[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 180 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.526 views

• Muzzy
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01:47

Muzzy

Aan het dieken

Zou zo maar kunnen dat btc de 100k een bezoekje gaat brengen deze herfst alvorens we weer terug naar de 120k gaan.

Wees voorzichtig met je longs.

Wie kan delen kan vermenigvuldigen..

• Guere
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 20:21
Nou, daar zijn ze dan:

Core PCE Price Index MoM: 0.3% versus 0.2% verwacht, 0.3% vorige maand
PCE Price Index MoM: 0.2% versus 0.2% verwacht, 0.3% vorige maand

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 12:54
Guere schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:30:
Nou, daar zijn ze dan:

Core PCE Price Index MoM: 0.3% versus 0.2% verwacht, 0.3% vorige maand
PCE Price Index MoM: 0.2% versus 0.2% verwacht, 0.3% vorige maand
Bullish

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 22:41

Aeronaut

PF sinds TOP '24

je verwacht het niet…
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GzggUOpa4AASDEW?format=jpg&name=large

Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Pump en dump.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05
jvel92 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:43:
[...]

Goed dat je er zelf bewust van bent dat dit een verslaving is en dat je dit ook toegeeft. De volgende stap is om wat met dit bewustzijn te doen.

Iedereen heeft dromen, maar de vraag is op welk termijn je deze dromen wilt verwezenlijken en hoe realistisch is dat. Je ziet veel mede-Tweakers met als droom om eerder met pensioen te gaan en/of minder te gaan werken. Dat is een prima lange termijn doelstelling waar investeren (+hodl) in Bitcoin in combinatie met wat Wereld ETF's goed werkt.

Dit is ook vele malen minder stressvol dan een portfolio 100% in alts hopende op een alt-season.
Het heeft helemaal geen zin om op hem in te praten. De beste man heeft genoeg advies gehad maar verkiest elke keer de gemakkelijke weg.

Helaas heeft het leven de nare eigenschap om bepaalde lessen keer op keer te herhalen tot dat je ze snapt.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
*knip, hoeft hier niet besproken te worden wie wat rapporteert. Als het niet naar wens verloopt kan je bovendien terecht in het feedback topic.

[ Voor 82% gewijzigd door YES op 29-08-2025 15:37 ]

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:01
Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:57:
Zoals @tomtom901 vorige keer zei om een TR te maken, heb ik dit maar gedaan maar ik verwacht er niks van :)
Het leven zoals het is mag hier gedeeld worden van biefstuk tot depressie.

Maar ergens stopt het wel inderdaad.

• Wispe
  • Niet online
*knip, hoeft hier niet besproken te worden wie wat rapporteert.

[ Voor 80% gewijzigd door YES op 29-08-2025 15:38 ]

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:56

Darrell

Fiat moonboy

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:14:
[...]

@Darrell doet ook weer niks. Waarom moet ik ook alles doen?
Ik stoor me er niet zo aan. Als hij hier zn hart kan luchten is dat prima mi.

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 05:01
Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:14:
[...]

@Darrell doet ook weer niks. Waarom moet ik ook alles doen?
Heb nog nooit gerappa…
Aard van het beestje denk ik.

En vind het ook wel oprecht klote voor bdsm.

• Pinsa
  • Nu online
bsmpower schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 13:01:
[...]

Ik begrijp wel dat het verstandiger zou zijn, maar het is ook een verslaving en heb dromen. Een kettingroker of alcoholist kan je ook adviseren om er direct mee te stoppen omdat dit het meest verstandig is, maar dat gaat natuurlijk niet zo makkelijk. Voor mezelf spreken wil ik me tuurlijk niet elke dag lamlendig voelen. Zou wel lekker zijn als er weer wat meer positiviteit komt.
Waarom zoek je geen hulp, een verslaving valt te overwinnen, ook zou je zelf al stappen kunnen ondernemen. Vind dit zelf ook de ninst leuke cycle tot nu toe, rektheid lag constant op de loer

• K00kaburra
  • Niet online
S.McDuck schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 14:24:
[...]

Je blijft proberen ze te helpen.. wie weet komt er een keer
Tja ben bang dat het niet zo werkt. Als je niet lekker in je vel zit dan kun je daar beter eerst aan werken en je niet gaan bezighouden met investeringen, laat staan volatiele. Dat is gewoon een afleiding zoeken maar lost je problemen niet op en dan blijf je in dezelfde vicieuze cirkel hangen.

