Nee, water maakt dingen nat
Edit: was al eerder opgemerkt

[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 10-06-2025 21:22 ]
Nee, water maakt dingen nat
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 10-06-2025 21:22 ]
Niet zo bijdehand he, ben je al rekt?
Nog niet. Ik heb gehoord dat er een treetje schulti op het spel staat dus heb gauw m’n SLs weggehaald.
[ Voor 40% gewijzigd door gebruikershaes op 10-06-2025 21:26 ]
Ook meteen vijandig gaan lopen doen en vragen of 'ie rekt is.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
sh4d0wman schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:25:
Water? Gruwelijk nat...
[Afbeelding]
Nog geen 420k? Duurt lang voor TP2.
Alsof jij het verschil tussen nat en droog weet.YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:25:
[...]
Dus: Ga je je best doen de sfeer te verbeteren ipv negatief te beïnvloeden?
Dat voel je wel hoor.tomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:27:
[...]
Alsof jij het verschil tussen nat en droog weet.
Is dat een actiepunt uit de wekelijkse mod vergadering?YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:25:
[...]
Dus: Ga je je best doen de sfeer te verbeteren ipv negatief te beïnvloeden?
Meestal is het enige actiepunt dan vertellen wat je drinkt en vervolgens dwalen we af. Wel positieve sfeer.gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:28:
[...]
Is dat een actiepunt uit de wekelijkse mod vergadering?
Vooral @Taro is voorzitter met dat drinken. Jullie zien 'm vast al zitten met een speciaalbiertje en een grafiekje van zijn PV panelen.YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:29:
[...]
Meestal is het enige actiepunt dan vertellen wat je drinkt en vervolgens dwalen we af. Wel positieve sfeer.
Is dit de opstelling? Met elppa als 4e man.YES schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:29:
[...]
Meestal is het enige actiepunt dan vertellen wat je drinkt en vervolgens dwalen we af. Wel positieve sfeer.
Hm toepasselijke TA:gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:31:
[...]
Is dit de opstelling? Met elppa als 4e man.
[Afbeelding]
In het midden is net een zwarte frame maar daar is Saylor op een scherm.gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:31:
[...]
[Afbeelding]
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bedank @almelo15 maar. Die probeert het al 10 pagina’s lang aan de man te brengen maar stuit steeds op weerstand van de zure maxis.
Ja, wellicht is die beste man zo'n whale dat hij ons inside info probeerde te geven. Ik blij dat ik op 2730 een 10 ETH gepakt hadgebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:41:
[...]
Bedank @almelo15 maar. Die probeert het al 10 pagina’s lang aan de man te brengen maar stuit steeds op weerstand van de zure maxis.
Ook geen idee meer, wel leuk om wat oude posts te lezen uit de tijd dat de slowchat nog niet bestond ([ZT] Cryptocurrencies). Beschamend om te zien dat ik het ooit had over 'de BTC'Acidrain schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 19:33:
[...]
2018 toch? En daarna kwam de eerste nickchange?
Geen idee meer eigenlijk
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
nothing stops this train
gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:41:
[...]
eth, The world's computer
Het is Erik Tromp uit Almelotomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:43:
[...]
Ja, wellicht is die beste man zo'n whale dat hij ons inside info probeerde te geven. Ik blij dat ik op 2730 een 10 ETH gepakt had
Ruis.Kol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:45:
oh shit, BTC is weer aan het steigeren
Zelfspot altijd +1almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:51:
[...]
Ik ben getrouwd met Snoekie
https://www.dumpert.nl/item/100020661_4398292b
Gewoon een trap met een kuddedier eropKol Nedra schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:45:
oh shit, BTC is weer aan het steigeren
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
almelo15 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:51:
[...]
Ik ben getrouwd met Snoekie
https://www.dumpert.nl/item/100020661_4398292b
Vanochtend was 't anders behoorlijk blauwDarrell schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:54:
Plaatjes van dildo's, agressieve mods, een overbemensd modteam, maar geen blauwe letters.
Als je echt wil lachen tik gewoon Almelo eens in op dumpert.
Dat lijkt verdacht veel op de blcockchaingebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:31:
[...]
[Afbeelding]
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Was toen ook een stuk minder gemoedelijk dan nu..Guere schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:59:
[...]
Vanochtend was 't anders behoorlijk blauwDagelijkse dosis zat er dus alweer op!
Na regen komt zonneschijn.tomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:07:
[...]
Was toen ook een stuk minder gemoedelijk dan nu..
MrFX schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:02:
[...]
Dat lijkt verdacht veel op de blcockchain
[Afbeelding]
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Waar dan. M’n trade staat gewoon weer onder water. Laat het zonnetje maar snel schijnen.
