Just in time lol
Dat lezen we graag!sjorremans schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:19:
Vrijdag moondag
Nog 3k voor een ath in euro.
looks like Steak is on the menu boys
nothing stops this train
eens zien waar de pump heen gaat aankomende weken. 140 zou toch wel het bear minimum moeten zijn
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
420k.anti elppa schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:47:
eens zien waar de pump heen gaat aankomende weken. 140 zou toch wel het bear minimum moeten zijn
They who buy the dip, deserves the rip.
180 - 200kanti elppa schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:47:
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik vond bob loukas wel heul erg bullish, toen gingen nog ff een level lager, maar het lijkt erop dat we goed zitten.
Proost op t weekend
Proost op t weekend
De tijd leert of het tij keert
Darrell schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:43:
Weekendje altgekte incoming?
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large)
$COIN afgelopen week ook +21% haha nice
nothing stops this train
btc is ook zo moeilijk niet. Als iedereen moord en brand schreeuwt, en shitcoins -99% staan weet je dat je nog ff op je handen moet zitten. Gaat vanzelf weer gruwelijk omhoog pompenraq schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:48:
Ik vond bob loukas wel heul erg bullish, toen gingen nog ff een level lager, maar het lijkt erop dat we goed zitten.
Proost op t weekend
122K babe?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
deze rukker heeft ook weer wat lijntje getrokken
FixedDarrell schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:43:
Weekendje btc gekte incoming?
Oliebollen jaja, dat klinkt goed totdat je er 3 binnen hebt en de schaal nog vol ligt.
De harde wind en regen tegen het raam terwijl je vuurpijlen en sloffen astronauten je aan liggen te staren....
Nu we toch nostalgisch zijn: ik wil eigenlijk nog wat LTC oppakken maar heb hun ETF nieuws niet echt gevolgd. Hoe groot is de kans dat die er door komt? (ligt nu stil door shutdown) Ik denk dat het zonder ook nog wel een ritje maakt.
Nu we toch nostalgisch zijn: ik wil eigenlijk nog wat LTC oppakken maar heb hun ETF nieuws niet echt gevolgd. Hoe groot is de kans dat die er door komt? (ligt nu stil door shutdown) Ik denk dat het zonder ook nog wel een ritje maakt.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dan ga ik voor 140 - 150anti elppa schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:49:
[...]
oh zeker, maar bedoel zonder dikke rode joekel tussen door. Ik geloof echt nog steeds in 200k + voor de oliebollen weer op tafel liggen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
sh4d0wman schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:55:
Oliebollen jaja, dat klinkt goed totdat je er 3 binnen hebt en de schaal nog vol ligt.De harde wind en regen tegen het raam terwijl je vuurpijlen en sloffen astronauten je aan liggen te staren....
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/fLFQ5oenDdW6f5NpriZFgAiv.jpg?f=user_large)
BNB sell order geraakt, voor het eerst sinds 2018 BNB loos
Hopelijk pompen de rest van de shitcoins ook nog ff aankomende maanden

Hopelijk pompen de rest van de shitcoins ook nog ff aankomende maanden
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Slordig.anti elppa schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:47:
eens zien waar de pump heen gaat aankomende weken. 410 zou toch wel het bear minimum moeten zijn
Ik vind het belachelijk dat oliebollen al te koop zijn. Ik weiger er eentje te kopen voordat het oudejaarsdag issh4d0wman schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:55:
Oliebollen jaja, dat klinkt goed totdat je er 3 binnen hebt en de schaal nog vol ligt.De harde wind en regen tegen het raam terwijl je vuurpijlen en sloffen astronauten je aan liggen te staren....
Hahaha dikke hater. Ik haal morgen een zak op!Wispe schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:58:
[...]
Ik vind het belachelijk dat oliebollen al te koop zijn. Ik weiger er eentje te kopen voordat het oudejaarsdag is
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Miljaar zeg, zou het voor vandaag zijn een nieuwe ATH?
Ja kom op, en volgende week zeker al paaseieren te koop?zwembroek schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:59:
[...]
Hahaha dikke hater. Ik haal morgen een zak op!
Ik heb er dit jaar alweer 3 op. Ons boekjaar eindigde op 30 sept. Waren nog gratis ookWispe schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:58:
[...]
Ik vind het belachelijk dat oliebollen al te koop zijn. Ik weiger er eentje te kopen voordat het oudejaarsdag is
Zo BTC, rustaagggh
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Daar gaan we
BTC €94.837,08
Kijk zo heurt dat.Darrell schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:00:
[...]
Ik heb er dit jaar alweer 3 op. Ons boekjaar eindigde op 30 sept. Waren nog gratis ook
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
nee joh, btc heeft gekker gedaan. Typische bull pump nu. Eindelijk eind fase start. Prepare. een x2 in 2 maanden kan echt. Watch itFordjah schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:11:
Crazy!!!!!!!!
We hebben nog niet eens een ATH, dus dit is niets vind ik.Fordjah schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:11:
Crazy!!!!!!!!
Kan snel gaan, ff douchen en er is weer 1.3k bij 🤓
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Beste pumps zijn toch vrijdag namiddag 🥳
Schol en prettig weekend, heren!
