Gaat het pijn doen aan mijn ogen?Coldcat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:58:
Ik heb me toch een meesterwerk gemaakt. Even uploaden, downloadene en uploaden voor het slapengaan!
Ja, we zitten nu al weer lang in deze range / consolidatie, iedereen wacht op nieuwe ATHs. Er zullen heus wel wat mensen verkopen maar vermoed ook niet dat de verkoopdruk nou echt zo massaal zal zijn als we er voorbij schieten. Kan nu eindelijk uitbreken.John245 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:59:
[...]
Ik denk dat dat tegenvalt. Veel bitcoin's die laag zijn aangekocht zijn ondertussen al van eigenaar gewisseld.
We gaan het vanzelf zien, flink up mag ook dikke winsten voor jullie en daarna een moddervet altseason graagJohn245 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:59:
[...]
Ik denk dat dat tegenvalt. Veel bitcoin's die laag zijn aangekocht zijn ondertussen al van eigenaar gewisseld.
Ik ga pitten tot morgen!
Beste voetbal van dit seizoen. Was gewoon 1-0 natuurlijk.YES schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:44:
@Darrell, @zwembroek en @Laurens1970, ik zit echt enorm te genieten man, geweldig dit.
En de BTC koers is ook leuk momenteel.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is no sleep season ter infoPinsa schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:02:
[...]
We gaan het vanzelf zien, flink up mag ook dikke winsten voor jullie en daarna een moddervet altseason graag![]()
Ik ga pitten tot morgen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/hgqOtw4PKWbIKrhWuEJhLp9q.gif?f=user_large)
Die van je onderbuurvrouw wel
70%... nog wat bits naar de buitenwereld pumpen.
:strip_exif()/f/image/jGSCK04IrbQUBw2N4bLw3PiG.png?f=user_large)
[ Voor 26% gewijzigd door Coldcat op 02-10-2025 22:06 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Brabantse pillen?Alpina schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:04:
[...]
Het is no sleep season ter info
[Afbeelding]
Kopen wat je kopen kan voordat die weer wakker wordt!
Wanneer je @Guere van Temu besteld.Coldcat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:08:
[Vimeo: YTDown.com_YouTube_Media_mT__1G54qNo_001_1080p (online-video-cutter.com)]
Hoe werkt dat embedden van deze meuk?
Maar +1 mooi filmpje
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Haha ik heb wel de ideeen maar te weinig tijd en geen skills en de tools nietAlpina schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:14:
[...]
Wanneer je @Guere van Temu besteld.
Maar +1 mooi filmpje
Moet nog eten, douchen en orders instellen voordat de dag weer voorbij is.
Als de Russel2000 en TOTAL3 ook nog gaan meedoen, weten we echt hoe laat het is / gaat worden.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dBWTPZb8uEtRbGNjDdiNBz3G.gif?f=user_large)
Voor wat contextplaatjes:
/f/image/eKmMkK9vMwdBolCQaIjcHgtM.png?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/dBWTPZb8uEtRbGNjDdiNBz3G.gif?f=user_large)
/f/image/eKmMkK9vMwdBolCQaIjcHgtM.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/y2TZbfsqgY7T0XFieFPqqAJd.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 54% gewijzigd door keanu_ op 02-10-2025 22:20 ]
Gefeliciteerd man! De aanhouder wint!
Idem, ‘mijn’ babe was ook maar snel snel.Coldcat schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:16:
[...]
Haha ik heb wel de ideeen maar te weinig tijd en geen skills.
Moet nog eten, douchen en orders instellen voordat de dag weer voorbij is.
Heb hier een meme archief vanaf 2019. Amper beginnen aan. Maar wat moet dat moet.
Het hoogtepunt was toch gewoon van D'n Lee Towers.Darrell schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:22:
Rekt... zucht. Was er al bang voor...
Voetbal spel is maar als een lauwe shulti.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nederlandse coëfficiëntenlijst rekt...
Dank voor de herinnering, die fout heb ik al vaker gemaaktBTC100K2021 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:37:
Winstnemen prima, slim. Maar de niet-traders: ga nu niet de held uithangen voor een 2% scalp. In deze fase staat BTC waarschijnlijk morgenochtend nog 2K hoger en is je order net niet gehit.
Ik weet niet wat jij ziet maar de harde paal van @Coldcat zit nog steeds in de weg hoor.Darrell schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:22:
Kun je aub stoppen met DM's sturen.Wispe schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Ik weet niet wat jij ziet maar de harde paal van @Coldcat zit nog steeds in de weg hoor.
Er zit geen rapporteer knop in de DM's gebakken
Ik vond dit dus wel echt een stuk leuker en vermakelijker dan die vorige BTC conferentie in Portugal.Darrell schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:22:
Zeker BC Backer gekeken vandaagkeanu_ schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 22:16:
Als de Russel2000 en TOTAL3 ook nog gaan meedoen, weten we echt hoe laat het is / gaat worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Uur niks gepost hier donderdag nacht om 0046 bull markt voor mietjes wat nou hele nachten wakker leven
Maktub
Wat je zegt ben je zelf!MrMrq schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:46:
Uur niks gepost hier donderdag nacht om 0046 bull markt voor mietjes wat nou hele nachten wakker leven
Dat zit wel Schnorr.
MrMrq schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 00:46:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/HdNU4j4Qt9sQ9a9twuywbt2W.gif?f=user_large)
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!