[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 214 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.525 views

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:41

Aeronaut

PF sinds TOP '24

kun je afstappen, we zinken

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Aeronaut it's ok...

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/3d/0f/5c/3d0f5ccbb4a72d4bdb67d006f73fe6b7.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 20:15
Haha hier niet, ik doe niks zie woensdag wel wat het gaat worden

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 12:54
Schrödinger's Pinsa
Gelijktijdig wel en niet aan boord :P

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
Pinsa schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:22:
[...]

Haha hier niet, ik doe niks zie het woensdag wel wat het gaat worden
Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat... Maar ik gun ons allemaal up-only uiteraard 8)

• Pinsa
bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:24:
[...]

Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat... Maar ik gun ons allemaal up-only uiteraard 8)
Klopt idd wat je daar zegt, maar ook zonder dat nieuws verwacht ik een voortzetting van de bull

• bsmpower
Pinsa schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:27:
[...]

Klopt idd wat je daar zegt, maar ook zonder dat nieuws verwacht ik een voortzetting van de bull
Bedoel dat vaak het omgekeerde gebeurt van wat men schreeuwt op X.

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
[...]

Kost even wat tijd. Was met ETF’s ook zo. Toen die goedgekeurd werd, gebeurde er niks. 2-3 weken in februari daarna ging het helemaal los.

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
[...]

Het draait nu vooral om het verhaal dat HP Powell er woensdag bij vertelt. Op basis daarvan wordt de verdere richting voor Q4 bepaalt.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:29

Vis

Zo, shitcoin uit Veldhoven ook maar weer verkocht net na aankoop in april bij de tarrif dump, gaat me nu iets te parabolisch.

Morgen satjes voor terug kopen van de winst en wachten op de correctie.

This is the wayyy

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
@Aeronaut hier komt de beloofde pump

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-05 11:17
Aeronaut schreef op maandag 15 september 2025 @ 15:34:
Wil 117 zien voordat ik weer wat memes post
Soon
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1BB0OOXlCAE2NKYbamMqBtYX6fo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Lrkyb0OOQfMHJ8UgaaW3wADr.png?f=user_large

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:56

Darrell

Fiat moonboy

Ik weet niet waarom maar heb ik dit beeld in mijn hoofd zitten bij @Alpina toen die met vakantie gestuurd werd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kkJb7HB_YNTv01uQUODs1RnosOE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/j0z6f8acyMkTjlgwIraCWRdt.gif?f=user_large

En daarna is die boos weggereden in zn TAO-bak.

[ Voor 30% gewijzigd door Darrell op 15-09-2025 17:12 ]

• Nubtrix
$1,70 - $1,80 lijkt me wel mooi short moment, maar heb deze gemist. Er moet ook nog gewerkt worden :|
Staat nog veel te hoog gewaardeerd uiteraard, maar ga me er niet aan wagen.

• Wispe
  • Niet online
Darrell schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:59:
Ik weet niet waarom maar heb ik dit beeld in mijn hoofd zitten bij @Alpina toen die met vakantie gestuurd werd:
[Afbeelding]
Heb jij hem zitten snitchen?

• Pinsa
Nubtrix schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:01:
[...]

$1,70 - $1,80 lijkt me wel mooi short moment, maar heb deze gemist. Er moet ook nog gewerkt worden :|
Staat nog veel te hoog gewaardeerd uiteraard, maar ga me er niet aan wagen.
De airdroppers zijn nog aan het verkopen even de coin laten rusten voor nu, ik zie wel dat er ondertussen ook andere exchanges zijn bijgekomen.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Op de weekly en logschaal is er een target naar 75$ ja 😂

Vind 7.5 ook prima hoor

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Sry, AERO is weer lekker uitgebroken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wLTkPChuqgcuEmJfeErKAqqRH2M=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/W2e3DxLJn1mblVSre0PLbxb7.gif?f=user_large

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-08 15:14
Lekker rustig hier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SxmQekkqVzwXja5ouiSI9za0MBg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gASFkGY1sacOG6DDN9WwJdtU.jpg?f=fotoalbum_large

😛

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 11:57
Pff zelfs de 'officiële' reclames bevatten tegenwoordig de meest simpele taalfouten..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:25
[...]

