[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 239 ... 311 Laatste
Acties:
  • 993.520 views

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Skrunsies schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:46:
Hi vrienden,

Ontzettend veel PB's ontvangen en talloze keren getagd, kom ik hier even aanwaaien...

Hoe gaat het met jullie? Iedereen nog een beetje gezond en/of gelukkig?

Afgelopen jaar de keuze gemaakt om even een punt te zetten achter mijn werk, her en der wat fiat bij elkaar gegrist om mijn dochter een onvergetelijke mooie tijd aan te bieden, veel gereisd, mooie plekken gezien en vooral prachtige herinneringen te maken. Sommige momenten met zijn tweetjes, andere momenten lekker met zijn drietjes.

Na thuis komst, kreeg mijn dochter in de nacht weer een aanval, toen ik bij haar bed stond, stond ik even in dubio. Zou ze dit nog willen? Wil ze nog een zwaar traject ingaan?

Maar je wilt haar niet kwijt, dus na haar te hebben gereanimeerd en met piepende banden naar het ziekenhuis te zijn geracet, hebben ze haar weer in een coma gehouden. Dit alles is inmiddels 2 maanden geleden en afgelopen week hebben we het onvermijdelijke gesprek gehad.

De artsen zien geen mogelijkheden meer...

Dan zit je even thuis te beseffen wat een rollercoaster dit geweest is, van dromen met een mooie plekje voor haar ergens op een stukje land, tot deze nachtmerrie.

Inmiddels al het spaargeld er doorheen gejaagd, even zonder baan.. Maar met prachtige herinneringen..

We gebruiken de tijd nu om na te denken, erg veel na te denken.. Maar denk wel te weten wat de beste keuze is.. Ik bedoel, dit kan zo ook niet langer..

Ik wil jullie vanaf deze kant voor de zoveelste keer even op jullie hart drukken, om niet te vergeten om te genieten van jullie geliefden, niet te vergeten dat met alle gains op de rekening je het geluk en gezondheid niet kopen kan..

Nogmaals bedankt, voor al de lieve berichten die ik van jullie heb mogen ontvangen en heel misschien tot ooit jongens!

Het ga jullie goed.

Hele dikke knuffel en kus!

-Skrunsies-
Sterkte man, je bent een fantastische vader, echt, ondanks dat we je niet persoonlijk kennen voelt dat wel zo, heel veel respect voor je. Hou je haaks.

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-11 22:07
Volgens bronnen zingt Almelo nu weer een toontje hoger...

eth, The world's computer

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 16:11
@Skrunsies we kennen elkaar niet maar je verhaal pakt me echt. Ik kan mezelf niet voorstellen hoe erg het is wat jij meemaakt. Hopelijk vindt je de kracht om dit te verwerken.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
almelo15 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:06:
Volgens bronnen zingt Almelo nu weer een toontje hoger...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GKiqjXOMzJaYW58HLX_bNXKFy5E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MH6xuq4kDHWpeHrsF6oEtkOv.png?f=user_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:46
XPL en Hype aankopen van vanochtend staan weer mooi in de plus en ETH doet ook mooi mee :9B

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 26-11 21:31
Iets zegt mij dat mister waterkleding gelijk gaat krijgen. Uiteraard is een bearishe mening hier niet populair, maar als er iemand bereid is om z’n ongelijk toe te geven is t @zwembroek wel. Bij elke pump proberen we t er in te wrijven, maar kijk wel ff waar we t over hebben, een paar tienden van een procent omhoog, dat is nog geen volle maan.
Time will tell.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-11 22:45

NeoflexNL

Forever young

Heel veel sterkte @Skrunsies. Leuk weer wat van je te horen, maar het zijn geen fijne berichten. Hou je haaks man

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:32
Don Guacamole schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:13:
[...]

Iets zegt mij dat mister waterkleding gelijk gaat krijgen. Uiteraard is een bearishe mening hier niet populair, maar als er iemand bereid is om z’n ongelijk toe te geven is t @zwembroek wel. Bij elke pump proberen we t er in te wrijven, maar kijk wel ff waar we t over hebben, een paar tienden van een procent omhoog, dat is nog geen volle maan.
Time will tell.
Sluit ik mij bij aan, mensen staan alweer te juinen bij een paar % in de plus, in principe is er niks veranderd. Jaa het is weekend en sommige alts doen het leuk, als Bitcoin volgende week weer een scheet laat zijn de rapen gaar.

• Schlemongle
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 01-12 21:05
Bitcoin moet boven de 110k blijven om de bullmarkt voort te zetten. Hij is net de 110k gepasseerd. Z-zou het zo kunnen zijn dat Bitcoin een levende entiteit is? Ik wil jullie niet bang maken hoor, maar misschien kan het voelen, begrijpen en zelfs redeneren? Ik zou de non-Bitcoin-maxi's willen aanraden voortaan op hun woorden te letten, niks lelijks te zeggen over Bitcoin. Voor je het weet staat hij 's nachts naast je bed en fluistert hij "HODL, of anders."

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Mooie dubbele BMSB test, hopelijk hold 'ie!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k53Rn7u-Bd5B8qKzax36CmZjugQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gzKDOV3ovToCZSi9sdxrSv49.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• jvel92
Pinsa schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:22:
[...]

