This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Waarschijnlijk niet.sjorremans schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:18:
[...]
Maar, ga je nu wat extra winst pakken en afschalen?
Ik ben vroeger vaak permabear geweest (zerohedge lezen en dat soort onzin) en dat heeft mij veel geld gekost. Mijn gemiddelde op die 50 stuks is $101 (en een stuk lager als de genomen winst eraf kan). Zijn er betere dingen om je geld in te gooien? Is NVDA 10+ AMD's waard?
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
Deze ggz-instelling wordt gerund door bewoners die BOA-rechten hebben gekregen om het een beetje in goede banen te leiden.sh4d0wman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:20:
Dit is toch wel mooi, mods die users feliciteren met stonks winst. Moet je in het andere topic nu eens posten dat naast je stonks ook de oranje munt lekker gaat.![]()
Probeer eens @Kol Nedra Die 420k komt niet vanzelf.
Dat werkt erg goed, blauwdruk om in de hele maatschappij uit te rollen.
Moet je een posten dat je zoveel rendement heb. Dan krijg je argumenten als "dat kan niet", "dat is gokken" , etc..sh4d0wman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:20:
Dit is toch wel mooi, mods die users feliciteren met stonks winst. Moet je in het andere topic nu eens posten dat naast je stonks ook de oranje munt lekker gaat.![]()
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik schaal af )maar dat doe ik standaard als er 25% of meer in een dag bijkomt).Dirk0s schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:27:
Hier ook AMD in de porto met een GAK van 110.... lekkere dag zo. Afschalen?? ik twijfel nog
NFA
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nog twee weken geleden populair lopen doen tegen collega's dat wellicht intel en AMD wel interessant waren ipv Nvidia. Uiteraard niks gekocht. Doet best zeer nu...BTC100K2021 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:22:
OpenAI neemt belang in AMD
Premarket +25%.
Plausibel
[ Voor 3% gewijzigd door Mustang24 op 06-10-2025 14:30 ]
Winst is winst toch, die gun ik iedereen. Uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, om pegels te verdienen voor onze dromen, familie of wat dan ook.sh4d0wman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:20:
Het ging toch om de techtomtom901 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:33:
[...]
Winst is winst toch, die gun ik iedereen. Uiteindelijk zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, om pegels te verdienen voor onze dromen, familie of wat dan ook.
Dan hoop ik niet dat je de mijne hebt gekocht, kon je meteen door naar de garage voor een motorstoring slaapje die regelmatig terug kwam door een gare bobine.jmderonde schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:49:
[...]
Slim hoor. Hier een jaartje geleden m'n leasebak ingeruild voor een 20jr oude peugeot. Die had ik na 2 maanden al terugverdiend en maak sinds die tijd winst. De winst gaat in crypto en bijkomend voordeel is dat je geen zorgen hoeft te maken voor een krasje meer of minder.
En als bonus:
-koel ventilator ging alleen aan in hoge stand omdat een van de twee relais gaar was
-armen en benen winkel van de pook naar versnellingsbak zijn gaar
-scheurtjes in bekleding
-met flink doortrappen wat olieverbruik
-koelvloeistof kwam minimaal bij de olie
-onzuinig verbruik
- vrij nieuwe schokdempers en veren.
-koppeling set 80s km uit.
Al met al een leuk bakkie.
Gister was er een terugval.
In deze fase is het moeilijk een inkoopmoment te vinden als we de banana zone ingaan. Gaan we dat niet dan kun je geduld hebben. REKTheid gegarandeerd
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Mooi dat het zo kan toch.sh4d0wman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:20:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bkoGwwHeMqHjKnjW4awXlz3m.jpg?f=user_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Komt akelig dicht bij de realiteit.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:40:
[...]
Mooi dat het zo kan toch.
[Afbeelding]
FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:40:
[...]
Mooi dat het zo kan toch.
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sVO2WgDA0YAn6s89UbwD1b9M.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
50/50DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:47:
Ondertussen gaan we over een 3 kwartier gewoon weer naar ATH en beyond
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Zou leuk zijn, kijken wat die gekke yanks gaan uitvreten.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:47:
Misschien in de aanloop naar rate cuts?Nubtrix schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:54:
Saai.
Mis de tijd van dikke btc pamps.
10 à 20% op een dag, wen
Moet je stonks voor kopen momenteel, die doen nu de meme pumps na een announcement.Nubtrix schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:54:
Saai.
10 à 20% op een dag, wen
Bijkomend voordeel is dat er ook nog eens onderliggende waarde in zit.
FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Moet je stonks voor kopen momenteel, die doen nu de meme pumps na een announcement.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oZom6iZdCSEMBuAnQOKXzn7V.gif?f=user_large)
Beuk hem door de pantyDaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:47:
Wat je zegt, maar begint ook wel echt als gure shitcoins te voelen..FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:57:
[...]
Moet je stonks voor kopen momenteel, die doen nu de meme pumps na een announcement.
Voelt al bijna als de banana zone als we gewoon door blijven pompen.DaWayne schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:47:
6 oktober 2021: 10% candle (50-55.8K).Nubtrix schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:54:
Saai.
10 à 20% op een dag, wen
Het moment is bijna daar ..!Mr Ronman schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:05:
[...]
Voelt al bijna als de banana zone als we gewoon door blijven pompen.
10% nu en we schieten naar 135k quick maths
Zou echt eens mogen gebeuren i.p.v. telkens dat trage stijgen en dalen
ja en dan noemen sommige mij hier onrealistisch met mijn 130 - 135k target........voor deze week, niet eens vandaagNubtrix schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:11:
[...]
10% nu en we schieten naar 135k quick maths
Zou echt eens mogen gebeuren i.p.v. telkens dat trage stijgen en dalen

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op je teentjes getrapt oelehanti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:16:
[...]
ja en dan noemen sommige mij hier onrealistisch met mijn 130 - 135k target........voor deze week, niet eens vandaag

Haha nee. Juist erg blij mee. 1500 euro aanschaf, alle elektrische ramen en cruisecontrol doen het nog. APK keuring was 50 euro paar maanden geleden. Alleen airco doet 't niet, maar ach, zeker in de zomer ga ik altijd op de fiets naar m'n werk.elektriekert schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:35:
[...]
Dan hoop ik niet dat je de mijne hebt gekocht, kon je meteen door naar de garage voor een motorstoring slaapje die regelmatig terug kwam door een gare bobine.
En als bonus:
-koel ventilator ging alleen aan in hoge stand omdat een van de twee relais gaar was
-armen en benen winkel van de pook naar versnellingsbak zijn gaar
-scheurtjes in bekleding
-met flink doortrappen wat olieverbruik
-koelvloeistof kwam minimaal bij de olie
-onzuinig verbruik
- vrij nieuwe schokdempers en veren.
-koppeling set 80s km uit.
Al met al een leuk bakkie.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Een grote pump na duidelijk doorbreken van de ATH (niet in het weekend) is eigenlijk een zekerheid.anti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:16:
[...]
ja en dan noemen sommige mij hier onrealistisch met mijn 130 - 135k target........voor deze week, niet eens vandaag
Genoeg voorbeelden te vinden in de charts.
Recentelijk:
9-7-25: pump naar de vorige top 111K.
10-7-25: nieuwe ATH met een move van 6K.
Dikke move en daarna sideways consolidatie is het handelsmerk van BTC.
Rustig omhoog tot 125.8 en boven de 126K gaan de afterburners aan.
De vraag is meer: vandaag of verderop deze week?
[ Voor 15% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-10-2025 15:23 ]
hahah nee hoor, zit maar wat te trollen. Mij krijg je niet zomaar meer op de kast. 15 jaar terug was dat anders......al doende leert men zeg maar.tomtom901 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:19:
[...]
Op je teentjes getrapt oeleh![]()
We gaan het zien wat het wordt.
Die had vannacht al gepost moeten worden, beter zet je 130 ook maar klaar.sjorremans schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:21:
Zet de 125K babe maar alvast klaar
Ik ook, dat scheelt. Hoop dat je gelijk krijgtanti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:22:
[...]
hahah nee hoor, zit maar wat te trollen. Mij krijg je niet zomaar meer op de kast. 15 jaar terug was dat anders......al doende leert men zeg maar.
Markten zijn gewoon kunstmatig organisch aan het bubbelen, mede dankzij AI lekker gretig veel dikke tech als logische fundering voor de hype. Met een gezond scheutje oligargische manipulatie en een snufje federale open deur.kbuntu schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:02:
[...]
Wat je zegt, maar begint ook wel echt als gure shitcoins te voelen..
Al met al een zeer gunstig klimaat voor wat keurig rendament op zelfverrijking. Plus ook nog eens de Heere die keek en zag dat het goed was. Geen rustdag nodig, die betalen we later wel.
Maar ook deze vadsige hebzucht kent helaas waarschijnlijk een houdbaarheidsdatum. Niet zozeer vanwege de inhoud, maar de verpakking die langzaam degradeert.
