anti elppa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 17:18:
[...]
Zat net de comments te lezen. Ongekend wat een volk daar. Normaal is het al niet om aan te gluren. Maar onder dit artikel is het wel heel bedroevend.
IQ gemiddeld max 80 gok ik.
Nog niet 0,01% begrijpt daar geloof ik fiat geld, inflatie, fractional reserve banking, of überhaupt hoe een economie werkt.
Dit land gaat echt naar de graf tyfus.

Heerlijke conclusie weer met nog geen 300 reacties als onderbouwing.
Is de politiek niets voor jou? Zou me wel mooi lijken als jij een paar jaarjes premier wordt.
Lekker nocoiners affikken tot de fucking grond, nog voordat de koffiepauze aanbreekt
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hoe zijn de maxis in de zaal? Wauw wat stil zeg.
Nou om het iedergeval op te vrolijken hebben we een golden cross voor in de boeken. Niet zomaar een golden cross, maar others/btc cross. Dus instappen maaar! Trein vertrekt zo, chooo chooooo
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
@PinsaAeronaut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:56:
Hey boys, is je alt boy hier.
Nou om het iedergeval op te vrolijken hebben we een golden cross voor in de boeken. Niet zomaar een golden cross, maar others/btc cross. Dus instappen maaar! Trein vertrekt zo, chooo chooooo
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/X0hs3p8QnKRfSXpwW58ULEO1.jpg?f=user_large)
Zit je nog in positie dan? Dacht dat je al stoplosses hebt geplaatst? AERO van 1,50 naar 1,05 sindsdien.Aeronaut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:56:
[Afbeelding]
Ik las je eerste zin, die komt vast met een rap?Aeronaut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:56:
[Afbeelding]
Nou okay dan, Watskeburt altcoin edit
Wat’s die Coin?! (Golden Cross Edit)”
Refrein
Wat’s die coin?!
Yo, portfolio gaat loinnn
Golden cross gespot, iedereen weer joinnn
Wat’s die chain?!
Alts on a gainnn
Bitcoin blijft de baas, maar de rest wil reignnn
Couplet 1
Candle breekt omhoog, golden cross net gezet
Alt vs BTC, kijk die chart—het is kermispret
Traders wakker, Discord vol alarm
Iedereen bullish, HODL in de arm
Ethereum knipoogt, Solana zegt “hey”
Layer-2’s draaien, volume all the way
Op de weekly chart, momentum komt los
Alt season starten? Yes—dank de golden cross!
Refrein
Wat’s die coin?!
Yo, portfolio gaat loinnn
Golden cross gespot, iedereen weer joinnn
Wat’s die chain?!
DeFi on a gainnn
NFT’s erbij en de rest wil reignnn
Couplet 2
Whales schuiven stapels, kapitaal in swing
Dominantie daalt, hoor de altcoins sing
Groene kaarsen, de grafiek danst wild
Crypto zomer vibes, markt wordt gevuld
Retail stapt binnen: “to the moon, let’s ride!”
Influencers roepen: “het is eindelijk tijd”
Op de chart staat het: cross van goud
Signaal gegeven, alt’s zijn loud!
Outro
Golden cross, vuur in de lucht
Alt season push—watskeburt?!
Portfolio groen, gains in de hand
(SlowChat) Crypto family, iedereen verstand!
Pohh jij hebt echt tijd over
Joh, dit drop ik niet uit mijn mouw hoor
AI is de way to go tegenwoordig
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Tja, garbage in, is garbage out (ik voerde altseason in..), krijg je ditFrambozenTaart schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:14:
Die AI spit echt brakke bars zonder ziel.
Haha nee dat zou ik niet trekken. En snap ook niet dat mensen met een beetje verstand dat vrijwillig zouden doen.FrambozenTaart schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:54:
[...]
![]()
Heerlijke conclusie weer met nog geen 300 reacties als onderbouwing.
Is de politiek niets voor jou? Zou me wel mooi lijken als jij een paar jaarjes premier wordt.
Lekker nocoiners affikken tot de fucking grond, nog voordat de koffiepauze aanbreekt
Daarom zitten er alleen retards in den haag...die nog geen 12 maanden de boel bij elkaar kunnen houden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Golden crossAeronaut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 19:56:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/fXTzDHsk8giSXd17SlguKOZd.jpg?f=fotoalbum_large)
Laat maar weten als je weer in- of uitstapt, want heel misschien heeft deze jongen gisteren een hele rits nieuwe gifjes gezocht en opgeslagen waarin mensen de trein/metro/tram hebben gemistPinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:01:
Tnx Darrel! Maar ik was gister al ingestapt
[Afbeelding]
Had ze op een vermoeide vrijdagavond ingeschoten om ochtend erna alles te cancelen. Achteraf hadden ze moeten bliiven om nu terug te kopen, Maar had ze iets te dom ingesteld waarbij wanneer ene afging volgende eigenlijk gegarandeerd af zou gaan. Zou een mooie wick maken.BTC100K2021 schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:00:
[...]
Zit je nog in positie dan? Dacht dat je al stoplosses hebt geplaatst? AERO van 1,50 naar 1,05 sindsdien.
Anyway: we hodlen verder. Doel blijft eigenlijk 4$.. mcap van 4B moet toch kunnen gvd
Haha ben reuze benieuwd! Hehe hier geen uitstappen meer, bij dips koop ik bij. Heb met geluk gister niet duurder hoeven terug te kopenGuere schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:33:
[...]
Laat maar weten als je weer in- of uitstapt, want heel misschien heeft deze jongen gisteren een hele rits nieuwe gifjes gezocht en opgeslagen waarin mensen de trein/metro/tram hebben gemist
Tja ze hebben wel goede secundaire arbeidsvoorwaarden en een prachtige ontslagregeling waar de meesten hun vingers bij zouden aflikken.anti elppa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:23:
[...]
Haha nee dat zou ik niet trekken. En snap ook niet dat mensen met een beetje verstand dat vrijwillig zouden doen.
Daarom zitten er alleen retards in den haag...die nog geen 12 maanden de boel bij elkaar kunnen houden
Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:40:
[...]
Haha ben reuze benieuwd! Hehe hier geen uitstappen meer, bij dips koop ik bij. Heb met geluk gister niet duurder hoeven terug te kopen

@Pinsa zn uitzicht over een paar weken:Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:01:
[...]
Tnx Darrel! Maar ik was gister al ingestapt
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/yxhEQIFTxpjfLC4Vfo3oNYpH.jpg?f=fotoalbum_large)
Darrell schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:15:
Tot zover de pump. Morgen weer rekt op donderdag en wordt de bodem weer gepanicsold.
Darrell schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:15:
Tot zover de pump. Morgen weer rekt op donderdag en wordt de bodem weer gepanicsold.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/GDXJFgJShLEBm43YzchYxKSa.gif?f=user_large)
Met geluk niet duurder hoeven terug te kopen zegt ie...Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:40:
[...]
Haha ben reuze benieuwd! Hehe hier geen uitstappen meer, bij dips koop ik bij. Heb met geluk gister niet duurder hoeven terug te kopen

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 21:51:
[...]
Met geluk niet duurder hoeven terug te kopen zegt ie...
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/3EQgcKbFERjnf0JkFXGA0jY6.gif?f=user_large)
Op jou was ik aan het wachten, al ingestapt?
[ Voor 22% gewijzigd door Pinsa op 03-09-2025 22:09 ]
Die wacht op 3.5k eth cq alt markt wat -40% moet gaan doen.Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:01:
[...]
[Afbeelding]
Denk dat we de dip weer hebben gefrontrunt
Daarom vroeg ik het ook, hij was redelijk bearisch maybe nog steedsAeronaut schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:10:
[...]
Die wacht op 3.5k eth cq alt markt wat -40% moet gaan doen.
Denk dat we de dip weer hebben gefrontrunt
Alles staat op een ATH?kbuntu schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:16:
Zolang Orange denkt dat de VS rijk worden van tariffs gaat iedereen en elke asset REKT voorlopig
EDIT:
even aanpassen:
De grote jongens staan bijna allemaal rond hun ATH..
[ Voor 15% gewijzigd door kazzzdafke op 03-09-2025 22:21 ]
Never ever financial advice...
Ik heb mijn visie een aantal dagen geleden met jou gedeeld via DM omdat jij daar om vroeg . Dat is mijn plan voor de komende 4 a 5 weken. Ik denk dat ik daarin duidelijk ben geweest. Dat jij daar 180 graden tegenin gaat is jou goed recht. Maar ik begrijp oprecht deze vraag niet. Heb je dan niet gelezen wat ik zei? Of denk je dat een kleine groene candle op de 1 minuut chart daar verandering in brengt? Ik ben gekke Henkie niet om nu altcoins te kopen. Er komt nog lang geen altseason. De alts bloeden de komende 4 tot 6 weken weer terug naar de King. De BTC.D gaat straks weer flink omhoog en ETH richting de 21W EMA.Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:01:
[...]
[Afbeelding]
Zeker gelezen en ook dankbaar voor, maar ik zit liever in positie nu als dat ik straks echt duurder kan gaan terugkopen. Als het de andere kant uit pakt koop ik gewoon bij, en bedoel je alts rekt in $ waarde of t.o.v. BTC.zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:30:
[...]
Ik heb mijn visie een aantal dagen geleden met jou gedeeld via DM omdat jij daar om vroeg . Dat is mijn plan voor de komende 4 a 5 weken. Ik denk dat ik daarin duidelijk ben geweest. Dat jij daar 180 graden tegenin gaat is jou goed recht. Maar ik begrijp oprecht deze vraag niet. Heb je dan niet gelezen wat ik zei? Of denk je dat een kleine groene candle op de 1 minuut chart daar verandering in brengt? Ik ben gekke Henkie niet om nu altcoins te kopen. Er komt nog lang geen altseason. De alts bloeden de komende 4 tot 6 weken weer terug naar de King. De BTC.D gaat straks weer flink omhoog en ETH richting de 21W EMA.
[Afbeelding]
Hé zwembroek teruggekomen als Cowen?zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:30:
[...]
Ik heb mijn visie een aantal dagen geleden met jou gedeeld via DM omdat jij daar om vroeg . Dat is mijn plan voor de komende 4 a 5 weken. Ik denk dat ik daarin duidelijk ben geweest. Dat jij daar 180 graden tegenin gaat is jou goed recht. Maar ik begrijp oprecht deze vraag niet. Heb je dan niet gelezen wat ik zei? Of denk je dat een kleine groene candle op de 1 minuut chart daar verandering in brengt? Ik ben gekke Henkie niet om nu altcoins te kopen. Er komt nog lang geen altseason. De alts bloeden de komende 4 tot 6 weken weer terug naar de King. De BTC.D gaat straks weer flink omhoog en ETH richting de 21W EMA.
[Afbeelding]
17 sep ook reet kut wss dus dan kunnen we weer pompen. Tot die tijd is het ff aankijken. BTC wel poging aan het doen om terug de grote range in te komen. Spannonndd!
Mijn voorspelling is dat je goedkoper terug gaat kopen.Pinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:36:
[...]
Zeker gelezen en ook dankbaar voor, maar ik zit liever in positie nu als dat ik straks echt duurder kan gaan terugkopen. Als het de andere kant uit pakt koop ik gewoon bij, en bedoel je alts rekt in $ waarde of t.o.v. BTC.
DYOR Pinsa, niet teveel hangen op wat hier wordt gedeeld - maak je eigen plan. Zoals je ziet verschillen de meningen en voorspellingen nogal
Die rate kut is al lang ingeprijst. De markt is altijd een paar stappen vooruit. Maar we gaan het zien. De marketmakers vinden het allemaal prachtig. Er is weinig voor nodig om fear and greed aan te wakkeren. Mensen die eerst bang waren voor een september crash stappen weer in bij een kleine groene candle nadat de influencers massaal naar een rate kut wijzen. Ik begrijp sowieso niet dat mensen bang zijn om de boot te missen m.b.t. alts. Er is totaal geen retail interesse. Daily exchange volume is ontzettend laag. Zelfs toen Bitcoin lange tijd boven de 120k stond. Eerst werd er geroepen dat retail wel terug zou komen als we eenmaal boven de 100k zouden komen. Nee ik zie pas een altseason als ETH minimaal de 5k support heeft gemaakt en dat Bitcoin tegelijkertijd nieuwe ATH's neerzet. En rate kuts zijn mooi maar QE is veel belangrijker voor shitcoins. Die Amerikanen hebben geen geld te besteden. Laat de alts net zoals ETH heeft gedaan eerst maar eens thuiskomen en de 0,25 aan tikken. En dan nog is er tijd genoeg om zonder nu risico's te nemen met alts flink te verdienen aan een echt altseason.gebruikershaes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:41:
[...]
Hé zwembroek teruggekomen als Cowen?
17 sep ook reet kut wss dus dan kunnen we weer pompen. Tot die tijd is het ff aankijken. BTC wel poging aan het doen om terug de grote range in te komen. Spannonndd!
Amen. Eens hoor ik ben ook geduldig aan het wachten. Vooralsnog geen teken van alt season. Of ETH nog corrigeert moet overigens nog blijken, maar de tijd is er wel rijp voor.zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:01:
[...]
Die rate kut is al lang ingeprijst. De markt is altijd een paar stappen vooruit. Maar we gaan het zien. De marketmakers vinden het allemaal prachtig. Er is weinig voor nodig om fear and greed aan te wakkeren. Mensen die eerst bang waren voor een september crash stappen weer in bij een kleine groene candle nadat de influencers massaal naar een rate kut wijzen. Ik begrijp sowieso niet dat mensen bang zijn om de boot te missen m.b.t. alts. Er is totaal geen retail interesse. Daily exchange volume is ontzettend laag. Zelfs toen Bitcoin lange tijd boven de 120k stond. Eerst werd er geroepen dat retail wel terug zou komen als we eenmaal boven de 100k zouden komen. Nee ik zie pas een altseason als ETH minimaal de 5k support heeft gemaakt en dat Bitcoin tegelijkertijd nieuwe ATH's neerzet. En rate kuts zijn mooi maar QE is veel belangrijker voor shitcoins. Die Amerikanen hebben geen geld te besteden. Laat de alts net zoals ETH heeft gedaan eerst maar eens thuiskomen en de 0,25 aan tikken. En dan nog is er tijd genoeg om zonder nu risico's te nemen met alts flink te verdienen aan een echt altseason.
Scenario's op de hoge timeframes kunnen weken duren voordat ze uitspelen. Daarom heb ik ook geduld. En er is altijd een kans.gebruikershaes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:06:
[...]
Amen. Eens hoor ik ben ook geduldig aan het wachten. Vooralsnog geen teken van alt season. Of ETH nog corrigeert moet overigens nog blijken, maar de tijd is er wel rijp voor.
Heb jij de memo niet gelezen wat betreft de ticker?zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:01:
[...]
Die rate kut is al lang ingeprijst. De markt is altijd een paar stappen vooruit. Maar we gaan het zien. De marketmakers vinden het allemaal prachtig. Er is weinig voor nodig om fear and greed aan te wakkeren. Mensen die eerst bang waren voor een september crash stappen weer in bij een kleine groene candle nadat de influencers massaal naar een rate kut wijzen. Ik begrijp sowieso niet dat mensen bang zijn om de boot te missen m.b.t. alts. Er is totaal geen retail interesse. Daily exchange volume is ontzettend laag. Zelfs toen Bitcoin lange tijd boven de 120k stond. Eerst werd er geroepen dat retail wel terug zou komen als we eenmaal boven de 100k zouden komen. Nee ik zie pas een altseason als ETH minimaal de 5k support heeft gemaakt en dat Bitcoin tegelijkertijd nieuwe ATH's neerzet. En rate kuts zijn mooi maar QE is veel belangrijker voor shitcoins. Die Amerikanen hebben geen geld te besteden. Laat de alts net zoals ETH heeft gedaan eerst maar eens thuiskomen en de 0,25 aan tikken. En dan nog is er tijd genoeg om zonder nu risico's te nemen met alts flink te verdienen aan een echt altseason.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Vertel.Vis schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:10:
[...]
Heb jij de memo niet gelezen wat betreft de ticker?
Oh we spelen hier gewoon vaak tickertje. Niets bijzonders.
Tickie! Jij bent hem!
Alleen soms snapt iemand het spelletje niet en roept iets als, ticker, ETH is hem. Tewijl een cryptomunt helemaal geen tickertje kan spelen. Althans, dat denk ik. Wie weet in de toekomst.
Ze moeten hun content verkocht krijgen. Wat hebben zij eraan als ze vandaag een belangrijk level geven waarop er support of weerstand is. Morgen is dat er waarschijnlijk ook nog, en BTC blijft rangen voor 2 weken. Dan hebben ze 2 weken geen content? Natuurlijk moeten zij allerhande shit erbij verzinnen om views te blijven krijgen. Dat mensen dat niet snappen..
Ik ben er echt van overtuigd dat, als enkelen hier een paar dagen de moeite nemen om de basisprincipes van TA te leren en GEEN brainrot bekijken (lees: geen domme YT’ers en hun ‘strategieën’ volgen), ze zelf hun levels kunnen tekenen en starten met grotere timeframes/swingtrades.
Zo kunnen ze een veel positievere P&L behalen op langere termijn.
YES schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:18:
[...]
Oh we spelen hier gewoon vaak tickertje. Niets bijzonders.
Tickie! Jij bent hem!
Alleen soms snapt iemand het spelletje niet en roept iets als, ticker, ETH is hem. Tewijl een cryptomunt helemaal geen tickertje kan spelen. Althans, dat denk ik. Wie weet in de toekomst.
:strip_exif()/f/image/nPZ4SwtUFOyKtCz0Nj9uiaIL.png?f=user_large)
zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:01:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/NzwfTwdo2exQhKkOy48YrGRI.gif?f=user_large)
zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:32:
"Insert Zwembroek hoeren piemel gif"
:strip_exif()/f/image/xHM2VxrmjvXGFfzp2AKgzgX1.gif?f=fotoalbum_large)
Hahaha mooi man! Ik moest even lachen.
Waar kan ik het beste beginnen met het leren van de basisprincipes van TA ?kazzzdafke schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:19:
90% van de miserie komt net van influencers die je brainrot in het gezicht gooien. Je denkt dan zelf niet meer door hun belachelijke theorien.
Ze moeten hun content verkocht krijgen. Wat hebben zij eraan als ze vandaag een belangrijk level geven waarop er support of weerstand is. Morgen is dat er waarschijnlijk ook nog, en BTC blijft rangen voor 2 weken. Dan hebben ze 2 weken geen content? Natuurlijk moeten zij allerhande shit erbij verzinnen om views te blijven krijgen. Dat mensen dat niet snappen..
Ik ben er echt van overtuigd dat, als enkelen hier een paar dagen de moeite nemen om de basisprincipes van TA te leren en GEEN brainrot bekijken (lees: geen domme YT’ers en hun ‘strategieën’ volgen), ze zelf hun levels kunnen tekenen en starten met grotere timeframes/swingtrades.
Zo kunnen ze een veel positievere P&L behalen op langere termijn.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/2gAP5qZCJ6TrwC6pjFud6Zvv.jpg?f=user_large)
BTC €94.837,08
@tomtom901 helpt je graag verder 😎koelebobes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:45:
[...]
Waar kan ik het beste beginnen met het leren van de basisprincipes van TA ?
[Afbeelding]
Kssssst!zwembroek schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:44:
Vandaag 5-0 tegen RKC boys. Het lek is boven. Topaankopen die Tengstedt en Borges.![]()
Ik sluit af voor vandaag. Dag hoor.
Tnx man, dat is me ook al eerder medegedeeld door anderen. Zoals ik al zei heb ik gekozen om grotendeels in positie te zitten, als de prijs goed is koop ik bijLoemoes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:52:
Tldr: we gaan naar boven, naar beneden, of naar rechts.
DYOR Pinsa, niet teveel hangen op wat hier wordt gedeeld - maak je eigen plan. Zoals je ziet verschillen de meningen en voorspellingen nogal.
Stack Sats
Ja nu, maar als blijkt dat een deel van de tariffs moeten worden teruggedraaid, is de schuldenlast in combinatie met Trump zijn andere fantastische tax cuts niet meer houdbaar. We krijgen dan een sell-off van Amerikaans schuldpapier. Dan is momenteel geen asset veilig. Ik zou me 3x bedenken nu nog ergens serieus in te stappen als je het langer wilt vasthouden dan een maandkazzzdafke schreef op woensdag 3 september 2025 @ 22:21:
[...]
Alles staat op een ATH?
EDIT:
even aanpassen:
De grote jongens staan bijna allemaal rond hun ATH..
dollar gaat dan ook nog harder onderuitkbuntu schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:01:
[...]
Ja nu, maar als blijkt dat een deel van de tariffs moeten worden teruggedraaid, is de schuldenlast in combinatie met Trump zijn andere fantastische tax cuts niet meer houdbaar. We krijgen dan een sell-off van Amerikaans schuldpapier. Dan is momenteel geen asset veilig. Ik zou me 3x bedenken nu nog ergens serieus in te stappen als je het langer wilt vasthouden dan een maand
Dat kan je pas einde dag zeggen. Verder dalende trent is gebroken das belangrijker. Verder dit. Kon je al van kilometers aan zien komenbsmpower schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:23:
BTC weer een lower high neergezet?
/f/image/hrMXgSb9Ce5xQ5pQVRbtPyXt.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 04-09-2025 07:35 ]
Iedereen heeft toch ook netjes btc gekocht neem ik aan.anti elppa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:34:
[...]
Dat kan je pas einde dag zeggen. Verder dalende trent is gebroken das belangrijker. Verder dit. Kon je al van kilometers aan zien komen
[Afbeelding]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Bitcoin en goud is het antwoord dat je zoekt.kbuntu schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:01:
[...]
Ja nu, maar als blijkt dat een deel van de tariffs moeten worden teruggedraaid, is de schuldenlast in combinatie met Trump zijn andere fantastische tax cuts niet meer houdbaar. We krijgen dan een sell-off van Amerikaans schuldpapier. Dan is momenteel geen asset veilig. Ik zou me 3x bedenken nu nog ergens serieus in te stappen als je het langer wilt vasthouden dan een maand
Ja, in bovenstaande scenario zal er ongetwijfeld veel volatiliteit zijn. Maar de trend is al jaren duidelijk: fiat wordt steeds minder waard tegenover BTC (en rundergehakt).
Bitcoin is er juist om los te staan van de overheid, dus een uitgelezen kans om zijn waarde te laten zien.
https://www.babypips.com/learn/forexkoelebobes schreef op woensdag 3 september 2025 @ 23:45:
[...]
Waar kan ik het beste beginnen met het leren van de basisprincipes van TA ?
[Afbeelding]
Deze zelf in het verleden gebruikt (10 jaar geleden).
[ Voor 16% gewijzigd door souljah1h op 04-09-2025 07:55 ]
Moet ie wel een higher low gaan neerzetten nu. We gaan het zien vandaag.anti elppa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:34:
[...]
Dat kan je pas einde dag zeggen. Verder dalende trent is gebroken das belangrijker. Verder dit. Kon je al van kilometers aan zien komen
[Afbeelding]

My view on Bitcoin is this is just a Half Cycle bounce on 60-day cycle timeframe. With one more push down into the weekly cycle to come.
— Bob Loukas 🗽 (@BobLoukas) 3 september 2025
That said, it's a bull market, I'm not trying to side-step it. Q4 is coming. https://t.co/WGmTqzptyD pic.twitter.com/bKCGCcc4MN
/f/image/oJY5msm7yrnFklQw1EAce6TF.png?f=fotoalbum_large)
Trust me when I say this is only the beginning.
Maar eerst 116/118 volgens zijn graph..Numbers schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:57:
Hopelijk dan echt nog een laatste push in Q4 en niet de variant omlaag. Dan is echt iedereen in mineur![]()
[X]
[Afbeelding]
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
higher low op de daily kan ook gewoon over paar dagen gezet worden, met nog een stuk lagere koers.bsmpower schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:55:
[...]
Moet ie wel een higher low gaan neerzetten nu. We gaan het zien vandaag.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Ja klopt, moet ie boven de 108.5K blijven?anti elppa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:16:
[...]
higher low op de daily kan ook gewoon over paar dagen gezet worden, met nog een stuk lagere koers.
Haha, eens in de zoveel maanden maakt iemand die observatieJohn245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:
k dacht ik post wat in financiële onafhankelijkheid. Maar daar zijn de tweakers een stuk minder vriendelijk dan in de SC.
Uiteraard nu wel even stiekem gluren wat John daar heeft gepost...
[ Voor 7% gewijzigd door Guere op 04-09-2025 08:26 ]
Dankjewel maatkeanu_ schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:21:
Gefeliciteerd @Pinsa ! Op hele mooie gains, maar vooral een goed en gezond jaar!
Ik betwijfel dat de tijd voor shitcoins aangebroken is. Dat verhaal heb ik dit jaar al vaker gehoordPinsa schreef op woensdag 3 september 2025 @ 20:56:
[...]
Tijd voor shitcoins @Frozen-North straks mis jij de trein of pak je de dip morgen even?
Bij de volgende fiat airdrop koop ik weer wat BTC.
Nog steeds 90% BTC hier en 10% TAO.
*Edit* Gefeliciteerd kerel! Maak er een mooie dag van!
[ Voor 6% gewijzigd door Frozen-North op 04-09-2025 08:37 ]
Dat je maar net zo veel uitzicht mag hebben op gains en FIRE als wij hier op de bergen!
:strip_exif()/f/image/MsuWeiId0xQGwmWwRp5rjKSC.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
Je weet dat onze Tomtom zich daar voordoet als Tommie12 hè? Geintje. Ik zie dat er in dat topic veel meer spelvouten gemaakt worden dan hier.John245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:
k dacht ik post wat in financiële onafhankelijkheid. Maar daar zijn de tweakers een stuk minder vriendelijk dan in de SC.
Dt is een heel ander inhoudelijke post dan je eerderekbuntu schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:01:
[...]
En op zich weet niemand wat er gaat gebeuren natuurlijk, maar in de stocks ben ik ook aan het de-risken.
Wat een zure reacties daar, dan heb ik liever een zure maxiJohn245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:
Is het nationale dag van de altcoins of is hij echt jarig?keanu_ schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:21:
Gefeliciteerd @Pinsa ! Op hele mooie gains, maar vooral een goed en gezond jaar!
John245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/8jZeUCdRlYsymnws2PYGWUOA.avif?f=user_large)
Feliflap @Pinsa!
John245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:

Herkenbaar voor een ieder die daar geweest is.
Gefeliciteerd @Pinsa ouwe reus
Mijn laatste order staat ergens 98kbsmpower schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:22:
[...]
Ja klopt, moet ie boven de 108.5K blijven?
Het kan dus nog een heel stukje lager, maar dat is wel een last resort. ALS het daar geraakt, net onder de 100k, zal de fear extreem zijn en dus een goed moment voor een MEGA pump
Pohh, Ik heb even in dat topic gekeken maar heb het snel weggeklikt.Pinsa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:55:
[...]
Wat een zure reacties daar, dan heb ik liever een zure maxi
Zure bende idd.
Dank u! En van harte he!Pinsa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:55:
[...]
Wat een zure reacties daar, dan heb ik liever een zure maxi
met lage rendementen zal ik ook minder vriendelijk zijnJohn245 schreef op donderdag 4 september 2025 @ 08:18:
nothing stops this train
Too soon....anti elppa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:34:
[...]
Verder dalende trend is gebroken das belangrijker.
[Afbeelding]
@Pinsa gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.
En de dalende trendline loopt nu ongeveer op dezelfde hoogte als de 24-12-2024 high. Dat zou een mooi retest zijnanti elppa schreef op donderdag 4 september 2025 @ 07:34:
[...]
[Afbeelding]
They who buy the dip, deserves the rip.
Too soon? Kunnen voor beide nog zeker 300 lager. En dan heb ik het nog niet eens over een wick.zwembroek schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:07:
[...]
Too soon....
@Pinsa gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.
Anyway, ik vind alles best.
Als we in december maar op 420k staan
PreciesDanjel schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:09:
[...]
En de dalende trendline loopt nu ongeveer op dezelfde hoogte als de 24-12-2024 high. Dat zou een mooi retest zijn
weet je wat, als @Pinsa nou zijn wallet stuurt, kunnen wij shitcoins naar hem sturen die naar zero zijn gegaan, als cadeau voor zijn verjaardagzwembroek schreef op donderdag 4 september 2025 @ 09:08:
Welke shitcoins heb je gekocht @Pinsa?
alles gaat naar zero vs BTC
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 04-09-2025 09:13 ]
nothing stops this train
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!