Als ik het iemand gun dan ben jij het wel. (Misschien omdat ik ook nog een zakje VET heb waar ik vanaf moet :) )

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07:05
Ga jij nou gratis hier posten datgene waar ik mijn psych € 150,- per uur voor betaal?

Mooi, dan ben ik sneller FO. Goed topic dit.

Maktub

• Wispe
  • Niet online
@Alpina lees je dit? Een dolksteek in je rug.

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

Wispe schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7W7cnIMHN51EVEDYXNfKdbrKmwg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/0t6SpdQBlozhHiqv45f9pBbb.gif?f=user_large

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:04

Coldcat

HODL

Wie heeft onze vriend verbannen van dit forum? Waarom?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8WZIIpp1iunRrUxDnKpCIOKZeMg=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/CAIqdefvM4rDLwqU6ge5qtlQ.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9k80E_tRNECiZ20em5C4zvV-A5U=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/skHHBfEHIVxRuq7fHJ4JLAoT.gif?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:28

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Lees ook steeds meer verhalen dat het allemaal al lang is ingecalculeerd die rate-cut. Zie X (twitter) ook vol staan met berichten dat alles skyrocket gaat na de rate-cut. Je weet hoe het dan echt gaat.
Is niet eens zo'n hele gekke gedachte, goed bezig BSM :)

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Pinsa schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 19:59:
[...]

Haha ik snap dat je dat zegt, kenners denken er anders over, maar voor iets meer geld heb je ook een BMW M3 CS alleen dat is meer hardcore, zo,n Alpina is smooth & fast.

[Afbeelding]
Dan voor mij toch de CS hoor, maar Alpina is wat meer ingetogen. Net als onze @Alpina

• Mustang24
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 17-08 17:34
Heeft iemand nog suggesties voor een goed platform om EURC uit te lenen tegen een leuke APY?

Omzetten naar usdc zie ik niet helemaal zitten.

• Pinsa
tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:04:
[...]

Dan voor mij toch de CS hoor, maar Alpina is wat meer ingetogen. Net als onze @Alpina
Als je echt wil spelen ga dan voor een M2 CS vind het vorige model wel mooier.

• bsmpower
tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:02:
[...]
Is niet eens zo'n hele gekke gedachte, goed bezig BSM :)
Nou, meer een brainfart. En wil eigenlijk helemaal geen gelijk. Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]

Nou, meer een brainfart. En wil eigenlijk helemaal geen gelijk. Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎
Jij niet alleen, maar die hele rate cut zou zomaar eens teleur kunnen stellen. Iedereen hoopt moon, kan zomaar anders gaan.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 15:04
25% weer ingeschaald van mijn SOL-trade fluffje

nothing stops this train

• John245
  • Niet online
(overleden)
Aeronaut schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:58:
[...]

Op de weekly en logschaal is er een target naar 75$ ja 😂

Vind 7.5 ook prima hoor
Ben ook tevreden met 7. 75 zou heel mooi zijn. :9 :9 :P

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:29

Vis

bsmpower schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]

Voor alts kan het inderdaad heel slecht uitpakken daar die markt echt quantitative easening nodig heeft, oftwel geldprinter goes brrrr

Dat zien we nog niet gebeuren, ik heb ook al vaker geroepen dat die rate cuts echt zwaar overrated zijn omdat we die al maanden zien aankomen.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Vis schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:54:
[...]
Dat zien we nog niet gebeuren, ik heb ook al vaker geroepen dat die rate cuts echt zwaar overrated zijn omdat we die al maanden zien aankomen.
Nou dat dus.

