Heb je het prijsverschil gezien op verschillende exchanges dat is wel echt apartNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:11:
[...]
Even gekeken. Deze heeft niet zo een van de pot gerukte valuatie. Ik blijf ervan af
F*ck it I lied, what you gonna doPinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:12:
[...]
Heb je het prijsverschil gezien op verschillende exchanges dat is wel echt apart
Long gegaan @ $0.26
Target: $0.50
Gebaseerd op: niks
Haha lol man mijn buyorder staat op 0,24Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:17:
[...]
F*ck it I lied, what you gonna do
Long gegaan @ $0.26
Target: $0.50
Gebaseerd op: niks
Morgen x2 of :2 of order niet gehit
@Nubtrix je order is toch nog niet gehit? Of zit je op een of andere gure exchange
$0.2678 om exact te zijn (bybit.com)Pinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:22:
@Nubtrix je order is toch nog niet gehit? Of zit je op een of andere gure exchange
Bitvavo moet zowat de enige exchange zijn waar ik geen account heb
Hier rekt. Vanochtend nog een appje "vanavond ben je van mij". Maar bleek een bull trap te zijn. Eenmaal thuis was het humeur de koers volledig ingestort en was ze al rekt.
Ja maar echt wat een ongunstige prijzen dit kan toch gewoon niet, en dan de boot missen…Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:33:
[...]
Bitvavo moet zowat de enige exchange zijn waar ik geen account heb
dat soort beloftesWaah schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:34:
[...]
Hier rekt. Vanochtend nog een appje "vanavond ben je van mij". Maar bleek een bull trap te zijn. Eenmaal thuis was het humeur de koers volledig ingestort en was ze al rekt.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5DyN7yhFbJvSV4xvc0JkdBko.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Was die collega je toch voorWaah schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:34:
[...]
Heb je een Johnnetje gedaan en opgeschept dat je gemiddeld 30cm rendament kon leveren ipv die losers met 8cm?Waah schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:39:
Als ik niet oppas heb ik een ban naar de bank te pakken
Ben er al uit op $0.335Pinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:35:
[...]
Ja maar echt wat een ongunstige prijzen dit kan toch gewoon niet, en dan de boot missen…
Dit loopt echt té goed de laatste tijd, niet normaal
CongratsNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:47:
Ben er al uit op $0.335
Dit loopt echt té goed de laatste tijd, niet normaal
Dikke groene paal beloofd natuurlijk. Maar zitten nu een paar blauwe ether-balls onderGuere schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:45:
[...]
Heb je een Johnnetje gedaan en opgeschept dat je gemiddeld 30cm rendament kon leveren ipv die losers met 8cm?
Ja, gaat fout lopen. Krijg nubtrix '21 vibes (it ended badly)Guere schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:49:
[...]
CongratsMisschien wel even rustig aan doen en niet overmoedig worden? Die van vanochtend was ook behoorlijk spannend voor je had ik het idee...
Deze morgen inderdaad ook even diep rood met MYX, maar gelukkig goed afgelopen.
Nu stop ik echt...
Tot Pinsa weer de volgende coin post
Kan je maar beter niet te vaak gebeuren, anders ben je straks je eigen bag aan het holden.
Ben wel fan van bybit voor futures.Pinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:47:
Nou @Nubtrix een x1,5 dat is snel verdiend, ik ga Bitvavo aanklagen en op zoek naar een andere exchange
Tips? Bybit, Kraken?
Spot koop ik meestal gewoon on-chain.
Hehe deze pakte goed uit, maar vaak met die airdrop shizzle ga je rekt kijk maar naar Open, en volgende week staat Avantis natuurlijk op 1…Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:53:
[...]
Ja, gaat fout lopen. Krijg nubtrix '21 vibes (it ended badly)
Nu stop ik echt...
Shitcoins hate it or love it
Ik zal er morgen eens naar kijken volgens mij heb ik die in het verleden ook gehad maar ging weg uit NL? Laatst ook naar Mexc gekeken maar dat is zo,n drukke bende hou wel van een beetje overzicht.Nubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:54:
[...]
Ben wel fan van bybit voor futures.
Spot koop ik meestal gewoon on-chain.
Ik woon in België, dat scheelt. Bybit.com werkt hier nog gewoon.Pinsa schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:00:
[...]
Ik zal er morgen eens naar kijken volgens mij heb ik die in het verleden ook gehad maar ging weg uit NL? Laatst ook naar Mexc gekeken maar dat is zo,n drukke bende hou wel van een beetje overzicht.
Maar als je gewoon spot koopt, is er geen probleem met Bybit.eu denk ik. Of doe je futures?
Ik heb voor de grap een MEXC account aangemaakt en er 100 euie op weten te krijgen. Wel 2 uren over gedaan want zit hier echt helemaal knetterNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 21:53:
[...]
Ja, gaat fout lopen. Krijg nubtrix '21 vibes (it ended badly)
Nu stop ik echt...