Dusja, vergeet niet te vreten.
Whale alertRay_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:30:
Persoonlijk recordje. Order heeft nét geen 4 jaar open gestaan.
[Afbeelding]
Wanneer ga je P911 aandelen kopen om die vrije val te stoppen
Ik op een entry te azen, maar voorlopig is de gifbeker nog lang niet leeg ben ik bang qua marges en verkoopaantallen.
150k op Halloween. Daarna is het klaar (althans voor mijanti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:16:
[...]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Eh? He? Ik volg even niet?
We zijn ver verwijderd van pariteit; de dollar verliest waarde tegenover de euro.
De USD/EUR-koers zit duidelijk in een dalende trend, de dollar wordt goedkoper, niet sterker.
Het lijkt dus stilaan het moment om (gedeeltelijk) de HODL-pot van EUR naar USD te verschuiven.
Of mis ik iets?
Never ever financial advice...
Dat is lang wachten op 5 euro winstRay_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:30:
Persoonlijk recordje. Order heeft nét geen 4 jaar open gestaan.
[Afbeelding]
Niet te serieus op kolletjekazzzdafke schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:32:
[...]
Eh? He? Ik volg even niet?
We zijn ver verwijderd van pariteit; de dollar verliest waarde tegenover de euro.
De USD/EUR-koers zit duidelijk in een dalende trend, de dollar wordt goedkoper, niet sterker.
Het lijkt dus stilaan het moment om (gedeeltelijk) de HODL-pot van EUR naar USD te verschuiven.
Of mis ik iets?
denk ff 124.5 retesten en upByteMe_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:31:
Rednecks be like: damp it, no 125k
Dit bedrag kreeg ik van mijn vriendin die het pas terug wou als het was verdubbeld. Had al aangegeven dat het waarschijnlijk een hele slechte timing was, want de hele rambam stortte uiteraard niet veel later in.
Anyway, ik zal je mening over haar maar voor mij houden, want dat vindt ze vast niet leuk om te horen.
Toch lekker rente/staking over kunnen trekken al die jaren.Ray_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Dit bedrag kreeg ik van mijn vriendin die het pas terug wou als het was verdubbeld. Had al aangegeven dat het waarschijnlijk een hele slechte timing was, want de hele rambam stortte uiteraard niet veel later in.
Anyway, ik zal je mening over haar maar voor mij houden, want dat vindt ze vast niet leuk om te horen.
Hier schuif ik elk jaar de overcapaciteit van mijn zonnepanelen (+- 2500 kWh) in de PHEV leasebak van mijn vrouw. Leasemaatschappij crediteert netjes 31 cent per kWh via de laadpaal.anti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:28:
[...]
Ik zou ook nooooit een nieuwe auto of motor kopen. Totale kapitaal vernietiging.
Enige reden voor prive hebben van die tesla m3 is omdat dat mijn ex lease auto was en ik die voor mooi prijsje over kon nemen. Veel goedkoper in gebruik en onderhoud. En rijd de nieuwe lease auto alleen nog maar zakelijk. Dus geen bijtelling. Op deze manier bespaar ik ruim 430 euro per maand netto (tov bijtelling en oude benzine auto van 20 jaar oud die we hiervoor hadden). Zo heb ik na 5 jaar en een auto over en ondertussen al zeker 5k verdient.
Meer geld om leuke dingen te doen, of sats te kopen als we laag staan
Komende 2 jaar nog lekker salderen en geen terugleverboete via Greenchoice
Nu weer ontopic: Doe mij maar een lekkere dikke Busso V6 zoals die vroeger in de 156 en 147 werd gelepeld
Smaak wel! 156 GTA wagon ❤️paul-s83 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Hier schuif ik elk jaar de overcapaciteit van mijn zonnepanelen (+- 2500 kWh) in de PHEV leasebak van mijn vrouw. Leasemaatschappij crediteert netjes 31 cent per kWh via de laadpaal.
Komende 2 jaar nog lekker salderen en een terugleverboete via Greenchoice![]()
Nu weer ontopic: Doe mij maar een lekkere dikke Busso V6 zoals die vroeger in de 156 en 147 werd gelepeld
BTC €94.837,08
Funds die voor een order zijn gereserveerd kan je niet in staking zetten. Achteraf gezien was dat misschien wel een goed idee geweest...Liripriscon schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Toch lekker rente/staking over kunnen trekken al die jaren.
ja dat van die 31 cent doe ik ook al 6 jaar. HAd binnen 2 jaar die panelen die ik extra gelegd had terugpaul-s83 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:37:
[...]