• K00kaburra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bIFeWJ2Ck-DkvKxWJugAhALkNBk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4c28SYmwUl5VOcoQXqrYIZKC.gif?f=user_large

Die ratecuts zijn te uncanny valley als je het mij vraagt.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Pinsa
K00kaburra schreef op maandag 15 september 2025 @ 21:06:
[Afbeelding]

Die ratecuts zijn te uncanny valley als je het mij vraagt.
Nice man krijg thunderbirds vibes

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nGfoEaDYP4qbmha81O4mQIi1qfA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fG8PtYwVgiCE56rx4adABP4q.gif?f=user_large

• bsmpower
@Pinsa krijgt zijn zin(?)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vLHJMD7JbtyQnGwbObi6VsEozEo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ytIOn3U7py0VSyWq80sWy60V.jpg?f=fotoalbum_large

• Pinsa

• Pinsa
Waarom niet meteen moon?

[ Voor 7% gewijzigd door Pinsa op 15-09-2025 21:35 ]

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
When breakout?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWQuseLtf1SETZoQV8d9AVAzvws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dVCBT26yE9ufZrAKXvUI82YA.jpg?f=fotoalbum_large

Pivotal moment.... leuk samengevat door Blockchain Backer

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-08 20:00
tomtom901 schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:17:
[...]

Jij niet alleen, maar die hele rate cut zou zomaar eens teleur kunnen stellen. Iedereen hoopt moon, kan zomaar anders gaan.
Ze zijn waarschijnlijk te laat, consumenten in de VS kopen alles op de creditcard, de kartonnen dozen index staat sinds 2015 niet zo laag en er zijn problemen omdat er te weinig goedkope arbeiders uit Mexico zijn.

Bovendien gaat de FED met de weinige middelen die ze hebben het nooit echt goed kunnen doen. Zeker niet nu ze onder vuur liggen en de waarheid relatief is. (Of per dag verschillend kan zijn).

Allemaal niet echt goed voor het vertrouwen. In theorie moet BTC wel moon gaan overigens.

Aandelen en obligaties door het putje.

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08 16:59
Zitten we hier vanavond in Montenegro te dineren. Vrouw en twee kleine koters blij en goed naar onze zin. Raken we aan de praat met een jongen die pizza’s staat te bakken en die gek was met onze kleintjes. Extreem goedlachs en vrolijk. Vertelt trots dat ie ook nieuwbakken vader is en laat een foto zien van zijn kleine die 9 maanden oud is. Na wat doorvragen geeft hij aan dat hij zijn kleine al 4 maanden niet meer heeft gezien omdat hij in zijn regio geen werk heeft/niet genoeg kan verdienen om zijn gezin te onderhouden.

Weer ff een besefmomentje dat je laat inzien hoe goed wij het hebben wanneer we veel geld uit kunnen geven aan vakantie en wat voor lot sommigen treft. En ook wat voor mensen eigenlijk echt respect en bewondering verdienen. Echte mannen die zich opofferen voor vrouw en kind.

Ik zei daarom tegen m’n vrouw dat ik ‘m een leuke fooi ging geven. Ze vond 5 euro wel een leuke fooi :+. Ik heb die jongen 50 euro (paar dagen salaris) in zijn hand gedrukt en de emotionele reactie was onbetaalbaar. Hij wist niet wat te zeggen en doen, dus ik zei dat het enige dat hij moet doen, is een paar dagen eerder naar zijn kleine toe gaan. We hebben het hier steevast over winst maken, maar de ROI op deze 50 euro is het meer dan waard d:)b

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-08 11:54
Antifon schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:26:
Zitten we hier vanavond in Montenegro te dineren. Vrouw en twee kleine koters blij en goed naar onze zin. Raken we aan de praat met een jongen die pizza’s staat te bakken en die gek was met onze kleintjes. Extreem goedlachs en vrolijk. Vertelt trots dat ie ook nieuwbakken vader is en laat een foto zien van zijn kleine die 9 maanden oud is. Na wat doorvragen geeft hij aan dat hij zijn kleine al 4 maanden niet meer heeft gezien omdat hij in zijn regio geen werk heeft/niet genoeg kan verdienen om zijn gezin te onderhouden.