Sluit ik mij bij aan, mensen staan alweer te juinen bij een paar % in de plus, in principe is er niks veranderd. Jaa het is weekend en sommige alts doen het leuk, als Bitcoin volgende week weer een scheet laat zijn de rapen gaar.
Ja, of dit was het voor nu en we zetten de trend omhoog weer in. Er zijn geen zekerheden en garanties. We zitten vrij dicht op de 107k dus dan kom je in de koopzone terecht.

Zakken we volgende week weer richting de 107k of dieper. Prima! Biedt alleen maar kansen waar je weer op in kunt spelen. Ik kijk er sowieso naar met een langere termijn bril, dus dan maakt het ook minder uit of ik nu BTC koop op 109k of 107k

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Schlemongle schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:27:
Bitcoin moet boven de 110k blijven om de bullmarkt voort te zetten. Hij is net de 110k gepasseerd. Z-zou het zo kunnen zijn dat Bitcoin een levende entiteit is? Ik wil jullie niet bang maken hoor, maar misschien kan het voelen, begrijpen en zelfs redeneren? Ik zou de non-Bitcoin-maxi's willen aanraden voortaan op hun woorden te letten, niks lelijks te zeggen over Bitcoin. Voor je het weet staat hij 's nachts naast je bed en fluistert hij "HODL, of anders."
Aan welke hopiumpijp zit jij dan? Doe mij ook wat!

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Pinsa
jvel92 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:42:
[...]

Ja, of dit was het voor nu en we zetten de trend omhoog weer in. Er zijn geen zekerheden en garanties. We zitten vrij dicht op de 107k dus dan kom je in de koopzone terecht.

Zakken we volgende week weer richting de 107k of dieper. Prima! Biedt alleen maar kansen waar je weer op in kunt spelen. Ik kijk er sowieso naar met een langere termijn bril, dus dan maakt het ook minder uit of ik nu BTC koop op 109k of 107k
Voor Bitcoin prima idd, alts nu kopen vind ik toch wel een risico, laten we eerst kijken of we die uptrend kunnen behouden.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

Darrell

Fiat moonboy

Don Guacamole schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:13:
[...]

Time will tell.
Ik weet wel zeker dat die gelijk krijgt. Maar dat maakt het er niet leuker op. Heb de draadjes zwembroek van de vorige weddenschap nog tussen mn tanden zitten.

Wordt tijd dat die weer gaat vissen. Toen kabbelden we namelijk gewoon rustig omhoog. Hij is terug en de hele geitenbende dondert weer in elkaar.

Dat zet je ook aan het denken. Als hij hier weer een berensfeer aan het creëren is, hebben wij, de slowchat, dan niet meer invloed op de koers dan we allemaal denken?

Slowchatters unite! Hodl!

• ByteMe_
  • Niet online
Denk je dat t weer wat opleeft, stort weer net zo hard in. Ik ga maar zelf ook even uitzoomen en wacht wel af komende weken op wat beters. En anders zie ik de rekt alerts wel weer :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-12 22:52
Zo ik ben weer thuis. Even wat frustraties weg gedronken. Heb ik wat gemist @Darrell?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:43

Vis

ByteMe_ schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:44:
Denk je dat t weer wat opleeft, stort weer net zo hard in. Ik ga maar zelf ook even uitzoomen en wacht wel af komende weken op wat beters. En anders zie ik de rekt alerts wel weer :+
Uitzoomen?

Zeker doen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9b1pzrNmsdlLhtytGE-7xkY2g6M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1yAo6kf5zmeiyeqdeUQiFop9.png?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:21
September is meestal slechte maand......
alles klopt nog gewoon.

vanaf nu (oktober) is het kijken of ik dca ga doen of niet.
niet dca is ook soort van winst nemen.
blijft het aan de zijlijn weet ik niet, het kan ook naar aandelen vloeien

[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2025 22:01 ]

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:59:

Vanaf nu (oktober) is het kijken of ik dca ga doen of niet.
niet dca is ook soort van winst nemen.
blijft het aan de zijlijn weet ik niet, het kan ook naar aandelen vloeien
Ik ben niet de enige die aan het bier zit lees ik wel.

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_e08ziKmF1C2cpPNUSHoDJhXxCA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x4nS0YAVEzvGWjRLOciaBkFM.jpg?f=fotoalbum_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:37

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:55:
Zo ik ben weer thuis. Even wat frustraties weg gedronken. Heb ik wat gemist @Darrell?
Ff niet. Ik ben op een feestje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUrwCTjpmfgvngqsYUkgBrZ1SOE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/zHsnvrbn6wMcNjCfIhHXglHo.png?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:05:
[...]

Ik ben niet de enige die aan het bier zit lees ik wel.
voor mij is het al oktober, dca fiat aandelen is al gedaan en er komen nog 2 dca momentjes voor btc

nothing stops this train

• zwembroek
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:12:
[...]

voor mij is het al oktober, dca fiat aandelen is al gedaan en er komen nog 2 dca momentjes voor btc
Goed bezig jonge! Voor mij is het al 5 december. Ik zag zwarte piet al over het dak lopen bij de buren.

• jvel92
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:12:
[...]

Aangezien jij al in oktober zit: kun jij ons vertellen wat BTC nu aan het doen is? Wij zitten nog in september, dus dan weten we of we moeten kopen of alles verkopen. Namens de SC bedankt :9B

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
jvel92 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:18:
[...]

