TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Schrödinger's Pinsa
Gelijktijdig wel en niet aan boord
Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat... Maar ik gun ons allemaal up-only uiteraardPinsa schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:22:
[...]
Haha hier niet, ik doe niks zie het woensdag wel wat het gaat worden
Klopt idd wat je daar zegt, maar ook zonder dat nieuws verwacht ik een voortzetting van de bullbsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat... Maar ik gun ons allemaal up-only uiteraard
Bedoel dat vaak het omgekeerde gebeurt van wat men schreeuwt op X.Pinsa schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:27:
[...]
Klopt idd wat je daar zegt, maar ook zonder dat nieuws verwacht ik een voortzetting van de bull
Kost even wat tijd. Was met ETF’s ook zo. Toen die goedgekeurd werd, gebeurde er niks. 2-3 weken in februari daarna ging het helemaal los.bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat... Maar ik gun ons allemaal up-only uiteraard
Het draait nu vooral om het verhaal dat HP Powell er woensdag bij vertelt. Op basis daarvan wordt de verdere richting voor Q4 bepaalt.bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Morgen satjes voor terug kopen van de winst en wachten op de correctie.
This is the wayyy
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
SoonAeronaut schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:34:
Wil 117 zien voordat ik weer wat memes post
:strip_exif()/f/image/Lrkyb0OOQfMHJ8UgaaW3wADr.png?f=user_large)
$1,70 - $1,80 lijkt me wel mooi short moment, maar heb deze gemist. Er moet ook nog gewerkt worden
Staat nog veel te hoog gewaardeerd uiteraard, maar ga me er niet aan wagen.
Heb jij hem zitten snitchen?Darrell schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:59:
Ik weet niet waarom maar heb ik dit beeld in mijn hoofd zitten bij @Alpina toen die met vakantie gestuurd werd:
[Afbeelding]
De airdroppers zijn nog aan het verkopen even de coin laten rusten voor nu, ik zie wel dat er ondertussen ook andere exchanges zijn bijgekomen.Nubtrix schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:01:
[...]
$1,70 - $1,80 lijkt me wel mooi short moment, maar heb deze gemist. Er moet ook nog gewerkt worden![]()
Staat nog veel te hoog gewaardeerd uiteraard, maar ga me er niet aan wagen.
Op de weekly en logschaal is er een target naar 75$ ja 😂
Vind 7.5 ook prima hoor
:gifsicle():strip_exif()/f/image/W2e3DxLJn1mblVSre0PLbxb7.gif?f=user_large)
Pff zelfs de 'officiële' reclames bevatten tegenwoordig de meest simpele taalfouten..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als ik het iemand gun dan ben jij het wel. (Misschien omdat ik ook nog een zakje VET heb waar ik vanaf moetbsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Ga jij nou gratis hier posten datgene waar ik mijn psych € 150,- per uur voor betaal?
Mooi, dan ben ik sneller FO. Goed topic dit.
Maktub
@Alpina lees je dit? Een dolksteek in je rug.
Wispe schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:16:
[...]
@Alpina lees je dit? Een dolksteek in je rug.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/0t6SpdQBlozhHiqv45f9pBbb.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CAIqdefvM4rDLwqU6ge5qtlQ.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/skHHBfEHIVxRuq7fHJ4JLAoT.gif?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Is niet eens zo'n hele gekke gedachte, goed bezig BSMbsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]
Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat.
Dan voor mij toch de CS hoor, maar Alpina is wat meer ingetogen. Net als onze @AlpinaPinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]
Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.
[Afbeelding]
Omzetten naar usdc zie ik niet helemaal zitten.
Als je echt wil spelen ga dan voor een M2 CS vind het vorige model wel mooier.tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:04:
[...]
Dan voor mij toch de CS hoor, maar Alpina is wat meer ingetogen. Net als onze @Alpina
Nou, meer een brainfart. En wil eigenlijk helemaal geen gelijk. Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:02:
[...]
Is niet eens zo'n hele gekke gedachte, goed bezig BSM
Jij niet alleen, maar die hele rate cut zou zomaar eens teleur kunnen stellen. Iedereen hoopt moon, kan zomaar anders gaan.bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]
Nou, meer een brainfart. En wil eigenlijk helemaal geen gelijk. Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎
nothing stops this train
Ben ook tevreden met 7. 75 zou heel mooi zijn.Aeronaut schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:58:
[...]
Op de weekly en logschaal is er een target naar 75$ ja 😂
Vind 7.5 ook prima hoor
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Voor alts kan het inderdaad heel slecht uitpakken daar die markt echt quantitative easening nodig heeft, oftwel geldprinter goes brrrrbsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]
Nou, meer een brainfart. En wil eigenlijk helemaal geen gelijk. Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎
Dat zien we nog niet gebeuren, ik heb ook al vaker geroepen dat die rate cuts echt zwaar overrated zijn omdat we die al maanden zien aankomen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Nou dat dus.Vis schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:54:
[...]
Dat zien we nog niet gebeuren, ik heb ook al vaker geroepen dat die rate cuts echt zwaar overrated zijn omdat we die al maanden zien aankomen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/4c28SYmwUl5VOcoQXqrYIZKC.gif?f=user_large)
Die ratecuts zijn te uncanny valley als je het mij vraagt.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Nice man krijg thunderbirds vibesFrambozenTaart schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:06:
[Afbeelding]
Die ratecuts zijn te uncanny valley als je het mij vraagt.
Waarom niet meteen moon?
[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 15-09-2025 21:35 ]
Ze zijn waarschijnlijk te laat, consumenten in de VS kopen alles op de creditcard, de kartonnen dozen index staat sinds 2015 niet zo laag en er zijn problemen omdat er te weinig goedkope arbeiders uit Mexico zijn.tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]
Jij niet alleen, maar die hele rate cut zou zomaar eens teleur kunnen stellen. Iedereen hoopt moon, kan zomaar anders gaan.
Bovendien gaat de FED met de weinige middelen die ze hebben het nooit echt goed kunnen doen. Zeker niet nu ze onder vuur liggen en de waarheid relatief is. (Of per dag verschillend kan zijn).
Allemaal niet echt goed voor het vertrouwen. In theorie moet BTC wel moon gaan overigens.
Aandelen en obligaties door het putje.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!