Natuurlijk is dat helemaal geen schande. Iedereen komt vroeg of laat voor uitdagingen en moeilijke periodes te staan in het leven. Ik ben nu 42 en ben mezelf ook al een paar keer flink tegengekomen. Depressies, drugs, niet om kunnen gaan met verdriet en pijn, weet ik het allemaal. En ik weet zeker dat het leven nog veel meer fucked up shit in petto heeft.

Maar als we allemaal doen alsof dat niet de kern is en er op blijven reageren alsof altcoins het probleem zijn, dan zijn we dit gedrag ook aan het enablen.

Het heeft allemaal niets te maken met volatiele investeringen, crypto of vermogen opbouwen.

Het is een (verslavende) afleiding zoeken zodat je jezelf niet onder ogen hoeft te komen om jezelf met de onderliggende problematiek of persoonlijke uitdagingen te confronteren. Als die bak duiten uiteindelijk wel in je schoot valt gaat het je verder ook helemaal niets brengen. Dan zoek je gewoon weer een andere afleiding om je op te focussen omdat dit een coping mechanisme is geworden zodat je geen moeilijke knopen in jezelf hoeft door te hakken.

Maargoed, het leven blijft een vaag iets. Je wordt vanuit de eeuwige leegte plotseling in een sterfelijk lichaam geprakt, met een beetje bewustzijn, en wordt geacht er maar van te maken.

Dusja ik drink er wel 1 vandaag.

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• Guere
Nou hup, dumpen die handel en dan nu ècht de BMSB aantikken. Gelijk maar even aggr aangezet, gaat lekker :>

[ Voor 28% gewijzigd door Guere op 29-08-2025 15:46 ]

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:27
Rekter dan rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-08 16:15
K00kaburra schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:30:
[...]

Tja ben bang dat het niet zo werkt. Als je niet lekker in je vel zit dan kun je daar beter eerst aan werken en je niet gaan bezighouden met investeringen, laat staan volatiele. Dat is gewoon een afleiding zoeken maar lost je problemen niet op en dan blijf je in dezelfde vicieuze cirkel hangen.

Natuurlijk is dat helemaal geen schande. Iedereen komt vroeg of laat voor uitdagingen en moeilijke periodes te staan in het leven. Ik ben nu 42 en ben mezelf ook al een paar keer flink tegengekomen. Depressies, drugs, niet om kunnen gaan met verdriet en pijn, weet ik het allemaal. En ik weet zeker dat het leven nog veel meer fucked up shit in petto heeft.

Maar als we allemaal doen alsof dat niet de kern is en er op blijven reageren alsof altcoins het probleem zijn, dan zijn we dit gedrag ook aan het enablen.

Het heeft allemaal niets te maken met volatiele investeringen, crypto of vermogen opbouwen.

Het is een (verslavende) afleiding zoeken zodat je jezelf niet onder ogen hoeft te komen om jezelf met de onderliggende problematiek of persoonlijke uitdagingen te confronteren. Als die bak duiten uiteindelijk wel in je schoot valt gaat het je verder ook helemaal niets brengen. Dan zoek je gewoon weer een andere afleiding om je op te focussen omdat dit een coping mechanisme is geworden zodat je geen moeilijke knopen in jezelf hoeft door te hakken.

Maargoed, het leven blijft een vaag iets. Je wordt vanuit de eeuwige leegte plotseling in een sterfelijk lichaam geprakt, met een beetje bewustzijn, en wordt geacht er maar van te maken.

Ik drink niet maar doe een colaatje met je mee op deze mooie tekst. *proost

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

BMSB daarna nieuwe weekly cycle tot 216k.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-08 15:04
heerlijke actie, alweer een ordertje erbij :)
snap echt niet dat men verkoopt, je weet wat er gaat komen komende maanden

edit: 2 ordertjes trouwens, op ByBit EU ook gehit, maar geen bericht van de app gehad

[ Voor 71% gewijzigd door Kol Nedra op 29-08-2025 15:56 ]

nothing stops this train

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:54:
Verdriet?