Weer ff een besefmomentje dat je laat inzien hoe goed wij het hebben wanneer we veel geld uit kunnen geven aan vakantie en wat voor lot sommigen treft. En ook wat voor mensen eigenlijk echt respect en bewondering verdienen. Echte mannen die zich opofferen voor vrouw en kind.

Ik zei daarom tegen m’n vrouw dat ik ‘m een leuke fooi ging geven. Ze vond 5 euro wel een leuke fooi :+. Ik heb die jongen 50 euro (paar dagen salaris) in zijn hand gedrukt en de emotionele reactie was onbetaalbaar. Hij wist niet wat te zeggen en doen, dus ik zei dat het enige dat hij moet doen, is een paar dagen eerder naar zijn kleine toe gaan. We hebben het hier steevast over winst maken, maar de ROI op deze 50 euro is het meer dan waard d:)b
Echte diamond hands. _/-\o_

They who buy the dip, deserves the rip.

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:31

In 2010 toen we op rondreis waren in Mexico - Guatemala - Belize ook iets soortgelijks gedaan.
Buiten op een bankje van het restaurant aan het genieten van een wiskey, rustig..
Komt er daar een man van 305 jaar oud met een rugzak en wat nog allemaal van 35 ton naar bovengewandeld.
Lang verhaal kort: deze ook 50$ in de hand geduwd. Begon te huilen. Beeld vergeet ik nooit meer.

Never ever financial advice...

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04:04

Coldcat

HODL

Antifon schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:26:.Ik heb die jongen 50 euro (paar dagen salaris)
Hulde man! Hoop dat je snel een loonsverhoging krijgt :+ :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-08 16:59
kazzzdafke schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:41:
[...]

In 2010 toen we op rondreis waren in Mexico - Guatemala - Belize ook iets soortgelijks gedaan.
Buiten op een bankje van het restaurant aan het genieten van een wiskey, rustig..
Komt er daar een man van 305 jaar oud met een rugzak en wat nog allemaal van 35 ton naar bovengewandeld.
Lang verhaal kort: deze ook 50$ in de hand geduwd. Begon te huilen. Beeld vergeet ik nooit meer.
Prachtig. <insert this is the way meme>. Ik zal nooit iets aan goede doelen geven (corruptie/overhead enzo), maar in mijn naaste omgeving of mensen die ik tref zoals vandaag steun ik met alle liefde. High impact en met zekerheid goed besteed.

• Moiety
Ik wil nog een pumpje en er uit stappen 😎
Zien we je wel weer terug in 2027?

• Moiety

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tgQuH9Kvq8dCiGz5lyboetokujo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/C2OjSa6pAdrdLHBbdcMlcJCc.gif?f=user_large

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:56
kazzzdafke schreef op maandag 15 september 2025 @ 22:41:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnWL1ecHrXtSQq7y1GoGpaQ1uqw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/eXQ0E04BCMBsftzFZxQrI3yY.jpg?f=user_large

• Pinsa
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/86tjLeqasHuVzrMBmrqEeK7aCy4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PREqAXSrHjvGgc53kZvuyJHF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door Pinsa op 16-09-2025 06:26 ]

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 10:06

• Pinsa
Morguh kerel back to work dan maar

• MrFX
  • Laatst online: 17-08 09:05
Pinsa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 06:33:
[...]

Morguh kerel back to work dan maar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVzQGqKsECEAj3XWpPFMXlmXZw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MNWg1BHCbs3o4B2BFt7szCXF.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Pinsa

• MrFX

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
ziet er allemaal prima uit verder. Gisteren was het gewoon weer een wintermute scam degen killer dagje. Niet veel bijzonders.

ETF's gewoon weer dik ingekocht en btc staat heel mooi stabiel. Ik verwacht morgen echt wel wat kerstbomen, barts etc, dus blijf met je poten van leverage af, en ga niet emotioneel in en uit stappen (spot). Maar verwacht eigenlijk verder geen dump. Ik heb het dan over 1 a 2 dagen later gewoon continue richting ath.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-08 20:17

WhySoSerious

Be the change.

