Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Ik zou niet weten wat ik nu tijdens de opbouwfase met obligaties zou moeten.BTC100K2021 schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:14:
[...]
Ik ben juist wel blij dat ik niet veel te kiezen heb, dan is ook gelijk de noodzaak weg om het te "moeten" volgen om zelf weer aanpassingen te doen. Dat werkt voor mij prettig, ben al druk genoeg met DeGiro en de geitenponzi die crypto heet.
Bij Van Lanschot kun je kiezen uit een aantal strategieën. De onderliggende assets wisselen doorlopend, laatste keer dat ik keek was het 80% stocks (ETF's), 20% (bedrijfs)obligaties.
Rektbsmpower schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:48:
Aan iedereen hier met een glazen bol. Wat gaat het worden komende week?
bsmpower schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:48:
eth, The world's computer
Je besteld een Pinsa! En als nagerecht een gure altDarrell schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:41:
Vreemd. Iedere keer als ik nu een pinsa wil eten ga ik twijfelen of ik niet toch liever een pizza wil. Of lasagne. Of een pasta. Of afhaalchinees.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik maak ze zelf jonguh.Pinsa schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:43:
[...]
Je besteld een Pinsa! En als nagerecht een gure alt
Niks, het blijft een glazen bolbsmpower schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:48:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ben je weleens gepest omdat je naam op tarrel lijkt?Darrell schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:41:
Vreemd. Iedere keer als ik nu een pinsa wil eten ga ik twijfelen of ik niet toch liever een pizza wil. Of lasagne. Of een pasta. Of afhaalchinees.
In dit topic al meerdere keren. Word er regelmatig wakker van.Wispe schreef op zondag 21 september 2025 @ 21:54:
[...]
Ben je weleens gepest omdat je naam op tarrel lijkt?
Gerapparteerd!Darrell schreef op zondag 21 september 2025 @ 22:12:
[...]
In dit topic al meerdere keren. Word er regelmatig wakker van.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dat behoeft inderdaad taart.

De 9 staat voor het aantal keren dat de koers nog over de kop zal gaan.
Dat zit wel Schnorr.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Goedemorgen,WhySoSerious schreef op maandag 22 september 2025 @ 05:22:
Gvd gelukkig hebben we de aandelen nog...
De stocks gaan in ieder geval lekker.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
+1 Klassieker van de commercialssh4d0wman schreef op maandag 22 september 2025 @ 03:47:
@Pinsa
[Afbeelding]
Ach nog een dagje en het is weer weekend! Wait... wut? Sinds wanneer rekt op moondag?
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Futures niet perse groen toch?John245 schreef op maandag 22 september 2025 @ 05:31:
[...]
Goedemorgen,
De stocks gaan in ieder geval lekker.![]()
Goedemorgen,John245 schreef op maandag 22 september 2025 @ 05:31:
[...]
Goedemorgen,
De stocks gaan in ieder geval lekker.![]()
Deze week gaan de stonks winsten roteren naar Bitcoin.
Je hoorde het hier als eerst.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
die zijn dik groen nu ja.
Wel mooi om te zien dat er echt 0,0 correclatie is laatste weken met stonks. Ik roep het natuurlijk al sinds de eerste dag dat ik in btc zit dat het de asset is met laagste correlatie tot stonks (word ook onderbouwd door statistiek), maar soms zijn er hier dan toch weer mensen die het niet in geloven......
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
??? hoe lang duurt een week bij jullie?
"Komende week" is al begonnen. Doelde op vandaag. Maar ok, je kan het ook lezen als de hele week.
[ Voor 20% gewijzigd door bsmpower op 22-09-2025 07:50 ]
zo straks als de kinderen op school zitten even goed voor zitten om ByBit NL transfer te maken
[ Voor 45% gewijzigd door Kol Nedra op 22-09-2025 07:51 ]
nothing stops this train
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
En weer aan het instappenAntifon schreef op donderdag 18 september 2025 @ 22:57:
[...]
En weer aan het uitstappen. De alts in de PF gingen me iets te hard en verwacht wel een retrace, dus winst veiligstellen en het maar eens ff aanzien.