* ByteMe_ heeft laatste weken ook nog niets verkocht hoor :+

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• K00kaburra
  • Niet online
Guere schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:45:
Nou hup, dumpen die handel en dan nu ècht de BMSB aantikken. Gelijk maar even aggr aangezet, gaat lekker :>
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mN_La4ua2uXXHKzG9zXX0Lt5CNM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/noKwdBvQnplNIuIMP2nIRFWU.jpg?f=fotoalbum_large

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is er een tijdstip dat de yankees iets gaan horen en weer op de groene knop gaan drukken?

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
K00kaburra schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:30:
[...]

Mooi verwoord. Ik zit nog in het voortraject van de psycholoog, maar waarschijnlijk inderdaad een (vorm van) depressie. Hierdoor altijd een glas halfleeg gevoel, snel geïrriteerd als iets niet goed gaat (terwijl veel wel goed gaat, maar dat voel ik niet zo), juist veel gevoelens van falen. En met crypto hoop ik wat succes te halen, maar dat loopt ook al voor geen meter. Nu alles verkopen gaat niks oplossen denk ik, dan komt er weer een faal bij op mijn lijstje. Kan beter werken aan omgaan met teleurstellingen (kom er maar in met die meme) en me niet zo laten leiden door de dagelijkse koersen. Dat klinkt makkelijker dan het is, helemaal als je geen timespan van 10 jaar voor je ziet zoals enkelen hier.

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

Band aangetikt? Of wanneer bounce?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• Guere
Vis schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:04:
Band aangetikt? Of wanneer bounce?
Nog niet, ligt zo te zien nu rond de $107.5k - $107.8k, maar hou maar $107k voor safety aan. Hou die regio maar aan, dan hebben we 'm zeker geraakt. Maar zoals altijd kan je ook wel een korte snelle wick eronder krijgen, als er maar een forse bounce volgt. Dat niveau definitief verliezen op de weekly is sowieso naar de 50w imo.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:27
100k loading

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• K00kaburra
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hX_Uyr9WIuMK_-pmiVMt1yKUUI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xI9KDI8WdaDVJiFH2Gn6OjOS.jpg?f=fotoalbum_large

• BTC100K2021
  • Laatst online: 07:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-08 21:04
Guere schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:06:
[...]

Nog niet, ligt zo te zien nu rond de $107.5k - $107.8k, maar hou maar $107k voor safety aan. Hou die regio maar aan, dan hebben we 'm zeker geraakt. Maar zoals altijd kan je ook wel een korte snelle wick eronder krijgen, als er maar een forse bounce volgt. Dat niveau definitief verliezen op de weekly is sowieso naar de 50w imo.
Teveel tekst, ik moet plaatjes zien met lijnen

• BTC100K2021
  • Laatst online: 07:41

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

KeFFeR1208 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:10:
[...]

20w SMA, 21w EMA

• ByteMe_
  • Niet online
KeFFeR1208 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:10:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media.istockphoto.com/id/1328262068/nl/vector/black-diagonal-thick-lines-seamless-pattern-white-background-vector.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=TRzttggncf5o0H1s0II4DFlxndJ7SKviGMTbIXPUzsE=

Afbeeldingslocatie: https://previews.123rf.com/images/tomo00/tomo001406/tomo00140600322/29541406-background-wallpaper-zigzag-zigzag-pattern-stripe-stripes-stripes-on.jpg

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
Kol Nedra schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:54:

edit: 2 ordertjes trouwens, op ByBit EU ook gehit, maar geen bericht van de app gehad
Hier ook ordertje gehit.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Guere schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:06:
[...]

En berg je dan maar. Die 50w ligt al sinds mensenheugenis op 6 cent.

• John245
  • Niet online
(overleden)
zenith schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:56:
Is er een tijdstip dat de yankees iets gaan horen en weer op de groene knop gaan drukken?
Na thanksgiving als ze de groene kerstboom zien.

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@KeFFeR1208
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRTKQhDpYwaTKzxieIdrmfwT9zG4JzCLy1_N9OJcUQFLWnKVFU2p4r90YWB&s=10

Edit:
Let niet op @ByteMe_ dat is prutswerk zoals elke trader kan zien. :+

[ Voor 21% gewijzigd door sh4d0wman op 29-08-2025 16:17 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-08 23:03
bsmpower schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:01:
[...]