Aangezien jij al in oktober zit: kun jij ons vertellen wat BTC nu aan het doen is? Wij zitten nog in september, dus dan weten we of we moeten kopen of alles verkopen. Namens de SC bedankt :9B
Altijd btc kopen

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Vis

Vis

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:32

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tWaQ8KKDbW5GIzyvfXivZxmWp6o=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lZ3sZGxMUTTRx7dZB8wqzFu6.png?f=user_large
Rowing rowing rowing 8)

[ Voor 54% gewijzigd door raceneus968 op 26-09-2025 23:33 ]

• Kol Nedra
dus eigenlijk 2026 en niet 2025:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wdia_zNDqe6sEGiqDJ43eamkR7E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HMRGpgOeRuswysuy1Oh1EFd9.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:13

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:18:
[...]
Goed bezig jonge! Voor mij is het al 5 december. Ik zag zwarte piet al over het dak lopen bij de buren.
Ah, ook al de Sint ontmoet zie ik. €10 is €10. :>

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQDm3ZecmDKI-WWDNXTvnVuoZ9zRVN-1S__gGmBYuzBRLNg30er1BwPVrzL&s=10

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Zo goedemorgen mannen en vrouwen!

De SC na een welbewogen week:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoNi7VWYVfVdAmyAGxo5-tVki0k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/gbRimqSpBDMFkqvVfTgSOaqK.gif?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 17:27

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Coldcat schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:25:
Zo goedemorgen mannen en vrouwen!

De SC na een welbewogen week:

[Afbeelding]
Ondertitel 10/10

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Over ondertitels gesproken, ik zit dat SC fonds van je eens te bekijken, maar waar is ROOT??

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
https://nos.nl/r/677931

Harold zit duidelijk niet in deze SC

• John245
  • Nu online
Zeker niet. Hij i toch al 2e hands dus je krijgt hem gewoon voor die 100k verkocht.

Die Harold gooit gewoon 25k weg. :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Alpina
  • Nu online
Ondertussen de SC:

• tomtom901
  • Laatst online: 17:24

tomtom901

Moderator General Chat
Goedemorgen, het is weer weekend
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:04
zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:25:
Als je een probleem met mij hebt @kbuntu dan mag je mij wel een DM sturen i.p.v. te huilen bij onze mods.
Wanneer heb ik jou sinds mijn laatste post dan persoonlijk aangevallen? Ik bekritiseer alleen de methodes die je gebruikt.. wat overigens een reactie was op wat je over mijn manier van de markt lezen vond.

Verder prima om dit te laten rusten, maar ik laat me hier niet voor ‘fucking clown’ uitmaken

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Ik ben 100% stabled. Poging tot 10% scalp.

En indien zwembroek niveaus komen is dat wss 20-30% scalp. Mooi maar ik voel me gewoon gekatapulteerd. En trek hier mn grens

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Vis

Vis

Goedemorgen slowchat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgmqExmfzpMhT__CnpJ6QAeBijY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aTrsYQ3kZNuyfNuROSdiFuwb.jpg?f=fotoalbum_large

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Aeronaut schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:48:

En indien zwembroek niveaus komen is dat wss 20-30% scalp. Mooi maar ik voel me gewoon gekatapulteerd. En trek hier mn grens
Damn echt?

• Alpina
  • Nu online

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

• MrFX
  • Laatst online: 13:32

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:57
Gm
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CaPU8iOFZJ7Y_aHWhj_Blna6xmI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/MgyqaR5axaVi5kQMG6jECv1X.gif?f=user_large

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-11 22:05

Net voor Q4 en de volgende leg up? Je kunt toch gewoon weer inschalen?
Maar goed, weet niet wat je risk appetite is en je doel
Traden in een bullmarket... kans op being sidelined is altijd aanwezig!

----
Heb nog een shitcoin die ik al eerder deelde (sharing=caring).
Breakout imminent.
Mainnet komt volgende week :). Ik heb een goed flufje hiervan gekocht.
Ik verwacht geen sell the news, want er is al 600 dagen accumulatie (NFA)

https://online.io/
https://ice.io/

[ Voor 31% gewijzigd door keanu_ op 27-09-2025 12:25 ]

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-12 14:58

YES

Moderator General Chat
kbuntu schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 10:47:
[...]

Wanneer heb ik jou sinds mijn laatste post dan persoonlijk aangevallen? Ik bekritiseer alleen de methodes die je gebruikt.. wat overigens een reactie was op wat je over mijn manier van de markt lezen vond.

Verder prima om dit te laten rusten, maar ik laat me hier niet voor ‘fucking clown’ uitmaken
Het punt waar een aantal mensen moeite mee hebben is, denk ik, dat je allerlei termen gebruikt om TA te ridiculiseren. En dat is wat anders dan bekritiseren.

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:17
Pis bijna in mijn broek _O-

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:11:
[...]

Net voor Q4 en de volgende leg up? Je kunt toch gewoon weer inschalen?
Maar goed, weet niet wat je risk appetite is en je doel
Traden in een bullmarket... kans op being sidelined is altijd aanwezig!
Het voelt als 54k net voor 49k of 84k net voor 76k. Alsof we zo naar 104-106 gaan

Percentueel niet veel voor btc, maar mn onderbuik zegt dat alts gaan free falle. Ze hebben al mijn supportlijnen verloren (btc/eth/sol/aero). Dus kijk ook marktbreed zegmaar.