Dat is in 1 seconde gedaanKol Nedra schreef op maandag 22 september 2025 @ 07:49:
zo, weer ingestapt in Solana met mijn speeltrading geld
zo straks als de kinderen op school zitten even goed voor zitten om ByBit NL transfer te maken
Bla bla je gaat verliezen maat.anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:06:
eindelijk wat actie. Nu een mooie bounce en dan kunnen we weer up. Dat oeverloze gepruttel begin ik echt zat te worden. Meer van dit soort actie aub
Ja gek he als je PF 10% zakt in enkele uren.
Zat er aan te komen. Maar ja nooit luisteren. De alts gaan nog veel rekter. Dit is niets nog.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:09:
[...]
Ja gek he als je PF 10% zakt in enkele uren.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dit idd. Met 30-40% gaat t pas hard. BaajDuhFokkingDip
Heerlijk deze dagen. Hiervoor zit ik in crypto.ByteMe_ schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:11:
[...]
Dit idd. Met 30-40% gaat t pas hard. BaajDuhFokkingDip
Niet als we boven de 114 komenzwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:11:
107k is next.
Wanneer heb je in de laatste dagen voor deze dump gewaarschuwd dan? En jij bent maar een van de zovelen die online "adviezen" geven he. Lekker makkelijk om nu te zeggen dat ik niet heb geluisterd omdat er een aantal mensen een dump zagen aankomen. Tegenover net zoveel die misschien een pump voorspelden. Als ik had verkocht en het was gepumpd had ik ongetwijfeld te horen gekregen waarom ik in hemelsnaam op de bodem heb verkocht. Zo is er altijd wat.zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:10:
[...]
Zat er aan te komen. Maar ja nooit luisteren. De alts gaan nog veel rekter. Dit is niets nog.
[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 22-09-2025 08:15 ]
Met geluk monday false week opening. Maar de 107k zou echt mooi zijn. Dan claim ik de eer op @anti elppa.
nothing stops this train
Pardon? Lees even terug dan mafkees.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:14:
[...]
Wanneer heb je in de laatste dagen voor deze dump gewaarschuwd dan? En jij bent maar een van de zovelen die online "adviezen" geven he..
eeeh ik weet niet hoor. Hij roept dit al weken. Hij en ik hebben zelfs een weddenschap lopen. Het lijkt nu zijn kant op te vallen, maar de strijd is absoluut nog niet gestreden.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:14:
[...]
Wanneer heb je in de laatste dagen voor deze dump gewaarschuwd dan? En jij bent maar een van de zovelen die online "adviezen" geven he. Lekker makkelijk om nu te zeggen dat ik niet heb geluisterd omdat er een aantal mensen een dump zagen aankomen. Tegenover net zoveel die misschien een pump voorspelden. Als ik had verkocht en het was gepumpd had ik ongetwijfeld te horen gekregen waarom ik in hemelsnaam op de bodem heb verkocht. Zo is er altijd wat.
Maar mocht ie gelijk krijgen, dan gaat btc nog wel stukkie verder. En alts.......oei oei oei, laten we het daar niet over hebben, denk dat jij dat niet zal verdragen
Bij jou kun je het nooit goed doen. Vorige week meerdere posts geweest van gebruikers, die aanraden om te verkopen. Dan is steevast je antwoord: waarom nu, mijn pf staat lager dan datum x. Vervolgens blijf je hetzelfde doen als altijd en kruipt weer in de slachtofferrol van je.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:14:
[...]
Wanneer heb je in de laatste dagen voor deze dump gewaarschuwd dan? En jij bent maar een van de zovelen die online "adviezen" geven he. Lekker makkelijk om nu te zeggen dat ik niet heb geluisterd omdat er een aantal mensen een dump zagen aankomen. Tegenover net zoveel die misschien een pump voorspelden. Als ik had verkocht en het was gepumpd had ik ongetwijfeld te horen gekregen waarom ik in hemelsnaam op de bodem heb verkocht. Zo is er altijd wat.
Misschien weet je niet van het bestaan van de functionaliteit: maar je kunt dus ook 10% of 40% van je portfolio verkopen.
Weet je wat het is @bsmpower? Er staan inderdaad duizenden TA's online. Maar jij zoekt alleen naar de positieve uitkomsten. En daar hou jij je dan aan vast. En dan roepen ik zag het niet aankomen. Maar wees gerust. SUI tikt dit jaar nog wel een keer de $4 aan. Maar dan is de vraag wat ga jij dan doen?bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:14:
[...]