Kan de lambo al ruiken.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Is slechts een x2000.FrambozenTaart schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:25:
[...]
Ik heb voor de grap een MEXC account aangemaakt en er 100 euie op weten te krijgen. Wel 2 uren over gedaan want zit hier echt helemaal knetter![]()
Kan de lambo al ruiken.
30 dagen elke dag 30% winnen en je bent er al
Zie dat ze x500 aanbieden, interessantNubtrix schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:30:
[...]
Is slechts een x2000.
30 dagen elke dag 30% winnen en je bent er al
Als je rekt gaat, doe het dan goedFrambozenTaart schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 22:32:
[...]
Zie dat ze x500 aanbieden, interessant
Mja... hier zit je dan al een aantal dagen met een markt dat niet wil kiezen..
Ik had gedacht dat het deze namiddag wel eens kon gebeuren, echter was het weer meer bangmakerij dan effectief kleur bekennen.
Ik had gedacht dat het deze namiddag wel eens kon gebeuren, echter was het weer meer bangmakerij dan effectief kleur bekennen.
:strip_exif()/f/image/BrXi6C54pWQ1NZ3ZEKwltNgq.png?f=user_large)
Never ever financial advice...
Ik zat bij een maatje van me (heb weekend tot vrijdag) maar na 10 minuten ver in de diepte staren op die ledlamp kermis toko van een MEXC heb ik maar uitgelogd en hebben we Mariokart64 aangeklapt.kazzzdafke schreef op woensdag 10 september 2025 @ 00:16:
Mja... hier zit je dan al een aantal dagen met een markt dat niet wil kiezen..
[Afbeelding]
Zal het plan nog ff uitdenken deze week.
Avantis bied ook leverage van x500 aan, met een 10tje maybe leukFrambozenTaart schreef op woensdag 10 september 2025 @ 00:39:
[...]
Ik zat bij een maatje van me (heb weekend tot vrijdag) maar na 10 minuten ver in de diepte staren op die ledlamp kermis toko van een MEXC heb ik maar uitgelogd en hebben we Mariokart64 aangeklapt.
Zal het plan nog ff uitdenken deze week.
Laat ik dat maar niet doenAlpina schreef op woensdag 10 september 2025 @ 06:44:
Pinsa maakt mexc account aan.
Mexc:
[Afbeelding]
Fake or make?
:strip_exif()/f/image/Up8gZoR32pfHPMsv8GuePQnp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RvxNyaXmGQeVuz6Q7CmJ2qIH.jpg?f=fotoalbum_large)
Pinsa schreef op woensdag 10 september 2025 @ 06:47:
[...]
Laat ik dat maar niet doen![]()
Fake or make?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oLOXStyqEhMNUZiSMugq6VWJ.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Kan je het net zo goed in de sloot gooien.Pinsa schreef op woensdag 10 september 2025 @ 06:13:
[...]
Avantis bied ook leverage van x500 aan, met een 10tje maybe leuk
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Prachtige higher lows zichtbaar op de charts.
LFG!
LFG!
Ik mag hopen dat je geen "AI" gebruikt om shitcoin beslissingen te maken. Zou wel veel verklaren...Pinsa schreef op woensdag 10 september 2025 @ 06:47:
Laat ik dat maar niet doen
![]()
Fake or make?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee maar serieus: hou zelf gewoon de zaken in de gaten. Kijk zelf naar charts. Ik weet 100% zeker dat zelfs jij meer uit een chart gaat halen dan zo'n AI-bot die gewoon wat willekeurige posts, tweets of statistiekjes herhaalt, als ze al kloppen. Die tweede opmerking over "macro liquidity shifts" slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, leuk dat ADA +7% doet op de last 7 days maar dat zegt toch helemaal niets als het daarvoor wellicht -50% heeft gedaan? Een totaal arbitrair uitgekozen periode zonder enige context. Kortom: kap met dat soort vragen aan AI en werp zelf een blik op de grafieken en je weet gegarandeerd meer
Guere schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:42:
[...]
Ik mag hopen dat je geen "AI" gebruikt om shitcoin beslissingen te maken. Zou wel veel verklaren...
Nee maar serieus: hou zelf gewoon de zaken in de gaten. Kijk zelf naar charts. Ik weet 100% zeker dat zelfs jij meer uit een chart gaat halen dan zo'n AI-bot die gewoon wat willekeurige posts, tweets of statistiekjes herhaalt, als ze al kloppen. Die tweede opmerking over "macro liquidity shifts" slaat natuurlijk ook helemaal nergens op, leuk dat ADA +7% doet op de last 7 days maar dat zegt toch helemaal niets als het daarvoor wellicht -50% heeft gedaan? Een totaal arbitrair uitgekozen periode zonder enige context. Kortom: kap met dat soort vragen aan AI en werp zelf een blik op de grafieken en je weet gegarandeerd meer
:gifsicle():strip_exif()/f/image/Es3CGJzEPNs2CvmelZnZwMdD.gif?f=user_large)
TeamGuere moet er staan.