Schol en prettig weekend, heren!
Hoe zou het nu met hem gaan?BTC100K2021 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 20:49:
https://www.coinglass.com...9f8aeb098a6523a13f298c060
Hij blijft maar shorts erbij openen. 1.02 miljard positie nu.
[Afbeelding]
"Thats what she said"
gok niet best. Maar snap sowieso mensen niet die de meest bullish best performing asset ever shorten......in Q4, 2026, laatste deel cycle. DAn ben je echt een degen
Dominance begint ook eindelijk te stijgen. Ready for lift off!
Zijn shorts op SUI en Fartcoin lopen wel lekker
:gifsicle():strip_exif()/f/image/TzgElWmwueoYRaIOqp139LNX.gif?f=user_large)
[ Voor 197% gewijzigd door Pinsa op 03-10-2025 18:18 ]
Bitcoin niet eens 2,5% in het groen op de daily en iedereen gaat al loco
Dit is echt nog niks. Raket is nog niet eens aan het opwarmen.
Maak me maar wakker bij +10% in een uurtje

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Wat moet ik met al dat geld
Everybody loco is prima toch, Henk en Ingrid moeten nog instappen tenslotte.FrambozenTaart schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:19:
Bitcoin niet eens 2,5% in het groen op de daily en iedereen gaat al loco![]()
Tot over een uurtjeFrambozenTaart schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:19:
Pelox alweer op bed gecrasht?
dit idd. Niets gewend hierFrambozenTaart schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:19:
Helemaal gesloopt.knakworst schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:24:
Pelox alweer op bed gecrasht?
Denk dat ik straks ook ga, vanochtend ging de wekker om 04:37...
Rendament!John245 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:24:
Even een tussentijdse VCA grafiek. Mijn ingesteld rendament gaat wel gehaald worden.
[Afbeelding]
@bsmpower en hoe staat het er nu voor. Altijd die berichten als alles rekt gaat. Nu toch maar weer mooi groenbsmpower schreef op donderdag 25 september 2025 @ 14:30:
Nou het gaat weer hard nu. Heb mijn motor net 2 weken, maar zet hem maar weer te koop denk ik
Wel in slowchat #31 toch @TaroFrambozenTaart schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:19:
Moet je die doctor profit eens volgen op Twitter, die is maximaal bearish en dat dat we lager gaan dan 94k op kort termijn
Die gozer zit met al z’n hebben en houwuhh short 😂
Die gozer zit met al z’n hebben en houwuhh short 😂
Joh, altijd juinen bij ATH. Of we nou vandaag 15% of 2.5% stijgen.
Het zal dan wel weer gaan piepen en kraken bij Bitvavo komend weekend.
Rustig, @MrFX kan niet zoveel babes tegelijk aan.WhySoSerious schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:37:
124K incoming
@Alpina Ik posste laatst nog die Linea listing
https://newsbit.nl/swift-...r-nieuw-betalingssysteem/
Haha ja Linea RektaPinsa schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:41:
@Alpina Ik posste laatst mog die Linea listing
FIFY
:strip_exif()/f/image/ozN5dQlAa1IG2IvPWPHxeqhl.jpg?f=fotoalbum_large)
En daar is ie mijn eerste BTC sell, ik ga nu rustig uitschalen omdat ik op +10% van mijn average buy prijs zit
Maar bij 150k heb ik nog ongeveer 50% van mijn BTC dus we kunnen nog wel even door, misschien komt er nog een scalp opportunity tussendoor maar dat gaan we zien
Vanavond is het feest
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WjBbK5sdDPUmJn2n23neIrpM.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
#31 is voor de bear, die kan wel mooi een jaartje openblijven als het hier weer lekker rustig en gezellig is.
In #30 gaan we 148k zien.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Tis net Baron 1898. Stijl omhoog en nog stijler naar beneden.
404 - ATH not found
404 - ATH not found
Rustaaagh!knakworst schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:49:
ATH rejected. Rekt.
En m'n positie is gesloten... Ik dacht dat ik m'n TP op $125k had staan, maar blijkbaar niet?Remy!!!! schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:16:
M'n positie die sinds (ergens) augustus open staat begint erg leuke winst te vertonen. Zit nu iig al op ~12% winst van m'n gehele trade potje. TP staat nog op 125k, maar mocht ik achter de knoppen zitten en hij kruipt langzaamaan die kant op, dan ga ik hem wel weghalen en een SL plaatsen die ik steeds omhoog schuif.
Uiteindelijk 16.34% winst gemaakt, dus niets te klagen
Dank u opgeslagenGuere schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:52:
[...]
De enige juiste versie is deze oude SC versie
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
Pff, was druk met koken, eten en al dat soort meuk, hele pump gemist!. Kom ik terug en keldert de boel weer. Boooo!
[ Voor 3% gewijzigd door Guere op 03-10-2025 19:00 ]
'T is zeker bedtijd voor de mini-me's van @Pelox?
Dank voor het taggen, nu kan ik meegenieten van de rektheid ipv onbezorgd een avondje op de bank hangen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UHU3phVROxMkQUrQEubOuYE4.gif?f=user_large)
Zero.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!