Bitcoin-koers die ons beetje loopt af te juinen maar niet wil doorbreken :'(

Afbeeldingslocatie: https://64.media.tumblr.com/748b7612518736d5242a29b9923c5eb3/15aea9f0f30ac8f4-e5/s540x810/0335e0ca4f6691de593a57d33cf4de136ddc0e28.gif

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Pinsa haha jaag je nu de hele SC de ziektewet in? Iedereen hele dagen aan het bier naar grafiekjes turen op kosten van de Staat. En dan elke bull cashen totdat je een villa bij elkaar hebt. d:)b

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/52385q.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Pinsa
sh4d0wman schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:35:
@Pinsa haha jaag je nu de hele SC de ziektewet in? Iedereen hele dagen aan het bier naar grafiekjes turen op kosten van de Staat. En dan elke bull cashen totdat je een villa bij elkaar hebt. d:)b

[Afbeelding]
Nja tot 2028 dan, daarna gaan de nieuwe belastingregels ws in dus profiteer er van zou ik zeggen :+

• Kaale
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15-08 01:31
anti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:14:
ziet er allemaal prima uit verder. Gisteren was het gewoon weer een wintermute scam degen killer dagje. Niet veel bijzonders.

ETF's gewoon weer dik ingekocht en btc staat heel mooi stabiel. Ik verwacht morgen echt wel wat kerstbomen, barts etc, dus blijf met je poten van leverage af, en ga niet emotioneel in en uit stappen (spot). Maar verwacht eigenlijk verder geen dump. Ik heb het dan over 1 a 2 dagen later gewoon continue richting ath.
Dankzij jou heb ik btc nog steeds niet verkocht :*)
als ik naar mezelf had geluisterd dan had ik het wel ergens in een dip verkocht haha

en dankzij @Gelukszoekr ben ik in de 16K....18K zone ingestapt _/-\o_

Ik wacht nu op het VerkooopSignaal van iemand :+
en volgende run geen Altcoins meer !!!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kaale

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQRDXi_pmvT2WmdCr01ZEbvkRh9z2CLsUhxP3UQEluQWw&s=10

Mijn Bybit is dicht dus moet weer ergens mijn 133700 order zetten. :P

• John245
  • Niet online
(overleden)

• anti elppa
Kaale schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:48:
[...]

Dankzij jou heb ik btc nog steeds niet verkocht :*)
als ik naar mezelf had geluisterd dan had ik het wel ergens in een dip verkocht haha

en dankzij @Gelukszoekr ben ik in de 16K....18K zone ingestapt _/-\o_

Ik wacht nu op het VerkooopSignaal van iemand :+
en volgende run geen Altcoins meer !!!
hahah nice. Ja ik verwacht ook gewoon nog steeds 200k +

Ja die 16-18k zone was goud. Ook ik had toen op 16k dik ingekocht. Echt wel moment van twijfel gehad, maar extreem goed uitgepakt toen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Im1vQBZ2ZcOdsZg0Jj7tgJUBzq0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/7i246GKn60DkzT84JaQuh42Z.png?f=user_large

• John245
  • Niet online
(overleden)
sh4d0wman schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:54:
@Kaale

[Afbeelding]

Mijn Bybit is dicht dus moet weer ergens mijn 133700 order zetten. :P
Als je in 1 keer 133700 btc koop stijgt de koers wel even. Kun je het tijdstip doorgeven?

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-08 08:05
John245 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:59:
[...]

Als je in 1 keer 133700 btc koop stijgt de koers wel even. Kun je het tijdstip doorgeven?
Ja, graag op tijd doorgeven dan open ik nog even een x1337 long

• jvel92
Pinsa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:39:
[...]

Nja tot 2028 dan, daarna gaan de nieuwe belastingregels ws in dus profiteer er van zou ik zeggen :+
2028 is dichterbij dan je denkt. Met nieuwe verkiezingen in het vooruitzicht en vervolgens weer eindeloos formeren, wordt het wel ergens 2026 (op zijn vroegst) voordat we een nieuwe regering hebben.

