[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 290 291 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 07:07:
[...]

TACO, kan niet anders. Anders pomp alles gewoon in HANG SENG tech etf
Is Hang Seng de Ticker die alles weer goed gaat maken? Ik vraag het voor een vriend.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Kreeg Capo toch nog gelijk! >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VXE8Xuc5ESspO_zAFUEpK7F2L6w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PighMGt7uUft9yFkUiGpl06m.png?f=user_large

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:31

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Nieuwsflash: btc heeft geen reden meer om omlaag te gaan. Liq op 109 ook opgehaald. Na de wick

Edit: ik geloof 100% dat we onder 66k komen. Maar niet nu. Waarbij alle ankers die ons tegenhielden zijn verwijderd

[ Voor 44% gewijzigd door Aeronaut op 12-10-2025 09:27 ]

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:00

Coldcat

HODL

BITSTAMP heeft geen rare wicks gehad.

Als je in de triple top geloofd dan moet je ook zien dat er een triple bottom is gevormd:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ecmTkm47jf9iehWuipsPBeTTv_8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/vg9ob9WNkVGLEBZJ6bRJSUoO.png?f=user_large

[ Voor 16% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 09:32 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:51
FrambozenTaart schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:13:
De pijn en angst is nu nog vers maar na de eerste week groene candles is iedereen het weer vergeten. Collectieve geheugen is nu eenmaal kort, komen er kansen dan springt iedereen er weer op.

Denk persoonlijk wel dat die mega wick naar 102k nog geraakt gaat worden. In het verleden is dat wel vaker gebeurd met hoog volume wicks.
Zeker als je kijkt in de eerste weken na de covid dump, hingen we echt nog even in de (nieuwe) bodem

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• __xeno__
  • Laatst online: 15:33
Emotionele rollercoaster hoor, de sc-berichten van de afgelopen 24h teruglezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:25:

Als je in de triple top geloofd dan moet je ook zien dat er een triple bottom is gevormd:

[Afbeelding]
Sorry maar triple bodems werken niet. Maar komt vast een mooie complacency bounce. Is altijd zo. En dan kan het best zijn dat ETH en een selectief aantal alts nog een flink stuk hoger gaan. Daarmee zeg ik niet dat je ETH of alts moet kopen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
keanu_ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:35:
[...]

Zeker als je kijkt in de eerste weken na de covid dump, hingen we echt nog even in de (nieuwe) bodem
Covid crash kan je niet vergelijken. Dat was een andere timing plus ging daarna de geldprinter op standje max. Iedere Amerikaan kreeg gratis geld om de dip mee te kopen. Nu hebben ze geen geld meer. Die rate cuts gaan voor de gemiddelde Amerikaan niet direct zorgen voor geld dat ze in shitcoins kunnen stoppen. Daarnaast wordt alles al ingeprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:41:
[...]

Covid crash kan je niet vergelijken. Dat was een andere timing plus ging daarna de geldprinter op standje max. Iedere Amerikaan kreeg gratis geld om de dip mee te kopen. Nu hebben ze geen geld meer. Die rate cuts gaan voor de gemiddelde Amerikaan niet direct zorgen voor geld dat ze in shitcoins kunnen stoppen. Daarnaast wordt alles al ingeprijst.
112k forever!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:25:

[Afbeelding]
En dat is waar bijv. het moment in de cycle richting kan bepalen. Een quadruple top kan ook prima, mooie range, etc. maar er moet richting worden gekozen. Bij veel coins worden MA's aan de onderkant nu zeer netjes gerespecteerd, dus een bounce vanaf dat punt kan ook prima plaatsvinden. Bij ETH en SOL is de koers ook netjes opgeveerd naar belangrijke punten.