Ik zie sowieso een rally van de BTC.D welke kant het ook op gaat.anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:21:
[...]
eeeh ik weet niet hoor. Hij roept dit al weken. Hij en ik hebben zelfs een weddenschap lopen. Het lijkt nu zijn kant op te vallen, maar de strijd is absoluut nog niet gestreden.
Maar mocht ie gelijk krijgen, dan gaat btc nog wel stukkie verder. En alts.......oei oei oei, laten we het daar niet over hebben, denk dat jij dat niet zal verdragen
Dit moet je dus niet doen. Valse hoop?zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:22:
[...]
Maar wees gerust. SUI tikt dit jaar nog wel een keer de $4 aan.
Ik wou het net zeggenzwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:23:
[...]
Ik zie sowieso een rally van de BTC.D welke kant het ook op gaat.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2tGaVKM9ESP5JvC2Jq671Nb9.jpg?f=user_large)
Welke SC-er probeert heel creatief aan een potje te komen om de dip te kopen?
Don’t feed this elite troll. Die gast speelt echt in de wereldklasse van internettrollszwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:22:
[...]
Weet je wat het is @bsmpower? Er staan inderdaad duizenden TA's online. Maar jij zoekt alleen naar de positieve uitkomsten. En daar hou jij je dan aan vast. En dan roepen ik zag het niet aankomen. Maar wees gerust. SUI tikt dit jaar nog wel een keer de $4 aan. Maar dan is de vraag wat ga jij dan doen?
Solden zijn gestart! 😎
Paar leuke levels om te bouncen, maar 98k tot 94k behoren tot de mogelijkheid.
Alles staat hier al een paar weekjes klaar
Never ever financial advice...
Die komen straks mijn Windows ingooien met hele Bitcoinen.
en al je muntjes staan er dan ook direct op ByBit EU?
nothing stops this train
Op die levels. Zrker 94 is het klaar. Dan kan je lang wachten op winst.kazzzdafke schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:26:
Leuk wakker worden..!
Solden zijn gestart! 😎
Imo is eigenlijk alles onder de 107k (met daily close) einde bullmarkt. Op de weekly helemaal.
Hoe kom je er bij dat ik een troll ben. Ik zit gewoon zwaar in de stress. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die alles weer ziet verdampen. En dan al die figuren hier die er om moeten lachen dat alles naar de kloten gaat trek ik heel slecht.kbuntu schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:25:
[...]
Don’t feed this elite troll. Die gast speelt echt in de wereldklasse van internettrolls
[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 22-09-2025 08:36 ]
Ah jeh, over een paar uur is er weer een gekke bounce en praten we weer over manen.zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:10:
[...]
Zat er aan te komen. Maar ja nooit luisteren. De alts gaan nog veel rekter. Dit is niets nog.
98 tot 94 en we zitten in de bear markt vriendkazzzdafke schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:26:
Leuk wakker worden..!
Solden zijn gestart! 😎
Gozer, je hebt afgelopen week vooral het advies gekregen om te verkopen omdat jij niet geschikt bent voor crypto. Niet omdat we een glazen bol hebben, maar juist omdat we geen glazen bol hebben!bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:35:
[...]
Hoe kom je er bij dat ik een troll ben. Ik zit gewoon zwaar in de stress. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die alles weer ziet verdampen.
Ik heb je letterlijk een paar dagen geleden nog geadviseerd gewoon uit te stappen, en dan is het nu weer "ja maar ik ga toch niet op het advies van één iemand af". De hele freaking slowchat roept al maanden dat je moet uitstappen omdat jij dit niet kan handelen, dat is echt niet een random persoon meer he.
Keer op keer hetzelfde liedje.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:35:
[...]
Hoe kom je er bij dat ik een troll ben. Ik zit gewoon zwaar in de stress. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die alles weer ziet verdampen. En dan al die figuren hier die er om moeten lachen dat alles naar de kloten gaat trek ik heel slecht.
Uitstappen omdat ik het niet aan kan is wat anders dan uitstappen omdat er een dikke dump wordt verwacht. Sinds eind Maart is mijn PF waarde weinig veranderd. Een kleine piek ergens in Mei. Maar verder weinig momenten gehad dat ik dacht "NU is het perfecte moment op uit te stappen". Als ik nu uitstap is het eerder om verdere dalingen te voorkomen, niet dat ik nou zo trots ben op wat het nu is.Guere schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:37:
[...]
