Ik had idd meegedaan. Nu niet meer.
Na he jaarlijkse FO rendament verkocht?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
FrambozenTaart schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:10:
[...]
Bitcoin moet helemaal niks
[Afbeelding]
Het is gewoon een decentraal protocol wat blokjes met een tijdstempel poept.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/W87B9lsy5YJJHyn5LSLIxhib.jpg?f=user_large)
Right-wing bling
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Er zijn dagen dat ik minder verdien krijg.Coldcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:22:
[...]
Niet rekt gaan en terugvallen is na de crash énorme gewoon goed. Er is wel even 20 miljard verdampt in 15 minuten. Das 22 miljoen per seconde.
Guere schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:30:
Edelmetalen blijven maar gaan. Zilver futures +6,3% zelfs op de dag. Die had nog wel wat in te halen op spot, maar toch... bijna ongekend deze percentages. Goud en platinum ook weer respectievelijk +2.5% en +4%.
Heb wel wat van dit spul in m'n PF maar geez, is iedereen nu z'n Bitcoin aan het dumpen om nog even gauw edelmetalen te kopen?

Was nog zo in mijn nopjes met het ritje van 16 naar 28 in 2022.
Kun je nagaan als je die 100x short op de shit nog had lopenFrambozenTaart schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:44:
[...]
Er zijn dagen dat ik minder verdien krijg.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik had al Alibaba maar had er wat bijgekochtMoiety schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:46:
[...]
Alibaba en newmount Corporation heb ik begin 2024 gekocht en onlangs verkocht.
Dan heb je ook mooie winsten
[ Voor 6% gewijzigd door John245 op 13-10-2025 19:00 ]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Andere stocks, maar ja. Al gaat dit topic niet over stocks, dan moet je toch echt wachten op je eigen topic. Wel bizar allemaal, op vrijdag net voor market close ff een tweetje eruit gooien, totale mayhem aanrechten met -3% op SPX en dan over het weekend alles weer nuanceren, gevolg, nu weer +2.5%. Bi-zar.
Zeker bizar hoeveel je met btc kan verdienen door iemand in de USA die wat post.tomtom901 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:01:
[...]
Andere stocks, maar ja. Al gaat dit topic niet over stocks, dan moet je toch echt wachten op je eigen topic. Wel bizar allemaal, op vrijdag net voor market close ff een tweetje eruit gooien, totale mayhem aanrechten met -3% op SPX en dan over het weekend alles weer nuanceren, gevolg, nu weer +2.5%. Bi-zar.
Dat was niet het punt..John245 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:04:
[...]
Zeker bizar hoeveel je met btc kan verdienen door iemand in de USA die wat post.
Waren dat geen fysieke munten? Staat me iets van bij. Ik heb ook geen zin om fysiek bij te kopen dus heb op degiro maar $slvr gekocht laatst. Deels mijnaandelen en deels de fysieke prijs. Toch nog een beetje mee doen.BTC100K2021 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 18:45:
[...]
[Afbeelding]
Was nog zo in mijn nopjes met het ritje van 16 naar 28 in 2022.
Verder net al mijn eth voor TAO gewisseld
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sEROiIKFv0uTT03RwuU1hPol.gif?f=user_large)
Dus eth zal nu stijgen en TAO dippen naar 300

Doe eens welThe Redman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:08:
Zal het maar niet omrekenen naar de waarde vandaag.
Bitcoin was 6.3k in dollars op 3-11, dus die kapsalon heeft je 180 euro gekost.The Redman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:08:
Is er tegenwoordig nog adoptie? Vond net dit mailtje uit 2018:
[Afbeelding]
Money well spent als je het mij vraagt.
Maktub
That math maths, maar let op, de email loopt nog doorMrMrq schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:14:
[...]
Bitcoin was 6.3k in dollars op 3-11, dus die kapsalon heeft je 180 euro gekost.
Heb al een zak BABA (en Hang Seng Tech Index) sinds begin dit jaar. HODL.
Inderdaad, Bitcoin Pizza is wel ff een stukje ergerMrMrq schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:14:
Bitcoin was 6.3k in dollars op 3-11, dus die kapsalon heeft je 180 euro gekost.
Ook mooi dat je tegenwoordig €13 mag aftikken voor hetzelfde gerecht bij die toko (was gezien de naam vrij makkelijk te vinden
30% inflatie sinds 2018
4ish % per jaar… het is niet eens extreem als je het zo leest.Guere schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:20:
[...]
Inderdaad, Bitcoin Pizza is wel ff een stukje erger
Ook mooi dat je tegenwoordig €13 mag aftikken voor hetzelfde gerecht bij die toko (was gezien de naam vrij makkelijk te vinden).
