“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Chinese vrouw bekent: ze zette gestolen geld om in tienduizenden bitcoins, waarde nu 5 miljard euro | De Telegraaf https://share.google/FgIeIfLxZ5Zn2grd4
Rupsje Nooitgenoeg.knakworst schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:10:
Licht je mensen op, is je oplichtersvermogen opeens een veelvoud.
Chinese vrouw bekent: ze zette gestolen geld om in tienduizenden bitcoins, waarde nu 5 miljard euro | De Telegraaf https://share.google/FgIeIfLxZ5Zn2grd4
Ze had in een vroeg stadium kunnen stoppen om genoeg te hebben voor de rest van haar leven én niet betrapt te worden…
Tgoh, in het kort: mijn TA en andere indicatoren gaven aan dat ergens rond dat level de kans op een afwijzing groter was dan op een continuation.GekkeRipper schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 12:55:
[...]
Hoe weet je dit zo zeker? Ben geïnteresseerd om te leren.
Ben gisteren weer ingestapt voor de lange termijn. Ook met het idee dat het wel omhoog blijft gaan. Ben meer van de HODL tot de top van de cyclus en dan alles weer verkopen. Maar als er 6% daling verwacht wordt dan krab ik weer even achter m'n oren. Zit vooral in btc en eth.
Maar soms loopt het natuurlijk helemaal anders, zoals bij de vorige pump die voor mij compleet tegendraads was. Maar dan passen we ricisomanagement toe.
Als je spot HODL doet, is dit allemaal belachelijke ruis! Niet luisteren naar dat derivatengezwets
Gewoon een belletje zetten rond 106/107k en een hele grote bel rond 100k/98k!

En dit is een x10 leverage, dus die 6% = 0.6%. Ondertussen wel een dipje naar -15% gehad, maar voor jou nog steeds ruis van 1.5%.
[ Voor 6% gewijzigd door kazzzdafke op 30-09-2025 14:53 ]
Never ever financial advice...
Zet je bril eens op, opa... 12:26knakworst schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:10:
Licht je mensen op, is je oplichtersvermogen opeens een veelvoud.
Wen 115k? Need more babesszzz

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:gifsicle():strip_exif()/f/image/RTtKArTTL7dCbOCzZbziGtMN.gif?f=user_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Pinsa op 30-09-2025 16:06 ]
Hij claimt op basis van een vergelijking met goud, dat het zeer waarschijnlijk is dat BTC naar 500k$ gaat.
Als je all-in misgaat, hem bellen... niet mij.
Fijne dag verder!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Tuur altijd +100.MicroWhale schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:10:
Een nieuwe hopium is uit van Tuur Demeester. Hij staat wel achter een e-mail-wall, dus dit is de samenvatting er van.
Hij claimt op basis van een vergelijking met goud, dat het zeer waarschijnlijk is dat BTC naar 500k$ gaat.
Fijne dag verder!
Verhaal van hem met die psychedelics blijft ook episch
maar er is gewoon veel verkoopdruk... teveel
[ Voor 17% gewijzigd door Aeronaut op 30-09-2025 16:28 ]
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Succes daarmee.Aeronaut schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:27:
ga bijna denken om mn porto full te porte naar xpl.
:strip_exif()/f/image/740O2UkL7ShAA9bKbWDq9Sqy.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/U7Ddyi6TW9QzXYioZ6bbPfEl.gif?f=user_large)
XPLUSDT.P 0.60~0.80zwembroek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:32:
[...]
Succes daarmee.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
aka binance wilt de longers tikken
edit: ja perp was eerder open dan spot...
[ Voor 6% gewijzigd door Aeronaut op 30-09-2025 16:39 ]
Is dat het level om te bieden?
Wat is de volgende?
Voor de daredevils: op 0.77 en 0.44 zit weerstand.
/f/image/L62IrUCbX5C05e0knzOCxgP0.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door Muzzy op 30-09-2025 16:50 ]
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
weerstand....Zie hieronder die weerstand. gok dat ie er zo doorzakt tot op de bodem. Wat een gier johMuzzy schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:45:
Lol ik zat te wachten op dit level maar laat deze maar aan mij voorbij gaan. Wat een scam weer.
Wat is de volgende?
Voor de daredevils: op 0.77 en 0.44 zit weerstand.
[Afbeelding]
/f/image/U9KHDUvgHOJKbUxjNpdvhYDw.png?f=fotoalbum_large)
Xpl down
Aster down
Xan volledig rekt
Open eden volledig rekt
Mira rekt
En elke dag komen ze met nieuwe meuk…
:gifsicle():strip_exif()/f/image/mkNGCpjAzXS6ltyYOF7W1I6Q.gif?f=user_large)
[ Voor 19% gewijzigd door Pinsa op 30-09-2025 16:59 ]
XPL meegepakt op 0,79 vorige week. Gewoon op tijd bij zijnPinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:57:
F*ck XPL gelukkig schade beperkt hier, bijna al die Binance listings zijn scams.
Xpl down
Aster down
Xan volledig rekt
Open eden volledig rekt
Mira rekt
[Afbeelding]
Of gewoon bij Bitcoin houden.Loemoes schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:01:
[...]
XPL meegepakt op 0,79 vorige week. Gewoon op tijd bij zijn
Buy the dippppppppppppppPinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:57:
F*ck XPL gelukkig schade beperkt hier, bijna al die Binance listings zijn scams.
Xpl down
Aster down
Xan volledig rekt
Open eden volledig rekt
Mira rekt
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/QAXx57ebv1yPNTCz6WIVDxaU.png?f=user_large)
Je bent wel een grapjas vandaag hè.Alpina schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:03:
Goud en Bitcoin net als Tuurke frituurke
Ik was Falcon Finance vergeten te vermeldden, als je deze had opgepakt in het begin had je nu een -67% te pakken, dus ja leuk als je er vroeg bij bent.Loemoes schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:01:
[...]
XPL meegepakt op 0,79 vorige week. Gewoon op tijd bij zijn
Ik kan me niet herinneren dat mijn bitcoin even tijdelijk naar de 200k ging vorige week, mijn XPL wel naar de 1,4. Eeuwig wachten op een leuke move van Bitcoin vind ik ook maar saai.
Edit: heb die onzin uiteraard allang verkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door Loemoes op 30-09-2025 17:07 ]
Het kwartje is eindelijk gevallen?Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:57:
Xpl down
Aster down
Xan volledig rekt
Open eden volledig rekt
Mira rekt
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Alpina schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:09:
[...]
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
/f/image/yqiYuAL4ao0Zc7qzfJge5Orh.png?f=fotoalbum_large)
Hoewel ik zijn verhaal wel logisch tov macro/goud vind en het ook zo voel, zie ik geen duidelijke argumenten waarom we nu pas mid-cycle zouden zitten. Er wordt idd stevig genoeg gehodld en euforie/retail zien we nog niks van, maar waarom zou de 4y cycle ineens invalid zijn?MicroWhale schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:10:
Een nieuwe hopium is uit van Tuur Demeester. Hij staat wel achter een e-mail-wall, dus dit is de samenvatting er van.
Fijne dag verder!
anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:53:
[...]
weerstand....Zie hieronder die weerstand. gok dat ie er zo doorzakt tot op de bodem. Wat een gier joh
[Afbeelding]

Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 16:57:
F*ck XPL gelukkig schade beperkt...
:gifsicle():strip_exif()/f/image/N5iBEGEEUVkSxLu5yJ4I2bqp.gif?f=user_large)
bsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:51:
Morgen Oktober, kunnen we eindelijk omhoog. Of niet.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/JfvauL73KKdifPi0yLrDAqiQ.gif?f=user_large)
Rektober als btc niet boven 112 blijft.bsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:51:
Morgen Oktober, kunnen we eindelijk omhoog. Of niet.
Tot zover mijn magische bol.
[ Voor 7% gewijzigd door Wispe op 30-09-2025 18:00 ]
Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:00:
In oktober 150k, dan in november 200k, dan in december 245k, dan keihard rekt, mogen we allemaal hoge box 3-belastingen betalen over winsten die zijn verdampt en heeft @anti elppa de challenge gewonnen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GcvLNyk7OmbZgIuJCxmS0OdM.gif?f=user_large)
Wispe schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:00:
In oktober 150k, dan in november 200k, dan in december 245k, dan keihard rekt, mogen we allemaal hoge box 3-belastingen betalen over winsten die zijn verdampt en heeft @anti elppa de challenge gewonnen.

Hoeft niks te zeggen. Kleine wick naar 6 cent, gevolgd door een mooie bounce naar 420k. Het kan allemaal.
Blijf jij er dan ook vanaf?zwembroek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 17:51:
Sorry @Pinsa. Moest weer even. Blijf van die shitcoins af.
Als ik een korte trade setup zie niet.
soon btc.d 60%. Maar zie zelfs 65% nog wel gebeuren. En dat kan op 2 manieren
1 btc gaat nu echt to the moon. Alts gaan volledig rekt in btc pair
2 btc gaat een zwembroekje doen. Alts gaan volledig rekt in alles. Maakt niet uit in welk pair
Doe dan maar optie 1anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:46:
[...]
2 btc gaat een zwembroekje doen. Alts gaan volledig rekt in alles. Maakt niet uit in welk pair
Vandaag mijn nieuwe smartphone hoesje ontvangen (kleur oranje) there must be signsanti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:46:
[...]
Meer een constatering. Ik zit op een monthly low met mijn PF. En niet heel ver meer van mijn yearly low. Dus dat geeft wel aan dat het allemaal al erg laag staat. En ja het kan ook nog lager.
Oprecht hoop dat je die zooi een keer gaat dumpen en niet dat je nog 4 jaar bagholder gaat worden.bsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:50:
[...]
Meer een constatering. Ik zit op een monthly low met mijn PF. En niet heel ver meer van mijn yearly low. Dus dat geeft wel aan dat het allemaal al erg laag staat. En ja het kan ook nog lager.
Haha nu is het ineens zooi? Zit jij nu echt 100% in Bitcoin?Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:54:
[...]
Oprecht hoop dat je die zooi een keer gaat dumpen en niet dat je nog 4 jaar bagholder gaat worden.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Kijk even gister terug naar de Pinsa van de Aldibsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:55:
[...]
Haha nu is het ineens zooi? Zit jij nu echt 100% in Bitcoin?
Ik had mijn verlies beperkt tot -10% als ik gehold had was het nu -40%, dus ja soms is het slimmer om uit te stappen dan domweg doorholden.
[ Voor 23% gewijzigd door Pinsa op 30-09-2025 19:04 ]
Wedden dat we dan ineens omhoog schieten.Aeronaut schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:57:
Trek de pleister nou een keer
Iedereen hier toch inmiddels?bsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:55:
[...]
Dat je gedeeltelijk aan boord was. Maar in Bitcoin dus?Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:57:
[...]
Kijk even gister terug naar de Pinsa van de Aldi
Op het moment niks ik wacht even afbsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:03:
[...]
Dat je gedeeltelijk aan boord was. Maar in Bitcoin dus?
Zelfs tegen gier?anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:46:
[...]
Hij houdt die rommel gewoon niet vast tot zero. Beter snel posities afkappen dan met het schip ten onder gaan.bsmpower schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 18:55:
[...]
Bitcoin? 107 / 105k zou mooi zijn, maar ook hiermee zal ik winst nemen om in de bear meer sats voor terug te kunnen kopen.
Ik denk dat het merendeel hier voor 75+% in BTC zit maar ook wel een klein zakje alts hebben.
Frozen-North schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:13:
[...]
Ik denk dat het merendeel hier voor 75+% in BTC zit maar ook wel een klein zakje alts hebben.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/rORSbX7BGI1rNyGHKHwXekjm.gif?f=user_large)
anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:32:
[...]
gier heeft wel waarde jonge, zonder gier, komt er hongersnood
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Vry01GrCH6JYmiDlZln0crdn.gif?f=user_large)
Toch nog met winst verkocht, deze had wel droog in het poepertje geweest vandaag.zwembroek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:30:
Las vanmiddag dat Wintermute STBL had gekocht. Dat was een bullish teken volgens sommigen. En toen ging Wintermute short en zie hier de nuke naar 0,30.
[Afbeelding]
Maar nu zitten we met een bult eth…
:strip_exif()/f/image/8VFtIh1rDpYEpGCGQoW4qsYP.jpg?f=fotoalbum_large)
zwembroek schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:08:
[...]
Hij houdt die rommel gewoon niet vast tot zero. Beter snel posities afkappen dan met het schip ten onder gaan.
:strip_exif()/f/image/3OuPeGFSkV07Mz7u1gNXwe7a.png?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Zo is dat Pinsa! Liever met een slappe lach op de bank dan met een slappe er lafjes tegen aan in de slaapkamer.Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:23:
[...]
Lol man zit ik hier met de slappe lach op de bank
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Gelukkig doet BTC het wel prima
MrFX schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:07:
[...]
Zo is dat Pinsa! Liever met een slappe lach op de bank dan met een slappe er lafjes tegen aan in de slaapkamer.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/abTgTIWzBtcC32b6zprYwlso.gif?f=user_large)
Goed dat je niet all-in in XPL zit je ziet maar hoe snel het anders kan gaan, of het echt over is? Time will tell, klein beetje FUD nog gevonden:jvel92 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:10:
Hele dag de prijsactie niet kunnen volgen en zie nu wat XPL gedaan heeftHet mooie is dat ik zondagochtend wekker werd rond een uur of 8 en zag dat mijn shitcoinfolio meer dan verdubbeld was. Maar ik was te lui om op te staan en mijn ledger te pakken om te verkopen, dus weer een slaap in gevallen. Daarna dacht ik hodl. Die winst is inmiddels wel verdampt, maar heb in ieder geval een mooie zaterdagavond gehad en zondag goed kunnen uitslapen
![]()
Gelukkig doet BTC het wel prima
$XPL According to BlockBeats, recent revelations indicate that the Plasma team is composed of the original members from the former Layer 2 project, Blast. Despite rumors, Plasma does not have a close relationship with Tether. Tether co-founder Paolo Ardoino personally invested only $50,000 during Plasma's valuation round of $24 million.
Ardoino noted that the primary operators of Plasma are Framework Ventures, who have allegedly leveraged information asymmetry to portray Plasma as closely linked to Tether. However, the team reportedly lacks experience in payments and stablecoins.
Additionally, it was highlighted that Pacman (Tie Shun) has had a falling out with the original Blast team, with all key members except Tie Shun moving on to establish Plasma.
Further insights from discussions with Tether's core figures in South Korea reveal that Plasma has no direct ties to Stable or Tether.
Ohja en bedant nog voor je saving in Xan, was er nog bijna ingestapt vanmorgen
Ja precies ik dacht dat die pump genoeg bevestiging was om alsnog onder de BMSB te gaan wicken uit te sluiten. Op moment van schrijven staan we weer op 114k.kazzzdafke schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 14:51:
[...]
Tgoh, in het kort: mijn TA en andere indicatoren gaven aan dat ergens rond dat level de kans op een afwijzing groter was dan op een continuation.
Maar soms loopt het natuurlijk helemaal anders, zoals bij de vorige pump die voor mij compleet tegendraads was. Maar dan passen we ricisomanagement toe.
Als je spot HODL doet, is dit allemaal belachelijke ruis! Niet luisteren naar dat derivatengezwets
Gewoon een belletje zetten rond 106/107k en een hele grote bel rond 100k/98k!
En dit is een x10 leverage, dus die 6% = 0.6%. Ondertussen wel een dipje naar -15% gehad, maar voor jou nog steeds ruis van 1.5%.
Die 6% winst op jouw short was toevallig ook de 6% daling van de toenmalige 112k naar 107k. Circa.
Wat bedoel je met een bel? Een alert om te bepalen of ik uit moet stappen als de pleuris uit is gebroken?
Morgen 130k?Fordjah schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:01:
Uptober is coming!
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
115 bedoel je gok ik. Morgen als we opstaan 117kGuere schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:57:
Tsja, toch maar weer omhoog dan. Nieuwe poging om de $114k te beslechten? Of denkt iedereen wederom fakeout
Volgende week nieuwe ath

MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Nog een 10k candle en we hebben weer een ATH te pakken, en mensen wachten hier op 107k
:gifsicle():strip_exif()/f/image/kGFJpHNlXSA2afytC4dzMqDD.gif?f=user_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bedoelde in dit geval wel de 114, wist dat we er al overheen waren maar het was nog niet helemaal gelukt om dit level te holden, vandaar. Maar vanaf nu uiteraard target op de bovenliggende significante levels.anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:10:
[...]