Gozer, je hebt afgelopen week vooral het advies gekregen om te verkopen omdat jij niet geschikt bent voor crypto. Niet omdat we een glazen bol hebben, maar juist omdat we geen glazen bol hebben!
Ik heb je letterlijk een paar dagen geleden nog geadviseerd gewoon uit te stappen, en dan is het nu weer "ja maar ik ga toch niet op het advies van één iemand af". De hele freaking slowchat roept al maanden dat je moet uitstappen omdat jij dit niet kan handelen, dat is echt niet een random persoon meer he.
Zwembroek staat bekend zelfs als notoire roeptoeteraar van de bottomanti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:21:
[...]
eeeh ik weet niet hoor. Hij roept dit al weken. Hij en ik hebben zelfs een weddenschap lopen. Het lijkt nu zijn kant op te vallen, maar de strijd is absoluut nog niet gestreden.
Nee, die gaan direct naar de wallet van Zhou. Oplichter is het.Kol Nedra schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:32:
[...]
en al je muntjes staan er dan ook direct op ByBit EU?
zwembroek schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:10:
[...]
O boy. Pinsa gaat inkopen!
Longs liquidated. Up straks uptober
Nog niet nog even geduld
[ Voor 4% gewijzigd door Pinsa op 22-09-2025 08:48 ]
Nog nooit een dip onder de weekly zien gaan, waarna weer een bounce?anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:35:
[...]
Op die levels. Zrker 94 is het klaar. Dan kan je lang wachten op winst.
Imo is eigenlijk alles onder de 107k (met daily close) einde bullmarkt. Op de weekly helemaal.
107k is een significant leveltje, maar.. Ik zie de 98k opzoeken niet als einde bull... Het is wel een mega bearish teken, maar ik heb al vanalles zien gebeuren
Gewoon correct je risk managen.
Wachten ipv winst nemen is niet mijn strategie
En nu zijn 3 orders alweer gehit: 1 long op BTC/USDT, 1 long op BTC inv.p en een spotkoop. Weinig zorgen hier met deze solden..
Never ever financial advice...
Je wil maar niet snappen dat de meeste hier (zeggen ze) spelen met winst. Tuurlijk baalt iedereen, het is geld. En voor sommigen hier ook echt veel heb ik het idee. Maar het merendeel heeft de inleg er al uit en/of winsten genomen.bsmpower schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:35:
[...]
Hoe kom je er bij dat ik een troll ben. Ik zit gewoon zwaar in de stress. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die alles weer ziet verdampen. En dan al die figuren hier die er om moeten lachen dat alles naar de kloten gaat trek ik heel slecht.
1 Stop er geld in wat je kan missen, niet nodig hebt.
2 en zoals je elke keer krijgt te horen: pak eens je winst.
En als je geen winst hebt: het 1e advies weer aanhouden. Dan zit je net wat rustiger misschien.
Niet iedereen wordt prof voetballer, CEO, of crypto miljonair.dus wees blij met wat je wel hebt.
suc6 weer met de.volgende mini dip
Sui staat alweer 20% lager dan toen ik adviseerde te verkopenGuere schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:37:
[...]
Gozer, je hebt afgelopen week vooral het advies gekregen om te verkopen omdat jij niet geschikt bent voor crypto. Niet omdat we een glazen bol hebben, maar juist omdat we geen glazen bol hebben!
Zal nog wel stuk lager gaan als dit doorzet. Tja. Eigen schuld, winst nemen, etc.Nubtrix schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:55:
[...]
Sui staat alweer 20% lager dan toen ik adviseerde te verkopen
Als je die grotere dippen niet aankan moet je BTC kopen en niet die rioolzooi.
Goed voorspeldNubtrix schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:55:
[...]
Sui staat alweer 20% lager dan toen ik adviseerde te verkopen
[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 22-09-2025 09:01 ]
Hattrick: Thorgal Eagles
Het grote verschil met de meesten hier vs BSM is niet of ze nou met grote of kleine bedragen erin zitten, maar de meesten zitten voornamelijk in BTC voor de langere termijn.S.McDuck schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:54:
[...]
Je wil maar niet snappen dat de meeste hier (zeggen ze) spelen met winst. Tuurlijk baalt iedereen, het is geld. En voor sommigen hier ook echt veel heb ik het idee. Maar het merendeel heeft de inleg er al uit en/of winsten genomen.
1 Stop er geld in wat je kan missen, niet nodig hebt.
2 en zoals je elke keer krijgt te horen: pak eens je winst.
En als je geen winst hebt: het 1e advies weer aanhouden. Dan zit je net wat rustiger misschien.
Niet iedereen wordt prof voetballer, CEO, of crypto miljonair.dus wees blij met wat je wel hebt.
suc6 weer met de.volgende mini dip
De 50w ligt nu op $98.9k, in een alleruiterst geval kan die nog wel worden opgezocht, maar dat lijkt mij toch het laatste level om de bullmarkt te verdedigen? Daar moet 'ie absoluut niet onderkomen, dan eens met @anti elppa dat het echt klaar is. Maar goed, vooralsnog houdt de BMSB het, zonet weer die band aangetikt. Niet per se bullish, maar als we daar doorheen vallen is de 50w meestal next.kazzzdafke schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:52:
Nog nooit een dip onder de weekly zien gaan, waarna weer een bounce?
107k is een significant leveltje, maar.. Ik zie de 98k opzoeken niet als einde bull... Het is wel een mega bearish teken, maar ik heb al vanalles zien gebeuren
hier sowieso geen zorgen. Ik trade ook op maanden, niet dit soort gepruttel. En spot zit ik al 12 jaar in. Die paar grijpstuivers boeien me ook niet echt veel. Hodlkazzzdafke schreef op maandag 22 september 2025 @ 08:52:
[...]
Nog nooit een dip onder de weekly zien gaan, waarna weer een bounce?
Wachten ipv winst nemen is niet mijn strategieMijn eerdere longs zijn al netjes afgesloten en de short ook net iet te snel helaas (door het weekend), allen in goeie winst.
En nu zijn 3 orders alweer gehit: 1 long op BTC/USDT, 1 long op BTC inv.p en een spotkoop. Weinig zorgen hier met deze solden..
BSM wil gewoon alleen groene kaarsen zien en in 1 keer van zijn moment van kopen naar de moon gaan, de top timen en dan pas blij zijn.jvel92 schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:03:
[...]
Het grote verschil met de meesten hier vs BSM is niet of ze nou met grote of kleine bedragen erin zitten, maar de meesten zitten voornamelijk in BTC voor de langere termijn.
Maar dat gaat hem niet lukken, want als ie al ooit in staat gaat zijn om te verkopen, dan baalt ie nog steeds als het daarna nog 2% hoger gaat.
They who buy the dip, deserves the rip.
Klassiek syndroom waar we allemaal wel last van hebben of hebben gehad.Danjel schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:08:
[...]
BSM wil gewoon alleen groene kaarsen zien en in 1 keer van zijn moment van kopen naar de moon gaan, de top timen en dan pas blij zijn.
Maar dat gaat hem niet lukken, want als ie al ooit in staat gaat zijn om te verkopen, dan baalt ie nog steeds als het daarna nog 2% hoger gaat.
Heb ik ook nog steeds "Wat als we 200k ipv 150k" en tegelijkertijd kon dit al de top zijn geweest. Alleen ik neem nog steeds 5% tp's, nu ook vaker gezien we dichter bij eind van het jaar komen.
Als de inleg kleingeld is, dan snap ik helemaal de stress niet (maar wel de reden waarom sommigen dan om deze koersdalingen kunnen lachen). En als nu nog niet duidelijk is dat je met alts (nog) verder op de risk curve zit... dan houdt het gewoon op.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
anti elppa schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:06:
[...]
hier sowieso geen zorgen. Ik trade ook op maanden, niet dit soort gepruttel. En spot zit ik al 12 jaar in. Die paar grijpstuivers boeien me ook niet echt veel. Hodl
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/F1vJqh4ODXlAIvo7OuRpzayx.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5yHCL9qxlq0ndrkNmjtPZKIb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PREqAXSrHjvGgc53kZvuyJHF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DBfDymaV7Rk0uW3THLGsrefY.png?f=fotoalbum_large)