soort trauma denk ik ;)

Mijn pa stond paar maanden eerder nog op de top.

Lucky bastard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Loemoes schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]

Daarom zeg ik het er ook bij. Spreekt voorzich, maar: alleen er steken wat je ook kwijt kan :).
That’s what she…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:37:
[...]

Ik weet nog dat ik die middag terugkwam van school en tv zat te kijken. Het beeld/de omgeving kan ik precies voor geest halen.
Is dat dan een trauma? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIDFtyWkf7aSAeayxmg_mCobSao=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6jMFBrZKW0opsUBYH2HFEnLR.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Ik weet nog dat ik die middag terugkwam van school en tv zat te kijken. Het beeld/de omgeving kan ik precies voor geest halen.
Nee. De SC wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Laatst online: 18:10
Benieuwd of het doorzet. Laatste tijd vaker dat we een kleine opleving krijgen om direct daarna weer verder te dumpen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/biYEybVNo7H1mBTyQH5Hr8WHUss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hufeYsysXCnpkIKF4jvT7x1S.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower

Terwijl het hele topic hier 102K of lager voorspeld?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
Wispe schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:40:
[...]

Een trauma is een gebeurtenis die je nog niet hebt kunnen verwerken en die klachten geeft in je dagelijks functioneren.

Bij mij zijn dat de kinderen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nubtrix
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:44:
[...]

Een trauma is een gebeurtenis die je nog niet hebt kunnen verwerken en die klachten geeft in je dagelijks functioneren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkezN4Ek8bf3kNC8TbplqUxMkeY=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Cqw89Sut38bLV6cQsFwyPC3z.jpg?f=user_large

Te koop. De schommel krijg je er gratis bij.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Guere
bsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:43:
Iedere keer roep je weer wat anders :o De ene keer als je (ver)koop advies krijgt roep je de volgende dag - wanneer het goed advies bleek - iets in de trant van "dat het maar een mening was en je dat echt niet gaat opvolgen". Gisteren spreek je iemand erop aan dat hij z'n tip had moeten delen met de slowchat omdat je het dan had kunnen opvolgen. Vanochtend is het weer dat iedereen hier maar wat onzin lult, en nu zeg je tegen iemand anders dat hij maar beter naar de slowchat kan luisteren? :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Nubtrix schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:31:
[...]

Dat was deze morgen.

Ondertussen is de bull markt weer daar :+
Ik zie je wel om 14.30 :+ USA kennende nog even de genade trap naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loemoes
bsmpower schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:43:
[...]

Ah ja, helemaal vergeten dat ik naar het hele topic moet luisteren :P. Als ik dat had gedaan, had ik nu dit hele potje speelgeld niet gehad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

F&G kan nog van 20 naar 10 maar het is wel gokken op dit niveau.

Als je simpel wil traden en vertrouwen hebt in BTC koop dan op zulke levels en verkoop weer op een swing naar 80 of hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:52:
[...]

Iedere keer roep je weer wat anders :o De ene keer als je (ver)koop advies krijgt roep je de volgende dag - wanneer het goed advies bleek - iets in de trant van "dat het maar een mening was en je dat echt niet gaat opvolgen". Gisteren spreek je iemand erop aan dat hij z'n tip had moeten delen met de slowchat omdat je het dan had kunnen opvolgen. Vanochtend is het weer dat iedereen hier maar wat onzin lult, en nu zeg je tegen iemand anders dat hij maar beter naar de slowchat kan luisteren? :')
Zo de wind waait, waait zijn jasje (of zijn rokje, ik oordeel niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
FrambozenTaart schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:44:
[...]

Crypto 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Guere schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 13:52:
[...]

Er moeten niet zo vaak dingen in mijn mond gelegd worden die ik niet hebt gezegd. Daar gaat het vaak mis. Allemaal misinterpretaties, aannames, etc. Ik vraag gewoon waarom ie heeft gekocht terwijl de meesten hier meer dumping verwachten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Beurs futures alweer bijna goren

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
Correctie op mijn eerdere post. De mining stocks zijn toch niet meer gedumpt. Kans op dubbele rekt aanwezig

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KoClbb-o_ZiDvOevO7K5wGwkT8w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/t0f7VmBKARCqPqPfVtIsXSt1.gif?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Don Guacamole
De nasi ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Kunnen jullie wel hebben toch 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18:53
[...]

Zou mij oprecht niks verbazen als er een groene candle op de daily komt met een hele lange wick aan de onderkant.
Pagina: 1 ... 310 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!