Hier schuif ik elk jaar de overcapaciteit van mijn zonnepanelen (+- 2500 kWh) in de PHEV leasebak van mijn vrouw. Leasemaatschappij crediteert netjes 31 cent per kWh via de laadpaal.
Komende 2 jaar nog lekker salderen en een terugleverboete via Greenchoice![]()

Nooit bij stil gestaan maar je hebt gelijk. Excuus!Ray_ schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:40:
[...]
Funds die voor een order zijn gereserveerd kan je niet in staking zetten. Achteraf gezien was dat misschien wel een goed idee geweest...
Exact de reden dat ik ze erop had gelegd. Die logica veroorzaakte trouwens wel echt kortsluiting bij een aantal zonnepaneelboeren die over de vloer zijn geweest, want waarom zou je meer capaciteit op je dak leggen dan je nu nodig hebt.anti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:42:
[...]
ja dat van die 31 cent doe ik ook al 6 jaar. HAd binnen 2 jaar die panelen die ik extra gelegd had terug
paul-s83 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:47:
[...]
Die logica veroorzaakte trouwens wel echt kortsluitin bij een aantal zonnepaneelboeren die over de vloer zijn geweest,
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1hgb6WRB0vkoutdrcNWVJwNm.gif?f=user_large)
Ze moeten hun strategie weer op orde krijgen. Ging ze teveel voor de wind en die deksel hebben ze nu gehad. Zoals met alles.BTC100K2021 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:30:
[...]
Wanneer ga je P911 aandelen kopen om die vrije val te stoppen![]()
Ik op een entry te azen, maar voorlopig is de gifbeker nog lang niet leeg ben ik bang qua marges en verkoopaantallen.
Ja laten we eerlijk zijn eigenlijk pompt nu gewoon alles. Best knap als je nu geen rendament maakt.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:27:
[...]
Markten zijn gewoon kunstmatig organisch aan het bubbelen, mede dankzij AI lekker gretig veel dikke tech als logische fundering voor de hype. Met een gezond scheutje oligargische manipulatie en een snufje federale open deur.
Al met al een zeer gunstig klimaat voor wat keurig rendament op zelfverrijking. Plus ook nog eens de Heere die keek en zag dat het goed was. Geen rustdag nodig, die betalen we later wel.
Maar ook deze vadsige hebzucht kent helaas waarschijnlijk een houdbaarheidsdatum. Niet zozeer vanwege de inhoud, maar de verpakking die langzaam degradeert.
Dusja, vergeet niet te vreten.
We zien het wel, vrijdag weer een weekend weg. Mogen we nog eens naar de fabrieksinstellingen.
hahahhah die fabrieksinstelling zijn tricky. Die gaan bij mij soms aan de shitcoinsAlpina schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:56:
[...]
Ja laten we eerlijk zijn eigenlijk pompt nu gewoon alles. Best knap als je nu geen rendament maakt.
We zien het wel, vrijdag weer een weekend weg. Mogen we nog eens naar de fabrieksinstellingen.
exact. Pompen die handelYES schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:59:
125k weer, ondanks een paar yanks die probeerden te verpatsen. Ik vind BTC er een beetje ATH-ish uitzien.
Go yanks. Push it to the limit.
Ik zit maar met mijn halve handelspot in een long, de andere helft slechts 'gewoon' in BTC.

Of word ik nou te hebberig?
Ja. Weet je nog dat je rekt ging, hahaYES schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:01:
[...]
Ik zit maar met mijn halve handelspot in een long, de andere helft slechts 'gewoon' in BTC.![]()
Of word ik nou te hebberig?
Dat zegt eigenlijk wel iets over je onderbewuste basis.anti elppa schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:58:
[...]
hahahhah die fabrieksinstelling zijn tricky. Die gaan bij mij soms aan de shitcoins
Ik zou toch eens serieus een biostabil overwegen.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/gco9GqCgqWCaaRj5lSnqVTVA.jpg?f=user_large)
Al lang vergeten, knallen met die hap. All-in 300x leveraged long!
Nu hopelijk doorpakken.
Iedereen is een degen hier. Normaal mens komt hier niet of snapt het niet.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:02:
[...]
Dat zegt eigenlijk wel iets over je onderbewuste basis.
[Afbeelding]
Jezus idd, die Biostabil 2000... dat was toen iedere dag op TV. En dan zeggen ze dat crypto een grote oplichting is maar die zooi mocht wel gewoon op TV door die Tineke de Nooij worden gepromoot.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:02:
Dat zegt eigenlijk wel iets over je onderbewuste basis.