Nieuwe wetgeving opstellen en implementeren door de Belastingdienst gaat ook tijd overheen. Tenzij ze met eenvoudig systeem komen, maar dat lijkt mij sterk

• Pinsa
jvel92 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:11:
[...]

2028 is dichterbij dan je denkt. Met nieuwe verkiezingen in het vooruitzicht en vervolgens weer eindeloos formeren, wordt het wel ergens 2026 (op zijn vroegst) voordat we een nieuwe regering hebben.

Nieuwe wetgeving opstellen en implementeren door de Belastingdienst gaat ook tijd overheen. Tenzij ze met eenvoudig systeem komen, maar dat lijkt mij sterk
Ga je hierop inspelen wat betreft crypto of stocks of laat je het op je af komen?

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@John245 en @vdLee voor een kleine donatie is er wel wat mogelijk. O-)

they don't know I'll sell ....

• Wispe
  • Niet online
jvel92 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:11:
[...]

https://www.adviescollege...cool-gen-inkomstenheffing

De IT systemen zijn pas in 2030 gereed…

• jvel92
Pinsa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 08:12:
[...]

Ga je hierop inspelen wat betreft crypto of stocks of laat je het op je af komen?
Nee. Er valt niet echt op in te spelen, zolang niet duidelijk is wat er precies gaat gebeuren. Box 3 hervormingen is al jaren onderwerp van discussie, maar tot nu toe komen ze niet veel verder dan de tarieven verhogen.

Uiteindelijk rendeert investeren altijd beter dan een spaarrekening, dat zal ook dan het geval zijn. Dus blijf op dezelfde manier door investeren. Mocht crypto echt keihard moon gaan, dan pensioenbeleggen maximaal volstorten.

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:57
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/d4n4jftu5dpf1.png

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09
Zijn hier nog mensen met SEI? Gaat die nog eens omhoog gaan?

• zwembroek
  • Laatst online: 21-08 15:27
anti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 07:14:

Ik verwacht deze week nog een keer groen. Denk Bitcoin naar 119k / 120k max. Vanaf volgende week gaat mijn scenario in werking. Dan gaan we tot minsten 2e week oktober down. Alts kapot rekt en ETH naar 3500 21W EMA of wickje lager. Ik verwacht alts met een -50% of meer. Bitcoin mogelijk tot de lage 90k. (90k -94k) Iedereen zal roepen dat de beer market is begonnen. Maar in November zet BTC toch nog een ATH neer. Maar deze zal marginaal hoger zijn dan de oude ATH. Dan altseason. Dit is mijn voorspelling voor het resterende jaar. Hier blijf ik bij. :) Zullen we strijden om de eer @anti elppa?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• anti elppa
zwembroek schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 09:36:
[...]

Ik verwacht deze week nog een keer groen. Denk Bitcoin naar 119k / 120k max. Vanaf volgende week gaat mijn scenario in werking. Dan gaan we tot minsten 2e week oktober down. Alts kapot rekt en ETH naar 3500 21W EMA of wickje lager. Ik verwacht alts met een -50% of meer. Bitcoin mogelijk tot de lage 90k. (90k -94k) Iedereen zal roepen dat de beer market is begonnen. Maar in November zet BTC toch nog een ATH neer. Maar deze zal marginaal hoger zijn dan de oude ATH. Dan altseason. Dit is mijn voorspelling voor het resterende jaar. Hier blijf ik bij. :) Zullen we strijden om de eer @anti elppa?

Is goed man, deal!! Laat de beste winnen :9B

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Dit is mijn voorspelling voor het resterende jaar. Hier blijf ik bij. :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-kCeNVtiWIaJ9rvJ7jdXEtMwK-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QFxX1bK3F0GhyZ9jzAKqY6QK.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
morgen is het feestje toch he?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aWPDt9aTQA_0LyoU4o0YC31n8t4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/6Mv3o3ZrRXC5jNEVohvvuO13.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• zwembroek
anti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:03:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z7J7fc6n45Xke2JwG_nDpy8e61I=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/thm31Us7DCVn2eOwXMCJmcws.gif?f=user_large

• Frozen-North
Go away in september, come back at the end of oktober?