Qua 4 jaars cycle is het nu of spoedig over met deze run, maar dat betekent niet dat er niet alsnog een mooie laatste snelle rally kan plaatsvinden om de ATH er alsnog een keer uit te tikken, voor zowel BTC, ETH, SOL als anderen.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 15:47
Ik ben eigenlijk wel bullish over de grafieken van de afgelopen 24h. Als je long term denkt is dit niet het moment om (tijdelijk) uit te stappen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Komt in onze levenstijd nog wel een nieuwe black swan. En ook dan gaat deze ponzi gewoon kneiter rekt. Is nu eenmaal nodig, Bitcoin is nog maar 16 jaartjes oud en moet gestresstest worden als asset.

Ben persoonlijk vooral benieuwd waar het over een jaar of 15 staat, tot die tijd is het gewoon accumuleren op gunstige momenten. Maar daar is voorlopig natuurlijk nog lang geen sprake van.

Dusja van mij mag de bear starten, maar doorstijgen is natuurlijk ook prima.

Trezor komt eerst niet uit de kast. Heb wel een pluk op een CEX staan die verkocht mag worden, hit die niet, jammer dan.

Lekker low risken op een risk-on asset, in het aller ergste geval gaan we naar 6 cent en wordt het werken tot 69. Maar dan wel part-time omdat de hypotheek al gelijk is en de kinderen volwassen. En dat vind ik ook helemaal prima 8)

TLDR; hodl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 08:25:
[...]

De consequenties zijn voor beide heren in dit verhaal enorm naar, maar man man wat een oelewappers. Zoveel red flags en dan toch geld overmaken naar een vreemde.

De term cryptofraude vind ik zelfs een beetje overdreven, want alhoewel die figuren ze benaderen om te investeren in Bitcoin hebben die slachtoffers het zo te lezen allemaal overgelaten aan anderen. Waarschijnlijk is het niet eens in crypto gegaan maar direct naar de criminelen.

Met echte cryptofraude denk je aan zelf crypto kopen ergens en dan een rugpull meemaken, of een malafide exchange, of phising. Maar dit verhaal klinkt gewoon als klassiekere oplichters die alleen de term crypto hebben gebruikt.
Helemaal eens hoor, ik vond het ook opmerkelijk

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:03:
[...]

Maar dan wel part-time omdat de hypotheek al gelijk is.
Dan moeten we hopen dat onze afbetaalde koopwoning niet de volgende melkkoe van een nieuwe regering gaat worden. De plannen om de overwaarde te belasten liggen er al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13:14
tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 08:14:
Dit soort verhalen zie ik ook meer en meer omhoog komen recentelijk

https://www.metronieuws.n...-1-miljoen-opgelicht-xyz/
Ik heb het gelezen, vroeg me af hoe je aan zo'n approval phishing kan meedoen, want dat zou je toch door hebben.
Maar je opent een rekening op een of ander handelsplatform waarbij de scammer dus ook zorgt dat je een "document" ondertekent waarbij je de scammer machtigt om de rekening te beheren.

Nooit geweten dat het in deze vorm ookal bestaat.
Ik had bij de vraag: Wil je hier een account openen meteen de beste man al bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 12-10-2025 10:15 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Dan moeten we hopen dat onze afbetaalde koopwoning niet de volgende melkkoe van een nieuwe regering gaat worden. De plannen om de overwaarde te belasten liggen er al.
Ook prima, kan me er niet druk om maken. Als ik dit leven doorkom zonder honger en in vrede ben ik al een gelukkig mens.

Zal daardoor ook nooit een Porsche rijden natuurlijk, maar ach, ook daar kan ik wel mee leven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:48
kijk eens op plek 15, waar komt dit opeens vandaan?

https://www.coingecko.com/

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:20:
kijk eens op plek 15, waar komt dit opeens vandaan?

https://www.coingecko.com/
Go figure

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:57
elektriekert schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:15:
Ik heb het gelezen, vroeg me af hoe je aan zo'n approval phishing kan meedoen, want dat zou je toch door hebben.
Maar je opent een rekening op een of ander handelsplatform waarbij de scammer dus ook zorgt dat je een "document" ondertekent waarbij je de scammer machtigt om de rekening te beheren.

Nooit geweten dat het in deze vorm ookal bestaat.
Ik had bij de vraag: Wil je hier een account openen meteen de beste man al bedankt
Heb de aflevering even teruggekeken waar dit aan bod kwam: het is echt bizar. Die jongere kerel Bas heeft zich voor €1,5 miljoen laten oplichten, en die oudere vent voor €2,1 miljoen.

Ze zijn allebei actief door anderen benaderd en werden verleid om klein te beginnen en dan steeds bij te leggen. Die Bas hielden ze na enkele investeringsrondes voor dat er zich een nieuwe "unieke kans" voordeed, maar dan moest hij per se minimaal €1 miljoen inleggen voor een nieuwe belegging. Heeft hij dat gewoon in één klap gedaan, alles uit z'n goud belegging getrokken en het geld overgemaakt.

Daarna kreeg hij ook het verhaal dat ze belasting moesten betalen over hun vermogen, te weten €500.000 _O- Anders mochten ze niet meer bij hun investering. Ja hoor dat maken wij dan ook wel even over. Snap werkelijk niet dat je zelfs op dat moment niet even nadenkt dat zo'n bureau toch niet op een willekeurig moment met een belastingheffing kan aankomen, en dat jij dat dan direct naar hen moet overboeken.

Pas toen beide mannen in hun omgeving toevallig met een "crypto expert" aan de praat raakten kwamen ze erachter dat ze waren opgelicht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Liripriscon schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:02:
Ik ben eigenlijk wel bullish over de grafieken van de afgelopen 24h. Als je long term denkt is dit niet het moment om (tijdelijk) uit te stappen.
Nou vertel want ik heb de afgelopen 24h echt niks gezien om heel blij van te worden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Gelukkig hebben voornamelijk boomers hun huis afbetaald :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:41:
[...]

Gelukkig hebben voornamelijk boomers hun huis afbetaald :>
-O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
tomtom901 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:40:
[...]

Nou vertel want ik heb de afgelopen 24h echt niks gezien om heel blij van te worden :)
Komt niet vaak voor dat de charts er zo bullish bijliggen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Guere schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:30:
[...]

Heb de aflevering even teruggekeken waar dit aan bod kwam: het is echt bizar. Die jongere kerel Bas heeft zich voor €1,5 miljoen laten oplichten, en die oudere vent voor €2,1 miljoen.
Je zou denken als je zo'n bedrag bij elkaar weet te krijgen via eigen onderneming, familie what ever ben je toch wat meer op je hoede. Maar nee gewoon overboeken joh. Ben ook wel eens gebeld met geautomatiseerde robotstem namens bitvavo. Of ik niet snel actie wilde ondernemen want... Klik weg, hang op, bel uw bank. /insert het is de schuld van de rabobank.

Ik zit niet eens bij bitvavo. _O-

En dan zouden een paar random gasten mij gouden bergen beloven? Neuh: klap op je muil en wegwezen nou. Tegelijkertijd kon je mijn oma van alles wijs maken. Want die was iets te goed gelovig. Had daardoor ook het dikste ziggo pakket met internet terwijl ze niks met internet deed 8)7 Keek gewoon tv, had nog vaste telefonie (tis dat) en meer niet.

Mensen zijn graag bereid red flags te negeren als je van 1 miljoen snel 2 miljoen kan maken I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Joosie200 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:52:
[...]

Je zou denken als je zo'n bedrag bij elkaar weet te krijgen via eigen onderneming, familie what ever ben je toch wat meer op je hoede. Maar nee gewoon overboeken joh.
Maar dat he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guere
Joosie200 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:52:
Tegelijkertijd kon je mijn oma van alles wijs maken. Want die was iets te goed gelovig. Had daardoor ook het dikste ziggo pakket met internet terwijl ze niks met internet deed 8)7 Keek gewoon tv, had nog vaste telefonie (tis dat) en meer niet.
Oh ja, maar die deurverkopers van Ziggo zijn ook echt halve criminelen. Die hebben een tijdje terug m'n schoonmoeder aan de voordeur ook voorgehouden dat andere aanbieders ermee gingen stoppen, dat KPN overal gaten in haar huis zou gaan boren en dat alle buren al "meededen" met de Ziggo actie. Op die manier hadden ze haar ook een abonnement aangesmeerd. Gewoon oude mensen angst aanpraten en leugens verkopen: bizar hoe zo'n groot bedrijf daar openlijk mee wegkomt. Gebeurd nog steeds.

[ Voor 5% gewijzigd door Guere op 12-10-2025 10:56 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FrambozenTaart
  • Niet online
[...]

Ze zijn allebei actief door anderen benaderd en werden verleid om klein te beginnen en dan steeds bij te leggen. Die Bas hielden ze na enkele investeringsrondes voor dat er zich een nieuwe "unieke kans" voordeed, maar dan moest hij per se minimaal €1 miljoen inleggen voor een nieuwe belegging. Heeft hij dat gewoon in één klap gedaan, alles uit z'n goud belegging getrokken en het geld overgemaakt.

Daarna kreeg hij ook het verhaal dat ze belasting moesten betalen over hun vermogen, te weten €500.000 _O- Anders mochten ze niet meer bij hun investering. Ja hoor dat maken wij dan ook wel even over. Snap werkelijk niet dat je zelfs op dat moment niet even nadenkt dat zo'n bureau toch niet op een willekeurig moment met een belastingheffing kan aankomen, en dat jij dat dan direct naar hen moet overboeken.

Pas toen beide mannen in hun omgeving toevallig met een "crypto expert" aan de praat raakten kwamen ze erachter dat ze waren opgelicht.
Niet best he, ben je gewoon dik multimiljonair heb je alsnog flinke kopzorgen.

Met die flashcrash ook, allemaal behoorlijk vermogende mensen die met lifetime stress op de schouders zitten van alles wat is verdampt. Echt schrijnende verhalen zitten er tussen.

Ondertussen gaat deze simpele en straatarme arbeider straks zorgeloos brunchen bij van der Valk _O-

Het kan verkeren.

Fijne zondag luitjes, en vergeet zo nu en dan niet de dag te plukken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
FrambozenTaart schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:57:
[...]Odertussen gaat deze simpele en straatarme arbeider straks zorgeloos brunchen bij van der Valk _O-

Het kan verkeren.

Lekker haut cuisine :Y)
Geniet van je zondag brunch.
Ik heb koffie en Franse bitches. Ook lekker.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 15:24
Joosie200 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 10:59:
[...]

Franse bitches. Ook lekker.
Pictures or it didn't happen

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 13:24
[...]

Niet best he, ben je gewoon dik multimiljonair heb je alsnog flinke kopzorgen.

Met die flashcrash ook, allemaal behoorlijk vermogende mensen die met lifetime stress op de schouders zitten van alles wat is verdampt. Echt schrijnende verhalen zitten er tussen.

Ondertussen gaat deze simpele en straatarme arbeider straks zorgeloos brunchen bij van der Valk _O-

Het kan verkeren.

Lekker bbq'en en vanavond naar Uitgelicht (openluchtmuseum Arnhem).

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
MrFX schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:01:
[...]

Pictures or it didn't happen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_DJpcr-bYUtFqhm5pPLNzQoMNE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nMmNBq5lMXkBO27m5Q6kIPvC.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Man man gisteren de zakken vol gemaakt met fruit, nu zorgeloos brunchen. Stiekeme whale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 14:51
[...]

En dit keer gaat het niet gebeuren, want?
De huizecrisis wordt misschien een "national emergency"
Er wordt alweer gesproken over stimulus checks vanwege de tarieven "winsten".
We zitten einde QT. Nu op neutral, dat is de stap voor QE.
De regering wil de economie "hot" laten draaien, cq, groeien uit de schuld.

Er is geen oplossing, geld zal er altijd worden geprint

Kwestie van roepen, dit is anders, is gewoon niet waar.

[ Voor 13% gewijzigd door keanu_ op 12-10-2025 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
keanu_ schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:43:
[...]