[Afbeelding]
Hoop het ook.Frozen-North schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:07:
TAO lijkt ook eindelijk wakker geworden te zijn.
Nu hopelijk doorpakken.
Top is inYES schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:06:
[...]
Al lang vergeten, knallen met die hap. All-in 300x leveraged long!
Niet je eigen bearish dikke-gains-moeheid op anderen projecteren ouwe Porscheofiel!
Is goed he, ouwe ambtenaar. Pak nog maar wat gains zodat je ons land niet langer hoeft te verraden.YES schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Niet je eigen bearish dikke-gains-moeheid op anderen projecteren ouwe Porscheofiel!
too much?
Flinke aantallen BTC richting Coinbase custody momenteel.
Wen 420k serBTC100K2021 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:18:
Volgens mij zijn de inflows op de ETF's gigantisch nu.
Nou nou nou, helpt mij anders al jaren mijn chakras netjes in balans te houden. Is ook gewoon onderteund door wetenschap he, werkt met magneten enzo. Denk ik.Guere schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:07:
[...]
Jezus idd, die Biostabil 2000... dat was toen iedere dag op TV. En dan zeggen ze dat crypto een grote oplichting is maar die zooi mocht wel gewoon op TV door die Tineke de Nooij worden gepromoot.
Nee, met mijn BioStabil 2000™©® sta ik stabiel en gegrond in het leven. Zowel fysiek als mentaal, het is voor mij echt een levensveranderende aanschaf geweest. De BioStabil 2000™©® symboliseert het evenwicht met Yang als positieve (+) zijde en Yin als negatieve (-) zijde. De BioStabil 2000™©® is verkrijgbaar in Ø 18 mm en Ø 22 mm. De BioStabil 2000™©® Ø 18mm model heeft een kleinere oppervlakte (minder inductie) en is daarmee geschikt voor kinderen en erg gevoelige personen. Alle BioStabil 2000™©® modellen worden geleverd in een luxe juwelendoosje.
PB mij voor meer informatie en help deze rakker aan wat extra rendament.
Dit wordt geduld hebben...Kol Nedra schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:51:
vorige week met ByBit punten wat MNT "gekocht" zojuist verkocht, toch extra rendament op de cashback
heb nieuwe buyorder ervan gezet op $1.63, ben benieuwd
Tineke Tellsell zat die dingen in de maag te splitsen van voornamelijk bejaarden met een AOW'tje.FrambozenTaart schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Nou nou nou, helpt mij anders al jaren mijn chakras netjes in balans te houden. Is ook gewoon onderteund door wetenschap he, werkt met magneten enzo. Denk ik.
Nee, met mijn BioStabil 2000™©® sta ik stabiel en gegrond in het leven. Zowel fysiek als mentaal, het is voor mij echt een levensveranderende aanschaf geweest. De BioStabil 2000™©® symboliseert het evenwicht met Yang als positieve (+) zijde en Yin als negatieve (-) zijde. De BioStabil 2000™©® is verkrijgbaar in Ø 18 mm en Ø 22 mm. De BioStabil 2000™©® Ø 18mm model heeft een kleinere oppervlakte (minder inductie) en is daarmee geschikt voor kinderen en erg gevoelige personen. Alle BioStabil 2000™©® modellen worden geleverd in een luxe juwelendoosje.
PB mij voor meer informatie en help deze rakker aan wat extra rendament.
Je bent zelf een bejaardeBTC100K2021 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:21:
[...]
Tineke Tellsell zat die dingen in de maag te splitsen van voornamelijk bejaarden met een AOW'tje.
BTC100K2021 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:18:
Volgens mij zijn de inflows op de ETF's gigantisch nu.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/jEQnXXHBEKWGq1nQUvZ5Ezog.webp?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Die moet je als profielfoto doen @knakworstMrFX schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:23:
[...]
Het duurt ff maar dan heb je wel wat!
[Afbeelding]
Ja joh, kijken hoe dit land zou functioneren zonder die landverraders. Betaal je wel netjes je belasting? Ik moet ook mijn DCA bekostigen komende bear market!tomtom901 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:13:
[...]
Is goed he, ouwe ambtenaar. Pak nog maar wat gains zodat je ons land niet langer hoeft te verraden.
too much?
Als jij mijn belastinggelden zou gebruiken was je meteen een whaleYES schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 16:37:
[...]
Ja joh, kijken hoe dit land zou functioneren zonder die landverraders. Betaal je wel netjes je belasting? Ik moet ook mijn DCA bekostigen komende bear market!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!