Sterkte man, je bent een fantastische vader, echt, ondanks dat we je niet persoonlijk kennen voelt dat wel zo, heel veel respect voor je. Hou je haaks.Skrunsies schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 14:46:
Hi vrienden,
Ontzettend veel PB's ontvangen en talloze keren getagd, kom ik hier even aanwaaien...
Hoe gaat het met jullie? Iedereen nog een beetje gezond en/of gelukkig?
Afgelopen jaar de keuze gemaakt om even een punt te zetten achter mijn werk, her en der wat fiat bij elkaar gegrist om mijn dochter een onvergetelijke mooie tijd aan te bieden, veel gereisd, mooie plekken gezien en vooral prachtige herinneringen te maken. Sommige momenten met zijn tweetjes, andere momenten lekker met zijn drietjes.
Na thuis komst, kreeg mijn dochter in de nacht weer een aanval, toen ik bij haar bed stond, stond ik even in dubio. Zou ze dit nog willen? Wil ze nog een zwaar traject ingaan?
Maar je wilt haar niet kwijt, dus na haar te hebben gereanimeerd en met piepende banden naar het ziekenhuis te zijn geracet, hebben ze haar weer in een coma gehouden. Dit alles is inmiddels 2 maanden geleden en afgelopen week hebben we het onvermijdelijke gesprek gehad.
De artsen zien geen mogelijkheden meer...
Dan zit je even thuis te beseffen wat een rollercoaster dit geweest is, van dromen met een mooie plekje voor haar ergens op een stukje land, tot deze nachtmerrie.
Inmiddels al het spaargeld er doorheen gejaagd, even zonder baan.. Maar met prachtige herinneringen..
We gebruiken de tijd nu om na te denken, erg veel na te denken.. Maar denk wel te weten wat de beste keuze is.. Ik bedoel, dit kan zo ook niet langer..
Ik wil jullie vanaf deze kant voor de zoveelste keer even op jullie hart drukken, om niet te vergeten om te genieten van jullie geliefden, niet te vergeten dat met alle gains op de rekening je het geluk en gezondheid niet kopen kan..
Nogmaals bedankt, voor al de lieve berichten die ik van jullie heb mogen ontvangen en heel misschien tot ooit jongens!
Het ga jullie goed.
Hele dikke knuffel en kus!
-Skrunsies-
Volgens bronnen zingt Almelo nu weer een toontje hoger...
eth, The world's computer
@Skrunsies we kennen elkaar niet maar je verhaal pakt me echt. Ik kan mezelf niet voorstellen hoe erg het is wat jij meemaakt. Hopelijk vindt je de kracht om dit te verwerken.
almelo15 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:06:
Volgens bronnen zingt Almelo nu weer een toontje hoger...
:strip_exif()/f/image/MH6xuq4kDHWpeHrsF6oEtkOv.png?f=user_large)
XPL en Hype aankopen van vanochtend staan weer mooi in de plus en ETH doet ook mooi mee
Iets zegt mij dat mister waterkleding gelijk gaat krijgen. Uiteraard is een bearishe mening hier niet populair, maar als er iemand bereid is om z’n ongelijk toe te geven is t @zwembroek wel. Bij elke pump proberen we t er in te wrijven, maar kijk wel ff waar we t over hebben, een paar tienden van een procent omhoog, dat is nog geen volle maan.
Time will tell.
Heel veel sterkte @Skrunsies. Leuk weer wat van je te horen, maar het zijn geen fijne berichten. Hou je haaks man
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Sluit ik mij bij aan, mensen staan alweer te juinen bij een paar % in de plus, in principe is er niks veranderd. Jaa het is weekend en sommige alts doen het leuk, als Bitcoin volgende week weer een scheet laat zijn de rapen gaar.Don Guacamole schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:13:
[...]
Iets zegt mij dat mister waterkleding gelijk gaat krijgen. Uiteraard is een bearishe mening hier niet populair, maar als er iemand bereid is om z’n ongelijk toe te geven is t @zwembroek wel. Bij elke pump proberen we t er in te wrijven, maar kijk wel ff waar we t over hebben, een paar tienden van een procent omhoog, dat is nog geen volle maan.
Time will tell.
Bitcoin moet boven de 110k blijven om de bullmarkt voort te zetten. Hij is net de 110k gepasseerd. Z-zou het zo kunnen zijn dat Bitcoin een levende entiteit is? Ik wil jullie niet bang maken hoor, maar misschien kan het voelen, begrijpen en zelfs redeneren? Ik zou de non-Bitcoin-maxi's willen aanraden voortaan op hun woorden te letten, niks lelijks te zeggen over Bitcoin. Voor je het weet staat hij 's nachts naast je bed en fluistert hij "HODL, of anders."
Ja, of dit was het voor nu en we zetten de trend omhoog weer in. Er zijn geen zekerheden en garanties. We zitten vrij dicht op de 107k dus dan kom je in de koopzone terecht.Pinsa schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:22:
[...]
Sluit ik mij bij aan, mensen staan alweer te juinen bij een paar % in de plus, in principe is er niks veranderd. Jaa het is weekend en sommige alts doen het leuk, als Bitcoin volgende week weer een scheet laat zijn de rapen gaar.