115 bedoel je gok ik. Morgen als we opstaan 117k
Volgende week nieuwe ath
Kol, ga eens van Anti zijn account af!anti elppa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:10:
[...]
115 bedoel je gok ik. Morgen als we opstaan 117k
Volgende week nieuwe ath
Stack Sats
Dan 1okt rood.
2 okt is doner schuifdag
3 okt vrijevaldag
4 okt binance crime szn startschot naar ath
Ik zou nooit all-in gaan op een alt. Ga maximaal met 5% van mijn PF op een alt en niet meer. Tenzij ik echt hoge convictie heb in iets, maar dat is lastig deze cycle. Zit nu 71% in BTC, 22% stables, 5% Hype en 2% meuk.Pinsa schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 21:13:
[...]
Goed dat je niet all-in in XPL zit je ziet maar hoe snel het anders kan gaan, of het echt over is? Time will tell, klein beetje FUD nog gevonden:
$XPL According to BlockBeats, recent revelations indicate that the Plasma team is composed of the original members from the former Layer 2 project, Blast. Despite rumors, Plasma does not have a close relationship with Tether. Tether co-founder Paolo Ardoino personally invested only $50,000 during Plasma's valuation round of $24 million.
Ardoino noted that the primary operators of Plasma are Framework Ventures, who have allegedly leveraged information asymmetry to portray Plasma as closely linked to Tether. However, the team reportedly lacks experience in payments and stablecoins.
Additionally, it was highlighted that Pacman (Tie Shun) has had a falling out with the original Blast team, with all key members except Tie Shun moving on to establish Plasma.
Further insights from discussions with Tether's core figures in South Korea reveal that Plasma has no direct ties to Stable or Tether.
Ohja en bedant nog voor je saving in Xan, was er nog bijna ingestapt vanmorgen
Had mijn XPL gisteren in een liquidity pool gezet, dus de schade is enigszins beperkt gebleven. Hopelijk maakt een toekomstige airdrop een hoop goed
Lol Xan een min -60% op daily ook wel indrukwekkend
Als je dan ziet dat een Hood (Robinhood) deze week een 16% doet nadat het dit jaar al ruim 160% gedaan had, vraag je af waarom je nog in crypto zit. Er was een tijd dat je dit soort gains in crypto maakte.
Wat als de sats gewoon op zijn.Aeronaut schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:52:
Men wilt gewoon een goede monthly op de koers.
Dan 1okt rood.
2 okt is doner schuifdag
3 okt vrijevaldag
4 okt binance crime szn startschot naar ath
Meest slechte keuze die ik afgelopen jaar heb gedaan..jvel92 schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:53:
[...]
Ik zou nooit all-in gaan op een alt. Ga maximaal met 5% van mijn PF op een alt en niet meer. Tenzij ik echt hoge convictie heb in iets, maar dat is lastig deze cycle. Zit nu 71% in BTC, 22% stables, 5% Hype en 2% meuk.
Had mijn XPL gisteren in een liquidity pool gezet, dus de schade is enigszins beperkt gebleven. Hopelijk maakt een toekomstige airdrop een hoop goedEven kijken hoe zich dat verder gaat uitspelen.
Lol Xan een min -60% op daily ook wel indrukwekkend
Als je dan ziet dat een Hood (Robinhood) deze week een 16% doet nadat het dit jaar al ruim 160% gedaan had, vraag je af waarom je nog in crypto zit. Er was een tijd dat je dit soort gains in crypto maakte.
M’n robinhood aandelen voor 90% er uit gooien rond de 60 dollar 😂 Met een GAK van nog geen 10 dollar..
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Alleen een weekje te vroeg geopend.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Daar heb je hem weer hoor. Als het naar beneden gaat hoor je hem niet. Ik zeg lager.Vis schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:29:
114.420
Nog een 10k candle en we hebben weer een ATH te pakken, en mensen wachten hier op 107k
[Afbeelding]
Fucking legend.sjorremans schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:57:
[...]
Meest slechte keuze die ik afgelopen jaar heb gedaan..
M’n robinhood aandelen met een GAK van nog geen 10 dollar..

- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!