Kijk eens tv, t Nederlands elftal gaat gewoon moon.gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:19:
[...]
Waar dan. M’n trade staat gewoon weer onder water. Laat het zonnetje maar snel schijnen.
[...]
[Afbeelding]
[...]
[Afbeelding]
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hoe dan? Ik zie je de laatste tijd wat screenshots posten met BoS en CHoCH verwijzingen erin. We gaan toch verder omhoog?gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:19:
[...]
They who buy the dip, deserves the rip.
Inmiddels waarschijnlijk of SL of winstDanjel schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:49:
[...]
Hoe dan? Ik zie je de laatste tijd wat screenshots posten met BoS en CHoCH verwijzingen erin. We gaan toch verder omhoog?
Zie dit niet als aanval, maar ik ben oprecht benieuwd. Volgens mij ben je vrij recentelijk gestart, dan wel wat serieuzer gestart met TA en daytraden, maar misschien heb ik het mis.
Ik doelde op de trade van vandaag waar ik op 109.5 een buy order had staan. Was beetje een geintje.Danjel schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:49:
[...]
Hoe dan? Ik zie je de laatste tijd wat screenshots posten met BoS en CHoCH verwijzingen erin. We gaan toch verder omhoog?
Zie dit niet als aanval, maar ik ben oprecht benieuwd. Volgens mij ben je vrij recentelijk gestart, dan wel wat serieuzer gestart met TA en daytraden, maar misschien heb ik het mis.
Misschien tip maar stop met indicators en leer het zelf.. gaat je echt meer helpengebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:03:
[...]
Ik doelde op de trade van vandaag waar ik op 109.5 een buy order had staan. Was beetje een geintje.
Ik doe dit al een tijdje. Sinds 2016 oid, maar ben idd recent serieuzer naar market structure aan het kijken en dan zet ik wel eens een indicator aan die bos en choch toont.
Heb een trading pot en de rest doe ik elppa style. 1x in een paar jaar kopen/verkopen.
Misschien tip maar stop met indicators en leer het zelf.. gaat je echt meer helpengebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:03:
[...]
Ik doelde op de trade van vandaag waar ik op 109.5 een buy order had staan. Was beetje een geintje.
Ik doe dit al een tijdje. Sinds 2016 oid, maar ben idd recent serieuzer naar market structure aan het kijken en dan zet ik wel eens een indicator aan die bos en choch toont.
Heb een trading pot en de rest doe ik elppa style. 1x in een paar jaar kopen/verkopen.
Zit er nog steeds in! Ga zelfs slapen zo en zien morgen wel weer. Yolo.
Ja goeie tip doe ik ook. Die indicator klopt vaak ook niet maar doe hem af en toe aan als sanity check.tomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:04:
[...]
Misschien tip maar stop met indicators en leer het zelf.. gaat je echt meer helpen
[ Voor 14% gewijzigd door Danjel op 10-06-2025 23:11 ]
Veel meer als MS en supply en demand heb je niet nodig..gebruikershaes schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:05:
[...]
Ja goeie tip doe ik ook. Die indicator klopt vaak ook niet maar doe hem af en toe aan als sanity check.
Thanks, check ik morgen.Danjel schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:07:
[Afbeelding]
De Quantity van de long tekening klopt overigens niet.![]()
Ik had een paar maanden geleden, toen ik nog naief was wat van dit muntje gekocht. Die is daarna uiteraard guur naar beneden gekakt en met verlies gekocht. Inmiddels heb ik mij wat meer verdiept in TA en heb ik een redelijke entry weten te pakken. Ik sta vandaag inmiddels bijna 10% in de plus. Stoploss hangt semi-ruim onder de laatste higher/low op dit moment.
@gebruikershaes ik had dit interview laatst gezien en daar komen wel wat tips in voorbij die mij verder hebben geholpen. Misschien helpt het je.
Eens! Als ik daar nog de VWAP (daily en weekly) aan toe mag voegen? Dat geeft mij een soort van indicatie of er een CHoCH aan zit te komen en gisteren/vandaag heb ik mooi op de daily VWAP 1ste band/range mijn entries kunnen zetten.tomtom901 schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:10:
[...]
Veel meer als MS en supply en demand heb je niet nodig..
Never ever financial advice...
nothing stops this train
Het is binnen een zone of interest prima bruikbaar, net als een volume profiel idd.Danjel schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 23:18:
[...]
Eens! Als ik daar nog de VWAP (daily en weekly) aan toe mag voegen? Dat geeft mij een soort van indicatie of er een CHoCH aan zit te komen en gisteren/vandaag heb ik mooi op de daily VWAP 1ste band/range mijn entries kunnen zetten.