Zullen zien

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:28
gouwe oude, toen onze goeie garry nog wat te zeggen had. Deze wat ook mooi uit die tijd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qI2PIcu2E9xwd3TDrolm9oOsID0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAoGmGJ7SYSxrKWcaHQPxJEV.jpg?f=fotoalbum_large

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• jvel92
Bybit gaat ook mee doen in de strijd tussen de verschillende perp DEX en komt met APEX op de proppen. Staat ook meteen 169% in de plus over de laatste 24h 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RDG_OHQAyfOzO33ra3rtkovu-70=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mS2i4R3HMpIUywzRpM6UDvpH.png?f=fotoalbum_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:44:
Bybit gaat ook mee doen in de strijd tussen de verschillende perp DEX en komt met APEX op de proppen. Staat ook meteen 169% in de plus over de laatste 24h 8)7

[Afbeelding]
Apex had ik 5 dagen geleden gecheckt… 30 cent 😭

• jvel92
Aeronaut schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:53:
[...]

Apex had ik 5 dagen geleden gecheckt… 30 cent 😭
:'( Huilen

Had ook al even gezocht of iemand hem toevallig genoemd had hier, maar kon niet vinden.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Aeronaut schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:37:
[...]

Het voelt als 54k net voor 49k of 84k net voor 76k. Alsof we zo naar 104-106 gaan

Percentueel niet veel voor btc, maar mn onderbuik zegt dat alts gaan free falle. Ze hebben al mijn supportlijnen verloren (btc/eth/sol/aero). Dus kijk ook marktbreed zegmaar.

Zullen zien
Sol heeft juist gisteren het 0,5 fib level aangetikt en had daarna weer een beweging omhoog. De volgende beweging is waarschijnlijk afhankelijk van wat Bitcoin gaat doen, maar er is ruimte.

• Pinsa
jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:55:
[...]

Had ook al even gezocht of iemand hem toevallig genoemd had hier, maar kon niet vinden.
@Nubtrix had me er gister opgewezen helaas niet ingestapt.. ik hou XPL, ASTER en STBL in de gaten, maar eerst eens kijken wat volgende week gaat gebeuren :P

• keanu_
Numbers schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:55:
[...]
Sol heeft juist gisteren het 0,5 fib level aangetikt en had daarna weer een beweging omhoog. De volgende beweging is waarschijnlijk afhankelijk van wat Bitcoin gaat doen, maar er is ruimte.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78Fe8goLBEsiaSCnPdmpOvQc0vM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d23IYLgzD7Kp1DdeZbfMQjsD.png?f=fotoalbum_large

• Alpina
  • Nu online
jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:55:
[...]

Volgende stable komt al weer $FF

• keanu_
Pinsa schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:03:
[...]

@Nubtrix had me er gister opgewezen helaas niet ingestapt.. ik hou XPL, ASTER en STBL in de gaten, maar eerst eens kijken wat volgende week gaat gebeuren :P
Die alts zijn al tig keer gegaan, grote kans om exit liquidity te worden

• Pinsa
keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:16:
[...]

XPL valt mee maar voor de andere klopt dat zeker daarom targets ook laag zetten of voor de volgende gaan, zie post hier boven van @Alpina tis wel duidelijk dat deze nieuwe altcoins een hele hoop vermogen naar zich toe trekken.

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:18:
[...]

XPL valt mee maar voor de andere klopt dat zeker daarom targets ook laag zetten of voor de volgende gaan, zie post hier boven van @Alpina tis wel duidelijk dat deze nieuwe altcoins een hele hoop vermogen naar zich toe trekken.
Het is een beetje van drek naar drek vliegen als een strontvliegje.

Je moet iets toch.

Offtopic: met veel pijn en moeite tonnano afgekeken. Achterhoeks? Door iemand uit de randstad zullen we maar niet meer doen _O-

[ Voor 12% gewijzigd door Alpina op 27-09-2025 13:34 ]

• jvel92
keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:16:
[...]

Je kunt mijn inziens beter alts kopen die in een uptrend zitten met een sterk narratief. Dan een willekeurige alt kopen, omdat het goedkoop is maar een narratief ontbreekt.

Volg het geld en dat zit nu vooral in stablecoin/betalen en de perp Dex sector. De rest doet nu even niet mee

• Pinsa
Alpina schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:32:
[...]

Het is een beetje van drek naar drek vliegen als een strontvliegje.

Je moet iets toch.

Offtopic: met veel pijn en moeite tonnano afgekeken. Achterhoeks? Door iemand uit de randstad zullen we maar niet meer doen _O-
29 sept vrij komt goed uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iy9z0zmpvReVwl2P71Mqlc2Z-ag=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/II2C7rcxAnoykEkYC2xEVFkS.gif?f=user_large

Ah check! hoef ik die Tonnano ook niet te gaan kijken

• keanu_
jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:35:
[...]

Je kunt mijn inziens beter alts kopen die in een uptrend zitten met een sterk narratief. Dan een willekeurige alt kopen, omdat het goedkoop is maar een narratief ontbreekt.

Volg het geld en dat zit nu vooral in stablecoin/betalen en de perp Dex sector. De rest doet nu even niet mee
Ja de bekende hype volgen. De beste strategie :) (lees: green candles chasen).

Ik ben meer van mening, dat als je als minder ervaren trader nu in de geshillde tokens stapt van X, de kans groter is dat je rekt gaat, dan met rustig zoeken naar een project, je met geduld meer kans op hebt winsten. Want je haalt winst als je bij de start in gaat stappen.
Alleen geduld... dat is altijd lastig in deze markt als je links en rechts scam tokens 1000% ziet gaan :)

NB: over PERP dex gesproken. WOO is er ook 1, heb ik bijgeschaald sinds april, en gaat ook vast mee op deze trein :) (met wat geduld..)