Mooi verwoord. Ik zit nog in het voortraject van de psycholoog, maar waarschijnlijk inderdaad een (vorm van) depressie. Hierdoor altijd een glas halfleeg gevoel, snel geïrriteerd als iets niet goed gaat (terwijl veel wel goed gaat, maar dat voel ik niet zo), juist veel gevoelens van falen. En met crypto hoop ik wat succes te halen, maar dat loopt ook al voor geen meter. Nu alles verkopen gaat niks oplossen denk ik, dan komt er weer een faal bij op mijn lijstje. Kan beter werken aan omgaan met teleurstellingen (kom er maar in met die meme) en me niet zo laten leiden door de dagelijkse koersen. Dat klinkt makkelijker dan het is, helemaal als je geen timespan van 10 jaar voor je ziet zoals enkelen hier.
Ik weet niet heel het verhaal en lees flarden op dit forum maar ik zou of al je geld van crypto halen of voorlopig niet meer naar de koers / dit forum kijken. Ik ga er vanuit dat je er met geld in zit wat je kan missen, anders kan ik begrijpen dat dit de gemoedsrust niet ten goede komt.

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-08 20:07

NeoflexNL

Forever young

Kan nog wel een stukkie...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x81jyj7p1zJod19mrfcBegcESoI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G0ULJHQck6nxp6Xk38wX2ilf.jpg?f=fotoalbum_large

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/frGAoAbrSDGyeqZs3AmRMRe55AE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ni17H6svZ6a3mfVo7qqPtwc3.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Hier ook.
Gooi nog wel wat meer tegenaan als we nog lager gaan.

• ByteMe_
  • Niet online
sh4d0wman schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:16:
@KeFFeR1208
[Afbeelding]

Edit:
Let niet op @ByteMe_ dat is prutswerk zoals elke trader kan zien. :+
Subtiel plaatje om te zeggen dat je eigen gewoon moet hodlen

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSumKGK3k-cgaHR8BeCzSSu56WA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GTfXJjNGBogavWxNxy4nYgYt.gif?f=user_large

• John245
  • Niet online
(overleden)
Wispe schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:23:
[...]

Hier ook.
Gooi nog wel wat meer tegenaan als we nog lager gaan.
Hier ook. Wordt lachen over een paar maanden. :9

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Al dat gepraat over de Bull market support band en nog niemand die hem post.. Tssk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gBu_VHDZAEJ0bWi6Au97MGDc48w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6KiXBDNz3pu6aIoxeuCmMLtp.jpg?f=user_large

• Kol Nedra
als alternatieve manier van investeren maar wel buy high sell low methode:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-o4zNU5Ur_DAlU2X5FmOz2PxyHo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nOHtIMunJqXQ5z7o7kVZAiz0.png?f=fotoalbum_large

nu dus weer een kooporder lager plaatsen ;)

nothing stops this train

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 20:59
Capo, is that you?

• Guere
Volgens capo gaan we zelfs naar $60k-$70k nu :')

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Guere schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 16:34:
[...]

Mooi, dan gaan we dus moon.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdkEJgSY_3TqzbSdQG8sQNvGROE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3UHiuwmrbU5EidY61JgI1bQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Had ff wat fomo rond 113.5k, maar gelukkig draai ik inmiddels al wat jaren mee, dus gewoon rustig afgewacht. 1e order gehit, hopelijk volgt de rest spoedig zonder daarna de bearmarket te starten :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdivpnp3lSJliBFXNBJp8BZg7Lc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QbzGa1u5KWGaniFgJ8eXLPuy.png?f=user_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Nee hoor, capo is gewoon een troll.

50 weekse ligt op 95k nu. Ik hoop m niet te zien, maar is wat mij betreft ook niet uit te sluiten.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

• keanu_
aggr trade gaat behoorlijk los

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-01 10:06
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8s5Kq-zfnyufBA1TuSN9ep-G4rw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/9hMnNiqOwF3W1UmhvgSWuOlo.webp?f=user_large

• ByteMe_
  • Niet online
Owja, onze befaamde ticker _O- _O-

Ik merk wel in de charts van anderen dat de mogelijke ATH van BTC weer een stuk lager is. En volgens mij was er iets dit weekend (of begin volgende week).

En kijken of ik mn exitplan toch wat aanpas. In totaal zal ik iets van 25% verkocht hebben denk ik, maar misschien zijn die tp stappen nu te hoog, teveel hopium en greed.