Zakken we volgende week weer richting de 107k of dieper. Prima! Biedt alleen maar kansen waar je weer op in kunt spelen. Ik kijk er sowieso naar met een langere termijn bril, dus dan maakt het ook minder uit of ik nu BTC koop op 109k of 107k
Aan welke hopiumpijp zit jij dan? Doe mij ook wat!Schlemongle schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:27:
Bitcoin moet boven de 110k blijven om de bullmarkt voort te zetten. Hij is net de 110k gepasseerd. Z-zou het zo kunnen zijn dat Bitcoin een levende entiteit is? Ik wil jullie niet bang maken hoor, maar misschien kan het voelen, begrijpen en zelfs redeneren? Ik zou de non-Bitcoin-maxi's willen aanraden voortaan op hun woorden te letten, niks lelijks te zeggen over Bitcoin. Voor je het weet staat hij 's nachts naast je bed en fluistert hij "HODL, of anders."
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Voor Bitcoin prima idd, alts nu kopen vind ik toch wel een risico, laten we eerst kijken of we die uptrend kunnen behouden.jvel92 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:42:
[...]
Ja, of dit was het voor nu en we zetten de trend omhoog weer in. Er zijn geen zekerheden en garanties. We zitten vrij dicht op de 107k dus dan kom je in de koopzone terecht.
Zakken we volgende week weer richting de 107k of dieper. Prima! Biedt alleen maar kansen waar je weer op in kunt spelen. Ik kijk er sowieso naar met een langere termijn bril, dus dan maakt het ook minder uit of ik nu BTC koop op 109k of 107k
Ik weet wel zeker dat die gelijk krijgt. Maar dat maakt het er niet leuker op. Heb de draadjes zwembroek van de vorige weddenschap nog tussen mn tanden zitten.Don Guacamole schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 20:13:
[...]
Time will tell.
Wordt tijd dat die weer gaat vissen. Toen kabbelden we namelijk gewoon rustig omhoog. Hij is terug en de hele geitenbende dondert weer in elkaar.
Dat zet je ook aan het denken. Als hij hier weer een berensfeer aan het creëren is, hebben wij, de slowchat, dan niet meer invloed op de koers dan we allemaal denken?
Slowchatters unite! Hodl!
Denk je dat t weer wat opleeft, stort weer net zo hard in. Ik ga maar zelf ook even uitzoomen en wacht wel af komende weken op wat beters. En anders zie ik de rekt alerts wel weer
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Zo ik ben weer thuis. Even wat frustraties weg gedronken. Heb ik wat gemist @Darrell?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Uitzoomen?ByteMe_ schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:44:
Denk je dat t weer wat opleeft, stort weer net zo hard in. Ik ga maar zelf ook even uitzoomen en wacht wel af komende weken op wat beters. En anders zie ik de rekt alerts wel weer
Zeker doen
/f/image/1yAo6kf5zmeiyeqdeUQiFop9.png?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
September is meestal slechte maand......
alles klopt nog gewoon.
vanaf nu (oktober) is het kijken of ik dca ga doen of niet.
niet dca is ook soort van winst nemen.
blijft het aan de zijlijn weet ik niet, het kan ook naar aandelen vloeien
alles klopt nog gewoon.
vanaf nu (oktober) is het kijken of ik dca ga doen of niet.
[ Voor 58% gewijzigd door Kol Nedra op 26-09-2025 22:01 ]
nothing stops this train
Ik ben niet de enige die aan het bier zit lees ik wel.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:59:
Vanaf nu (oktober) is het kijken of ik dca ga doen of niet.
Ff niet. Ik ben op een feestje.zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 21:55:
Zo ik ben weer thuis. Even wat frustraties weg gedronken. Heb ik wat gemist @Darrell?
/f/image/zHsnvrbn6wMcNjCfIhHXglHo.png?f=fotoalbum_large)
voor mij is het al oktober, dca fiat aandelen is al gedaan en er komen nog 2 dca momentjes voor btczwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:05:
[...]
Ik ben niet de enige die aan het bier zit lees ik wel.
nothing stops this train
Goed bezig jonge! Voor mij is het al 5 december. Ik zag zwarte piet al over het dak lopen bij de buren.Kol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:12:
[...]
voor mij is het al oktober, dca fiat aandelen is al gedaan en er komen nog 2 dca momentjes voor btc
Aangezien jij al in oktober zit: kun jij ons vertellen wat BTC nu aan het doen is? Wij zitten nog in september, dus dan weten we of we moeten kopen of alles verkopen. Namens de SC bedanktKol Nedra schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:12:
[...]
voor mij is het al oktober, dca fiat aandelen is al gedaan en er komen nog 2 dca momentjes voor btc
Altijd btc kopenjvel92 schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:18:
[...]
Aangezien jij al in oktober zit: kun jij ons vertellen wat BTC nu aan het doen is? Wij zitten nog in september, dus dan weten we of we moeten kopen of alles verkopen. Namens de SC bedankt
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Darrell schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:05:
[...]
Ff niet. Ik ben op een feestje.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UXva8J8L69uYvQ0Vuv3ydQIl.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ah, ook al de Sint ontmoet zie ik. €10 is €10.zwembroek schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 22:18:
[...]
Goed bezig jonge! Voor mij is het al 5 december. Ik zag zwarte piet al over het dak lopen bij de buren.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!