Same, die zit hier ook in spanning elke nacht voorlopig....YES schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 06:43:
Met alleen MS en supply en demand kom je al een heel eind..
Ja nee wacht ook VWAP nog. En vergeet zone of interest en een volume profiel niet.
Makkie
Hier is de jongste denk ik zwaar zenuwachtig of er een eventuele nieuwe ATH aan zit te komen. Ik kan anders niet goed verklaren waarom ze ons elk uur wakker moest maken vannacht.
Ik snap dat je een grap maakt maar met MS + supply en demand heb je voldoende. Als je dan nog je entry verder wil pinpointen kan je andere tools tevoorschijn halen, maar met bovenstaande zaken + een boel discipline om het te leren kan iedereen in feite traden.YES schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 06:43:
Ja nee wacht ook VWAP nog. En vergeet zone of interest en een volume profiel niet.
Makkie
Bij ons gelukkig pas de eerste echt brakke nacht in tijden. Heb hier een tijd geleden wel eens iets gepost over hoe gebroken we op een bepaald punt waren maar inmiddels is het hier al gauw een maand of 4 hosanna met hele goede nachten!keanu_ schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:30:
[...]
Same, die zit hier ook in spanning elke nacht voorlopig....
Ja ik weet het, hij was te makkelijk om niet te makentomtom901 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:32:
[...]
Ik snap dat je een grap maakt maar met MS + supply en demand heb je voldoende. Als je dan nog je entry verder wil pinpointen kan je andere tools tevoorschijn halen, maar met bovenstaande zaken + een boel discipline om het te leren kan iedereen in feite traden.
Support en resistance is funetunen.YES schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 07:37:
[...]
Ja ik weet het, hij was te makkelijk om niet te maken
Ik ben nog altijd heel erg veel bezig met horizontale levels van support en resistance. Heb nog wel moeite om het verder uit te breiden en zo nog (veel) beter te kunnen traden. Is ook een kwestie van discipline en motivatie idd.
Of gewoon helemaal niet, die grote swings zijn eigenlijk veel lucratiever maar je hebt er meer geduld voor nodig.kazzzdafke schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:27:
[...]
Dat is enkel als je al een paar jaar verder bent en wilt scalpen. Dat is een heel ander gegeven.
Maakt denk ik niet uit, is op beide toepasbaarGioStyle schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:34:
Hebben jullie het hier over spottraden of leverage?
[ Voor 63% gewijzigd door almelo15 op 11-06-2025 08:51 ]
almelo15 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:49:
Eth al op 28k?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Naja, ik doe niet aan leverage traden, alleen met spot met BTC. Wat ik echt, echt heel moeilijk vind is om een SL te zetten. Daarom doe ik het eigenlijk nooit. Als de koers flink naar beneden gaat, dan denk ik: “Ach, dan maar wat langer vasthouden, want elke sat is er één.”Acidrain schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:44:
[...]
Maakt denk ik niet uit, is op beide toepasbaar
En laat dat nou juist DE manier zijnGioStyle schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:52:
[...]
Naja, ik doe niet aan leverage traden, alleen met spot met BTC. Wat ik echt, echt heel moeilijk vind is om een SL te zetten. Daarom doe ik het eigenlijk nooit. Als de koers flink naar beneden gaat, dan denk ik: “Ach, dan maar wat langer vasthouden, want elke sat is er één.”
Volle maan!YES schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 06:43:
Makkie
Hier is de jongste denk ik zwaar zenuwachtig of er een eventuele nieuwe ATH aan zit te komen. Ik kan anders niet goed verklaren waarom ze ons elk uur wakker moest maken vannacht.
SameGioStyle schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:52:
[...]
Naja, ik doe niet aan leverage traden, alleen met spot met BTC. Wat ik echt, echt heel moeilijk vind is om een SL te zetten. Daarom doe ik het eigenlijk nooit. Als de koers flink naar beneden gaat, dan denk ik: “Ach, dan maar wat langer vasthouden, want elke sat is er één.”
ja en dat is dus precies meer mijn ding. Vroeger veel op de 5min en de 15min beetje daytraden. Koste zo ongekend veel tijd. En rendamenten vielen erg tegen. Nu gewoon trades van minimaal een week. Liefst maanden. Maar is zeker voor beginners niet te doen. Ik had vroeger ook totaal het geduld niet. En kreeg ook extreme stress van diep rode dagen. Nu boeit het me totaal niets meer.tomtom901 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:28:
[...]
Of gewoon helemaal niet, die grote swings zijn eigenlijk veel lucratiever maar je hebt er meer geduld voor nodig.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
[ Voor 52% gewijzigd door keanu_ op 11-06-2025 09:08 ]
Dan doe je eigenlijk niet echt traden, maar wel long term goed voor je stack hahaGioStyle schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 08:52:
[...]