Misschien is het ath feestje sowieso voorbij.

• ByteMe_
  • Niet online
[...]

Zn klok loopt een jaar voor denk ik

• kbuntu
Ergens wel lache dat Trump de boel zo hard verneukt. Gaat zelfs zo ver dat China nu volledig gecommitteerd is om hun eigen competitieve chip industrie op te bouwen. En oh wat liggen ze ver achter blabla. Wat veel mensen vergeten is dat de kans dat ze daar een of andere einstein hebben rondlopen qua bevolkingsaantal een stuk groter is

• Pinsa
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1OFUd4dASH36d3Gq5tPi8AfrMVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jqLNtaHeh8Ix5lYS8xnl9Lzc.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3X1AFC698-GzbzFsv-ijnE_8C8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/upB2UalLJPKgkdlLF8IpBuaK.gif?f=user_large

• keanu_
ByteMe_ schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:03:
[...]

Zn klok loopt een jaar voor denk ik
Zijn klok heeft het nooit goed gedaan imho

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-08 16:29
K00kaburra schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:22:
[...]

Ik weet niet welke cijfers je bedoelt maar de cijfers hier zien er zeer positief uit, vrij zeker een 9% resultaat rond 17:00.

[Afbeelding]
Thats the way!

• Kol Nedra
kbuntu schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:06:
Ergens wel lache dat Trump de boel zo hard verneukt. Gaat zelfs zo ver dat China nu volledig gecommitteerd is om hun eigen competitieve chip industrie op te bouwen. En oh wat liggen ze ver achter blabla. Wat veel mensen vergeten is dat de kans dat ze daar een of andere einstein hebben rondlopen qua bevolkingsaantal een stuk groter is
Einstein.....

:7

nothing stops this train

• Braun1994
  • Laatst online: 18-08 20:31
Ik wil zo ook weer voor lekker wat geld bitcoin gaan kopen, nemen jullie die fees, €14 per €1000 inleg +- voor lief? Of beter meerdere accounts gaan maken op verschillende Exchanges?

• zwembroek
  • Laatst online: 21-08 15:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJ9ZMzDNb0h6EQynLK-OSUe5Vy4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WIW5sDLO55siJC6YKLnu5Swa.gif?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Pinsa
  • Nu online
Wtf he’s alive!! Welcome back degen :)

Nu gaat altseason vast starten

• zwembroek
Pinsa schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:15:
[...]

Nu gaat altseason vast starten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yRp7uPq_VB13y4hCVaygfwzkaiM=/x800/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/djfBrEbPmgjibqzzW65AL54x.gif?f=fotoalbum_large

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

• John245
  • Niet online
(overleden)
Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:12:
Ik wil zo ook weer voor lekker wat geld bitcoin gaan kopen, nemen jullie die fees, €14 per €1000 inleg +- voor lief? Of beter meerdere accounts gaan maken op verschillende Exchanges?
Waar betaal je Euro 14 per Euro 1000 inleg?

• Guere
OMG, zwembroek is er weer :o Snel, het hele archief!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEYTAZRr-Rd_lFsJJj0h8p191y0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/6TXVC71zZlExqBPSJvn89EZ6.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pFv11wtG65ccaO0qbh4jxEwcLc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/tDKzWARC6w51krPx9k2gjOPY.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zh8mXODiOghWn4YfcHrDt0-OJ_s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/wuKRntcqqgrVxveagN8PGKsF.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1l5U1tfPa7dX5CvSKwMxbPpo7po=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ezqisSLwNEoR9z7A18r7M7in.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GI-_yYmDOhamjzm4i4vGO_R9x1k=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/NjUaYufcFQLpbjUikKYQsjlE.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/78Bh3SiqmL2_mIrdbzxgo3JGOIo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/L0QvQd4csUDK1GFvF1HUFKq1.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
John245 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:18:
[...]

Ik durfde al niet te vragen en zat al te kijken of ik dat betaal, geloofde er niets van _O-

• John245
  • Niet online
(overleden)

• Vis
  • Nu online

Vis

Ook meteen ingestapt zo te zien, dikke bounce!

Welkom terug @zwembroek

• Braun1994
John245 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:18:
[...]