[ Voor 39% gewijzigd door keanu_ op 27-09-2025 14:01 ]

• Alpina
  • Nu online
Pinsa schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:51:
[...]

29 sept vrij komt goed uit

[Afbeelding]

Ah check hoef ik die Tonnano ook niet te gaan kijken dan
Zijn niet veel afleveringen maar kijk zelf alleen dit genre, dus deze gaat er ook maar even mee door. Daarna verder met Tulsa King.

Beetje plan C mocht crypto niets worden.

Geintje

(Denk ik)

• Pinsa
keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:52:
[...]

Ik ben meer van mening, dat als je als minder ervaren trader nu in de geshillde tokens stapt van X, de kans groter is dat je rekt gaat, dan met rustig zoeken naar een project, je met geduld meer kans op hebt winsten. Want je haalt winst als je bij de start in gaat stappen.
Alleen geduld... dat is altijd lastig in deze markt als je links en rechts scam tokens 1000% ziet gaan :)

NB: over PERP dex gesproken. WOO is er ook 1, heb ik bijgeschaald sinds april, en gaat ook vast mee op deze trein :) (met wat geduld..)
Hij bedoelt niet green candles jagen, op tijd instappen winst pakken en weg wezen, tenzij het een echt goed product is, de andere alts blijven nu gewoon achter wil niet zeggen dat dit ook niet meer goed komt alleen dat gaat langer duren als je er al winst mee gaat pakken. (Vergeet niet hoeveel alts er zijn tegenwoordig). Je laat eigenlijk geld liggen als je gaat holden, choose your alts wisely als dat al kan…

WOO ziet er niet slecht uit btw, cheap geworden pfoe wat hebben de alts toch klappen gekregen…

[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 27-09-2025 14:10 ]

• Pinsa
Alpina schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:01:
[...]

Zijn niet veel afleveringen maar kijk zelf alleen dit genre, dus deze gaat er ook maar even mee door. Daarna verder met Tulsa King.

Beetje plan C mocht crypto niets worden.

[Video: Bro I Have A Business Plan #shorts #video]

Geintje

(Denk ik)
Hahah lekker piraatje spelen op de coca farm _O-

Ik hou het wel bij crypto dan, geen zin in een enkelbandje of omver geschoten te worden.

Falcon! 8) +1 als je de band raad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9gncfONX2YMqQLUD3Dc8QJYrwAk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/TBsQ7VGOY8BOryT3BCfD4UTh.gif?f=user_large

• keanu_
Pinsa schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:04:
[...]

Hij bedoelt niet green candles jagen, op tijd instappen winst pakken en weg wezen, tenzij het een echt goed product is, de andere alts blijven nu gewoon achter wil niet zeggen dat dit ook niet meer goed komt alleen dat gaat langer duren als je er al winst mee gaat pakken. (Vergeet niet hoeveel alts er zijn tegenwoordig). Je laat eigenlijk geld liggen als je gaat holden, choose your alts wisely als dat al kan…

WOO ziet er niet slecht uit btw, cheap geworden pfoe wat hebben de alts toch klappen gekregen…
Wisely kies ik zeker ;)

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Numbers schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:55:
[...]
Als het een dinsdag was met 106k getikt? Sure. Maar zo volumeloze weekend met target inzicht?

Smerige spelletjes incoming

• Kol Nedra
jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:44:

[Afbeelding]
klote Mantle, door dat gedoe met ETH hack op ByBit heb ik zowat op de bodem verkocht, dit was anders mijn beste gain geweest en had serieus een leuke bag -O-
het zit overigens wel in BTC en ook met winst verkocht.

nothing stops this train

• almelo15
Pinsa schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:04:
[...]

Roxy music - Avalon. Heerlijke relax plaat en echte 80ies vibe.

• FrambozenTaart
  • Niet online
Eindelijk weekend en vanavond op de planning: een grondige marktanalyse op basis van rokende groene candles en goudgele TA (Tactische Alcohol). Weerstand testen en kijken of het lichaam het allemaal nog support.

Deze momenten moet je meepakken, je kunt hier niet zitten slapen. We zitten op zeer cruciale en significante levels. Sowieso Sonic 1 vibes, zone 6 gevolgd door de final zone.

Dusja, niet verkloten nu stelletje prutsers.

Bash op die knoppen alsof morgen niet bestaat.

A man who fears suffering is already suffering from what he fears.

• John245
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:15:
Eindelijk weekend en vanavond op de planning: een grondige marktanalyse op basis van rokende groene candles en goudgele TA (Tactische Alcohol). Weerstand testen en kijken of het lichaam het allemaal nog support.

Deze momenten moet je meepakken, je kunt hier niet zitten slapen. We zitten op zeer cruciale en significante levels. Sowieso Sonic 1 vibes, zone 6 gevolgd door de final zone.

Dusja, niet verkloten nu stelletje prutsers.

Bash op die knoppen alsof morgen niet bestaat.
Hoe laat gaat de actie beginnen?

• FrambozenTaart
  • Niet online
John245 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:29:
[...]

Hoe laat gaat de actie beginnen?
Welke actie?

• Pinsa
almelo15 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:14:
[...]