BTC schuurt tegen zn ATH, ADA staat op de 180 dagen gruwelijk in de min. Nuff said.keanu_ schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:07:
ADA zit vast tussen de 20Weekly MA en de 50Daily MA. Zowel de 20/50/200 Daily en Weekly enorm compressed. Kans op uitschieter naar boven wordt met de seconde groter
[Afbeelding]
Wel wat in het oog houden met fees natuurlijk op die manier.anti elppa schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:02:
[...]
ja en dat is dus precies meer mijn ding. Vroeger veel op de 5min en de 15min beetje daytraden. Koste zo ongekend veel tijd. En rendamenten vielen erg tegen. Nu gewoon trades van minimaal een week. Liefst maanden. Maar is zeker voor beginners niet te doen. Ik had vroeger ook totaal het geduld niet. En kreeg ook extreme stress van diep rode dagen. Nu boeit het me totaal niets meer.
Die long loopt trouwens nog steeds
[Afbeelding]
oh zeker. Dat kan aardig wat trejen schultenbrau kosten. In deze trade is de fee ook poos negatief geweest omdat er meer shorters waren dan mensen met een long. Dat scheelt dan wel.kazzzdafke schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:44:
[...]
Wel wat in het oog houden met fees natuurlijk op die manier.
Is toch helemaal niet relevant als je niet weet waar iemand zijn entry en exit liggenDon Guacamole schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:43:
[...]
BTC schuurt tegen zn ATH, ADA staat op de 180 dagen gruwelijk in de min. Nuff said.
Jawel jawel jawel want:tomtom901 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:15:
[...]
Is toch helemaal niet relevant als je niet weet waar iemand zijn entry en exit liggen
Zoveel schoon gerief loopt er niet rond in Friesland.Waah schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 20:31:
[...]
Misschien dat Cryptosletje daarom doet alsof ze een vent is.... En zo was daar Jaapio. Die stiekem gewoon foto's van zijn haar feestjes hier postte bij elke ATH
Dat kan wel kloppen, heb afgelopen 6 maanden hier en daar toch wat 'trades' gemaakt en het aantal sats met dat potje is met enkele tientallen procenten toegenomen. Misschien meer geluk dan wijsheid en het feit dat we in een bullrun zitten.tomtom901 schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:40:
[...]
Dan doe je eigenlijk niet echt traden, maar wel long term goed voor je stack haha
Ik vergelijk geen ath, puur de inzicht dat ada upside, potentieel heeft, vanaf hier.Don Guacamole schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 09:43:
[...]
BTC schuurt tegen zn ATH, ADA staat op de 180 dagen gruwelijk in de min. Nuff said.
Haha nee is ook helemaal goed. Ik denk ook zeker dat we die 1$ weer gaan opzoeken. Wellicht deze maand al, als BTC een nieuwe ATH neerzet, even stabiliseert, dan zie je dit soort coins rustig weer een 20% in een dag doen. Short term inderdaad bere interessant.keanu_ schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:46:
[...]
Ik vergelijk geen ath, puur de inzicht dat ada upside, potentieel heeft, vanaf hier.
Doe er wel of niet je voordeel mee.
Wordt beetje herhaling van zetten anders met de comments, maar dat is prima natuurlijk
Daarom stuurt die je naar FrieslandBootjeVaren schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:34:
[...]
Zoveel schoon gerief loopt er niet rond in Friesland.
Nee lopen niet, die spelen dekslet in liggen op de punt van een boot.. Zou jij moeten weten gezien je naamBootjeVaren schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 10:34:
[...]
Zoveel schoon gerief loopt er niet rond in Friesland.
Ja gejinxed. We gaan weer naar 69.anti elppa schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:20:
saaie bende zo vandaag. When 420k?
1 ding is zeker: de koers gaat naar rechts.FrambozenTaart schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 12:26:
Was net bij de kapper, helemaal niks over crypto.
Ben er zelf verder ook niet over begonnen aangezien de bakkebaarden met het scheermes gingen.
Kan 2 dingen betekenen voor het sentiment:
- mega bullish
- mega bearisch
De koersen kunnen dus omhoog of omlaag gaan bewegen.
Ongelooflijk allemaal.
anti elppa schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:20:
Waah schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 16:24:
[...]
2029![]()
Als we nu naar 420 gaan, is dat ~17x vanaf de lowest deze cycle.
Vorige run was ~20x. Dus ik denk dat 420 wat optimistisch is.
Om eerlijk te zijn heb ik het gevoel dat er sinds november al geen beweging meer in zitanti elppa schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 11:20:
Dat zit wel Schnorr.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq