Eerlijk is eerlijk, er zitten ook soms dikke pump weken tussen, althans qua Bitcoin. Het is meer om en omColdcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:55:
[...]
Maak daar maar iedere week van laatste tijd.
Dat hou ik niet bij, maar hij heeft het veel vaker bij het juiste einde.
Ik zei precies hetzelfde. Maar ben maar een zwembroek ik weet het.bsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 19:57:
Je kan zeggen wat je wil maar CryptoEd had het wederom goed.
https://x.com/Crypto_Ed_N...B8Jx7aYrzmiaSfts1dVQ&s=19
[Afbeelding]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zijn target komt toch ook niet uit de lucht vallen. Trump kan de katalysator zijn geweest, maar betekent niet dat het anders niet zou zijn gebeurd natuurlijk. BTC hersteld ook niet lekker, wat wel vaak gebeurt na de eerste schrik.Aeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:00:
[...]
Broeder, zonder een bericht van TACO of winnie de pooh kwamen we daar nooit. Echt niet. Is de katalysator voor de marketmakers om fucking te dumpen
Morgen op het malieveld.....Aeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:00:
[...]
Broeder, zonder een bericht van TACO of winnie de pooh kwamen we daar nooit. Echt niet. Is de katalysator voor de marketmakers om fucking te dumpen
/f/image/Bbi1iNzLuN2r9TyOulDHC3zO.png?f=fotoalbum_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dat maakt niet uit. +10% binnen een uur is mooi genoeg.
Ik ben niet degene die zegt dat de target nooit zou zijn gehaald zonder Trump. Als jij tot dezelfde conclusie was gekomen, goed gedaan 👍🏻zwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:05:
[...]
Ik zei precies hetzelfde. Maar ben maar een zwembroek ik weet het.![]()
[Afbeelding]
Maar jouw sell-knop is kapot. Schiet je niets op met die inzichten.bsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:10:
[...]
Ik ben niet degene die zegt dat de target nooit zou zijn gehaald zonder Trump. Als jij tot dezelfde conclusie was gekomen, goed gedaan 👍🏻
Wanneer v-shape recovery?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Mijn long leeft nog maar ik weet niet hoe long nog.
Ach ja, mijn PF is een flatline sinds Maart dus ben sowieso niks opgeschoten dit jaar. Mijn aandelenpot wel ATH 🥳Coldcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:11:
[...]
Maar jouw sell-knop is kapot. Schiet je niets op met die inzichten.
zwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:12:
Mijn long leeft nog maar ik weet niet hoe long nog.
:strip_exif()/f/image/R8of5txuDEusgTTVxMmU8qCb.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ben wel benieuwd waar je dan in zit. M’n aandelen doen het goed, maar geen +36% YTDbsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:13:
[...]
Ach ja, mijn PF is een flatline sinds Maart dus ben sowieso niks opgeschoten dit jaar. Mijn aandelenpot wel ATH 🥳
FTFYzwembroek schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:12:
Mijn schlong leeft nog maar ik weet niet hoe long nog.
Blijkt die zwembroek gewoon een vrouw te zijn

ALL-IN!

Nee na het zien van deze plaatjes geloof ik dat 100% niet. Ik ben nog geen vrouw tegengekomen met ballen als hem. De laatste is hier alweer lange tijd gezien. Blijkbaar werken ballen op een lager niveau beter dan ballen op een hoog niveau in deze ponzi.
[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 10-10-2025 20:21 ]
Ik vind @zwembroek een babe. Een hele aantrekkelijke zelfsLegeBoekenkast schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
Kunnen we weer terug naar babes aub?
Ok.LegeBoekenkast schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:18:
[...]
Kunnen we weer terug naar babes aub?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dVJHGayCv5MnQwTX9DC39QzB.gif?f=user_large)
Wispe schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:21:
[...]
Ik vind @zwembroek een babe. Een hele aantrekkelijke zelfs
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FVjNhc18qSZ6nfCDEz3ki0fc.gif?f=user_large)
Toch valt de BTC.D stijging me mee. Denk dat de dalende trend later in oktober wel weer doorzet ten faveure van (sommige) alts. Let's see...
All time high (ATH), niet dit jaar (YTD).LegeBoekenkast schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:17:
[...]
Ik ben wel benieuwd waar je dan in zit. M’n aandelen doen het goed, maar geen +36% YTD
Als ik naar vorig jaar kijk had mijn PF een dip in Oktober waarna die eind November/begin December het hoogst was. Eens kijken of het dit jaar weer zo gaat. En anders rekt.Chaes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:24:
Toch valt de BTC.D stijging me mee. Denk dat de dalende trend later in oktober wel weer doorzet ten faveure van (sommige) alts. Let's see...
Iets met de Amerikaanse presidentsverkiezingen.bsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:30:
[...]
Als ik naar vorig jaar kijk had mijn PF een dip in Oktober waarna die eind November/begin December het hoogst was. Eens kijken of het dit jaar weer zo gaat. En anders rekt.
Chaes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:31:
[...]
Iets met de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/YG9RTlTEo2PajtKlMjTesW2D.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
2 porsches minder in 3 dagen. betere dagen gehad
SC speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Even serieus… een vriend van mij heeft dus in quantum computing aandelen allemaal dingen gekocht. Rendement laatste 2 maanden 300%, sommige staan 800% sinds 7 maanden.
Wat de fuck doet crypto…
Even rant
Wat de fuck doet crypto…
Even rant
Geen mannen of enkel blank?
Sterkte man in zo'n positie! Ook wel lang tegen dikke verliezen aangekeken (of verdampte virtuele winsten). Komt op hetzelfde neer.Aeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Geen idee wat verstandig is om te doen. Is er nog ammunitie over?
Fuck man echt klote… ben je hierna ook klaar met alts als deze trade nog goed uitpakt?Aeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Al die nieuwe shitcoins gaan echt tyfus rekt gaat al weken zo eigenlijk met die nieuwe listings uitzonderingen daar gelaten.
Ja in aanverwante sectoren gaat 't ook lekker (high-performance computing etc.). Kijk maar naar $WULF, $APLD, $IREN, etc. Begint wel een bubbel te worden langzamerhand.Jasper 99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
Even serieus… een vriend van mij heeft dus in quantum computing aandelen allemaal dingen gekocht. Rendement laatste 2 maanden 300%, sommige staan 800% sinds 7 maanden.
Wat de fuck doet crypto…
Even rant
Coldcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:36:
[...]
Sterkte man in zo'n positie! Ook wel lang tegen dikke verliezen aangekeken (of verdampte virtuele winsten). Komt op hetzelfde neer.
Geen idee wat verstandig is om te doen. Is er nog ammunitie over?
heb vertrouwen in de tether cartelPinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:36:
[...]
Fuck man echt klote… ben je hierna ook klaar met alts als deze trade nog goed uitpakt?
Al die nieuwe shitcoins gaan echt tyfus rekt gaat al weken zo eigenlijk met die nieuwe listings uitzonderingen daar gelaten.
Daarom BTC gaat nog 1 x gigantisch hard moon en alles daaromheen. Daarna een grote reset en een jaar rode cijfers overal op je heen. Banen worden verloren. De bagholders weten weer wat bagholding is. De eerste mensen knopen zich op. En de BTC doodskist memes komen hier voorbij. Nu is het tijd je voor te bereiden op die trieste periode in het leven vna een crypto-gokker.Chaes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:36:
[...]
Ja in aanverwante sectoren gaat 't ook lekker (high-performance computing etc.). Kijk maar naar $WULF, $APLD, $IREN, etc. Begint wel een bubbel te worden langzamerhand.
Ok dan rekt 😎Chaes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:31:
[...]
Iets met de Amerikaanse presidentsverkiezingen.
C) travo's
Maar dat jij er een kleurtje bij haalt zegt mij genoeg
Ik ben ook maar een simpele ziel gevormd door deze door kapitalisme kapotgemaakte maatschappijMrFX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:41:
[...]
C) travo's
Maar dat jij er een kleurtje bij haalt zegt mij genoeg
:strip_exif()/f/image/MZXlKvGrp0PWILbPrjwtAbfD.jpg?f=fotoalbum_large)
Door tijdelijke liquiditeits problemen kan ik de licentie van deze foto momenteel niet betalen
[ Voor 7% gewijzigd door Coldcat op 10-10-2025 20:45 ]
Het is heel teleurstellend inderdaad.Jasper 99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
Wat de fuck doet crypto…
Even rant
Sterkte maatAeronaut schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
[...]
Kol Nedra schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:43:
Ja I know I know....het is niet de echte BTC, maar ik vind de volume best hoog voor een DEX
[Afbeelding]
wrapped BTC is wel de 2nd best
/f/image/75OiezJ0NL9Vqs4UC7p0Kn5y.png?f=fotoalbum_large)
Ik wilde een .GIF plaatsen maar wil ook niet gebanned worden.....
We leven in een vrij land! Dan maar de middenweg van een .IMG....Op hoop van zegen
spoiler::strip_exif()/f/image/vRQkIJ0D9bVnDR4REr3nxq4h.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vRQkIJ0D9bVnDR4REr3nxq4h.png?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Coldcat op 10-10-2025 20:52 ]
Nou. Dat gaat wer fantastisch...

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MHP81QjZjLmLfO52EXJVNQbW.jpg?f=user_large)
ik krijg al fomo! als ik rood zie wil ik kopen!
nothing stops this train
Snap het niet helemaal denk ikColdcat schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:51:
[...]
Ik wilde een .GIF plaatsen maar wil ook niet gebanned worden.....
We leven in een vrij land! Dan maar de middenweg van een .IMG....Op hoop van zegenspoiler:![]()
![]()
Coldcat heeft weer boven de spiegel gehangen denk ik.
:strip_exif()/f/image/tjLRU4k5jm7v8Cyel38DtV7G.png?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uzUwRlhSAptO88bzqTqqCucl.gif?f=user_large)
Doe gewoon mee met jullie. Beetje blij doen terwijl je rekt gaat.Pinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:42:
[...]
Je bent nog best positief, zit je nog volledig in positie?
Tsja je kan wel janken, wordt t niet magisch beter van :’)bsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
Doe gewoon mee met jullie. Beetje blij doen terwijl je rekt gaat.
Lekker man ik zit hier ook voor de gezelliheid en de memes heb de koers nog niet eens bekeken de afgelopen 2uurbsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:00:
[...]
Doe gewoon mee met jullie. Beetje blij doen terwijl je rekt gaat.
tomtom901 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:01:
[...]
Tsja je kan wel janken, wordt t niet magisch beter van :’)

@tomtom901 wat zijn de levels waar jij momenteel naar kijkt qua support? Als er al een pijl op valt te trekken momenteel
Hier op 117 ish, anders gaan we snel richting 114Chaes schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:04:
@tomtom901 wat zijn de levels waar jij momenteel naar kijkt qua support? Als er al een pijl op valt te trekken momenteel
Hoeft ook niet om te weten dat je weer rekt bent gegaanPinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:03:
[...]
Lekker man ik zit hier ook voor de gezelliheid en de memes heb de koers nog niet eens bekeken de afgelopen 2uur
Dat ETH is ook wel echt een gruwelijk drama
Gelukkig wel het nodige verkocht en veiliggesteld, maar alsnog meer ETH over dan me lief is

tomtom901 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:01:
[...]
Tsja je kan wel janken, wordt t niet magisch beter van :’)
:strip_exif()/f/image/KWOE15DUZf9HBSe7OQ5cY7v6.png?f=user_large)
117 - 114/115 - 108 - 101/107 - Game Over.
Over al die verbazing. Eigenlijk was dit wel een lijn die we zouden moeten testen.
Helmaal na de stijging van de BMSB naar de ATH toe. Zonder enige REKTHEID tussendoor.
:strip_exif()/f/image/mWvLBnBNCdFUxCfaaC6nOGFF.png?f=user_large)
Hier wel balen dat we deze lijn opzoeken maar het verbaasd me niet.
Helmaal na de stijging van de BMSB naar de ATH toe. Zonder enige REKTHEID tussendoor.
:strip_exif()/f/image/mWvLBnBNCdFUxCfaaC6nOGFF.png?f=user_large)
Hier wel balen dat we deze lijn opzoeken maar het verbaasd me niet.
Heb jij ervaring met ETH staken in Trezor?jvel92 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:05:
Dat ETH is ook wel echt een gruwelijk dramaGelukkig wel het nodige verkocht en veiliggesteld, maar alsnog meer ETH over dan me lief is
Wat btc, BABA en NEM gekocht
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zolang het maar over jou gaatbsmpower schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:05:
[...]
Hoeft ook niet om te weten dat je weer rekt bent gegaan
Ik heb nog hoop in mijn vriend @almelo15, hashtag stay positivejvel92 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:05:
Dat ETH is ook wel echt een gruwelijk dramaGelukkig wel het nodige verkocht en veiliggesteld, maar alsnog meer ETH over dan me lief is
Morgen weer werken, denk dat ik maar eens 10 minuten eerder aankom dan normaal en een gepoetst glimmend appeltje meeneem voor de baas...
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
@Pinsa nog steeds geen interesse in aandelen?Jasper 99 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 20:34:
Wat de fuck doet crypto…
Even rant
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
BABA is cheap, toch maar eens in de leer bij jou John, schijnbaar zijn aandelen rendabeler dan crypto, aparte cycle
De koersen dalen weer en je komt weer klagen. Maar @Pinsa mag dat niet...
Wat een rektheid
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Wat houdt zelfreflectie in?
Kritisch kijken naar jezelf: Je observeert en analyseert je eigen handelen, keuzes en vaardigheden op een neutrale manier, vergelijkbaar met een objectieve blik in een spiegel.
Bewustzijn creëren: Je wordt je bewust van de impact die je gedrag heeft op jezelf en op anderen, en andersom ook de impact van anderen op jou.
Leren en groeien: Zelfreflectie helpt je om sterke en zwakke punten te ontdekken, emoties beter te begrijpen en te leren hoe je kunt groeien.
Identiteit verkennen: Het kan je helpen om je identiteit te verkennen, je levensdoel te bepalen en in te zien welke rol je aanneemt in verschillende situaties.
Hoe pas je zelfreflectie toe?
Stel vragen: Stel jezelf gerichte vragen om je op weg te helpen, zoals: "Wat ging goed?", "Wat voelde zwaar?" of "Waar ben ik trots op?".
Gebruik methodes: Er zijn gestructureerde methodes om te reflecteren, zoals de STARR-methode (Situatie, Taak, Actie, Resultaat, Reflectie) of de reflectiecirkel van Korthagen.
Schrijf het op: Het opschrijven van je gedachten en ervaringen kan helpen om patronen te herkennen en een gewoonte te maken van reflectie.
Wees eerlijk: Probeer jezelf zo objectief mogelijk te bekijken, ook al kunnen sommige reflecties confronterend zijn. Juist daar zit vaak de meeste potentie om te groeien.
Klaag ik? Pinsa zei dat ie 2 uur niet op de charts heeft gekeken dus vertel hem even dat ie weer rekt is.MrFX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:12:
[...]
Ik voel mij euforisch athans, en jaa ik ben nuchterMrFX schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:12:
[...]
Litecoin nog altijd 8% in de plus op daily... Dikke flippening!
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
FrambozenTaart schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:09:
Morgen weer werken, denk dat ik maar eens 10 minuten eerder aankom dan normaal en een gepoetst glimmend appeltje meeneem voor de baas...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kK3FRC7UBUxDqCQXyGj9DQev.gif?f=user_large)
Er zitten hier in de SC veel mensen waarbij de stocks beter gaat dan crypto.Pinsa schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:10:
[...]
BABA is cheap, toch maar eens in de leer bij jou John, schijnbaar zijn aandelen rendabeler dan crypto, aparte cycle
He @anti elppa. Zeg even wat.....
met deze snelheid sluiten we de cme gap vandaag nog... op 109k
John245 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Er zitten hier in de SC veel mensen waarbij de stocks beter gaat dan crypto.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/djFqUV4tqIHASZZ79STj1CxJ.gif?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Is het toeval? Dat dit jaar het wat minder gaat kijkend naar alts dan, Bitcoin heeft het goed gedaan.John245 schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Er zitten hier in de SC veel mensen waarbij de stocks beter gaat dan crypto.
Stocks waren bij mijn inziens altijd slowgains very slow
Dat vraag ik niet.Numbers schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 21:18:
[...]
Dat ga je toch niet nog activeren zo laat in de bullrun? Unstaken duurt lang bij Ethereum.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!