Roxy music - Avalon. Heerlijke relax plaat en echte 80ies vibe.
+1

Legend man! Als je die ETH Lambo hebt draai hem daar maar in

• jvel92
keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 13:52:
[...]

Je haalt winsten door hoger te verkopen, dan dat je hebt ingekocht. Om hoger te kunnen verkopen, helpt het dat erover wordt gepraat en het in een up-trend met groene candles zit. Zeker als dit ook nog enigszins wordt ondersteund door fundamentals. Daarnaast is het ook niet de bedoeling om blind te 'top-blasten' maar te wachten op een een pull back.

Jouw strategie kan ook tot prima resultaat lijden, mits je geduld hebt. Biedt echter ook geen garantie op succes met als nadeel de hoge opportunity cost. Je kapitaal zit namelijk in de betreffende investering, die mogelijk nauwelijks beweegt terwijl er elders voldoende kansen zijn.

• John245
  • Nu online
Die rokende candles?

• FrambozenTaart
  • Niet online
Uurtje of half 8. We zijn geen 20 meer John.

Vorig weekend was er een officieel feestje en kwamen ze pas na 12 bier. Dat was kantje boord kan ik je vertellen.

Toen ik rond 3:30 naar huis fietste op de E-bike ben ik zelfs nog een extra blokje om gegaan, puur omdat het op dat moment heel natuurlijk aanvoelde.

Op dat soort momenten is het erop of eronder.

• FrambozenTaart
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:38:
[...]

Je haalt winsten door hoger te verkopen, dan dat je hebt ingekocht.
Finfluencers hate this one simple trick.

• Numbers
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VoXxQznsj_zBxpRfYUJvIQlTVBQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/B1wzor8AifnIyA2pjfyROFcZ.png?f=fotoalbum_large
Aeronaut schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 14:54:
[...]

Als het een dinsdag was met 106k getikt? Sure. Maar zo volumeloze weekend met target inzicht?

Smerige spelletjes incoming
Het was donderdag en vrijdag op redelijk volume, maar het spelletje zal nog wel niet klaar zijn inderdaad.

• Alpina
  • Nu online
FrambozenTaart schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 15:45:
[...]

Uurtje of half 8. We zijn geen 20 meer John.

Vorig weekend was er een officieel feestje en kwamen ze pas na 12 bier. Dat was kantje boord kan ik je vertellen.

Toen ik rond 3:30 naar huis fietste op de E-bike ben ik zelfs nog een extra blokje om gegaan, puur omdat het op dat moment heel natuurlijk aanvoelde.

Op dat soort momenten is het erop of eronder.
_O-

Hier jaarlijkse buurt bbq. Zal eens gaan kijken, komt altijd van dat oud zeer op tafel. Vind ik mooi.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fABsi4Or0LlBWTtSccppkwk3-kw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/d7Q9l7knJUtLyf3yJtNrsypY.webp?f=user_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WXpizjvNQmXQlvmn4pwmvFwi2Aw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OfEzF0S1PagTU0Ia6NJ8xcgQ.png?f=fotoalbum_large
:7

nothing stops this train

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:15
Skrunsies schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:46:

Hele dikke knuffel en kus!

-Skrunsies-
Knuffels terug!
Boodschap komt binnen. Heel sterk hoe jij er mee omgaat, ik zou het niet kunnen denk ik.

Stond al even op de planning, maar nu eindelijk gezinsweekendje geboekt. Zin in!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14:04
Guere schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 17:07:
[...]

Ja, kweet niet hoor, maar je zit zelf ook mensen te dishen door alles wat mensen hier doen & delen complete onzin te noemen. Sure, je gebruikt wellicht niet het voorzetwoord "fucking", maar je zit zonder onderbouwing continu FUD te delen en TA van mensen als complete onzin af te doen terwijl er zat bewijs is dat dit prima werkt.

Maar iedere keer dat je daar op wordt aangesproken gaat jouw Calimero modus weer aan, al helemaal als het een mod betreft die je aanspreekt. Dan is de wereld te klein.

"Fucking clown" is niet zo netjes nee, maar goed, er komen hier wel ergere dingen voorbij. En ja, zwembroek staat ook niet per se bekend als de meest diplomatieke persoon ever. Maar je weet toch waar je bent en met wie je te doen hebt? Het gaat hier nou eenmaal ietsje... duidelijker dan in andere fora.

Verder staat het je vrij om posts te rapporteren of desnoods mods persoonlijk te PM'en indien een mod volgens jou een verkeerde beslissing heeft genomen.
Nou ja punt blijft dat TA geen ‘bewezen methode’ is die ervoor zorgt dat je betere returns haalt. Ik vind het dan wel verfrissend dat er een tegengeluid is ten opzichte van mensen die hier net doen dat ze DOOR trade analyse de grootste vermogens binnenharken. Ik vind dat kwalijk naar nieuwelingen die denken dat je dit kunt leren.

Ik heb de posts zeker ook netjes gerapporteerd, echter wanneer mods ook de post met ‘fucking clown’ gaan quote en deze ook nog supporten heb ik daar natuurlijk niet zoveel aan.

Ik zou graag zien dat de voorstanders van TA hier wat realistischer over zijn naar andere (nieuwe) leden.

• kazzzdafke
  • Laatst online: 15:27
Nieuwe drop incoming?

Never ever financial advice...