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Denk dat de PPI vandaag wel hoger is dan expected en de CPI morgen op de verwachting zal zitten. Duurt nog even voordat producenten alles doorberekenen aan de klanten. Bij hogere PPI even weer naar beneden en morgen als een raket omhoog?
Midweek reversal zou best kunnen. Dan zou het ook moeten gezien we morgen nog maar 6 dagen vanaf de FED meeting zitten.kbuntu schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:57:
Denk dat de PPI vandaag wel hoger is dan expected en de CPI morgen op de verwachting zal zitten. Duurt nog even voordat producenten alles doorberekenen aan de klanten. Bij hogere PPI even weer naar beneden en morgen als een raket omhoog?
Donderdag moondagkbuntu schreef op woensdag 10 september 2025 @ 08:57:

Pak je popcorn en ga naar het FO topic. Behalve @John245 want die is er al. Spannender dan die cryptokoersen vandaag.
Als Bitcoin daardoor +50% doet dan offert @John245 zichzelf vast op! Maandje vakantie is zo voorbij.sh4d0wman schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:13:
@Fordjah
[Afbeelding]
@knakworst weet je nog wat de koers deed toen we een kolletje deden? Hoop niet dat bij john alleen de stonks moon gaan.
Wel mooi hoe sommige figuren daar hem nog steeds niet willen geloven. Dat hij maar wat verzint om op te scheppen. Dat is hier toch wel anders: er komen heel af en toe ook wel patsers voorbij maar dat is hele andere koek en dat herken je meestal wel. Sowieso zijn we meer gewend hier omdat er wel gekkere rendamenten voorbij komen dan +40% vanwege een good call op een AI bet.
Ja die nebius had ik ook met @Pinsa gedeeeld toen ik instapte.Guere schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:17:
[...]
Als Bitcoin daardoor +50% doet dan offert @John245 zichzelf vast op! Maandje vakantie is zo voorbij.
Wel mooi hoe sommige figuren daar hem nog steeds niet willen geloven. Dat hij maar wat verzint om op te scheppen. Dat is hier toch wel anders: er komen heel af en toe ook wel patsers voorbij maar dat is hele andere koek en dat herken je meestal wel. Sowieso zijn we meer gewend hier omdat er wel gekkere rendamenten voorbij komen dan +40% vanwege een good call op een AI bet.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Precies een replica van gisteren. Straks kan de USA weer dumpen.

Ja ik schep niet op dat ik er 100k in had gestoken.Guere schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:17:
[...]
Als Bitcoin daardoor +50% doet dan offert @John245 zichzelf vast op! Maandje vakantie is zo voorbij.
Had natuurlijk beter 100k er in kunnen steken met 237% rendement
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
weer ff bij gelezen. pfff niet te doen hoor. Snap niet waar je de motivatie vandaal haalt daar nog iets te posten.John245 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:35:
[...]
Ja ik schep niet op dat ik er 100k in had gestoken.
Had natuurlijk beter 100k er in kunnen steken met 237% rendement
Heel eerlijk ik kom eigenlijk nooit meer ergens anders door de rotte mods, tyfus sfeer, en mensen die op al die andere plekken komen. Ik trek dat echt niet. Zuigt echt elke levensvreugde uit je die andere topics.
Vroeger was dat echt extreem veel beter. Heb dit account pas sinds 2012, maar het account ervoor kwam ik echt overal, en was het gewoon leuk en gezellig. Laatste 10 jaar nog wel eens een uitstapje gemaakt, maar wat een drama. Grote kans ook als ik ergens binnen zou vallen, en er zou gaan posten dat ik na 2 dagen veel blauw een maand op vakantie mag.
Nee ben extreem blij met dit deel van het forum.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
John is nog steeds aan het zelfkastijden patsen in het OF topic?
Binnekort maar eens wat shitcoins posten in FOJohn245 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 09:24:
[...]
Ja die nebius had ik ook met @Pinsa gedeeeld toen ik instapte.

Ik geef het nog een paar dagen en dan vakantieDarrell schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:08:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nIWvLp349vfGlHRWOk3eCpe6.jpg?f=user_large)
Plaatjes zullen wel niet mogen daar, toch lekker gedaan.Alpina schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:11:
[...]
Ik geef het nog een paar dagen en dan vakantie
[Afbeelding]
#teamJohn
Ik doe meePinsa schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:09:
[...]
Binnekort maar eens wat shitcoins posten in FO
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Nu is de boot helemaal aan!Darrell schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:14:
[...]
Plaatjes zullen wel niet mogen daar, toch lekker gedaan.
#teamJohn

Ja, nu is het vrijwel zeker dat er blauw gaat verschijnen, plaatjes in het FO topic is echt categorie no-go. Sluit ook niet uit dat we hier weer een waarschuwing krijgen dat het niet de bedoeling is dat men vanuit hier gaat flashmobben in andere topics...
Sowieso, post brigading.Guere schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:27:
Ja, nu is het vrijwel zeker dat er blauw gaat verschijnen, plaatjes in het FO topic is echt categorie no-go. Sluit ook niet uit dat we hier weer een waarschuwing krijgen dat het niet de bedoeling is dat men vanuit hier gaat flashmobben in andere topics...
Guere schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:27:
:strip_exif()/f/image/1Gjuwa3E715FV2WfYteQjkIn.jpg?f=fotoalbum_large)
Team, Als ik op vakantie moet.. het was me een genoegen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8k4klqWkZCbY8XysSzeR6YZx.gif?f=user_large)
en anders
:gifsicle():strip_exif()/f/image/8k4klqWkZCbY8XysSzeR6YZx.gif?f=user_large)
en anders
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wnXSFtOe5KITRcFcjJgcOpRN.jpg?f=user_large)
Nooit gedacht dat WW3 zou beginnen vanuit het FO topic.
Als ik naar mijn PF kijk zinnig ieder geval de koersen van defensie stocks groen 😛
John, niemand heeft grip op jouw genialiteit. De mods in het FO-forum niet, de marketmakers in zowel de aandelen als cryptomarkten niet, wij niet. Niemand.John245 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:06:
[...]
Als ik naar mijn PF kijk zinnig ieder geval de koersen van defensie stocks groen 😛
Jij maakt winst waar anderen verlies lijden. Jij stapt in wanneer anderen uitstappen. Jij bent het baken van vertrouwen met je VCA's. Jij bent het kompas waarmee ik de woeste financiële storm bevaar.
Woorden schieten mij tekort. De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik dit eerbetoon aan jou schrijf.
[ Voor 3% gewijzigd door BTC100K2021 op 10-09-2025 11:18 ]
Ah, wen unban Kol John?Darrell schreef op woensdag 10 september 2025 @ 10:08:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
jongens rustig in het FO topic, straks heeft iedereen vakantie behalve ik

nothing stops this train
BTC100K2021 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:17:
[...]
John, niemand heeft grip op jouw genialiteit. De mods in het FO-forum niet, de marketmakers in zowel de aandelen als cryptomarkten niet, wij niet. Niemand.
Jij maakt winst waar anderen verlies lijden. Jij stapt in wanneer anderen uitstappen. Jij bent het baken van vertrouwen met je VCA's. Jij bent het kompas waarmee ik de woeste financiële storm bevaar.
Woorden schieten mij tekort. De tranen rollen over mijn wangen terwijl ik dit eerbetoon aan jou schrijf.
Kol Nedra schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:22:

Meme wie meme toekomtBTC100K2021 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:17:
[...]
Jij bent het baken van vertrouwen met je VCA's.
:strip_exif()/f/image/HrTtPTnrg8XxEO7I6Z46xYRe.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Geen paniek, ik hou me ook afzijdig.Kol Nedra schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:22:
Moet toch iemand de ban-memes maken als de halve slowchat straks op vakantie is.
Heb zelfs al een NUCje op onafhankelijke zonnestroom draaien met een 5kWh accu, verbonden met een IRIS link zodat ik memes kan uploaden als de Shaheds straks ook nog over de schutting vliegen.
Nee klopt maarja als rusland drones stuurt moet je toch wat...kbuntu schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:18:
[...]
Gvd die ellende moeten we nu juist niet hebben
Wel beetje jammer dat ze uit de lucht zijn gehaald met F35's. Had toch wel gehoopt dat er een hippe Skynex zou staan inmiddels.
Hopelijk zitten die defensie bedrijven niet hoeren en coke te doen met de investeringen van John245.
Ga ik nou gewoon over de tong hier?John245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 18:26:
@Kol Nedra
Er gaan daar mensen 80k aflossen. Volgens mij hebben ze echt geen idee hoeveel rendament je daarmee kan maken.
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Nee hoor. Daar ook openlijk gepost dat ik het anders zou doen.
Als je niet doorziet waarom dit weinig relevantie heeft dan heeft een gesprek weinig zin denk ik. Iedere ETF bevat aandelen die dergelijke performance hebben, er zijn echter ook verliezers.Kol Nedra schreef op donderdag 4 september 2025 @ 17:50:
[Afbeelding]
Heb AI gevraagd over verschillende rendamenten, kreeg dit.
moet er nog iets in het lijstje bij? (heb de AI nog open staan)
Vraag nu eens aan AI welk percentage van de particuliere/kleine stock pickers consistent de markt verslaat? Of, vraag anders eens welk percentage van de professionals dat doet?
[ Voor 12% gewijzigd door assje op 10-09-2025 11:41 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Neuh ik pas
Ik hoor in het FO topic eigenlijk ook niet thuis, het crypto topic zou ik voornamelijk volgen als die geitenbende eindelijk eens volledig implodeert
Dat gebeurt iedere 4 jaar ongeveer dus zeker de moeite waard om alvast ff popcorn in te slaan.assje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:42:
[...]
Neuh ik pas![]()
Ik hoor in het FO topic eigenlijk ook niet thuis, het crypto topic zou ik voornamelijk volgen als die geitenbende eindelijk eens volledig implodeert
Maar er komt een keer een keer dat (in ieder geval specifiek bitcoin) hij daarna niet meer terug omhoog gaat; dat is de keer waar ik echt op wacht.FrambozenTaart schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:44:
Dat gebeurt iedere 4 jaar ongeveer dus zeker de moeite waard om alvast ff popcorn in te slaan.
Twee groepen op een forum van een website met van huis uit veel computernerds vliegen elkaar in de haren.
Zo treurig dat het weer grappig wordt.

assje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:46:
[...]
Maar er komt een keer een keer dat (in ieder geval specifiek bitcoin) hij daarna niet meer terug omhoog gaat; dat is de keer waar ik echt op wacht.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WayLdr5a0NRABm8QarcPCKnA.gif?f=user_large)

FO blijf ik ook ver van. Bunch of normies
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
assje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:46:
[...]
Maar er komt een keer een keer dat (in ieder geval specifiek bitcoin) hij daarna niet meer terug omhoog gaat; dat is de keer waar ik echt op wacht.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/lthjsfFHSx8cmoTcLFAv8hCz.gif?f=user_large)
Wealdstone raiderBTC100K2021 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:46:
[...]
Twee groepen op een forum van een website met van huis uit veel computernerds vliegen elkaar in de haren.
Zo treurig dat het weer grappig wordt.
[Afbeelding]
Extra aflossen op de hypotheek voelt wellicht anders dan een hypotheek nemen maar behoudens wat afsluitkosten is het natuurlijk qua risico gewoon hetzelfde.John245 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:38:
Nee hoor. Daar ook openlijk gepost dat ik het anders zou doen.
Als je zo overtuigd bent van je zaak dan is het dus ook niet meer dan logisch om in het geval van overwaarde ook een aanvullende hypotheek te nemen hierop. Daarbovenop dan wellicht ook nog maximale leverage nemen.
In realiteit is het een risicoafweging en dat geldt voor iedereen. Het rendement van mijn aflossing is overigens 6% netto, dat is voor mij persoonlijk genoeg om af te lossen.
nou.. daar komen we ongeveer over 15 maanden achter of deze geitenbende weer omhoog gaat (na de daling)assje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:46:
[...]
mits hudige cyclus intact blijft (hallo ETF's en oneindig geld)
Die vorige was mwoah maar deze is wel grappig
Al 16 jaar aan het wachten?assje schreef op woensdag 10 september 2025 @ 11:46:
[...]
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!