Kraken pro, na het limiet te hebben bereikt

• zwembroek
Ik heb even een tiental pagina's terug gelezen. Man man man.....niets maar dan ook helemaal niets veranderd in al die maanden. _O- Het is een soort van collectieve hypnose.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@zwembroek sta je al op het station? Anders is het weer huilen en wachten op de beer...

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSN21Jq6TxRsNU9GyVHblStFA5Ksn7b9MqWUQ&s

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.

• Wispe
  • Niet online
Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:20:
[...]

Wat zou je betalen als je op Bybit voor €1000 aan Bitcoin koopt?
Ik kom uit op ca €1 maar misschien reken ik niet goed.

• Vis
  • Nu online

Vis

Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:20:
[...]

Wat is de limiet dan?

Raar

• keanu_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7RVv3Ndw5vQb3FB-wmeojFsTJKM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S1m5YAljMtDZ97nVeQma1WvO.jpg?f=fotoalbum_large

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mm70Ai3Ud3ArE8p9tmmwS_VlkCU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9gUJvMvVRlXXTvv68OstUCxA.jpg?f=fotoalbum_large

welcome back @zwembroek

nothing stops this train

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

zwembroek schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:22:
Ik heb even een tiental pagina's terug gelezen. Man man man.....niets maar dan ook helemaal niets veranderd in al die maanden. _O- Het is een soort van collectieve hypnose.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p8sTnBXfe3m3-OyjIQQ-3XRlxbc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/URD8EG8fZE2jXlx8PtLFJzHZ.gif?f=user_large

Wb mofo!

• Pinsa
  • Nu online
Uhm Melania ETF vind ik nog een stukje erger….

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
Pinsa schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:37:
[...]

Ja, ik ben gestopt met lezen zodra ik Polkadot las :')

• Wispe
  • Niet online
Pinsa schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:37:
[...]

All-in.

• Kol Nedra

nothing stops this train

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Je mist er nog 1.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uOx6CSYu_NsWCIO5jbXXbqnH8_E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/mP96N5coXI8UIdrj4bhd7sGf.gif?f=user_large

Ok, 2.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/64V4VhiRRgFEPTRB6quxkcmXXws=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxuH1iGUwkjteZe4Z9RBHsuU.jpg?f=fotoalbum_large

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:12:
Beter meerdere accounts hebben.

Coinbase Eur -> USDC. 0,01%
Mexc USDC -> BTC. Gratis.

• kbuntu
Wat is de analyse? Rate cut staat nog, dus dat is het niet. Ontslag FED gouverneur of gewoon correctie in deze fantastische bull markt?

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 09:50
pls gun dit me... ik heb een dikke zak dot en moet er vanaf!

• Braun1994
Vis schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:30:
[...]

Wat is de limiet dan?

Raar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7QLinR3n92QcwfoxYJXyC4gsMc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z7GeQMxgkhSG6Pej5DXkExSQ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik vind t vrij veel geld voor zo een redelijk klein bedrag

[ Voor 23% gewijzigd door Braun1994 op 29-08-2025 18:19 ]

• bsmpower
zwembroek schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 17:22:
Welkom terug! Wat vind je er van dat je de top goed hebt voorspeld?

• Loemoes
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 11-11-2025
bsmpower schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:00:
[...]

Is het al voorbij dan?

• bsmpower
Misschien? Ziet er niet goed uit.

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-08 10:22
bsmpower schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:00:
[...]

Top?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RPAF3QkkW2oIHWtJANMmqBi0cs4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WfioNpUonOrLRxfzlB43JJNX.gif?f=user_large

• Wispe
  • Niet online
Van die raad de top challenge.

• Wispe
  • Niet online
Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:00:
[...]

[Afbeelding]

Ik zou het eerste plaatje weghalen voordat iemand hier langskomt met een boor. ;)

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 09:50
Braun1994 schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 18:00:
[...]
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je moet de kraken pro app downloaden... fees zijn absurd op kraken+ en er klopt vaak geen reet van. Ik heb wel de 5 euro abbo waardoor je dus gratis trades krijgt, maar dan wordt er ook nog wel gesjoemeld zag ik bij aankopen.

Ik wilde half eth kopen op 3600, stond er in euro's 1634... i mean hoe?

Op kraken PRO app zit dat gewoon altijd goed en zijn fees bijna niks.
Pagina: 1 ... 180 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!