• Guere
  • Laatst online: 17:23
Alpina schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:09:
_O-

Hier jaarlijkse buurt bbq. Zal eens gaan kijken, komt altijd van dat oud zeer op tafel. Vind ik mooi.

[Afbeelding]
Haha, hier doen we meerdere events per jaar maar uiteraard ook wat op burendag. Vaak wel gezellig hoor, soms wat oud gezeik idd maar verder prima. Meestal krijg ik op zo'n dag vooral een bootlading aan vragen over verbouwen/isolatie/energie omdat we altijd wel met iets bezig zijn :P

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:35

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik vind dat altijd wel een mooie discussie, TA or not TA. Zelf ben ik kamp HODL.
Maar er moeten toch onderzoeken zijn die TA voorspellingen toetsen aan de werkelijkheid, ik heb ooit eens gezocht, maar nooit iets concreets gevonden.

Hier mijn BTC TA:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eyv8WDu4sbdJ8N6aKsQ5tqxSt18=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/9IVGR5OIijoPG6WRfzEyaKAm.jpg?f=user_large

• FrambozenTaart
  • Niet online
Alpina schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:09:
[...]

_O-

[Afbeelding]
Hahaha mooi man. Lekker genieten.

Hier vannacht echt gewerkt als een beest (komt niet vaak voor _O- ). Zit nog in die nachtdienst roes, de nachtdienst tijgers weten wat ik bedoel. Half moe maar voldaan het weekend in, vrij tot donderdag.

Vrouw heeft de hele dag in Groningen lopen shoppen met m'n zoontje, allemaal nieuwe kleren gekocht. Hij helemaal blij, straks ff met zijn 4en samen eten bij mijn ouders die nu echt een dagje ouder worden maar er allebei nog zijn.

Daarna de hort op met een stel maten die ik al sinds de basisschool ken en een paar uren onderuitgezakt dom lol trappen in een zeer schimmig stukje Friesland.

Weet niet goed hoe te omschrijven, klinkt wat sentimenteel maar dit soort dagen voelen toch wel als de meest pure rijkdom die het leven te bieden heeft.

Daar kunnen wat virtuele knaken niet aan tippen.

Sowieso een mooi weekend gewenst d:)b

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

BeyondThunder schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:39:
Ik vind dat altijd wel een mooie discussie, TA or not TA. Zelf ben ik kamp HODL.
Maar er moeten toch onderzoeken zijn die TA voorspellingen toetsen aan de werkelijkheid, ik heb ooit eens gezocht, maar nooit iets concreets gevonden.

Hier mijn BTC TA:

[Afbeelding]
Het is gewoon statistiek gebaseerd op waarschijnlijkheid. Er zijn voldoende boeken over geschreven. Zal wel wat opzoeken als je geïnteresseerd bent.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:35

BeyondThunder

Lost Lightning

@Muzzy Nee, ik ken die boeken wel, niet gelezen ofzo. Maar tijdens mijn zoektocht naar de zin en onzin van TA men ik die wel tegen gekomen Schabacker, Dow, etc.
Ik heb deze interesse niet, dus ik zal het ook niet gaan lezen. Ik denk dat de koers veel meer afhankelijk is van een oranje aap of een kleine dikke Koreaan dan van TA.

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:18
BeyondThunder schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:59:
@Muzzy Nee, ik ken die boeken wel, niet gelezen ofzo. Maar tijdens mijn zoektocht naar de zin en onzin van TA men ik die wel tegen gekomen Schabacker, Dow, etc.
Ik heb deze interesse niet, dus ik zal het ook niet gaan lezen. Ik denk dat de koers veel meer afhankelijk is van een oranje aap of een kleine dikke Koreaan dan van TA.
Ik ben van mening dat je met TA hartstikke goede voorspellingen kunt doen, die hooguit door ‘een oranje aap of kleine dikke Koreaan’ worden gedwarsboomd. En die twee onzekerheden zitten 50% van de tijd mee en 50% van de tijd tegen. Tenzij je PF politiek afstemt om altijd de wind met ze mee te hebben. Voor zover ze voorspelbaar zijn :+

• almelo15
kbuntu schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 16:30:
[...]

Nou ja punt blijft dat TA geen ‘bewezen methode’ is die ervoor zorgt dat je betere returns haalt. Ik vind het dan wel verfrissend dat er een tegengeluid is ten opzichte van mensen die hier net doen dat ze DOOR trade analyse de grootste vermogens binnenharken. Ik vind dat kwalijk naar nieuwelingen die denken dat je dit kunt leren.

Ik heb de posts zeker ook netjes gerapporteerd, echter wanneer mods ook de post met ‘fucking clown’ gaan quote en deze ook nog supporten heb ik daar natuurlijk niet zoveel aan.

Ik zou graag zien dat de voorstanders van TA hier wat realistischer over zijn naar andere (nieuwe) leden.
Hey makker, hoe gaat het?

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Nu online

Muzzy

Aan het dieken

Ik ben dan weer van mening dat het gebrul van de aapjes onderdeel zijn je TA.

Ik ondervind zelf dat het werkt en ken voldoende traders die consistent elke maand dikke winsten maken. Bull of bear maakt helemaal niks uit.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Crm szn gaat verder

Binance lists: ALPINE
Alpine F1 Team Fan Token

[ Voor 4% gewijzigd door Aeronaut op 27-09-2025 17:14 ]

• jvel92
[...]