30% inflatie sinds 2018
Maktub
Ik zag het. Bij gebrek aan die data heb ik me beperkt tot de waarde van de kapsalon.tomtom901 schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:18:
[...]
That math maths, maar let op, de email loopt nog door
Ik mag graag geloven dat @The Redman zijn 10 maten die avond getrakteerd heeft op 10 kapsalonnetjes en 20 Ben en Jerry’s, voor een whopping 4k
Maktub
Waarschijnlijk is het lamsvlees uit die kapsalon wel vervangen door steegkatten vlees en is ie ook 100g lichter.MrMrq schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:23:
[...]
4ish % per jaar… het is niet eens extreem als je het zo leest.
dat valt idd mee, zeker als je rekent dat bijv rundvlees een inflatie te pakken heeft van 30+% op jaarbasis.MrMrq schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:23:
[...]
4ish % per jaar… het is niet eens extreem als je het zo leest.
aangezien ik dit enorm veel eet is mijn inflatie dit jaar zeker hoger dan 5%+
ik betaal €13,50 de kilo, is wel ietsje duurder dan bij Jumbo maar wel bij de slager
AH zit op €12 volgens mij, dat is nog veel duurder aangezien dit supermarkt kwaliteit is
[ Voor 20% gewijzigd door Kol Nedra op 13-10-2025 19:31 ]
nothing stops this train
Als jij alle bulls loopt op te vreten schiet het ook niet op met de koersenKol Nedra schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:28:
[...]
dat valt idd mee, zeker als je rekent dat bijv rundvlees een inflatie te pakken heeft van 30+% op jaarbasis.
aangezien ik dit enorm veel eet is mijn inflatie dit jaar zeker hoger dan 5%+
ik betaal €13,50 de kilo, is wel ietsje duurder dan bij Jumbo maar wel bij de slager
hier wel aardig veel besteld vroeger. Vooral 2014 en 2015. Nu al heel lang niet meerThe Redman schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:08:
Is er tegenwoordig nog adoptie? Vond net dit mailtje uit 2018:
[Afbeelding]
Je wil idd niet weten wat het nu waard zo zou zijn. Aan de andere kant, boeie, lekker gegeten.
:strip_exif()/f/image/4hCJyAAlqnY1LFeBWLsNb6PR.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/7BiuDNtwAxcEYmRirAvhGsZZ.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Arme Mikaela PetersonKol Nedra schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:28:
[...]
dat valt idd mee, zeker als je rekent dat bijv rundvlees een inflatie te pakken heeft van 30+% op jaarbasis.
Maktub
Hier ook gedaan, maar heb de tikkies nog niet verstuurd.anti elppa schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:31:
[...]
hier wel aardig veel besteld vroeger. Vooral 2014 en 2015. Nu al heel lang niet meer
Je wil idd niet weten wat het nu waard zo zou zijn. Aan de andere kant, boeie, lekker gegeten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Inmiddels nog 115k aan shoarma openstaan. Zal ze binnenkort maar eens innen. Kost je wat vriendschappen maar het is toch al eenzaam aan de top.
Allemaal leuk en aardig dat eten.
Leuk dat de alts gaan maar BTC blijft achter. When God candle?
ja gaat niet goed met haar vader had ik vorige week gehoord, weet niet hoe het nu is
nothing stops this train
En dan ook alleen maar bief eten….Kol Nedra schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:39:
[...]
ja gaat niet goed met haar vader had ik vorige week gehoord, weet niet hoe het nu is
Maktub
Tis the szn. Alt szn.Coldcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:37:
Die alts hebben ook flink grotere klappen gehad als btc. Dus niet zo vreemd dat die herstellen. Leuk als het +10% op een dag doet.... Maar als het eerst -40% is gegaan is het nog niet zo dat de alts lekker gaanColdcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 19:37:
Beter gedaan DAN edelmetalen!Pinsa schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 17:16:
[...]
Vanaf de bear tot nu heeft Bitcoin het toch beter gedaan als edelmetalen? Heb er zelf ook over nagedacht om een andere asset daarnaast te gaan DCAen maar aangezien de edelmetalen ook allemaal tegen ATH staan lijkt me dit niet verstandig.
:strip_exif()/f/image/nU4kX4TEL0Y83pKElmAOskWT.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch maar een ritje maken nu die nazi hier iedere dag aan het corrigeren is.elektriekert schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Beter gedaan DAN edelmetalen!
[Afbeelding]
/f/image/InII3aCcJrJRUeaTuqSywErU.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door Coldcat op 13-10-2025 20:38 ]
Ik post deze berichten vaak tussen door als ik met met bezig ben, dus JA er kan een taalfout in staan.elektriekert schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Beter gedaan DAN edelmetalen!
[Afbeelding]

Maar ben jij nederlands leraar?
