Er is oprecht maar 1 clubje degens wat zo opereert en ik hoor erbijGuere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:10:
[...]
Hahaha dit is echt prachtig, iedereen ziet een station en 3 mensen maken tegelijk een @Pinsa grapje
Doe maar niet, beter om het leuk te houdenColdcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:03:
Dit wordt me toch weer een avontuur vandaag en morgen! Auto halen in Duitsland.
Onderweg in de trein zo’n ticket boeken. Dik 170 euro voor het bomenknuffel vervoer. Weet ik veel dat je dat van te voren kan boeken. Op het station was het rustig bij de Bruna maar sigaretten zijn verbannen hier. Dat wordt leuk om een paar uur met allemaal van die mileumensen in de trein te zitten. Toch een ander publiek merk je.
Gelukkig weet de Deutsche Bahn al dat ik over 4 uur 1 minuut vertraging heb
Zo maar eens wat shitcoins verkopen in dit apparaat
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door tomtom901 op 18-09-2025 13:22 ]
SPX pre market al +0.8% wat toch best behoorlijk is.
En dat op de donderdag.. Wat kan er nog misgaan?
Alles.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Trump gaat zo weer lullen op tv samen met Starmerthierry1982 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:22:
[...]
Dr. Pepper premarket ook netjes in de plusthierry1982 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:22:
[...]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
:strip_exif()/f/image/VChlbAuTiIZgNmhyFDFDkXoN.png?f=user_large)
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
ASML doet wat BTC had moeten doen, mooie organische stijging vandaag.
Zat zo’n gast hier met een leren pakje en kettingen aan z’n tepels. Strakgespannen en bij iedere drempel hoor je: ahhhhhhhh Sheisse….. lijkt erop alsof deze meneer al een paar maanden in de trein vastzit en er stiekem van geniet. Vrijwillige marteling.WhySoSerious schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:18:
[...]
[mbr]Doe maar niet, beter om het leuk te houden [/mbr]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Zeker. Was ingestapt op 1,25 (helaas te vroeg uitgestapt). Maar weer ingestapt onder de 600solidslayer schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:25:
ASML doet wat BTC had moeten doen, mooie organische stijging vandaag.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ik heb maar 1 aandeel, gekocht op €630 door dit topicJohn245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:28:
[...]
Zeker. Was ingestapt op 1,25 (helaas te vroeg uitgestapt). Maar weer ingestapt onder de 600
Zit nog niet zo lang te kutten op DeGiro. Heb ook nog wat NVDA.
Wispe schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
[...]
Ik heb maar 1 aandeel, gekocht op €630 door dit topic
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/uJGVaJNfoj3Hm8qCEZhLxJ5v.jpg?f=user_large)
ASML komt toch van een top van 1000 iets meer dan een jaar geleden?
De tech is minder dik dan men hier doet voorkomen.
https://www.volkskrant.nl...10-duizend-euro~b05d2665/FrambozenTaart schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:33:
ASML komt toch van een top van 1000 iets meer dan een jaar geleden?
Die laatste alinea was mijn research.
Wat wordt er gehaald?Coldcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:03:
Dit wordt me toch weer een avontuur vandaag en morgen! Auto halen in Duitsland.
Sowieso een geheimzinnige koplamp.
Je had de SC wel mogen tippen.kbuntu schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:39:
Intel +30 door Nvidia
Wat is dit allemaal voor parabolische shitcoin-achtige prijsactie in stonkieland?
BTC meanwhile +0.72%
BTC meanwhile +0.72%
DOT +8%Guere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:43:
Wat is dit allemaal voor parabolische shitcoin-achtige prijsactie in stonkieland?
BTC meanwhile +0.72%
Dikke DOT!
Bij Intel moet ik meteen denken aan die wallstreetbet regard die 800k erfde van oma en 700k in Intel drukte op een lokale top.kbuntu schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:39:
Intel +30 door Nvidia
:strip_exif()/f/image/2VB6A9tzNOp7lpEsSmfUUPta.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/755J1EFbdr8uUhz8dKLvhV2j.webp?f=fotoalbum_large)
daar gaat straks een monster correctie komen en alles gaat in btcGuere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:43:
BTC meanwhile +0.72%
:gifsicle():strip_exif()/f/image/jqyO0wiP6Nzfg1I5PtpMncKE.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oCU0FUyykz4hbFTPqq8Utb7e.gif?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
NVDA is geen aandeel dan?Wispe schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:29:
[...]
Ik heb maar 1 aandeel, gekocht op €630 door dit topic
🥸
Never ever financial advice...
Hier ook ingestapt geladderd tot 630, nu de helft al weer verkocht en nog een moonbag over. Mijn beste trade in de afgelopen jaren op degiro.John245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:28:
[...]
Zeker. Was ingestapt op 1,25 (helaas te vroeg uitgestapt). Maar weer ingestapt onder de 600
Die portefeuille op DeGiro is nu even groot als de mijne;FrambozenTaart schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]
Bij Intel moet ik meteen denken aan die wallstreetbet regard die 800k erfde van oma en 700k in Intel drukte op een lokale top.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/tyBmQ3xzaVuxyDSTYRkBQKHB.jpg?f=fotoalbum_large)
Altijd schuld houdenWhySoSerious schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]
Die portefeuille op DeGiro is nu even groot als de mijne;
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/vKLW581X9MHPLyIPSboPTgfG.jpg?f=fotoalbum_large)
Die post is legendarisch, ongeveer een uur nadat hij die positie innam maakte Intel bekend dat ze 15000 banen gingen schrappen en tankte de stonk 20%WhySoSerious schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:51:
[...]
Die portefeuille op DeGiro is nu even groot als de mijne;
[Afbeelding]
Hahaha ja, dat verhaal heb ik ook live meegekregen idd. True regard iddFrambozenTaart schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:46:
[...]
Bij Intel moet ik meteen denken aan die wallstreetbet regard die 800k erfde van oma en 700k in Intel drukte op een lokale top.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Kan nooit meer Dr. Pepper zien zonder aan Steins Gate te denkenJohn245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:25:
[...]
Dr. Pepper premarket ook netjes in de plus
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mTKXcwmFhKW4hEwuoO2g0AiI.jpg?f=user_large)
Die gozer is natuurlijk uiteindelijk wel de lachende derde met 700k fuck you money uit erfenis van grootouder op kleinkindtomtom901 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 13:57:
[...]
Hahaha ja, dat verhaal heb ik ook live meegekregen idd. True regard idd
Hou op hoor, ik heb die van mij nu 1,5 maand!
Een Duitse.TakutoRadiance schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:04:
[...]
Hou op hoor, ik heb die van mij nu 1,5 maand!Welke RC precies?
TakutoRadiance schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:04:
[...]
:strip_exif()/f/image/Aut8o1Bn4O0kvCaqadJv8V5f.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi man! De juiste smaak komt altijd goed samen in dit topic.TakutoRadiance schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:04:
[...]
gelukkig valt er over smaak niet te twisten. wellicht komt het mbt dit model omdat er hier een extreem slecht opgedroogd oud wijf in de wijk in zon karretje rond rijd......Ik krijg dus altijd weg trekkers. Maar heb ook sowieso niets met lexus, ook nooit echt begrepen wat mensen in dat merk zien. Heb dat ook eigenlijk met al die "luxe" afsplitsingen van jan modaal merken. Laatst kwam hier ook alpina langs......man man man wat een droefenis.Coldcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:12:
[...]
Mooi man! De juiste smaak komt altijd goed samen in dit topic.
In before comments op tesla, of offtopic. Disclaimer, ik ga nu vooral voor functioneel, lage kosten. Geld gaat naar zaken op 2 wielen zoals het hoort
Anyway, veel plezier er mee iig!!
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Niet om te stoken, maar...anti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:19:
[...]
Laatst kwam hier ook alpina langs......man man man wat een droefenis.
@Alpina shots fired 👀
*basht alles compleet de grond in*anti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:19:
[...]
gelukkig valt er over smaak niet te twisten. wellicht komt het mbt dit model omdat er hier een extreem slecht opgedroogd oud wijf in de wijk in zon karretje rond rijd......Ik krijg dus altijd weg trekkers. Maar heb ook sowieso niets met lexus, ook nooit echt begrepen wat mensen in dat merk zien. Heb dat ook eigenlijk met al die "luxe" afsplitsingen van jan modaal merken. Laatst kwam hier ook alpina langs......man man man wat een droefenis.
In before comments op tesla, of offtopic. Disclaimer, ik ga nu vooral voor functioneel, lage kosten. Geld gaat naar zaken op 2 wielen zoals het hoort
Wel veel plezier ermee!
Classic elppa

anti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:19:
[...]
Laatst kwam hier ook alpina langs......
:gifsicle():strip_exif()/f/image/eLCwPjN83eYkC4cG9CQeDgBL.gif?f=user_large)
ahahahaha ja sorry. Maar he wat ik schrijf, over smaak valt niet te twisten. Gros van de mensen vind tesla ook grafbakken.FrambozenTaart schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:25:
[...]
*basht alles compleet de grond in*
Wel veel plezier ermee!
Classic elppa
Ook zat mensen die btc een ponzi vinden.
Vandaag gaat gewoon een dikke vette donderdag moondag worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik heb niets met al die massa auto's. VAG group autos... teslas... als die bakstenen SUV's wel of niet electra die je tegenwoordig ziet. Auto's die in het stopcontact moeten om te rijden. Sta je daar met 5 identieke teslas op een rij je accu vol te pleuren. Mij niet gezien. Ik ben alleen vatbaar voor shitcoins shills die hier de rondte gaan af en toe. Dan doe ik altijd mee met een tasje.anti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:19:
[...]
gelukkig valt er over smaak niet te twisten. wellicht komt het mbt dit model omdat er hier een extreem slecht opgedroogd oud wijf in de wijk in zon karretje rond rijd......Ik krijg dus altijd weg trekkers. Maar heb ook sowieso niets met lexus, ook nooit echt begrepen wat mensen in dat merk zien. Heb dat ook eigenlijk met al die "luxe" afsplitsingen van jan modaal merken. Laatst kwam hier ook alpina langs......man man man wat een droefenis.
Ik moet toegeven dat een SUV wel heerlijk hoog zit. Je voelt je echt de koning op de weg door wat hoger te zitten. Maar zo'n ding kan je altijd nog kopen totdat je 80 bent en je rijbewijs wordt ingetrokken.
Ieder z'n smaak en voorkeuren inderdaad.
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 18-09-2025 14:33 ]
Iemand al aandelen Bruna, Porsche en Lambo ingeslagen?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Gevaarlijke uitspraken nu de yanks nog slapen...sjorremans schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:29:
Vandaag gaat gewoon een dikke vette donderdag moondag worden

Niet te vroeg juinen.
Nee, wel Dr Pepper, ABB, AMZN, CRCL, NVDA, TSLA, MSFTsh4d0wman schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:36:
Iemand al aandelen Bruna, Porsche en Lambo ingeslagen?
Dr. Pepper stijging heb je aan mij te danken, neem altijd paar blikjes mee naar een maatje van me als traditie voor bij het gamen.John245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:41:
[...]
Nee, wel Dr Pepper, ABB, AMZN, CRCL, NVDA, TSLA, MSFT![]()
Groen kaarsje, Dr. Pepslet en knallen maar.
Die andere muntjes ken ik niet trouwens.
SUV is ook echt drama. Met mijn rijstijl eindig ik ook zeker een keer op z'n kop op een rotonde met zo'n verschrikkelijk hokColdcat schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:30:
[...]
Ik heb niets met al die massa auto's. VAG group autos... teslas... als die bakstenen SUV's wel of niet electra die je tegenwoordig ziet. Auto's die in het stopcontact moeten om te rijden. Sta je daar met 5 identieke teslas op een rij je accu vol te pleuren. Mij niet gezien. Ik ben alleen vatbaar voor shitcoins shills die hier de rondte gaan af en toe. Dan doe ik altijd mee met een tasje.
Ik moet toegeven dat een SUV wel heerlijk hoog zit. Je voelt je echt de koning op de weg door wat hoger te zitten. Maar zo'n ding kan je altijd nog kopen totdat je 80 bent en je rijbewijs wordt ingetrokken.
Ieder z'n smaak en voorkeuren inderdaad.
hahaah pepslet, ook zo'n woord wat ik al 20 jaar niet meer gehoord heb. Mooie tijdenFrambozenTaart schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:44:
[...]
Dr. Pepper stijging heb je aan mij te danken, neem altijd paar blikjes mee naar een maatje van me als traditie voor bij het gamen.
Groen kaarsje, Dr. Pepslet en knallen maar.
Die andere muntjes ken ik niet trouwens.
Hahaha ik ziet het al helemaal voor me. Uitstappen en godmiljaar roepen. Naar een nieuwe wagen lopen en wegrijdenanti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:47:
[...]
SUV is ook echt drama. Met mijn rijstijl eindig ik ook zeker een keer op z'n kop op een rotonde met zo'n verschrikkelijk hok
Mooi man, rijdt echt lekker als je hem over zijn neus voelt glijden. Heb het regelmatig heet als ik vanuit een van de P(orsches) in ons andere P(eugeot) hok stap.anti elppa schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:47:
[...]
SUV is ook echt drama. Met mijn rijstijl eindig ik ook zeker een keer op z'n kop op een rotonde met zo'n verschrikkelijk hok
ahahahah dat is ook niet een klein verschil ook.tomtom901 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:49:
[...]
Mooi man, rijdt echt lekker als je hem over zijn neus voelt glijden. Heb het regelmatig heet als ik vanuit een van de P(orsches) in ons andere P(eugeot) hok stap.
John245 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:41:
Nee, wel Dr Pepper, ABB, AMZN, CRCL, NVDA, TSLA, MSFT![]()
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kQoXt2WHRUPlGjFM0yZbKafs.jpg?f=user_large)
Maak die vent ff iets ouder, dan is het net echt
Ja, ik wilde liefst ook een oudere vent maar ik moet onder grote druk werken. Ik heb vandaag al 2x een meme moeten afbreken omdat @FrambozenTaart de punchline al in een post had vermeld, dus snelheid is gebodentomtom901 schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:55:
Maak die vent ff iets ouder, dan is het net echt
Stelde me groene longbatser rokende spartamet rijders altijd sloom voor maar niets is minder waar.Guere schreef op donderdag 18 september 2025 @ 14:57:
[...]
Ja, ik wilde liefst ook een oudere vent maar ik moet onder grote druk werken. Ik heb vandaag al 2x een meme moeten afbreken omdat @FrambozenTaart de punchline al in een post had vermeld, dus snelheid is geboden
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!