Technische Analyse is wel degelijk een vaardigheid, die je kunt leren. Of je er ook een groot vermogen mee kunt binnenharken, is een andere vraag en ook weer afhankelijk van andere factoren. Je kunt namelijk goed zijn in analyse en de juiste trends eruit weten te pikken, maar falen in de uitvoering.

Snap niet zo goed waar je je druk om maakt. Als jouw strategie (zonder TA) goed voor je werkt, dan is dat toch alleen maar mooi. Laatste wat ik dan zou doen is me druk maken om wat meningen op de SC :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Hou toch op man. Heel NK staat vol met berichten van @kazzzdafke @Taro @ScuL @YES en anderen dat dit geen skill is die je zo leert zonder tijd en leergeld te investeren. Dat je wanneer je dat wel doet, best kans maakt op een leuk rendament wat naast DCA kan bestaan, dat blijkt wel uit meerdere mensen hier. Maar jouw oog- en oorkleppen zijn bijzonder selectief, blijkt wel.

• zwembroek
keanu_ schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 12:11:
[...]

Net voor Q4 en de volgende leg up?
Even voor alle duidelijkheid. Puur gebaseerd op de charts. Hangen we nu in niemandsland. Daarnaast is oktober na een post halving jaar historisch goed voor Bitcoin en slecht voor alts. Natuurlijk zal er een bodem worden gevonden voor alts wanneer Bitcoin up gaat. Maar we kunnen nu nog prima ergens tussen de 98k tot 107k wicken. Wat denk je wat dat met de alts gaat doen? En ook als Bitcoin een paar weken gaat rangen tussen de 104k-109k gaan de alts kapot rekt. Het hoeft niet te gebeuren maar waarom zou je het risico willen nemen? Als we een BTC.D rally krijgen in oktober dan ben je toch beter af met Bitcoin. Daarnaast is er helemaal geen liquiditeit om al die alts te pumpen. Daar hebben we toch wel wel echt een altseason met retail voor nodig. En dat komt misschien weer na een nieuwe ATH van Bitcoin en een ETH boven de 5k. Je zag het met Trump coin. Die trok al de alts leeg. Nu weer met Aster en AVNT en nog een paar. Die trekken de rest weer leeg. Het is nu gewoon een groot rotatie spel. Daarom is er meer liquiditeit nodig. En dat is er nu gewoon niet.

• zwembroek
niet doen

[ Voor 124% gewijzigd door YES op 27-09-2025 18:43 ]

• Numbers
  • Niet online
zwembroek schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:00:
[...]

Even voor alle duidelijkheid. Puur gebaseerd op de charts. Hangen we nu in niemandsland. Daarnaast is oktober na een post halving jaar historisch goed voor Bitcoin en slecht voor alts. Natuurlijk zal er een bodem worden gevonden voor alts wanneer Bitcoin up gaat. Maar we kunnen nu nog prima ergens tussen de 98k tot 107k wicken. Wat denk je wat dat met de alts gaat doen? En ook als Bitcoin een paar weken gaat rangen tussen de 104k-109k gaan de alts kapot rekt. Het hoeft niet te gebeuren maar waarom zou je het risico willen nemen? Als we een BTC.D rally krijgen in oktober dan ben je toch beter af met Bitcoin. Daarnaast is er helemaal geen liquiditeit om al die alts te pumpen. Daar hebben we toch wel wel echt een altseason met retail voor nodig. En dat komt misschien weer na een nieuwe ATH van Bitcoin en een ETH boven de 5k. Je zag het met Trump coin. Die trok al de alts leeg. Nu weer met Aster en AVNT en nog een paar. Die trekken de rest weer leeg. Het is nu gewoon een groot rotatie spel. Daarom is er meer liquiditeit nodig. En dat is er nu gewoon niet.
Denk je dat het nog realistisch is dat retail massaal instapt op zo'n korte tijdsperiode? Ik denk eigenlijk van niet. Met een Bitcoin cycle die nog een paar weken heeft moet er eerst weer momentum komen, flinke stijging, hype, media aandacht, dan zou de meute nog moeten instappen en een week later is de pret over? Ik kan er me er niet zoveel bij voorstellen.

• zwembroek
Numbers schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 18:31:
[...]
Denk je dat het nog realistisch is dat retail massaal instapt op zo'n korte tijdsperiode? Ik denk eigenlijk van niet. Met een Bitcoin cycle die nog een paar weken heeft moet er eerst weer momentum komen, flinke stijging, hype, media aandacht, dan zou de meute nog moeten instappen en een week later is de pret over? Ik kan er me er niet zoveel bij voorstellen.
Ik geloof er alleen in als Bitcoin pas in November een nieuwe ATH gaat zetten ruim boven de 124k. En een ETH boven de 5K die op weg is naar de 7k. Dan kan daarna echt wel een altseason starten. Dan moet Bitcoin na de ATH niet meteen gaan nuken maar gewoon mooi zijwaarts consolideren rond de nieuwe ATH. Dan komt er echt wel retail fomo. Zo'n altseason kan prima 6 tot 8 weken duren. Dus dan zitten we op eind december. Kan allemaal prima. En anders zijn altcoin gewoon helemaal fucked. En als de Bitcoin cycle nog een paar weken heeft zoals jij nu aangeeft dan kunnen we nu ook wel inpakken toch?

[ Voor 5% gewijzigd door zwembroek op 27-09-2025 18:40 ]

Pagina: 1 ... 239 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!