En dit keer gaat het niet gebeuren, want?
De huizecrisis wordt misschien een "national emergency"
Er wordt alweer gesproken over stimulus checks vanwege de tarieven "winsten".
We zitten einde QT. Nu op neutral, dat is de stap voor QE.
De regering wil de economie "hot" laten draaien, cq, groeien uit de schuld.

Er is geen oplossing, geld zal er altijd worden geprint

Kwestie van roepen, dit is anders, is gewoon niet waar.
Het is niet anders. We volgen gewoon de 4 jarige cycle. Maar hou jezelf maar voor de gek. :)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a8uu3s.gif

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 11:55:
[...]

Het is niet anders. We volgen gewoon de 4 jarige cycle. Maar hou jezelf maar voor de gek. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6X6YVG3kuJnlTPhJZ43VaCpwuBs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/r77f1nbYNxMheJgtf4fZbaLE.jpg?f=user_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Aandelen zijn de nieuwe shitcoins. Wanneer aandelen slowchat topic?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:55
manipulazi

maar ff serieus 40k? das toch helemaal niets???

https://www.nu.nl/buitenl...denking-van-spionage.html

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16:01
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 09:14:
[...]

Is Hang Seng de Ticker die alles weer goed gaat maken? Ik vraag het voor een vriend.
Als je gelooft in dominantie van Chinese tech in de komende 20 jaar, denk ik dat het een uitstekende investering gaat zijn als tegenhanger van de Nasdaq.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:18
Waar haal je ze soms vandaan echt :D Held.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:08:
Aandelen zijn de nieuwe shitcoins. Wanneer aandelen slowchat topic?
Geen slecht idee, de moderator word @John245 ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Pinsa schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:23:
[...]

Precies mijn gedachten! Wie pakt het op. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Laten we meteen een John245-subforum doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kbuntu
zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:29:
[...]

😂 je maakt dan ook gewoon nooit meer verlies, alles waar je inzit gaat sowieso omhoog, zelfs als het bij anderen omlaag gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:33:
[...]

😂 je maakt dan ook gewoon nooit meer verlies, alles waar je inzit gaat sowieso omhoog, zelfs als het bij anderen omlaag gaat
Prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Pinsa schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:23:
[...]

@Pinsa volgens mij heb jij hier op Tweakers nog geen eigen topic. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• John245
kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:33:
[...]

Was dat maar zo. Ik zal maandag ook wel een aantal stocks hebben die dalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Laatst online: 13:48
Goede video die gaat over wat er vooraf ging, en in feite de trigger was voor het leveraged margin altcoin bloedbad:

marktmanipulatie van BTC en ETH met betrekking tot de aankondiging van de 100% extra heffing op China.

https://www.youtube.com/watch?v=5fTv9ThJg6U

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
John245 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

$KO gaat wel stijgen toch ;)
YTD lijkt mij bullish uitzien, maar ok ik ben best slecht in TA.
maar onzekere tijden zijn defensieve aandelen interessant

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John245
Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:48:
[...]

$KO gaat wel stijgen toch ;)
YTD lijkt mij bullish uitzien, maar ok ik ben best slecht in TA.
maar inzekere tijden zijn defensieve aandelen interessant
KO stijgt wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Wat stijgt niet (naast Bitcoin)?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Holy shit,
Wel in beiden gevallen pure hebzucht.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Laatst online: 15:31

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wispe schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:53:
[...]

Wat stijgt niet (naast Bitcoin)?
Gevoelige onderwerp voor de opa’s hier

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
[...]

Wentelteefjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
John245 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:44:
[...]

@Pinsa volgens mij heb jij hier op Tweakers nog geen eigen topic. :)
Ik weet niks van aandelen John helaas, en ze zitten ook niet meer te wachten op gure alts

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:04
Aeronaut schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:56:
[...]

Gevoelige onderwerp voor de opa’s hier
Ze houden dan wel vaak van kamperen, maar welke tent kunnen ze niet opzetten?
spoiler:
De impotent

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

BTC gekocht en 3 seconden er na kwam de dip... :+

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VWzzqdCn/FB-IMG-1760266670101.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Vanaf de 10 minuten lol:

https://youtu.be/nqhkybqYGNs?si=2Sf-SA69pfQkET3G

Hij verwachtte toch wel een flinke prijsactie
Duidelijk omlaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

zwembroek schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:29:
[...]

@John245 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ah trump kreeg die prijs niet en liet daarom maar een bon vallen in onze wereld?

De Nobelprijs voor grootste graaier kan die krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

John245 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:45:
[...]

5%? 10%? Is gewoon ruis ten opzichte van wat ons vrijdag overkwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Zo eens even het gat in m’n uitlaat gaan repareren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kbuntu
Ik hoop dat mijn crypto stock Iren niet al te hard daalt maandag. Als hij overeind blijft gelooft men meer in hun upcoming datacenter pivot dan de btc mining. Ik vrees dat het een flinke correctie gaat krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ehlbmdu3VPg0Y-6oyKmLxVsbWaw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DQz84JVYQemVsbSAvzPPfD8W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:50
dj_ryow schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 12:47:
Goede video die gaat over wat er vooraf ging, en in feite de trigger was voor het leveraged margin altcoin bloedbad:

marktmanipulatie van BTC en ETH met betrekking tot de aankondiging van de 100% extra heffing op China.

https://www.youtube.com/watch?v=5fTv9ThJg6U
Ik raad aan om anders naar de markt te kijken om latere teleurstelling te vermijden.

Correlatie is niet gelijk aan causatie.

Dat China-heffing-nieuws kan een katalysator geweest zijn, maar de onderliggende drijfveer is liquiditeit/ orderstroom.
108k was een nette structuur, maar omdat daaronder nog veel open orders/liquiditeit lag, krijg je die wick daarnaartoe: eerst ophalen, markt in balans brengen (belangrijk en daarom gebeurd dit).

Op de chart zie je zelfs tot ~74k duidelijke liquiditeitsclusters. Het is dus goed mogelijk dat de markt die op een dag komt testen omdat daar fills liggen. Nieuws versnelt hoogstens het pad ernaartoe.

Conclusie: zoom uit, sla niet in paniek als de markt dompt, of fomo als de markt stijgt, en al zeker niet door nieuwsfeiten.

Never ever financial advice...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L01kgJsshDqGxdPnCZfL_8xWh9U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLZi7iwz5DgzxBywcz6fO2jo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jostefa
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:49
Ondertussen staat bnb bijna weer op zelfde niveau als voor de crash

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

jostefa schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:44:
Ondertussen staat bnb bijna weer op zelfde niveau als voor de crash
Dat kan korter:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZmVZbsjSL-l1ywRzafuj_iEBGps=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/T1zVdXWfLwSNhicAXvjJFUUD.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 14:01
Ik heb mijn ledger opgezocht maar nog niets overgemaakt naar een Exchange. Niet aangeraakt sinds juni 2023. Twijfel twijfel. 25%? 50%? Niets? Ik ben benieuwd wie er allemaal (een deel) hebben verkocht op het 110-112k level dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
@Coldcat Nog steeds bullish?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Totdat er een reden is om dat niet te zijn: Ja!

Puur omdat ik niet weet of de 4 jarige cycle nog opgaat nu het zo anders is. Een gelimiteerd altseason en geen banana zone. De cycle begon ook veel eerder met het doorbreken van de vorige ATH. Dan kwam eerder dan normaal in de cycle. Alles wat ik gedaan heb aan de hand van de vorige cycle is enorm gefaald. Dat we precies weer gaan dippen zou het enige normale aan deze cycle zijn dan. Zou kunnen natuurlijk maar eerst zien en dan geloven.

Wel denk ik dat de tijd op begint te raken. Alles staat mega hoog en er moet een marktbrede correctie komen.

[ Voor 64% gewijzigd door Coldcat op 12-10-2025 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
kbuntu schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:34:
Ik hoop dat mijn crypto stock Iren niet al te hard daalt maandag. Als hij overeind blijft gelooft men meer in hun upcoming datacenter pivot dan de btc mining. Ik vrees dat het een flinke correctie gaat krijgen
Na de explosieve groei van afgelopen maanden is een correctie ook niet heel vreemd lijkt me. Is long-term ook alleen maar goed. Mooie kans om te compounden of in te stappen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Het klopt niet, something smells fishy

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:55:
[...]

Funds are safu

4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

@bsmpower : hopelijk weer wat bijgekomen maat! Jouw je taai in deze barre tijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
ETH/BNB flippening

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:26
$Aster is 1 van de alts die ik heb gehouden. Dikke bruine anjer $Aster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Dikke MNT, althans vanaf de bodem gezien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Nu nog een tweet van die grote jerk, of een nep-tweet, en we staan weer op >$120k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:55
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:29:
Nu nog een tweet van die grote jerk, of een nep-tweet, en we staan weer op >$120k.
muren extreem dun omhoog. 570 btc tot 125k op coinbase pro.

Maargoed, dan moet er wel iemand kopen natuurljik

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:55:
[...]

Then wash it!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ik denk bij Franse bitches aan iets heel anders; harig en een kaaslucht. Maar goed, dat zijn mijn rare gedachten wellicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:34:
Post alleen ff positieve resultaten aub, anders komen ze hier vanuit FO topic hun gelijk halen ;)
Dat was ongeveer een maand geleden, toen stond BTC op dezelfde koers als nu.

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 14:10:
@bsmpower : hopelijk weer wat bijgekomen maat! Jouw je taai in deze barre tijden!
Hij gaf toch aan even afstand te nemen, waarom dan taggen en hier weer heen duwen?

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Volgende cycle is de beste man gewoon weer terug als zure Bitcoin maxi en kan het hele spel weer opnieuw beginnen maar dan met shitcoiners uit de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
AlterBridge schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 13:47:
Ik heb mijn ledger opgezocht maar nog niets overgemaakt naar een Exchange. Niet aangeraakt sinds juni 2023. Twijfel twijfel. 25%? 50%? Niets? Ik ben benieuwd wie er allemaal (een deel) hebben verkocht op het 110-112k level dit weekend.
Van de week kwam hier voorbij dat we beter alvast verkooporders klaar hadden staan als de exchanges straks plat liggen en je er niet doorheen komt. Dus ik had van de week wat ik wilde verkopen al op de exchange gezet, maar had nog geen orders gezet. Toen kwam de ramp van vrijdag en heb ik de helft verkocht op 103k euro (weet niet hoeveel $ dat is), weer de helft daarvan heb ik teruggekocht op 97k euro.

Ik wacht rustig af hoe en wat verder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

1 alt = 1 alt

Niets aan de hand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
knakworst schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:33:
1 alt = 1 alt

Niets aan de hand.

[X]
Ik ben blij dat hij niet mijn vermogensbeheerder is. Moet je in een kartonnen doos slapen, zegt hij alsnog maak je niet druk, er is genoeg upside.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Guere
knakworst schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:33:
1 alt = 1 alt

Niets aan de hand.

[X]
Die knakker praat er ook zo makkelijk overheen met z'n "people will take those". Nee, dat doen ze niet, want altcoin retail bleef deze cycle al achter. Ja, er zijn sowieso teveel altcoins om alles over te verdelen, maar bijvoorbeeld de OTHERS market cap heeft op het toppunt van december 2024 niet eens een nieuwe ATH neergezet. Zelfs wanneer het goed ging met de alts was retail dus in mindere mate aanwezig.

En dan heb je nu de grootste liquidatie ooit, vertrouwen compleet weg, miljarden dollars van degen gokkers kwijt: wie is er nou nog over om al die altcoins te kopen? Gaat echt nergens over, gaat gewoon niet gebeuren dat al die alts pompen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

baba420 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:39:
[...]

Ik ben blij dat hij niet mijn vermogensbeheerder is. Moet je in een kartonnen doos slapen, zegt hij alsnog maak je niet druk, er is genoeg upside.
Hij heeft een keer van 10M nul weten te maken zegt hij zelf, ik geloof er (van beide) niets van...

Met 10M zou je toch alles verkopen, in een wereld etf'je pompen, en de rest van je leven feest vieren :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ik hoop wel dat Poppe met zijn altjes in spot zat en niet in traden.....anders was zijn pf numet 90+% gedaald.

maar zijn pf is nu denk wel 60+% gedaald al in fiat terms.....en 75+% in BTC terms :7

[ Voor 28% gewijzigd door Kol Nedra op 12-10-2025 15:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Guere schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:42:
[...]

Die knakker praat er ook zo makkelijk overheen met z'n "people will take those". Nee, dat doen ze niet, want altcoin retail bleef deze cycle al achter. Ja, er zijn sowieso teveel altcoins om alles over te verdelen, maar bijvoorbeeld de OTHERS market cap heeft op het toppunt van december 2024 niet eens een nieuwe ATH neergezet. Zelfs wanneer het goed ging met de alts was retail dus in mindere mate aanwezig.

En dan heb je nu de grootste liquidatie ooit, vertrouwen compleet weg, miljarden dollars van degen gokkers kwijt: wie is er nou nog over om al die altcoins te kopen? Gaat echt nergens over, gaat gewoon niet gebeuren dat al die alts pompen.
Wat de crash van afgelopen vrijdag goed duidelijk heeft gemaakt: Zodra de market makers zich terugtrekken uit de orderboeken is er helemaal niemand (letterlijk), die op deze alts wil bieden en gaat het rechtstreeks naar 0.

Fundamenteel niets veranderd nee. Het was atlijd al drek en nu is pijnlijk duidelijk geworden dat niemand de drek wilt kopen als de poep de ventilator raakt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Guere
Kol Nedra schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:47:
ik hoop wel dat Poppe met zijn altjes in spot zat en niet in traden.....anders was zijn pf numet 90+% gedaald.

maar zijn pf is nu denk wel 60+% gedaald al in fiat terms.....en 75+% in BTC terms :7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1aYbRB9FxOGKsmca5UN2oT1VF9g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/FzO7UVfHJ7dZ30jy33PllPMK.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinsa
Zijn advies is go again? Oftewel gewoon alts kopen, ik noem dat geen risk management.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLDHNHOxgrhJ9kmd6wwYGQkaX9Y=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BdDndB13LdGbP3bLPgiBvnS1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:20:
[...]

Hij gaf toch aan even afstand te nemen, waarom dan taggen en hier weer heen duwen?
Praten helpt als je in de put zit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Coldcat schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 15:56:
[...]

Praten helpt als je in de put zit.
Zeker, maar de vraag is of wij hem hier daadwerkelijk helpen of nog meer exposen aan zijn uitdaging en daarmee nog verder de put in helpen.

Als hier straks weer mensen mooie gains posten omdat het morgen tegen alle verwachtingen in niet kneiter rood wordt, maar prachtig groen, zullen ook veel panic sellers weer balen van hun actie. Dit is best wel een giftige omgeving als het je zelf tegen zit en anderen mee zit. Veel mensen delen daarnaast alleen de positieve resultaten en daardoor kan je best regelmatig het gevoel hebben zelf alles verkeerd te doen: Waarom heb ik die altcoin niet gekocht, waarom heb ik er niet over nagedacht Rheinmetall te kopen toen .... Ik stond nog op het punt om... Waarom heb ik niet gekocht in die rode naald zoals het hoort en ipv daarvan wederom verkocht.....

Laat mensen die het moeilijk hebben met crypto juist even afstand nemen van crypto en ze in andere omgevingen hun ding doen ipv er toch weer mee te confronteren.

Ps. begrijp dat je het goed bedoelt hoor, dus niet persoonlijk d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 12-10-2025 16:10 ]

Pagina: 1 ... 290 291 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!