[ Voor 12% gewijzigd door Pinsa op 13-10-2025 20:39 ]
*leraar Nederlands.Pinsa schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:36:
[...]
Ik post deze berichten vaak tussen door als ik met met bezig ben, dus JA er kan een taalfout in staan.
![]()
Maar ben jij nederlands leraar?
Jezus Pinsa...
Hmm, deze trein gaat zeker naar het oosten?Coldcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:36:
[...]
Toch maar een ritje maken nu die nazi hier iedere dag aan het corrigeren is.
[Afbeelding]

In 2023 goed voor 100 Madelon de Zelfverreikster cursussen. Natuurlijk niets geleerd dus allemaal REKT. Hij heeft nog niet door dat de contributie vanzelf weer bij hem terecht komt.
Wat vewacht je dan van een Pizza.
Hij heeft zelfs z'n naam verkeerd geschreven:
Gaat alles nog goed Coldcat?Coldcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:41:
[...]
![]()
Die zelfverrijking bekostigd door @tomtom901 zijn vermogensbelasting
In 2023 goed voor 100 Madelon de Zelfverreikster cursussen. Natuurlijk niets geleerd dus allemaal REKT. Hij heeft nog niet door dat de contributie vanzelf weer bij hem terecht komt.
[Afbeelding]
De koers gaat weer lekker. Gisteren in Toverland geweest en daar de prijs van BTC en ETH omhoog gewenst. Vandaag in een vakantiepark aangekomen en zoals het er nu uitziet kunnen we hier wel gaan wonen 
YANBE
YANBE
Onkruid laten schoffelen dat tuig dat er misbruik van maakt! Ik heb nog 2 campings met genoeg groente.
En de mensen die die constructies opzetten, en ze vervolgens niet goed controleren, op fraude, mogen met de trein naar het Oosten.
Op vakantie met het gezin.. zitten in een restaurant met aan de tafel naast ons een standaard Duits gezin met een tiener dochter.. vader en dochter laten hun delta app overzicht aan elkaar zien.. misschien is de top dus wel in.. zit in ieder geval ada in hun pf.
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 13-10-2025 21:02 ]
Zero.
Pelox schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:55:
Op vakantie met het gezin.. zitten in een restaurant met naast ons een standaard Duits gezin met een tiener dochter.. vader en dochter laten hun delta app overzicht aan elkaar zien.. misschien is de top dus wel in..
TP's gepakt op SOL (206) met de emergency funds. Aangekomen op de 7D MA.
Nu mag de oorspronkelijke bag het werk weer doen. Of nogmaals naar de klote gaan natuurlijk.
Nu mag de oorspronkelijke bag het werk weer doen. Of nogmaals naar de klote gaan natuurlijk.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 13-10-2025 21:07 ]
Die Duitsers houden wel van ome Charles. Lekker burgertje eten. Altijd gezellig. Koers slowbleed maakt dan niet uit.Pelox schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 20:55:
Op vakantie met het gezin.. zitten in een restaurant met aan de tafel naast ons een standaard Duits gezin met een tiener dochter.. vader en dochter laten hun delta app overzicht aan elkaar zien.. misschien is de top dus wel in.. zit in ieder geval ada in hun pf.
Beste strijdbroeders! Een stukje motivatie in deze moeilijke tijden. De dead-cat bounce kan ieder moment voorbij zijn en de bear definitief beginnen. Al geloof ik daar een stuk minder in nu alle stonks en edelmetalen omhoog zijn gegaan. Een marktbrede dump is ons bespaard gebleven en tot nu toe is het enkel een liquidatiegolf op crypto geweest door een exploit van leverage.
Eigenlijk dus weinig verandert!
Over 10 jaar iedereen die gedisciplineerd de DCA gaat uitvoeren:
[ Voor 8% gewijzigd door Coldcat op 13-10-2025 21:40 ]
En we staan weer op 100k
:strip_exif()/f/image/oqGD58QV7gjNHRs9dlQe02eh.png?f=user_large)
Coldcat schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 21:39:
Beste strijdbroeders! Een stukje motivatie in deze moeilijke tijden. De dead-cat bounce kan ieder moment voorbij zijn en de bear definitief beginnen. Al geloof ik daar een stuk minder in nu alle stonks en edelmetalen omhoog zijn gegaan. Een marktbrede dump is ons bespaard gebleven en tot nu toe is het enkel een liquidatiegolf op crypto geweest door een exploit van leverage.
[YouTube: You've lost again and again and again #motivation]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NNzjUMEKBtDB4AuCBtBXTynT.gif?f=user_large)
Als je daar vrijdag had gegeten had je hem zo aangetroffen gok ik
:strip_exif()/f/image/H2Ff9IZwb7PpyPwahSX4G5Sz.png?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!