Dit bekt toch niet zo lekker.

• Nubtrix
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/huMJ-lCtAcAg1K0RlHMfOTuQV-g=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/kByMFqlhbXEcZmRiNGDlzEiu.jpg?f=user_large

• zwembroek
Frozen-North schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:07:
Go away in september, come back at the end of oktober?

Dit bekt toch niet zo lekker.
Ik zou niet away gaan. Anders kan je de dip niet kopen.

• Frozen-North
zwembroek schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:11:
[...]

Ik zou niet away gaan. Anders kan je de dip niet kopen.
Ik bedoelde het meer in de zin van tijdelijk uitstappen :)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:03:
[...]

Wat verwacht jij dan? Van hier naar 240 en pieken ergens in Q4?

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:01
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eLIGViRdnLdqJQNfT1wcnsfwSfc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Rd7Ysa4dyWOjf9LLChoD8g6I.gif?f=user_large

Eigenlijk moet er een functie komen dat je als SC’er ook alleen in de SC kan reageren.

Maar weer terug van de midweek en mijn vrouw blijkt eigenlijk best een gezellig persoon.

En doooor. When moon?

(Wel dubbel gelegen van de memes _O- )

[ Voor 5% gewijzigd door Alpina op 16-09-2025 10:30 ]

• Alpina
Wispe schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IgKEDaAnD-w9kczwszGJaAPQtUw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/lIqdpigcocuQAffmC9elqI3m.gif?f=user_large

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-08 08:05
Alpina schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:30:
[Afbeelding]

En doooor. When moon?

14-11-2025 Moon
19-11-2026 Weer terug bij 69k

• Guere
  • Laatst online: 23-08 20:21
Alpina schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:30:
[Afbeelding]

Eigenlijk moet er een functie komen dat je als SC’er ook alleen in de SC kan reageren.

Maar weer terug van de midweek en mijn vrouw blijkt eigenlijk best een gezellig persoon.

En doooor. When moon?

Tsk, wij hier denken dat je een paar weken afwezig bent zodat BTC - net als tijdens de ban van Kol - lekker kan doorstijgen, ben je nu alweer terug! Slappe hap! :o

• Alpina
Guere schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:36:
[...]

Tsk, wij hier denken dat je een paar weken afwezig bent zodat BTC - net als tijdens de ban van Kol - lekker kan doorstijgen, ben je nu alweer terug! Slappe hap! :o
Moon soon.

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha @Alpina terug. _O- Nou @Kol Nedra ....

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/profile_images/1869147763/toedeledokie_400x400.jpg

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

wen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/864AbF-e9ZugZSLt9J7dmLYZSWU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/4cUueDhv6ZBKAz2Zdy2eGQzI.gif?f=user_large

• Aeronaut

Aeronaut

PF sinds TOP '24

jammer dit weer. False Ban Monday.

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Guere schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 10:36:
[...]

Just say the word })

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zizp881JMdoYatmXQMTBe-NxxYA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/IOrYYgn2n8eCgTidPbg7SC0F.gif?f=user_large

nothing stops this train

• John245
  • Niet online
(overleden)
@kbuntu Verkoop jij je IREN al?

• Moiety
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PevqwSv9DZW90We2W-Z5MQMFzpk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/hvDj1yM07QLHRRKS27gFIyAd.gif?f=user_large

[ Voor 35% gewijzigd door Moiety op 16-09-2025 11:55 ]

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYeSuk0JsukRZdQ8_0akVXdi9Ao=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ftt0v0PKBIpU1J8qQpQEJ5v1.png?f=fotoalbum_large

dit jaar nog!

nothing stops this train

• MrFX

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:27
Saaie bedoeling allemaal, waar blijft die beloofde banana zone :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Pagina: 1 ... 214 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!